GILG פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 שלום,חזרתי הרגע מטיסת אלעל543 לאתונה עם הPMDG 738 בכל מקרה הגעתי למסקנה כי בחירת הסטאר דרך הDEP/ARR בFMC אינו מדוייק למרות העידכון סידים וסטארים שברשותי. אם תסתכלו על הדפית ועל הנקודות שהFMC מוציא מבסיס הנתונים תראו שאין קשר בינהם. הנסייון להכניס את הנקודות עצמאית לFMC לפי הדפיות גישה למסלול שלוש ימין בLGAV הלכו טוב ויפה דבר המעיד על דיוק לפחות בהכנסת הנקודות אבל הפנייה ליירוט הלוקלייזר במקרה זה למרות מעבר דרך קרן הILS לא הלכה יפה-הלקולייזר חי ולמרות לחיצה על APP הוא לא יירט את הלוקלייזר. בכל מקרה רציתי לשמוע את דעתכם,על הדרך שבא אתם מכניסים נקודות סיד וסטאר למשחב הטיסה. תודה גיל
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 זה שהFMC לא הביא נק מתאימות לדפיות זה רק בגלל שספציפית הקובץ סיד\סטאר הזה הוא לא משהו בעיקר במקרים שזה שדה די גדול כמו כאן, אתה יכול לחפש את הקובץ במאגר של navdata ולמצוא שם קובץ מדויק שבנו אנשים, הוא יתן לך גישות ברמה הרבה יותר גבוהה, הם בנויים מצוין בדרך כלל
hagay פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 אם יש לי קובץ של סידים/סטארים זה סתם רק כדי שיהיה בתצוגה של הFMC, את כולם אני עושה ידנית, כלומר מכוון את הAP ידנית, זה הרבה יותר מעניין.
Avi Dudai פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 רוצים לפתור לכם הרבה בעיות? תכינו תוכנית טיסה על ידי ה - FSNavigator ותעשו יצוא ל - PMDG וכמובן תכניסו את שאר הנתונים כגון רוח רזרבת דלק וכדומה, וטוסו בהנאה.
golan73 פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 שלום,חזרתי הרגע מטיסת אלעל543 לאתונה עם הPMDG 738 בכל מקרה הגעתי למסקנה כי בחירת הסטאר דרך הDEP/ARR בFMC אינו מדוייק למרות העידכון סידים וסטארים שברשותי. אם תסתכלו על הדפית ועל הנקודות שהFMC מוציא מבסיס הנתונים תראו שאין קשר בינהם. הנסייון להכניס את הנקודות עצמאית לFMC לפי הדפיות גישה למסלול שלוש ימין בLGAV הלכו טוב ויפה דבר המעיד על דיוק לפחות בהכנסת הנקודות אבל הפנייה ליירוט הלוקלייזר במקרה זה למרות מעבר דרך קרן הILS לא הלכה יפה-הלקולייזר חי ולמרות לחיצה על APP הוא לא יירט את הלוקלייזר. בכל מקרה רציתי לשמוע את דעתכם,על הדרך שבא אתם מכניסים נקודות סיד וסטאר למשחב הטיסה. תודה גיל ברור שלא תיירט את הלוקלייזר ע"י APP, קודם תנעל עליו ע"י VOR LOCK ואחרי שתקבל סיגנל של יירוט, והמטוס יתנתק מה0 HDG / LNAV ויכוון את עצמו לכיוון ה- VOR אז תלחץ APP ואז תקבל את ה- CH הפעיל שיכוון אותך לגישה מבחינת גובה ורדיאל.