עבור לתוכן
יו�ב פיגנבוי�

שאלה בקשר לגישה באילת

Recommended Posts

פורסם

אז ככה, חזרתי אתמול מהטיול השנתי שלי באילת, מיותר לציין שראיתי נחיתות מקרוב ובלה בלה, בכל מקרה, חזרתי הביתה, פתחתי את המפות ואממ קלטתי משהו מוזר. בהקפות שמבצעים בואטסים לנחיתה במסלול 03, עוברים את הגבול למצרים ורק לאחריו מבצעים את הפנייה לעבר המסלול, בניגוד למציאות שם מבצעים את הפנייה לפני הגבול.

אז למה בעצם בואטסים מאריכים את ההקפה בניגוד למציאות? :cry:

תודה מראש. :lol:

פורסם

אם תסתכל במפות של הפמ"ת הפנים ארצי, תראה שבדפית של התהליך ל-03 כתוב:

Pilots may be requsted to contact TABA TOWER 120.8 during the procedure.

במפה עוד רואים גם שהתהליך מגיע עמוק בתוך מצרים.

או שלא הבחנת נכון איפה הם פונים, או שהמטוסים ביצעו הקפות ראיה, האפשרות השניה קצת פחות נראית לי.

פורסם

הסופ"ש האחרון היתי גם באילת ו 757 של ארקיע הגיע עד מעל המסלול ואז פנה ימינה כדי להתחיל את ההקפה לנחיתה על 03.

איזה יופי לעמוד על קצה המסלול ולראות את ה 757 עובר מעל הראש :shock:

רן.

פורסם

עוברים גם עוברים את הגבול.

אם אני לא טועה קיים קשר מוטורולה או טלפון בין הפיקוח שלנו למצרי לצורך תיאום מעבר המטוסים בשטח המצרי ללא הפנית הטייס לתדר של טאבה, אם כי כמובן עפ"י דרישה של הפקח המצרי הטייס יעבור אליו.

פורסם

חח אחים שלי, תשמעו, אולי אני דפוק, ואולי כל השאר, אבל עיוור אני לא חח

כשאני עומד בחוף דקל ורואה 3 מטוסים בזה אחר זה פונים מעליי, אז הם לא עברו למצרים

פורסם

שלום

בקשר לשאלה האחרונה שלך אז ב 99 אחוז אני אומר שאותם מטוסים פשוט עשו הקפת ראיה ל 03 ולכן הם לא עברו את הגבול כי פשוט אין צורך, ובקשר לגישת מכשירים ל 03, לפי הנהלים מותר לחצות את הגבול וזאת בתיאום של הפקח של אילת עם הפקח המצרי, באמיתי אני מאמין שהם משתדלים שלא לתת מכשירים ל 03 בגלל הבעיה של חציית הגבול וגם שנותנים מכשירים ל 03 אז תמיד הטייסים יקצרו את התליך גם מבחינת יתרון בדלק וגם כדי להמנע מחציה של הגבול ואני מאמין שהדבר נובע מסיבות בטחוניות.

ברשת יש חציה של הגבול כי ברשת ואטסים אין בעיות בטחוניות ויש שלום בכל העולם! (אחד הדברים היפים ברשת).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...