Dani Levin פורסם מאי 1, 2021 דיווח פורסם מאי 1, 2021 שלום לחברי הפורום. אני מטיס את ה A320. בטיסה מנתב''ג לרמון קיבלתי הוראה מהפקח להמריא מ30 דרך RIPUD1F ולשמור גובה 3000. המטוס היה מלא לגמרי וכבד. הרדיוס סיבוב שרואים בדפית וגם מטיסה אמיתית של ישראייר יחסית ממש חד. יצא שבפעם הראשונה ממש לקח לי רדיוס סיבוב ענק ודפקתי את זה. ניסיתי להתאמן וממש קשה לשמור על הגובה והמהירות, יצא שעשיתי את הסיבוב החד הזה וכמעט נכנסתי לstall ואיבדתי גובה זה יצא ממש מסוכן. המראתי עם Flaps 2 באיירבס כדי שאוכל לשמור על מהירות ולהיות יותר יציב בפניה ולא עזר. אני מצרף את הדפית ואת הטיסה של ישראייר ואת שלי. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי להבין איך לבצע את הפניה בבטיחות. הדפית:
Bar Rodoy פורסם מאי 2, 2021 דיווח פורסם מאי 2, 2021 א. ככל שהפניה חדה יותר מהירות ההזדקרות עולה, וככל שהמהירות איטית יותר כך רדיוס הפניה קטן יותר ולכן אין טעם לפניות חריפות מדי. ב. אין שום מידע בדפית על איפה בדיוק צריך להתחיל לפנות... הסיבוב לא חייב להיות בדיוק כפי שמתואר בדפית (אלא אם ישנן הגבלות כלשהן בפניה עצמה) לכן תבצע את הפניה במהירות של עד 190 (לפי ההגבלה). לא יודע מה היה בטיסת ישראייר באותו יום ומה היה משקל המטוס וכו', אבל אין צורך להצמד למה שמטוס מסוים עשה ביום מסוים. תטיס את המטוס בבטחה ואחר כך תנווט אותו.. Gal Mintz הגיבו לזה 1
Tomer Israel פורסם מאי 2, 2021 דיווח פורסם מאי 2, 2021 אני לא יודע עם איזה מודל אתה עובד אבל ביצעתי את הפנייה הזאת גם עם המודל של FsLabs וגם עם המודל של Aerosoft ושניהם עושים אותו בצורה טובה ומדויקת מיד אחרי ההמראה שמרתי את המהירות בידי ולא לפי ה MCDU שמרתי בערך 180
Etai Charit פורסם מאי 9, 2021 דיווח פורסם מאי 9, 2021 אין מגבלה לשמור נתיב קרקעי מסויים. אתה פונה במהירות שטובה לך (בהתאם לקונפיגורציה) ובלבד שהיא מתחת ל190 (אז אולי תצטרך למשל לדחות את קיפול השלב האחרון של המדפים, תלוי במשקל). פשוט ב600 רגל התחל פניה שמאלית ב25 מעלות הטיה עד שהנקודה ZEMER לפניך, כל עוד המהירות תישמר מתחת ל190 קשר אתה בעצם עונה על הדרישה לרדיוס של הדפית. אם היו רוצים רדיוס קטן יותר - היו דורשים מהירות איטית יותר. 25 מעלות הטיה ברוב המטוסים תהיה פניה בטוחה, בהנחה שאתה טס מעל המהירות המינימלית לאותה קונפיגורציה (maneuvering speed).