עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

פרוייקט אל על (וגם י' מיודענו) מציגים

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

אחרי שהישגתי לכם תמונות בלעדיות של הELS ש-י' צילם לי.. הוא הואיל בטובו לשלוח לי אותו ולאפשר לשחרר אותו לפרוייקט אל על הידוע לשמצה!

אז יאללה! למה אתם מחכים!? לפני ש-י' יתחרט! לכו לאתר של אל על ושם במחלקת ההורדות תמצאו אותו..

כמו כן ציפור קטנה לחשה לי (במקרה.. זה גם י'.. י' הציפור :S) שבקרוב יתחילו העבודות על הTF-FIC של ישראייר.. י' מבקש תמונות של המטוס אם זה אפשרי.. מה שקיים בJETPHOTOS וכל מה שפורסם כבר הועבר אליו.. אז תמונות חדשות :P.. למרות שהמטוס לבן..

באותה נשימה אני צריך לומר שלאחרונה נפל שרת אחסון הקבצים שלנו לאחר בעיות פנימיות בישרא-סים, לאחר פיתרון הבעיה הועלו הקבצים מחדש וכל קבצי מחלקת ההורדות עובדים שוב כשגרה!

אז יאללה.. תהנו אנשים!!

פורסם
תגיד לי' שזה ממש נפלא .

נראה לי שהבדיחה של י' כבר נמאסה ולא מצחיקה.... :?

בכל מקרה, תודה רבה ירדן על הצביעה! נבדוק אותה ונראה איך היא

פורסם

צביעה נחמדה,רק שים לב לכמה הערות-

א) בחלק האחורי (הכוונה אחרי הדלת) של הסיפון העליון התבלבלת קצת בספירת החלונות,בצד ימין של הELS ,אחרי הדלת,צריכים להיות 11 חלונות,ולא 8 כמו שעשית.

ב)בחלק של החלונות שבין הדלת הראשונה לדלת השניה בסיפון התחתון (מתחת ללוגו) ישנם כ10 חלונות בשתי הצדדים,ולא 8 כמו שעשית.

ג)ישנו מן קו מפריד בין ה"נתיבי אויר לישראל" ל-" Israel airlines" שמתחת ללוגו אלעל,דבר שאין בשאר ה744 של אלעל ורק בELS,אצלך בטקסטורה לא היה את הקו המפריד.

ד) המסגרת האדומה שיש על דלתות המטען ב-ELS מגיעה עד חצי מגובה הדלת,אצלך זה נראה כמו רבע בערך.

ה) ה-Lים האדומים שמתחת לדלתות נמצאים רק בצד שמאל של המטוס,ולא גם בצד ימין כמו שעשית בטקסטורה.

ו) אני לא בטוח שמספר על כן הנסע נכון,אני לא יודע עם אלעל עושים את המספרי האחדות על כן הנסע לפי מיספור של המטוסים מסוג זה שבצי (למשל ELA -201,ELD-204),כך שהELS צריך להיות 205,או שזה לפי הגבלה של המספרים לאותיות (B-2,C-3)כך שה-ELS צריך להיות 219 (S- האות ה-19 בABC)

אתה מוזמן לבדוק את טענותי שוב שמבוססות על מס' רב של תמונות של המטוס שבחנתי

פורסם
שעשית בטקסטורה.

ו) אני לא בטוח שמספר על כן הנסע נכון,אני לא יודע עם אלעל עושים את המספרי האחדות על כן הנסע לפי מיספור של המטוסים מסוג זה שבצי (למשל ELA -201,ELD-204),כך שהELS צריך להיות 205,או שזה לפי הגבלה של המספרים לאותיות (B-2,C-3)כך שה-ELS צריך להיות 219 (S- האות ה-19 בABC)

אתה מוזמן לבדוק את טענותי שוב שמבוססות על מס' רב של תמונות של המטוס שבחנתי

המספרים האלה מסמנים את הMSN של המטוס אם אני לא טועה.

יוחאי

פורסם
צביעה נחמדה,רק שים לב לכמה הערות-

א) בחלק האחורי (הכוונה אחרי הדלת) של הסיפון העליון התבלבלת קצת בספירת החלונות,בצד ימין של הELS ,אחרי הדלת,צריכים להיות 11 חלונות,ולא 8 כמו שעשית.

ב)בחלק של החלונות שבין הדלת הראשונה לדלת השניה בסיפון התחתון (מתחת ללוגו) ישנם כ10 חלונות בשתי הצדדים,ולא 8 כמו שעשית.

ג)ישנו מן קו מפריד בין ה"נתיבי אויר לישראל" ל-" Israel airlines" שמתחת ללוגו אלעל,דבר שאין בשאר ה744 של אלעל ורק בELS,אצלך בטקסטורה לא היה את הקו המפריד.

ד) המסגרת האדומה שיש על דלתות המטען ב-ELS מגיעה עד חצי מגובה הדלת,אצלך זה נראה כמו רבע בערך.

ה) ה-Lים האדומים שמתחת לדלתות נמצאים רק בצד שמאל של המטוס,ולא גם בצד ימין כמו שעשית בטקסטורה.

ו) אני לא בטוח שמספר על כן הנסע נכון,אני לא יודע עם אלעל עושים את המספרי האחדות על כן הנסע לפי מיספור של המטוסים מסוג זה שבצי (למשל ELA -201,ELD-204),כך שהELS צריך להיות 205,או שזה לפי הגבלה של המספרים לאותיות (B-2,C-3)כך שה-ELS צריך להיות 219 (S- האות ה-19 בABC)

אתה מוזמן לבדוק את טענותי שוב שמבוססות על מס' רב של תמונות של המטוס שבחנתי

מצטער לומר אבל חלק מהדברים כאן הם פשוט לא נכונים... ספירת החלונות בELS היא לא ספירת החלונות של אל על אלא סינגפור איירליינס- וכל חלון נספר אופק.

לרוב המטוסים אין קו מפריד כזה בנתיבי אויר לישראל. המקום היחיד שאולי יש זה ה737 לא יותר.

המסגרת האדומה לא מגיעה לחצי אלא לשליש. ותסתכל טוב בתמונות

בקשר לLים אני בטוח שהם נמצאים גם בצד ימין.. יש לבדוק את זה

עכשיו בקשר למספרים, מה שרשמת זה באמת שטויות.. זה המספר שאל על נתנו לELS, זה כמו עם EAJ וEBY שלא נתנו להם מספר עוקב.

הערות מוצדקות מבחינה תיאורטית, אבת תסתכל טוב ותחקור אותם טוב לפני שאתה מציע פיתרון, זה אותו דבר מה שעשיתי אז לאלכס הזה מפוסקיי...

זהו :) מקווה שעזר

פורסם
תגיד לי' שזה ממש נפלא .

נראה לי שהבדיחה של י' כבר נמאסה ולא מצחיקה.... :?

בכל מקרה, תודה רבה ירדן על הצביעה! נבדוק אותה ונראה איך היא

זה לא בדיחה.. זה גימיק.. יש הבדל.. וקיצר.. דבר ל-י'! יפה ;)

פורסם

מצטער לומר אבל חלק מהדברים כאן הם פשוט לא נכונים... ספירת החלונות בELS היא לא ספירת החלונות של אל על אלא סינגפור איירליינס- וכל חלון נספר אופק.

לרוב המטוסים אין קו מפריד כזה בנתיבי אויר לישראל. המקום היחיד שאולי יש זה ה737 לא יותר.

המסגרת האדומה לא מגיעה לחצי אלא לשליש. ותסתכל טוב בתמונות

בקשר לLים אני בטוח שהם נמצאים גם בצד ימין.. יש לבדוק את זה

עכשיו בקשר למספרים, מה שרשמת זה באמת שטויות.. זה המספר שאל על נתנו לELS, זה כמו עם EAJ וEBY שלא נתנו להם מספר עוקב.

הערות מוצדקות מבחינה תיאורטית, אבת תסתכל טוב ותחקור אותם טוב לפני שאתה מציע פיתרון, זה אותו דבר מה שעשיתי אז לאלכס הזה מפוסקיי...

זהו :) מקווה שעזר

אני לא יודע מה איתך,אבל שאני ספרתי חלונות (מספר פעמים) בתמונות של הELS (שהוא כבר הועבר לאלעל) אלה המספרים שאליהם הגעתי,אתה מוזמן לספור שוב,ולספר לנו.

בקשר לקו המפריד,זה שאין אותו ברוב המטוסים של אלעל לא אומר כלום,אתה לא יכול להתוכח עם תמונה אמיתית שאומרת אחרת.

בקשר למסגרת,אולי,יכול להיות,לא מדדתי את הדלתות ואת הקוים בELS עם סרגל כדי לקבוע זה שליש ולא חצי.

ה-Lים- בדקתי כ5-4 תמונות מצד ימין,בכולם לא נראו Lים ,רק משמאל,שוב אתה מוזמן לחקור ולבדוק את התמונות "פיקסל אחר פיקסל"

בקשר למספרים-כנראה שאתה צודק,פשוט אין לי מושג איך אלעל "מתייגים" אותם עם המספרים,בכל מקרה שווה לחכות לתמונות שיכולות לספר לנו קצת על זה.

לגבי ההערה האחרונה שלך-תאמין לי שבדקתי ולא זרקתי את הדברים באוויר בלי ביסוס.

פורסם
צביעה נחמדה,רק שים לב לכמה הערות-

א) בחלק האחורי (הכוונה אחרי הדלת) של הסיפון העליון התבלבלת קצת בספירת החלונות,בצד ימין של הELS ,אחרי הדלת,צריכים להיות 11 חלונות,ולא 8 כמו שעשית.

ב)בחלק של החלונות שבין הדלת הראשונה לדלת השניה בסיפון התחתון (מתחת ללוגו) ישנם כ10 חלונות בשתי הצדדים,ולא 8 כמו שעשית.

ג)ישנו מן קו מפריד בין ה"נתיבי אויר לישראל" ל-" Israel airlines" שמתחת ללוגו אלעל,דבר שאין בשאר ה744 של אלעל ורק בELS,אצלך בטקסטורה לא היה את הקו המפריד.

אתה מוזמן לבדוק את טענותי שוב שמבוססות על מס' רב של תמונות של המטוס שבחנתי

מצטער לומר אבל חלק מהדברים כאן הם פשוט לא נכונים... ספירת החלונות בELS היא לא ספירת החלונות של אל על אלא סינגפור איירליינס- וכל חלון נספר אופק.

לרוב המטוסים אין קו מפריד כזה בנתיבי אויר לישראל. המקום היחיד שאולי יש זה ה737 לא יותר.

המסגרת האדומה לא מגיעה לחצי אלא לשליש. ותסתכל טוב בתמונות

בקשר לLים אני בטוח שהם נמצאים גם בצד ימין.. יש לבדוק את זה

עכשיו בקשר למספרים, מה שרשמת זה באמת שטויות.. זה המספר שאל על נתנו לELS, זה כמו עם EAJ וEBY שלא נתנו להם מספר עוקב.

הערות מוצדקות מבחינה תיאורטית, אבת תסתכל טוב ותחקור אותם טוב לפני שאתה מציע פיתרון, זה אותו דבר מה שעשיתי אז לאלכס הזה מפוסקיי...

זהו :) מקווה שעזר

אז ככה.

בדקתי את שלושת הסעיפים האלו ותרשו לי לעזור לכם בויכוח :)

לגבי מס' החלונות - רואים בתמונה זאת:

http://www.airliners.net/open.file/817199/L/

בבירור מוחלט, שבסיפון העליון אכן יש אחרי הדלת 11 חלונות ולא 8 כמו בצד השני.

לגבי החלונות למטה שאופק ציין, אכן יש 10 - לא ראיתי את הצביעה אז אני לא יודע איך זה שם, אבל בטענה הוא צודק.

ורואים בבירור את ה"-" שיש בין ה"נתיבי אוויר לישראל" ל"Israel Airlines", מה שאכן אין בשאר מטוסי ה-744 בצי.

גם את זה ניתן לראות כאן:

http://www.airliners.net/open.file/817199/L/

הבהרה: התייחסותי בתגובה נוגעת לתגובתו של אופק ולתגובתו של ירדן אשר נגררה אחריה, אם מה שאופק ציין אכן קיים בטקסטורה של ירדן - קבלו את המידע כמידע כללי :)

אם לא - לדעתי זה משהו שראוי לתקן וכל הכבוד לאופק על הערות בונות וחשובות, כי הריאליסטיות היא החשובה בטקסטורה (לפחות לנסות, לא?)

פורסם

דור,אני חושב שבתמונה שרן פירסם לפני כמה זמן מבן גוריון,ניתן לראות בבירור רב יותר את הקו המפריד

els-3.jpg

פורסם
צביעה נחמדה,רק שים לב לכמה הערות-

א) בחלק האחורי (הכוונה אחרי הדלת) של הסיפון העליון התבלבלת קצת בספירת החלונות,בצד ימין של הELS ,אחרי הדלת,צריכים להיות 11 חלונות,ולא 8 כמו שעשית.

ב)בחלק של החלונות שבין הדלת הראשונה לדלת השניה בסיפון התחתון (מתחת ללוגו) ישנם כ10 חלונות בשתי הצדדים,ולא 8 כמו שעשית.

ג)ישנו מן קו מפריד בין ה"נתיבי אויר לישראל" ל-" Israel airlines" שמתחת ללוגו אלעל,דבר שאין בשאר ה744 של אלעל ורק בELS,אצלך בטקסטורה לא היה את הקו המפריד.

אתה מוזמן לבדוק את טענותי שוב שמבוססות על מס' רב של תמונות של המטוס שבחנתי

מצטער לומר אבל חלק מהדברים כאן הם פשוט לא נכונים... ספירת החלונות בELS היא לא ספירת החלונות של אל על אלא סינגפור איירליינס- וכל חלון נספר אופק.

לרוב המטוסים אין קו מפריד כזה בנתיבי אויר לישראל. המקום היחיד שאולי יש זה ה737 לא יותר.

המסגרת האדומה לא מגיעה לחצי אלא לשליש. ותסתכל טוב בתמונות

בקשר לLים אני בטוח שהם נמצאים גם בצד ימין.. יש לבדוק את זה

עכשיו בקשר למספרים, מה שרשמת זה באמת שטויות.. זה המספר שאל על נתנו לELS, זה כמו עם EAJ וEBY שלא נתנו להם מספר עוקב.

הערות מוצדקות מבחינה תיאורטית, אבת תסתכל טוב ותחקור אותם טוב לפני שאתה מציע פיתרון, זה אותו דבר מה שעשיתי אז לאלכס הזה מפוסקיי...

זהו :) מקווה שעזר

אז ככה.

בדקתי את שלושת הסעיפים האלו ותרשו לי לעזור לכם בויכוח :)

לגבי מס' החלונות - רואים בתמונה זאת:

http://www.airliners.net/open.file/817199/L/

בבירור מוחלט, שבסיפון העליון אכן יש אחרי הדלת 11 חלונות ולא 8 כמו בצד השני.

לגבי החלונות למטה שאופק ציין, אכן יש 10 - לא ראיתי את הצביעה אז אני לא יודע איך זה שם, אבל בטענה הוא צודק.

ורואים בבירור את ה"-" שיש בין ה"נתיבי אוויר לישראל" ל"Israel Airlines", מה שאכן אין בשאר מטוסי ה-744 בצי.

גם את זה ניתן לראות כאן:

http://www.airliners.net/open.file/817199/L/

הבהרה: התייחסותי בתגובה נוגעת לתגובתו של אופק ולתגובתו של ירדן אשר נגררה אחריה, אם מה שאופק ציין אכן קיים בטקסטורה של ירדן - קבלו את המידע כמידע כללי :)

אם לא - לדעתי זה משהו שראוי לתקן וכל הכבוד לאופק על הערות בונות וחשובות, כי הריאליסטיות היא החשובה בטקסטורה (לפחות לנסות, לא?)

צריך לבדוק כל עניין לגופו.. אני יש לי תמונות תקריב די רציניות של הכתוביות וכל זה. לא יהיה בעיה לתקן.. במידה ואני אמצא לנכון שיש לתקן- אז תוך יומיים שלושה יהיה כבר גירסה מעודכנת להורדה.

טנקס..

פורסם

הבעיות על פי ההערות תוקנו, כמו כן עליתי על נקודות שאופק לא עלה עליהם מקודם שגם תוקנו, כרגע זה מועלה במקום מה שהועלה לפני כמה שעות, כך שבעוד כמה דקות תוכלו להוריד אותו. אם תמצאו בו גם תקלות- תודיעו ואני יתקן...

תודה על ההערות, עכשיו יש לכם מטוס יותר נורמלי ;)

תהנו

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...