עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

משהו מעניין מאוד שקראתי היום בעיתון..

Recommended Posts

פורסם

היום בעיתון כלכלה של ידיעות ראיתי כותרת שאומרת "אל על תתחיל לחכור איירבאסים".. אני אומר "מה לעזאזל!?"

והנה תקציר הכתבה... בעלי הבית החדשים של אל על אמר שהגיע הזמן להתחיל לעשות שינויים באל על, וזה בעיקר בשדרוג מחלקות העסקים לכאלה כמו בחברות של BA וכו'.. השינויים המדוברים בכתבה היו הוצאה הדרגתית של ה757 וה767 מהשירות, הסבת ה747-400 למטען, וחכירת מטוסים מסוג A340 עם מחלקות עסקים משופרות לטיסות לניו יורק. והוזכר כי אל על התכוונה לרכוש A340 אבל בגלל לחצים אמריקאים היא לא רכשה.

טוב- נראה מה יהיה. אבל זה מאוד מעניין :)

פורסם

ככה עושים עסקים ירדן ככה עושים עסקים

עקב המעבר לחברה פרטית רוב ההטבות של בואינג לאלע ירדו

ואלעל רוצים אותם בחזרה

מה עושים?

מאימיים לקנות אירבוס

הסיכויים שאלעל יקנו איירבוס מאוד קטנים

אחרי הכל צריך לשנות מערך שלם בשביל לקבל איירבוסים להעביר טייסים הכשרה חדשה

להכשיר טכנאים חדשים וכ'ו וכ'ו וכ'ו

רק העלויות של ההכנות לקליטת מטוס איירבוס בצי של אלעל יהיו יותר יקרות לפי דעתי מהמטוסים

פורסם

הגיע הזמן לחדש את הצי, כמעט כל או רוב המטוסים ישנים, קצת לגוון עם אירבאסים, אני רק מתאר אירבאס 340 של אל על בבן גוריון איזה מחזה יפה.

פורסם
לא רוצה שיהפכו את ELD שלי לקרגו :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

לא יהפכו אותו לקרגו, עדין B747 כזה משתלם לחברה...הם ישתמשו במטוסים ישנים יותר כמו ה-742 בטח...למרות שהיה יכול להיות נחמד לראות את ה-ELD בתצורה של קרגו :evilbat:

פורסם
אני מריח A380 כחול לבן.... :wink:

אני מריח עוד נתב"ג 4000 שצריך בשביל המפלץ הזה :(

למרות שיהיה נחמד.. מקסימום יחנו אותו על הJ לכל האורך של החניה :wink:

פורסם
אני מריח A380 כחול לבן.... :wink:

אני לא זוכר בדיוק איפה קראתי, אבל הוא לא יגיע ארצה בגלל בעיה טכנית - המרחק בין הקילו למייקקטן מידי בשביל הכנפיים שלו :lol:8) :?

עריכה: ירדן, אם הELD מוסב, צריכה להיות לו הסבה גם לפלייט :lol:8) :wink:

פורסם

אחרי הכל צריך לשנות מערך שלם בשביל לקבל איירבוסים להעביר טייסים הכשרה חדשה

להכשיר טכנאים חדשים וכ'ו וכ'ו וכ'ו

רק העלויות של ההכנות לקליטת מטוס איירבוס בצי של אלעל יהיו יותר יקרות לפי דעתי מהמטוסים

עוז כל הרעיון באיירבס מה שבואינג לא עשו, הוא, שהקוקפיט של כל המטוסים אותו דבר, אז מה נשאר. רק ללמוד על המטוס עצמו, מה שחוסך הרבה עבודה.

פורסם

אחרי הכל צריך לשנות מערך שלם בשביל לקבל איירבוסים להעביר טייסים הכשרה חדשה

להכשיר טכנאים חדשים וכ'ו וכ'ו וכ'ו

רק העלויות של ההכנות לקליטת מטוס איירבוס בצי של אלעל יהיו יותר יקרות לפי דעתי מהמטוסים

עוז כל הרעיון באיירבס מה שבואינג לא עשו, הוא, שהקוקפיט של כל המטוסים אותו דבר, אז מה נשאר. רק ללמוד על המטוס עצמו, מה שחוסך הרבה עבודה.

סבבה אבל זה לא עולה כסף להכשיר אותם מחדש?

מה עם ההכשרה של הצוותי קרקע?

מה עם ההכשרה של הטכנאים?

מה עם הקמת יחידה חדשה של מנועים באלעל כמו הטיפול במנועי הבואינג

זה לא עולה כסף?

זה עולה המון

עקרונית כמו שכבר אמרתי לפי דעתי הפירסום הזה הוא בעיקר רק להפחיד את בואינג

לבצע אותו זה יהיה יקר!!!

פורסם

יזמו עוד הרבה מים בירקון (ולמען האמת גם במיסיסיפי) לפני שאל על תעבור לאיירבאסים.

בכל זאת מישהו משלם על המדינה הזאת, והוא מייצר בואינגים.

מה שאיירבאס עשו עם ה-A320/330/340 בואינג עשו בזמנו עם ה-767/757 ועכשיו עם ה-777 וה-767-400, כך שהתפישה הזו לא זרה לבואינג ולא נכון להאשים אותם.

בסופו של דבר איירבאס יאלצו לעדכן את תצורת הקוקפיטים שלהם למשהו חדש יותר. בואינג נפגעה מכך שה-757/767 ולמען האמת גם ה-747-400 (למרות שהוא כבר שלב אחד מתקדם יותר) שייכים לדור הביניים של מטוסי הנוסעים מבחינת אוויוניקה בין מטוסים הסילון הראשונים (727, 737-200, 747-200, 707) ובין דור הגלאס-קוקפיט (777, 764 וגם האיירבאסים המודרניים). ה-767/757 מקבילים פחות או יותר ל A310 מבחינת אוויוניקה, וגם ה-A310 אינו בעל קונפיגורצית תא טייס משותפת עם ה-A320/330/340. גם ה-A320 אינו זהה לחלוטין ל-A330/340 וטייס A320 צריך לעבור הסבה על מנת לטוס על A330/340, כך שהמצב באיירבאסדומה מאוד למצב בבואינג.

פורסם

הכל שמועות, איזי בורוביץ עוד לא נכנס ועוד לא למד את החברה וכבר כל אחד מפרסם הודעה בשמו.

זה נכון שמערכת הפצת שמועות מוכרת וידועה בארגונים עסקיים על מנת לבדוק את תגובת השטח כך שאם השטח יבער הדבר הוא לא באחריותו אבל צריכים לקרות הרבה דברים כדי שאל על תעבור לטוס במטוס מסוג אחר.

מעבר להכשרת טייסים ודיילים, צריך להקים מערך תחזוקה שונה, דבר שעולה המון המון כסף והוא לא יעיל מכיוון שמכונאי בואינגים מטפל בכל הצי הקיים והכנסת מטוס מדגם אחר תפצל את מערך התחזוקה לשתיים ותגרור מעבר להכשרה עוד הוצאות כח אדם, חוסר יעילות ואבטלה סמויה (או גלויה).

מעבר להכל להקים האנגר ומחסן חלפים (שופ) זה דבר יקר מאד מאד.

בכלל פתאום כל אחד הכיר את בורוביץ, פגש אותו, עבד איתו, ממש סלבריטי הבחור.

אני חושב שכדאי שכל מפיצי השמועות למיניהם יירגעו, לא יחשבו שהם יודעים הכל ויתנו לבן אדם לעבוד והראות לכולם מה הוא יודע.

לדבר אחר, מה שכן נכון הוא שלצי המטוסים של אל על מתווספים 2 מטוסי 737-800 שייקראו EKL ו- EKJ שייכנסו לשירות פעיל עד סוף חודש אפריל ומטוס 747-400 שהוחכר מסינגפור איירליינס ויחליף את ה- AXQ שפרש.

פורסם
לדבר אחר, מה שכן נכון הוא שלצי המטוסים של אל על מתווספים 2 מטוסי 737-800 שייקראו EKL ו- EKJ שייכנסו לשירות פעיל עד סוף חודש אפריל ומטוס 747-400 שהוחכר מסינגפור איירליינס ויחליף את ה- AXQ שפרש.[/b]

אז בשביל מה צריך אותם אם זה לחודשים בודדים?

פורסם

ה744 יגיע לארץ ככל הנראה ביום רביעי לפי מה שידוע לי...ה737-83N הם של חברת ATA לשעבר (ככל הידוע לי N303TZ וN306TZ לשעבר), המטוסים מצויידם בWINGLETS.

הנה עוד כתבה מעניינת:

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... E&refer=us

פורסם
לדבר אחר, מה שכן נכון הוא שלצי המטוסים של אל על מתווספים 2 מטוסי 737-800 שייקראו EKL ו- EKJ שייכנסו לשירות פעיל עד סוף חודש אפריל ומטוס 747-400 שהוחכר מסינגפור איירליינס ויחליף את ה- AXQ שפרש.[/b]

אז בשביל מה צריך אותם אם זה לחודשים בודדים?

אני חושב שכוונת המשורר היא שהם יכנסו לפעילות בסוף חודש אפריל.

תקנו אותי אם אני טועה :oops:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...