עבור לתוכן
matan

קצת חוויות מהטיסה לאילת,עודכן עוד חוויות בעמוד 2 כולם להיכנס

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם!!!

זה עתה נחתתי באילת לאחר טיסה עם 757 ורציתי לספר לכם חברי היקרים ביותר כמה חוויות!

טסנו גובה 21 אלף ביצענו TALMI 2F וטסנ ו21 אלף!! הטייס אמר שזה ממש לא מרשה חריג!

בסוף עשינ וראייה ל03 עם OFFEST כמובן היה פשוט מדהים והכול בזכות אחותי :o

צילמתי המון המון המון תמונות!!! שווה לכם לחכות חברה,זהו מפה אני ברויאל ביץ עושה כייף!!

להשמע חברה

פורסם

כן איתי שחכתי להוסיף,היה מזג אוויר בהתחלה ממש נוח והם רצו 19 אלף אבל לאחר שנודע להם שבאילת אין ראות עד לגובה של 2000 רגל הם טיפסו ל21 אלף,ומשם הנמיכו ועד לצלע בסיס לא ראינו כלום!!

פורסם
תהנה מתן.

למרות עד כמה שידוע לי על הJ10 ובכלל הגובה המקסימיל הוא 19000.

כנראה היו סיבות מספיק טובות, אולי מזג אוויר, אולי תנועה מאסיבית...

או שאולי הם טסו בUJ10.....

פורסם

אז אני מבין מתן שהיית בקוקפיט איזה סבבה לך!!

תהנה באילת!

אגב, שתראה את ההודעה הזאת, תוכל לספר לנו אם ירד היום ב-18:00 בערך גשם באילת? כי האקטיב סקי נתן גשם וגם הפקח אישר זאת..

פורסם

אהלן!! יהב ידדי אני פה מחמש וחצי ולא ירדה טיפה! אומנם היו ענני גשם די כבדים אבל ממש לא ירד גשם,בשעה ארבע וחצי כשהתחלנו להנמיך הפקח אמר לטייס שירוד גשם באילת,אבל כשנחתנו ממש לא ירד גשם

יללה חברה צפו להמון תמונות :o

פורסם

כבר כמה פעמים טסתי 20,000 בטיסה חזרה מאילת.

עצם העבדה שהטייסים אומרים 20,0000 ולא FL200 מעידדה על כך שהנתיב נחשב רשמית כאחד מנתיבי התובלה נמוכים, למרות החריגה.

פורסם

J10 זהו נתיב IFR נמוך, לפי דפית הATS הגובה המירבי שלו בכיוון דרום הוא 19000,

מעל זה זה כבר נקרא UJ10 שזה בעצם נתיב לגובה שמעל 19000,

במקרה שלנו הם קיבלו אישור לעלות מעל הגובה המותר,

או בקיצור:

J10 = נתיב IFR נמוך,

UJ10= נתיב IFR גבוה.

פורסם

אתם די צודקים רק שוחכים שהם תכננו לטוס 19 אלף ורק לאחר שהפקח אמר שיש המון כיסי אוויר ורחות הם החליתו לטפס ל21 אלף,גם בהנמכה זה הי די מוזר כי הם הנמיכו מידית ל9000 נורית ומשם לא ראינו כלום על 2000 רגל,לכן הם הנמיכו ל250 ועשו גישת ראייה שלהם זה היה קל אבל אני מתור צופה יכול רק לומר שזה לדעתי ממש קשה,הם גם לא היו ישרים על המסלול ועשו כמה תיקונים לכן לדעתי עדיף VOR

פורסם

שלום לכולם!! חברה חווייה כזואת עוד לא הייתה!!!

לא תאמינו!

טוב לסיפור:לאחר שלא היה מקום בישראייר החלתנו לחזור עם ארקיע ואני ממש היתית מואכזב,אפילו אחותי חזרה הבייתה בוקקפיט של הATR 42 של ISR,הקיצר אנחנו עולי םעל BAW של ארקיע(753)ואת מי אני פוגש שם?! נו חברה תנו ניחוש?! את רונן אקשטיין!!!!!!!!!!!!!!!!!! היתי לרגע בשוק! לאחר שהתעשתתי לאחר לחיצת ידיים חמה ביקשתי להכינס לקוקפיט ופה אני רוצה לנצל את המצב בכדי להורדות לקפטנים:ראובן פהדצור ודני רגב תודה רבה לכם!!!

וגם כמובן מי אם לא לרונן אקשטיין!!! אין כמוך רונן!!!

אוקיי לאחר מכן התחננתי מהקפטנים להיות בוקקפיט במהלך הטיסה והם הסכימו!!!

בטיסה עצמה בהתחלה טיפסנו ל20000 ולאחר מכן ל22000 בגלל העננים הרבה!

בסוף עשינ וגישת ראייה ל12 כן כן(כמו שרונן אומר :lol: )וחנינו בJ2 היה פשוט מדהים!

נ.ב. קנתיי שם מצלמה דיגיטלית אז עוד מעט אני אשב על התמונות ואראה לכם

שוב רונן המון תודות לך!

פורסם

נחמד מאוד, הובטח לי שבקרוב אני אטוס על ה-BAW גם... אני דווקא מת עליו...חמוד כזה :wink: ...

רק שאלה קטנה:

אתה פשוט מבקש להיכנס לקוקפיט והופ אתה בקוקפיט? מה בדיוק עושים? פשוט תספרו לי את הסצנה, את ההצגה שאתם עושים, כל דבר... איך?!

(טוב נו בעצם 2 שאלות...)

מי זה רונן אקשטיין?

פורסם

טוב נו :o אני אסביר:

אחותי דיילת בישראיר ולכן יש לי אישור להיות בוקקפיט במהלך כול הטיסה! אמא שלי מדברת עם קצינת הביטחון של ישראייר וזוה הכול בסדר ואני עולה לקוקפיט!

בקשר לארקיע:

רונן אקשטיין הוא דייל שם! איש מקסים שרק רוצה לעזור ולשמח אנשים!!!

פגשתי אותו שם וביקשתי ממנו להכינס לקוקיפיט ורונן שיודע מה זו האהבה הזו למטוסים מייד הכניס אותי ומשם הדרך קלה מאוד! :o

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...