xenopus פורסם מאי 15, 2005 דיווח פורסם מאי 15, 2005 טוב, אז הייתי מוכרח לשים את עצמי בשדה התעופה של סאו-פאולו בברזיל, רק משום שראיתי שהבקרה שלהם פתוחה. לקח דקות ארוכות למצוא את ה- SID של המקום, גם הוא רובו בספרדית ולא ממש מנסה להבהיר את עצמו. בסאו פאולו, לא שמעו על איזשהו כלל שאומר שלא מדברים ספרדית בקשר בזמן שיש מטוסים זרים על אותו ערוץ כך שאני תקשרתי באנגלית אבל סביבי הכל היה בספרדית. אני חייב לציין לטובה את הפיקוח (עבדתי מול מגדל ומול APP) שלמרות האנגלית הרצוצה שבפיהם, הם הצליחו להבהיר את עצמם. SID למחשב של LDS767 כמובן שאין, אז זאת הייתה חוויה לטוס את זה ידני. (מצרף את ה- SID לעיונכם). פרט מעניין לגבי דרום אמריקה, ה- UNICOM שם הוא לא 122.800 אלא 123.45. לגבי השדה בסאו פאולו. אם החלטתם להמריא עם 767 משם, נצלו כל מילימטר של מסלול, אין לכם מספיק מסלול ל -DERATE, ולא בטוח שזה מסלול מאושר ל- 767 בכלל (אני התנתקתי ב"מעבר חציה" האחרון של המסלול כ- 5 מטר מהסוף!!) חוץ מזה השדה בגובה של 2630 רגל מעל פני הים, כך שלהתחיל פניה ב- 3100 רגל זה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. בסך הכל מומלץ. להישמע.
Tomer Haim פורסם מאי 16, 2005 דיווח פורסם מאי 16, 2005 זה הכי כיף לטוס ככה, אבל מה הכוונה ידנית, ללא AP פעיל?, אם אין את ה SID ב FMC עדיין אפשר להשתמש ב AP במוד של ALT ו HDG לרדיאלים מה VOR לזה התכוונת?
Yarden Ben-Dor פורסם מאי 16, 2005 דיווח פורסם מאי 16, 2005 אני גם מאוד אוהב לטוס בברזיל.. יש שם אחלה סינרים.. וגם שדות די מאתגרים להמראה ונחיתה. לדוגמא- אני ממליץ בחום לעשות טיסה מסאו פאולו, קונגוניאס לריו, סנטוס דומונט. Congonhas to Santos Dumont. פשוט אחלה טיסה. ונחיתה מאתגרת. המסלול בסנטוס דומונט קשה מאוד לנחיתה בגלל שהוא פשוט קצר! :shock: :? , ובמציאות רק קפטנים מאושרים לנחות את זה.. שאני נוחת שם, אני נוגע בתחילת המסלול- ורק עוצר כמעט בקצה.. וזה על A319 או 737 :?
Koobe פורסם מאי 16, 2005 דיווח פורסם מאי 16, 2005 צרפו בבקשה את קוד ה-ICAO של השדה כדי שכולנו נוכל להנות. תודה, וערב נעים.
Erez Savir פורסם מאי 16, 2005 דיווח פורסם מאי 16, 2005 צרפו בבקשה את קוד ה-ICAO של השדה כדי שכולנו נוכל להנות.תודה, וערב נעים. SBSP לפי הדפית.
xenopus פורסם מאי 16, 2005 מחבר דיווח פורסם מאי 16, 2005 מה שהתכוונתי כידני זה שאת הגובה והמהירות נתתי לטייס האוטומטי לקחת, את ה- NAV1 כיילתי לתדר של CGO על רדיאל 300. ברגע שהגעתי ל- 3100 רגל (המרשה הראשוני היה ל- 6000) לקחתי עם הסטיק את הטיסה עד להתיישרות על הרדיאל המתאים ומשם כבר הכנסתי את ה- FMC לעבודה. שדה (אם אפשר לקרוא לרצועת מסלול שכוחת אל זו) מאתגר למדי זה השדה בג'וליאקה פרו. למי שלא מכיר זה השדה הכי קרוב לאגם טיטיקקה (לא היה חסר הרבה שיקראו לו פיפי-קקה :wink: ) ששוכן בגובה של 12500 רגל בערך. זאת אומרת, שה- LDS767 משתגע שם. ברגע שתחברו חשמל תקבלו התראת Cabin pressure כי האויר שם דליל למדי. ברגע שתמריאו, תקבלו כל התראת Ground proximity שתתכן כי קשה ככה להמריא ולטפס בגובה כזה. את ההר שמול המסלול תעברו ככה בקושי. לא בדקתי עם מסוק, אבל אני מניח שזה מעל תקרת הגובה של רוב המסוקים כך שאי אפשר להמריא איתם בכלל. לגבי נחיתות, זה קצת כמו לנחות על ענן (מבחינת הגובה כמובן). ה- ICAO שלו זה- SPJL. תהנו