Brock פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 שלום לכולם, שוטטתי לי בAirliners ורציתי לראות סתם Cockpits של 737-800 ופתאום גיליתי את הדבר הבא: http://www.airliners.net/open.file/643156/L/ משהו מוכן להגיד לי מה הולך פה? המטוסים נהיו מטוסים צבאיים עם כוונות? (האם אלה משקפיים מיוחדים שהטייס מרכיב בזמן הטיסה או משהו כזה?). זאת פעם ראשונה שאני ראיתי את זה ואני לא מבין מה זה.. אם תוכלו להסביר לי אשמח מאוד בתודה, Brock
Erez Savir פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 שום צבאי ושום כלום... יש אפשרות לבקש מבואינג שיוסיפו HUD למטוס.זה לא משהו נדיר.. זה אפילו נחמד וה 8BG אם אני לא טועה.זה סתם דגם של המטוס. למשל שלאל על יש 858 אני חושב... חג שמח.
yuval_el פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 זה HUD. בעברית תע"ל-תצוגה עילית. כן משתמשים בזה בצבא אבל זה לא מורכב על הקסדה. ב737 מרכיבים את זה מלמעלה על הפאנל עליון, הטייס מקבל שם את כל הנתונים החשובים, זה עוזר בעיקר בנחיתות במז"א קשה. ד"א , המכשיר הזה עולה הרבה מאוד כסף, לא כל חברה מרשה לעצמה לקנות אותו.
Izik Bakshi פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 שלום לעניות דעתי זה סך הכל צג דיגיטלי שמציג נתונים כמו קו האופק ביחס למצב המטוס, גובה, מהירות וכו'... לא מזמן קראתי בבטאון חיל האויר שיש פרוייקט עתידי של בואינג להפוך מטוס 737 למטוס עם טילים נגד צוללות, לא יודע כמה זמן התקדם מאז, אבל סיכוי נמוך שזה המטוס. נ.ב אשמח שתחתום הודעה שלך עם שמך בעברית.
Erez Savir פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 שלוםלעניות דעתי זה סך הכל צג דיגיטלי שמציג נתונים כמו קו האופק ביחס למצב המטוס, גובה, מהירות וכו'... לא מזמן קראתי בבטאון חיל האויר שיש פרוייקט עתידי של בואינג להפוך מטוס 737 למטוס עם טילים נגד צוללות, לא יודע כמה זמן התקדם מאז, אבל סיכוי נמוך שזה המטוס. נ.ב אשמח שתחתום הודעה שלך עם שמך בעברית. עשיתי חיפוש של הדגם המסוים הזה בAirliners.. וגיליתי שזה הדגם של הכנפונים של ה737. וגם אני קראתי על זה שיהיה 737 עם טילים..לדעתי לא יצא לפועל ,אבל מי יודע...
yuval_el פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 http://www.boeing.com/commercial/news/f ... 7tech.html יש שם הסבר על זה. אני חושב שהתפקיד העיקרי שלו זה להוריד עד כמה שניתן את המינימות לנחיתה והמראה, דרוש אימון מיוחד לטייסים בשביל להשתמש בזה.
Brock פורסם דצמבר 9, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 תשמעו, זה נורא נחמד. חבל שPMDG לא עשו את זה, זה היה מקל מאוד . יש עוד תמונות של זה מנחיתות שהוא ממש מראה לך כמו בצבאי את המטרה (המסלול) ואיפה אתה נמצא יחסית אליה, זה נחמד מאוד. בכל אופן תודה רבה לכם על האינפורמציה D:, איזה כיף שיש פורום שאפשר לשאול שאלות ולקבל עליהם תשובות ממומחים ובנוסף להכל בעברית תודה רבה, Brock
Oren Geva פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 מה אתה צריך ש PMDG יעשו את זה? תלחץ SHIFT + Z... חוץ מזה יש תוספים כאלה להורדה.
Gal פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 אין שום קשר למלחמה או לסוג המטוס. האפשרות הזאת קיימת במס' מטוסים אזרחיים. הנה מס' תמונות. http://www.airliners.net/open.file/564516/L/ http://www.airliners.net/open.file/437618/L/ http://www.airliners.net/open.file/418232/L/ http://www.airliners.net/open.file/386063/L/ http://www.airliners.net/open.file/333347/L/ http://www.airliners.net/open.file/292376/L/תקרא גם מה רשום פה למטה http://www.airliners.net/open.file/219777/L/ http://www.airliners.net/open.file/216465/L/ http://www.airliners.net/open.file/125043/L/ בשתי התמונות האלה אפשר לראות איך זה מורכב http://www.airliners.net/open.file/088423/L/ [/url]http://www.airliners.net/open.file/023437/L/ זה כלי עזר שבאמת רק לחברות מסוימות ובדגמים מסויימים אפשר למצוא אותו. '>כמו שיובל אמר זה דורש אימון מיוחד. זה כלי עזר שבאמת רק לחברות מסוימות ובדגמים מסויימים אפשר למצוא אותו.
Brock פורסם דצמבר 9, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 רק תחשבו על זה... זה נורא נחמד לטוס עם כזה דבר (אם אתם שואלים אותי) זה בטח מקל על הטייס שלא צריך כל הזמן להסתכל על הלוח. Brock
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם דצמבר 9, 2004 דיווח פורסם דצמבר 9, 2004 מעבר לזה שזה יותר נוח לטייס זה גם מוריד את המינימות מה שיכול לחסוך הרבה כסף לחברות שמתעסקות באיזורים עם מזג אוויר קשה באחת התמונות באירליינרס היה 737 של דלתא עם תע"ל והיה כתוב שבזכות זה הם מורשים לעשות נחיתת CATIII עם מנוע אחד, ועוד ידנית..! שזה חתיכת מינימה נמוכה לכזה מצב מה שאני לא מבין כל כך במערכת הזאת זה איך הפועלת טכנית אני לא זוכר איפה קראתי את זה, אבל המערכת הזאת עובדת ככה שלא משנה איפה אתה נמצא יחסית אליה, היא ממקמת את עצמה ככה שהיא תראה לך נכון איפה האופק וכל השאר אתם יכולים לראות גם בתמונה הזאת, http://www.airliners.net/open.file/644889/L/ כמו שהוא רושם למטה תראו איך זה מראה בידיוק את הגישה של 3 מעלות וזה יוצא בול בפאפי, ואיך האופק יושב בידיוק על האופק השאלה היא איך זה יודע לשנות את התצוגה אם אני נניח מזיז את הראש סנטימטר למעלה?