עבור לתוכן
Aviv Giladi

LevelD Sim שיחררו Manual ל767

Recommended Posts

פורסם

האמת - די התאכזבתי - אין משהו חדש במיוחד שלא היה ב-PIC המקורי.

זה לא דבר רע, חס וחלילה, רק מעיד על האיכות המעולה של המקור.

אבל אין למדריך הזה הרבה מה לחדש למי שמכיר את PIC כמו שצריך.

אין שום איזכור לנושא טייס המשנה דרך הרשת, כך שאני מניח שהנושא הזה סגור.

פורסם

אורן -רפרפת מהר מדי! ההבדל הוא גדול! אני אמנה עבורכם כמה הבדלים שכבר למדתי:

1. כל סוגי התאורות קיימים, כמו באמיתי (הכל כמו באמיתי אז נוותר על הביטוי הזה בהמשך): כולל תאורת לוגו וRWY TURNOFF.

2. יש תא לטייס משנה, פעיל לגמרי.

3. יש פושבק מובנה.

4. טייס משנה וירטואלי מצומצם+קולות לכל אנשי הצוות.

5. מערכות חמצן ודיחוס שלא היו בכלל קודם מדוגמות לגמרי כעת.

6. ישנן אפשרויות בחירה לקוקפיטים שונים קצת זה מזה כדי להתאים לחברות שונות.

7. WHEEL WELL, APU ו CARGO FIRE

8. TCAS

9. COST INDEX פועל

10. FMS - רוחות להמראה

11. CONDITIONAL WAYPOINTS

12. ABEAM WAYPOINTS (לדעתי זה לא היה)

13. רוח ENROUTE

14. עמוד HOLD בFMS פעיל לחלוטין

15. FUEL DUMPING

16. מגבים לחלונות :D

17. קירור קרגו וציוד

18. רדיו ILS נפרד, וגם HF

19. SELCAL

20. מיליארד הודעות EICAS חדשות

ועוד!

לגבי שעוני הרשת: הם אף פעם לא הסבירו בדיוק מה זה - לדעתי זה פשוט אפשרות לפרוש את השעונים על כמה מחשבים בדומה לפרוג'קט מג'נטה ולא ממש שיתוף ברשת. בכל מקרה זה אכן לא יהיה בגרסה הזו אלא בגרסה הבאה בהמשך.

פורסם
אורן -רפרפת מהר מדי! ההבדל הוא גדול! אני אמנה עבורכם כמה הבדלים שכבר למדתי:

1. כל סוגי התאורות קיימים, כמו באמיתי (הכל כמו באמיתי אז נוותר על הביטוי הזה בהמשך): כולל תאורת לוגו וRWY TURNOFF.

2. יש תא לטייס משנה, פעיל לגמרי.

3. יש פושבק מובנה.

4. טייס משנה וירטואלי מצומצם+קולות לכל אנשי הצוות.

5. מערכות חמצן ודיחוס שלא היו בכלל קודם מדוגמות לגמרי כעת.

6. ישנן אפשרויות בחירה לקוקפיטים שונים קצת זה מזה כדי להתאים לחברות שונות.

7. WHEEL WELL, APU ו CARGO FIRE

8. TCAS

9. COST INDEX פועל

10. FMS - רוחות להמראה

11. CONDITIONAL WAYPOINTS

12. ABEAM WAYPOINTS (לדעתי זה לא היה)

13. רוח ENROUTE

14. עמוד HOLD בFMS פעיל לחלוטין

15. FUEL DUMPING

16. מגבים לחלונות :D

17. קירור קרגו וציוד

18. רדיו ILS נפרד, וגם HF

19. SELCAL

20. מיליארד הודעות EICAS חדשות

ועוד!

לגבי שעוני הרשת: הם אף פעם לא הסבירו בדיוק מה זה - לדעתי זה פשוט אפשרות לפרוש את השעונים על כמה מחשבים בדומה לפרוג'קט מג'נטה ולא ממש שיתוף ברשת. בכל מקרה זה אכן לא יהיה בגרסה הזו אלא בגרסה הבאה בהמשך.

אילן,

מהרפרוף שלי ראיתי שהSELCAL והFUEL DUMPING הם INOP לצערנו, ABEAM כבר היה :lol:

וגם דברים נוספים - יש אפשרות שהFO יוריד אוטומטית גלגלים, יוריד אוטומטית FLAPS וגם יכוון את הMCP ALT, בקיצור חברים,

תחזיקו חזק בכיסאות,

יש לי הרגשה שההמתנה הארוכה הזאת הולכת להשתלם ובגדול :lol::lol:

פורסם

וואלה, כתבו שהדאמפינג לא פועל בינתיים - זה תוכנן להיות כבר עכשיו, כנראה היה להם באג או משהו... יש גם דברים שהם כבר הוסיפו אבל אין עדיין במדריך הזה - למשל עמוד ALTERNATE בFMS.

פורסם

רוב הדברים זניחים ומתבקשים במטוס מודרני לסימולטור.

מטייס המשנה אני לא מתלהב - זה נחמד, אבל משחק.

TCAS אוי ואבוי להם אם לא היה במטוס חדש שיוצא עכשיו לשוק.

אולי אני לא זוכר נכון, אבל לדעתי CI פעל גם במקור?

ABEAM בטוח היה.

הדבר הגדול באמת פה זה שיש לנו PIC שפועל כמו שצריך ב-2004. לא צריך יותר מזה, ואני לא בא לזלז בו, אבל הם יצאו בכאלה הכרזות ויצרו כזו ציפיה שאני קצת מאוכזב.

פורסם

סערה בכוס מים.

אנחנו ניהיה באופוריה שזה בכלל מתאים ל FS9, אבל מעבר לזה נאדה.

אולי קצת פה ושם, אבל לזה חיכינו כל כך הרבה?

מצד שני, מישהו חייב לנו משהו? :roll:

פורסם

בסך הכל אל תשכחו שלא הצהירו שיהיו שינויים דרסטיים בסך הכל הסבו את התוכנה לגרסת 2004 והעמידו אותה בסטנדרטים של הגרסה...די הרבה בשביל תוכנה שהחלה לרוץ ב -2000 וקבלה עדכון ל 2002. וזה עוד אחרי שהצוותים שפתחו את התוכנה כמעט התפרקו פחות או יותר,

גם תחשבו כמה אפשר להמציא אצ הגלגל- מהכבר צריך מטוס + מודל נורמאלי + מחשב טיסה מתפקד הייטב וכל המערכות תפעול...

מתידי שהיו מוותרים על הכל ועושים אותו בדיוק כמו הגרסה הקודמת והיו מוציאים אותו מהר יותר וככה לא הייתי מתעסק עם ה PMDG .

פורסם

כן, אין על מה לבכות :)

שימו לב שפחות או יותר אנחנו מסודרים יופי:

PMDG73, כבר יש (פנטסטי), 74 שלהם בדרך, 76 WELL...., ו PSS77 גם בדרך.

תוסיפו לזה את ה 727 DF שיצא כבר, וה MD11 שבדרך, ובל נשכח את ה 707...

בקיצור, יש על מה לטוס, עכשיו רק נשאר לטוס קצת :)

פורסם

אני התלהבתי מזה שהם באמת מידלו את כל המערכות שיש יותר מפעם אחת, נניח FCC IRS FMS CDU וכל השאר ככה שכשיש במשהו תקלה שאר המערכות באמת צריכות לעבור למערכת השניה וכל ההשפעה של התקלה על הטיסה שלך הרבה יותר מציאותית

פורסם
כן, אין על מה לבכות :)

שימו לב שפחות או יותר אנחנו מסודרים יופי:

PMDG73, כבר יש (פנטסטי), 74 שלהם בדרך, 76 WELL...., ו PSS77 גם בדרך.

תוסיפו לזה את ה 727 DF שיצא כבר, וה MD11 שבדרך, ובל נשכח את ה 707...

בקיצור, יש על מה לטוס, עכשיו רק נשאר לטוס קצת :)

קובי תרשה לי לעדכן אותך

יש לPSS בדרך גם 757 ולמי שטס על מטוסי איירבאס אז יש גם את הסידרה של הA320/30/40 שלהם. בסופו של דבר אנחנו באמת מסודרים מכל כיוון.

פורסם
כן, אין על מה לבכות :)

שימו לב שפחות או יותר אנחנו מסודרים יופי:

PMDG73, כבר יש (פנטסטי), 74 שלהם בדרך, 76 WELL...., ו PSS77 גם בדרך.

תוסיפו לזה את ה 727 DF שיצא כבר, וה MD11 שבדרך, ובל נשכח את ה 707...

בקיצור, יש על מה לטוס, עכשיו רק נשאר לטוס קצת :)

קובי תרשה לי לעדכן אותך

יש לPSS בדרך גם 757 ולמי שטס על מטוסי איירבאס אז יש גם את הסידרה של הA320/30/40 שלהם. בסופו של דבר אנחנו באמת מסודרים מכל כיוון.

מכל הכיוונים זה אומר גם טופולב 154 של IGFLY

:lol:

תרשו לי לא להתלהב מהמטוס הזה, לא כל כך מעריץ גדול של ה 767 :roll: אבל זה טוב מאד שאנחנו ממשיכים לראות פיתוחים מקצועיים בתחביב הזה.

אגב, מישהו יודע כמה כסף יעלה הדבר הזה ?

פורסם

כן, בסביבות 43 דולר לפי ווייד.

אני עדיין חושב שהם הוסיפו כל מה שאפשר היה להוסיף - מה עוד אפשר היה לדעתכם?

אני מעתיק את רשימת הדברים החדשים שהם פרסמו, לדעתי זה כל מה שהיה חסר:

Aircraft Visual Model:

R.A.T. deployment animation.

EVERY outside lightings tied to the power busses and dedicated switches.

High quality livery textures in a choice of 32bits or DXT3 formats.

Apu door, aileron droop, moving wipers (two speeds).

Entry & cargo doors with corresponding EICAS messages.

Flex wing

Aircraft Flight Model:

Aircraft performance calculated directly from flight model parameters.

Accurate thrust/drag modeling.

Real world Engine Out performance.

Weight & Balance calculations / Load Manage

Virtual Cockpit:

Independent captain & F/O gauges, tied to their respective power busses, IRU & EFIS.

Gauges fully functional and clickable.

Two different interior lightings.

moving wipers (two speeds).

Reflective windows (optional).

Systems:

Cabin pressurization gauge & logic fully implemented.

Cabin temperature control fully implemented.

Flap load relief protection logic.

Programmation of engine failures triggered by speed (V1/V2/Vr).

New failures (with the possibility to hide the programmed failures to

create « check flights »).

Aural alert for « IRU on DC » condition.

Simulation of Left, Center & Right EFIS.

Full TCAS logic (with traffic display on EHSI).

Overhaul of electrical, pneumatic and hydraulic systems.

New carrier options.

FMC:

New FMC pages (DIVERT).

Winds aloft forecast entries.

Special/conditional waypoints simulations for SIDS/STARS/Approaches.

SIDS/STARS/Approaches procedure creation within FMC.

New VNAV logic.

Accurate Cost Index calculations for LRC/ECON speeds.

AFDS:

Enhanced AUTOLAND logic (ex. inertial landing if ILS signal lost).

More realistic Flight Director: T/O mode enhanced and right F/D added.

NAV2 receiver gauge added (with working AUTO/MAN mode).

A/P disconnection switch (as on yoke).

A/T disconnection switch (as on throttles).

Activation of mouse wheel for easier MCP windows settings.

Radios & Communications:

Independent NAV1, NAV2 & ILS radios (that means three NAV receivers !)

2 VHF + 2 HF Radios (tunable on UCT stations).

Enhanced ground crew dialogs: interphone connection, ground calls,

pushback procedure and ground horn.

Cabin crew calls simulation.

Functional audio panel (on pedestal).

New Transponder with TCAS controls.

Miscellaneous:

New very smooth GDI+ based CRT displays.

More accurate rendition of CRTs.

New 2-D panels (F/O, MCP & mini panel)

New Overhead panel with many new features.

Basic virtual First Officer.

Multiple voices sets for Captain, F/O, Ground & Cabin crew.

More custom configuration options

פורסם

או שהם לא יודעים את שער הארו מול הדולר הוא שהמחיר בדולרים יותר זול.

בכל מיקרה אצלי המחיר רשום דולרי והוא עומד על 40.28$.

לגבי התאריך, לפי פורום LDS, גירסת ה DL יוצאת כ 6-12 שבועות לפני ה BOXED.

פורסם
או שהם לא יודעים את שער הארו מול הדולר הוא שהמחיר בדולרים יותר זול.

בכל מיקרה אצלי המחיר רשום דולרי והוא עומד על 40.28$.

לגבי התאריך, לפי פורום LDS, גירסת ה DL יוצאת כ 6-12 שבועות לפני ה BOXED.

ראיתי את ה-40.28. תזמין אותו ותראה מה יש לך ב-CART אחרי זה...

:?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...