matan פורסם דצמבר 16, 2004 דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 שלום לכולם!!! זה עתה נחתתי באילת לאחר טיסה עם 757 ורציתי לספר לכם חברי היקרים ביותר כמה חוויות! טסנו גובה 21 אלף ביצענו TALMI 2F וטסנ ו21 אלף!! הטייס אמר שזה ממש לא מרשה חריג! בסוף עשינ וראייה ל03 עם OFFEST כמובן היה פשוט מדהים והכול בזכות אחותי צילמתי המון המון המון תמונות!!! שווה לכם לחכות חברה,זהו מפה אני ברויאל ביץ עושה כייף!! להשמע חברה
Itay Zecharia פורסם דצמבר 16, 2004 דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 תהנה מתן. למרות עד כמה שידוע לי על הJ10 ובכלל הגובה המקסימיל הוא 19000. כנראה היו סיבות מספיק טובות, אולי מזג אוויר, אולי תנועה מאסיבית...
matan פורסם דצמבר 16, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 כן איתי שחכתי להוסיף,היה מזג אוויר בהתחלה ממש נוח והם רצו 19 אלף אבל לאחר שנודע להם שבאילת אין ראות עד לגובה של 2000 רגל הם טיפסו ל21 אלף,ומשם הנמיכו ועד לצלע בסיס לא ראינו כלום!!
Almog Atar פורסם דצמבר 16, 2004 דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 תהנה מתן.למרות עד כמה שידוע לי על הJ10 ובכלל הגובה המקסימיל הוא 19000. כנראה היו סיבות מספיק טובות, אולי מזג אוויר, אולי תנועה מאסיבית... או שאולי הם טסו בUJ10.....
Elad Zeierman פורסם דצמבר 16, 2004 דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 שמעתי פעם הרצאה של אופיר פלטר - יושב ראש אגודת הפקחים ופקח בפיקוח דרום הוא הסביר שצישי פעם מאפשרים לטוס ב21
Yahav Barzilay פורסם דצמבר 16, 2004 דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 אז אני מבין מתן שהיית בקוקפיט איזה סבבה לך!! תהנה באילת! אגב, שתראה את ההודעה הזאת, תוכל לספר לנו אם ירד היום ב-18:00 בערך גשם באילת? כי האקטיב סקי נתן גשם וגם הפקח אישר זאת..
matan פורסם דצמבר 16, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 אהלן!! יהב ידדי אני פה מחמש וחצי ולא ירדה טיפה! אומנם היו ענני גשם די כבדים אבל ממש לא ירד גשם,בשעה ארבע וחצי כשהתחלנו להנמיך הפקח אמר לטייס שירוד גשם באילת,אבל כשנחתנו ממש לא ירד גשם יללה חברה צפו להמון תמונות
Oren Geva פורסם דצמבר 16, 2004 דיווח פורסם דצמבר 16, 2004 כבר כמה פעמים טסתי 20,000 בטיסה חזרה מאילת. עצם העבדה שהטייסים אומרים 20,0000 ולא FL200 מעידדה על כך שהנתיב נחשב רשמית כאחד מנתיבי התובלה נמוכים, למרות החריגה.
Noam פורסם דצמבר 17, 2004 דיווח פורסם דצמבר 17, 2004 גם כשמטוס בינלאומי טס דרומה על כביכול ה- UJ10 הוא מקבל לטפס ל-26 אלף QNH.
hagay פורסם דצמבר 17, 2004 דיווח פורסם דצמבר 17, 2004 מה שאני מבין זה כשנותנים גובה לפי QNH אז מבטאים ב XXXXX אלף רגל וכשזה בלחץ סטנדרטי (TRANS LEVEL) אז מבטאים FLXXX, זה נכון?
yuval_el פורסם דצמבר 17, 2004 דיווח פורסם דצמבר 17, 2004 מה ההבדל העקרוני בין הJ10 לUJ10? :roll: זה הנתיב הגבוה יותר UPPER J10 מישהו יכול להסביר למה לטוס בגובה כזה בשביל 10-20 דקות? (אני מדבר על הטיסות לאילת)
hagay פורסם דצמבר 17, 2004 דיווח פורסם דצמבר 17, 2004 J10 זהו נתיב IFR נמוך, לפי דפית הATS הגובה המירבי שלו בכיוון דרום הוא 19000, מעל זה זה כבר נקרא UJ10 שזה בעצם נתיב לגובה שמעל 19000, במקרה שלנו הם קיבלו אישור לעלות מעל הגובה המותר, או בקיצור: J10 = נתיב IFR נמוך, UJ10= נתיב IFR גבוה.
matan פורסם דצמבר 17, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 17, 2004 אתם די צודקים רק שוחכים שהם תכננו לטוס 19 אלף ורק לאחר שהפקח אמר שיש המון כיסי אוויר ורחות הם החליתו לטפס ל21 אלף,גם בהנמכה זה הי די מוזר כי הם הנמיכו מידית ל9000 נורית ומשם לא ראינו כלום על 2000 רגל,לכן הם הנמיכו ל250 ועשו גישת ראייה שלהם זה היה קל אבל אני מתור צופה יכול רק לומר שזה לדעתי ממש קשה,הם גם לא היו ישרים על המסלול ועשו כמה תיקונים לכן לדעתי עדיף VOR
matan פורסם דצמבר 19, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 19, 2004 שלום לכולם!! חברה חווייה כזואת עוד לא הייתה!!! לא תאמינו! טוב לסיפור:לאחר שלא היה מקום בישראייר החלתנו לחזור עם ארקיע ואני ממש היתית מואכזב,אפילו אחותי חזרה הבייתה בוקקפיט של הATR 42 של ISR,הקיצר אנחנו עולי םעל BAW של ארקיע(753)ואת מי אני פוגש שם?! נו חברה תנו ניחוש?! את רונן אקשטיין!!!!!!!!!!!!!!!!!! היתי לרגע בשוק! לאחר שהתעשתתי לאחר לחיצת ידיים חמה ביקשתי להכינס לקוקפיט ופה אני רוצה לנצל את המצב בכדי להורדות לקפטנים:ראובן פהדצור ודני רגב תודה רבה לכם!!! וגם כמובן מי אם לא לרונן אקשטיין!!! אין כמוך רונן!!! אוקיי לאחר מכן התחננתי מהקפטנים להיות בוקקפיט במהלך הטיסה והם הסכימו!!! בטיסה עצמה בהתחלה טיפסנו ל20000 ולאחר מכן ל22000 בגלל העננים הרבה! בסוף עשינ וגישת ראייה ל12 כן כן(כמו שרונן אומר )וחנינו בJ2 היה פשוט מדהים! נ.ב. קנתיי שם מצלמה דיגיטלית אז עוד מעט אני אשב על התמונות ואראה לכם שוב רונן המון תודות לך!
Yarden Ben-Dor פורסם דצמבר 19, 2004 דיווח פורסם דצמבר 19, 2004 בוא אני יוסיף למילותך ויאמר "כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן".. וזה בדיבור, ולא בצ'יטוט
Shai B פורסם דצמבר 19, 2004 דיווח פורסם דצמבר 19, 2004 נחמד מאוד, הובטח לי שבקרוב אני אטוס על ה-BAW גם... אני דווקא מת עליו...חמוד כזה :wink: ... רק שאלה קטנה: אתה פשוט מבקש להיכנס לקוקפיט והופ אתה בקוקפיט? מה בדיוק עושים? פשוט תספרו לי את הסצנה, את ההצגה שאתם עושים, כל דבר... איך?! (טוב נו בעצם 2 שאלות...) מי זה רונן אקשטיין?
matan פורסם דצמבר 19, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 19, 2004 טוב נו אני אסביר: אחותי דיילת בישראיר ולכן יש לי אישור להיות בוקקפיט במהלך כול הטיסה! אמא שלי מדברת עם קצינת הביטחון של ישראייר וזוה הכול בסדר ואני עולה לקוקפיט! בקשר לארקיע: רונן אקשטיין הוא דייל שם! איש מקסים שרק רוצה לעזור ולשמח אנשים!!! פגשתי אותו שם וביקשתי ממנו להכינס לקוקיפיט ורונן שיודע מה זו האהבה הזו למטוסים מייד הכניס אותי ומשם הדרך קלה מאוד!