Levon Melik פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 golan73 כתב: Levon כתב: אם אתה מחפש דרך זולה ומהירה, תעשה את זה בארה"ב! לפי מה שהבנתי זה לכ כ"כ זול יוצא כאשר רוצים לעשות הסבה, אבל אין לי את הפרטים המדוייקים. מישהו יודע, איך זה בדיוק עובד בארץ לאחר שמגיעים עם הרשיון הפרטי, כלומר מה הדרישות, מס שיעורים, מבחנים, עלויות. הדרישות להסבת הרשיון בארץ הן: תעודה רפואית לעובד טיס (האמריקאית לא תופסת). מבחן RT, מבחן חוקת אויר. כמה טיסות עם מדריך להכרת נתיבים, אזורי טיסה וכו'. כמה ש"ט? תלוי בך! מנסיון של שני חברים, מספיק 7 עד 10 טיסות בארץ כדי לגשת למבחן חיצוני.
itai פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 שים לב בנוגע לתיאוריה ישנו איזה חוק עקום (או אולי לא - תלוי בעיני המתבונן ומקבל הכספים...) שלא ניתן לגשת לבחן תיאוריה במנהל אלה אם בית ספר לתיאוריה מגיש אותך. מה שקורה שבפעול גם אם תלמד לבד עדיין תצטרך להיות בקשר עם בית ספר תיאוריה כזה או אחר. אני ממליץ על שירגל - מאוד מקצועיים
E.Z פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 Baruchi כתב: היי,לא יודע בן כמה אתה ובאילו נסיבות החלטת ללכת על רשיון, מה שבטוח, אם אתה אחרי צבא וההתלבטות ביא בין רשיון או להיזרק בהודו, תאילנד או דרום אמריקה, לך על רשיון. מניסיון. ברוכי טסתי עם טייסים גם בארץ וגם בארה"ב רמת הטייסים טובה ההבדל שם אתה מרגיש שאתה טס ולא כמו רובוט מגהץ 300 מיליון את הרצליה חיפה- הרצליה ראש פינה ויורק דם כדי לתאם הנמכות מכשירים בבן גוריון התעופה שם הרבה יותר חופשית לא צריך לדבר עם אף אחד בקשר- ניווט VFR זה ניווט אמיתתי לא כמו בארץ שאתה טס באילתור המצחיק הזה שקוראים לו CVFR. הבעיה היא להסב את הרישיון אחר כך אבל בשביל החוויה לפי מיכתביו של נימרוד גרשוני ז"ל זה שווה את זה. אני מצטרף לדעה של הקולגות שלי - לאותו מתעניין - אל תיכנס לפורום תפוז זה לא באמת יועיל לך מספיק שאחד יביא לך שם של מדריך ובית ספר לטיסה יבוא 3 אחרים ויגידו לך שהמדריך חרא והמטוסים על הפנים- ואתה לא תצא מיזה.
E.Z פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 Elad - VATIL9 כתב: Baruchi כתב: היי,לא יודע בן כמה אתה ובאילו נסיבות החלטת ללכת על רשיון, מה שבטוח, אם אתה אחרי צבא וההתלבטות ביא בין רשיון או להיזרק בהודו, תאילנד או דרום אמריקה, לך על רשיון. מניסיון. ברוכי טסתי עם טייסים גם בארץ וגם בארה"ב רמת הטייסים טובה ההבדל שם אתה מרגיש שאתה טס ולא כמו רובוט מגהץ 300 מיליון פעם את הרצליה חיפה- הרצליה ראש פינה ויורק דם כדי לתאם הנמכות מכשירים בבן גוריון התעופה שם הרבה יותר חופשית לא צריך לדבר עם אף אחד בקשר- ניווט VFR זה ניווט אמיתתי לא כמו בארץ שאתה טס באילתור המצחיק הזה שקוראים לו CVFR. הבעיה היא להסב את הרישיון אחר כך אבל בשביל החוויה לפי מיכתביו של נימרוד גרשוני ז"ל זה שווה את זה. אני מצטרף לדעה של הקולגות שלי - לאותו מתעניין - אל תיכנס לפורום תפוז זה לא באמת יועיל לך מספיק שאחד יביא לך שם של מדריך ובית ספר לטיסה יבוא 3 אחרים ויגידו לך שהמדריך חרא והמטוסים על הפנים- ואתה לא תצא מיזה.
Oren-ELY3 פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 Elad - VATIL9 כתב: Elad - VATIL9 כתב: Baruchi כתב: היי,לא יודע בן כמה אתה ובאילו נסיבות החלטת ללכת על רשיון, מה שבטוח, אם אתה אחרי צבא וההתלבטות ביא בין רשיון או להיזרק בהודו, תאילנד או דרום אמריקה, לך על רשיון. מניסיון. ברוכי טסתי עם טייסים גם בארץ וגם בארה"ב רמת הטייסים טובה ההבדל שם אתה מרגיש שאתה טס ולא כמו רובוט מגהץ 300 מיליון פעם את הרצליה חיפה- הרצליה ראש פינה ויורק דם כדי לתאם הנמכות מכשירים בבן גוריון התעופה שם הרבה יותר חופשית לא צריך לדבר עם אף אחד בקשר- ניווט VFR זה ניווט אמיתתי לא כמו בארץ שאתה טס באילתור המצחיק הזה שקוראים לו CVFR. הבעיה היא להסב את הרישיון אחר כך אבל בשביל החוויה לפי מיכתביו של נימרוד גרשוני ז"ל זה שווה את זה. אני מצטרף לדעה של הקולגות שלי - לאותו מתעניין - אל תיכנס לפורום תפוז זה לא באמת יועיל לך מספיק שאחד יביא לך שם של מדריך ובית ספר לטיסה יבוא 3 אחרים ויגידו לך שהמדריך חרא והמטוסים על הפנים- ואתה לא תצא מיזה. כמה שזה נכון..
Baruch Spiegel פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 Elad - VATIL9 כתב: Elad - VATIL9 כתב: Baruchi כתב: היי,לא יודע בן כמה אתה ובאילו נסיבות החלטת ללכת על רשיון, מה שבטוח, אם אתה אחרי צבא וההתלבטות ביא בין רשיון או להיזרק בהודו, תאילנד או דרום אמריקה, לך על רשיון. מניסיון. ברוכי טסתי עם טייסים גם בארץ וגם בארה"ב רמת הטייסים טובה ההבדל שם אתה מרגיש שאתה טס ולא כמו רובוט מגהץ 300 מיליון פעם את הרצליה חיפה- הרצליה ראש פינה ויורק דם כדי לתאם הנמכות מכשירים בבן גוריון התעופה שם הרבה יותר חופשית לא צריך לדבר עם אף אחד בקשר- ניווט VFR זה ניווט אמיתתי לא כמו בארץ שאתה טס באילתור המצחיק הזה שקוראים לו CVFR. הבעיה היא להסב את הרישיון אחר כך אבל בשביל החוויה לפי מיכתביו של נימרוד גרשוני ז"ל זה שווה את זה. אני מצטרף לדעה של הקולגות שלי - לאותו מתעניין - אל תיכנס לפורום תפוז זה לא באמת יועיל לך מספיק שאחד יביא לך שם של מדריך ובית ספר לטיסה יבוא 3 אחרים ויגידו לך שהמדריך חרא והמטוסים על הפנים- ואתה לא תצא מיזה. :?: :?: :?: :?: איך ולמה השתרבבה לפה התגובה שלי? אלעד?
E.Z פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 Baruchi כתב: Elad - VATIL9 כתב: Elad - VATIL9 כתב: Baruchi כתב: היי,לא יודע בן כמה אתה ובאילו נסיבות החלטת ללכת על רשיון, מה שבטוח, אם אתה אחרי צבא וההתלבטות ביא בין רשיון או להיזרק בהודו, תאילנד או דרום אמריקה, לך על רשיון. מניסיון. ברוכי טסתי עם טייסים גם בארץ וגם בארה"ב רמת הטייסים טובה ההבדל שם אתה מרגיש שאתה טס ולא כמו רובוט מגהץ 300 מיליון פעם את הרצליה חיפה- הרצליה ראש פינה ויורק דם כדי לתאם הנמכות מכשירים בבן גוריון התעופה שם הרבה יותר חופשית לא צריך לדבר עם אף אחד בקשר- ניווט VFR זה ניווט אמיתתי לא כמו בארץ שאתה טס באילתור המצחיק הזה שקוראים לו CVFR. הבעיה היא להסב את הרישיון אחר כך אבל בשביל החוויה לפי מיכתביו של נימרוד גרשוני ז"ל זה שווה את זה. אני מצטרף לדעה של הקולגות שלי - לאותו מתעניין - אל תיכנס לפורום תפוז זה לא באמת יועיל לך מספיק שאחד יביא לך שם של מדריך ובית ספר לטיסה יבוא 3 אחרים ויגידו לך שהמדריך חרא והמטוסים על הפנים- ואתה לא תצא מיזה. :?: :?: :?: :?: איך ולמה השתרבבה לפה התגובה שלי? אלעד? בטעות לחצתי ציטוט על ההודעה שלך במקום על ההודעה של יוני לומר סתם שוק של יום ראשון :shock:
Tomer Haim פורסם אפריל 17, 2005 דיווח פורסם אפריל 17, 2005 היי, אני סיימתי לפני חודשיים אחרי 52 שעות טיסה, אני כמעט שלא מכיר טייסים שסיימו ב 40 (חוץ מאלה שלקחו את זה כפרוייקט והיו כל יום בשדה) לי לקח שנה וטסתי פעם בשבוע, את הקורס העביר לי מדריך מצויין שכבר כתבו את שמו פה, יוסי כהן (הוא מלמד גם בשביל לדעת לטוס, לא רק בשביל לעבור) , כנס לאתר שלו: http://www.agur4u.co.il בייי תומר
Shmulik Lin פורסם אפריל 22, 2005 דיווח פורסם אפריל 22, 2005 תומר חג שמח אז עכשיו אתה מכיר אחד ב-40 שעות בדיוק אחרי 2 טסטים ולא הייתי כל יום בשדה זה לקח 8 חודשים ולא כדאי ללמוד רק עם מדריך אחד אצלי עברתי את כולם כשהרציונל הוא ללמוד מכל אחד משהו-הבולט מביניהם היה כמובן אורי אביב ולאחר מכן לגבש לך את מדיניות ההטסה שלך זו דעתי על כל פנים! ושוב חג שמח וכשר למי ששומר