ohadn747 פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 ברגעים אלו אני צופה בטקס הגלילה של הA380! פשוט מדהים!!! חשבתי על אשכול כזה שכל אחד יכתוב בו מה הוא מאחל למטוס החדש!!! כמובן שאני מאחל לו הצלחה ושיגיע כמה שיותר מהר לשמיים!!!
Yahav Barzilay פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 WOWWWW כולם ל-Sky news עכשיו!! האירבאס מדהים!!! מידותיו: 74*79.8 גובהו 24 מטר! תכולה: 840 איש!!! משקל: 150 טון!!! מדהים פשוטטטטטטטטטטטטטטטטט
Yehonatan_el פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 WOW :shock: מדהים אין מילים הוא כל כך יפה ונוצץ!
ohadn747 פורסם ינואר 18, 2005 מחבר דיווח פורסם ינואר 18, 2005 אני עדיין המום מהטקס :shock: ראיתי אותו מההתחלה... מישהו יודע אולי איפה יש גרף שמשווה את ההכנסות של בואינג לעומת איירבאס? כי אבא שלי לא מאמין לי שאיירבאס הכניסו יותר מבואינג... =\
×™×•× ×™ לומר פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 אירבאס לא הכניסו יותר מבואינג ... בדו"ח רוו"ה של שלושת הרבעונים הראשונים של 2004 בואינג הכניסו כ 40 מיליארד דולר ואירבאס כ 28 מיליארד. לא לשכוח שבואינג גם מייצרים הרבה יותר ממטוסים, מערכות שונות ומוצרים שונים לתעשיית הנשק והחלל . וגם מדובר פה בהכנסות נטו ולא במאזנים.
Shai B פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 ראיתי גם כן את הטקס... ממש ענק... המנועים האלה-פשוט כמו בית... דבר אחד לא אהבתי בו: תא הטייס, די "למטה" יחסית לשאר גוף המטוס... זה יוצר לו מין גיבנת קטנה כאת-אבל לא ממש מפריע... חוץ מזה, בחדשות של ישראל אמרו 550 נוסעים, בשני מקורות שונים קראתי 555 ו-554, וקראתי בספר "100 שנות עופה" מאת מאיר כהן, שכתוב 660 מקומות, וש-"במחלקה צפופה אחת יהיה ניתן לדחוס עד 900 נוסעים" (למי שיש את הספר-עמ' 209)... מה שאני שמעתי במקום אחר זה שיש מקום ל-בין 500 ל-800 מקומות-אפשר להשאיר את המטוס רחב ונוח ל-500, או לשים יותר מקומות, לסגור רווחים, פחות שירותים ופחות שטח פתוח ונוח, ולהכניס 800... (וכל אלה ממקורות אמינים ולא "סתם מישהו סיפר לי") אם למישהו יש מידע חד משמעי בנושא-אפשר אולי להביא? בכל מקרה-מטוס ענק, יפה, והייתי מת לטוס בו, אבל כמובן שהייתי מחכה לשנה של טיסות רבות ובטוחות ללא תקלות כדי לעלות עליו...
ohadn747 פורסם ינואר 18, 2005 מחבר דיווח פורסם ינואר 18, 2005 אפשר לדחוס החל מ 555 ועד ל800... (אם לא שמעת היום את מנכ"ל וירג'ין ריצ'ארד ברנסון) היום ריצ'רד התראיין לטלוויזיה והנה קטע מדבריו \ Richard Branson of Virgin Atlantic fame was interviewed on both CNBC and the BBC this morning and had this to say about the Airbus :"The A380 can seat over 800, but we're aiming for 550. We'll be using the extra space to improve our offering. For instance we'll be having double beds - more double beds. There'll be a gym. And a beauty treatment area. We already have a stand up bar, but it will be bigger. And there'll be a casino. With the double beds and the casino, you might get lucky!" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: מזכיר קצת את לאס וגאס (בייחוד השורה האחרונה )
Atar_Omri פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 500 נוסעים זה אם המטוס כולל את כל הגאדג'טים שהראו היום בטלויזיה עם הבאר וחנויות הדיוטי פרי בפנים, הרי כמו שאתם מכירים את אל על, אם יהיה לה מטוס כזה ידחסו בו 900 כיסאות... וגם אז "יתחשבו" בנוסעים וישאירו להם מקום לדחוס את הרגליים בין המושבים.
Nimrod פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 אני מצטער להרוס את החגיגה אבל, רק 60 שדות בעולם יכולים לקלוט את המטוס (זה מה שאמרו בטלוויזיה) ורק 15 חברות הזמינו מטוס כזה, והם בטח, טאי, סינגפור,קוראן ועוד כמה חברות גדולות שעושות טווחים גדולים. רק 15 חברות! מתוך 200 ומשהו! זה לא רווח.
ohadn747 פורסם ינואר 18, 2005 מחבר דיווח פורסם ינואר 18, 2005 עוד חברות הזמינו FedEx, UPS, Qantas, British Airways, Air France ,Lufthansa מסכים איתך שזה לא רווח אבל חכה... יש עוד כמה עשורים למטוס הזה... ד"א הסיבה היחידה שהם פרסמו את המטוס עכשיו זה רק יחסי ציבור וכל מיני שטויות כאלה! הרי הטיסה הראשונה שלו (טיסת הניסוי הראשונה) תיהיה באפריל! ורק במאי 2006 הוא יתחיל לשרת את חברות התעופה!
e_dor פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 עוד שנה וחצי הוא יטוס באופן מסחרי ובעוד 3 חודשים וחצי הוא טס לראשונה בשורות איירבאס. המטוס עוד לא טס (כאמור) כך שאי אפשר לקבוע האם הוא רווחי או לא. אחרי הכל - אין שום דבר להתרשם ממנו חוץ מתמונות של פנים המטוס. אף אחד לא ראה את הביצועים שלו ועד כמה הוא שווה. מה שכן, יש לו טווח ארוך ביותר והוא לוקח 840 נוסעים עם מושבים רגילים ו-555 עם הבית מלון הזה למעלה אז נחכה ונראה. שורה תחתונה - לאט לאט אירופה תגדיל את המסלולים בשביל מטוסים כאלה וחברות יתרשמו ממנו לאחר הטיסה וכו'.
Atar_Omri פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 emirates היא החברה שכרגע "מובילה" בהזמנות של המטוס- 41 חתיכות שיטיסו נוסעים ועוד 2 לקרגו.
OmRI פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 emirates היא החברה שכרגע "מובילה" בהזמנות של המטוס- 41 חתיכות שיטיסו נוסעים ועוד 2 לקרגו. פשש יפה וכיף להם לקבל כזה מטוס בעתיד....וזה ברור שהם קונים די הרבה בסך הכל לא חסר להם כסף אלו הם מדינה עשירה.
Atar_Omri פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 אני מצטער להרוס את החגיגה אבל, רק 60 שדות בעולם יכולים לקלוט את המטוס על זה בדיוק בואינג משחקים עכשיו, הם טוענים שבגלל הגודל של המטוס הוא יוכל לטוס רק בין "תחנות מרכזיות", יענו שדות מרכזיים בעולם ואילו ה-7E7 יוכל לטוס לטווח ארוך ובגלל שהמימדים שלו לא עצומים כמו של ה-A380 הוא יגיע לכל מקום.
Oren Geva פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 747 בקושי מצליח להיות מטוס רווחי. הדבר הזה לדעתי צפוי לכשלון. אין הרה קוים שמצדיקים תפוסה כזאת - טיסות טראנס אטלנטיות ב-767 טסות היום חצי ריקות. בטח ובטח שלחברת התעופה של האמירויות אין צורך ב-40 (!) כאלה, אבל להם לא כל כך איכפת... תחשבו על זה - 40 מטוסים ל-500 נוסעים - כם כל מטוס עושה טיסה ביום זה 20,000 נוסעים רק על צי ה-A380 של החברה! לא נראה לי שבאמת יש להם צורך עסקי במטוס כזה בכמות הזאת...
Erez Savir פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 747 בקושי מצליח להיות מטוס רווחי. הדבר הזה לדעתי צפוי לכשלון. אין הרה קוים שמצדיקים תפוסה כזאת - טיסות טראנס אטלנטיות ב-767 טסות היום חצי ריקות.בטח ובטח שלחברת התעופה של האמירויות אין צורך ב-40 (!) כאלה, אבל להם לא כל כך איכפת... תחשבו על זה - 40 מטוסים ל-500 נוסעים - כם כל מטוס עושה טיסה ביום זה 20,000 נוסעים רק על צי ה-A380 של החברה! לא נראה לי שבאמת יש להם צורך עסקי במטוס כזה בכמות הזאת... אורן,תאמין לי,מצדם שהמטוסים יחנו כול היום,יש להם כסף והרבה!! (נפט) חוץ מזה המטוס מכוער בצורה בלתי רגילה,ואני צופה לו כישלון גמור... אבל נראה מה יהיה,לדעתי הוא יותר טוב לקרגו,מאשר לנוסעים.
Continental Airlines פורסם ינואר 18, 2005 דיווח פורסם ינואר 18, 2005 אבא שלי שעובד בקונטיננטל אמר שה-7e7 יהיה יותר רווחי וקונטיננטל הזמינו 10 כאלה לפני שבועיים,הוא יותר נוח מה380 לפי דעתי.