mickey lip פורסם מאי 19, 2005 מחבר דיווח פורסם מאי 19, 2005 אורן צודק,אבל סדרי העדיפויות של הפקח הזה היו מעבר להבנתי. אורן התחבר יחד איתי,ביקשנו קלירנס והמתנו לתורנו. הבחור משחרר מטוסים שקראו לו 20 דקות אחרי וממשיך ,באיזו שהוא שלב ,פקעה סבלנותי, ונתתי לו להבין שהוא מגזים.אולי גם אני קצת ,אבל עדיין לגיטימי ,אחרי שהוא מתעלם באופן טוטלי מקיומנו למעלה מ40 דקות ומחלק קלירנסים לאנשים שזה עתה קראו לו. לגבי התפרצויות בקשר ,זה נראה לפעמים כאילו אתם בתחרות מי השולף הכי זריז במערב, לא מתאים. בכל אופן,היתה טיסה מעולה ,אתגר אמיתי לנחות במדריה על 05 פעם ראשונה. אה עוד משהו, תודה רן על המחמאה .הזעתי בשביל זה. :wink:
Elad Zeierman פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 שכחתי להגיד שכל הטיסה זאת הוקלטה על וידאו אני יערוך אותה ויפרסם חלקים מימנה שומעים את כל הברדק בקשר
Ilan Jonas פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 ההתפרצויות בקשר באמת לא לעניין, וגם לא הנסיונות לגנוב תור לקלירנס. נסו לדעת מי לםניכם ופשוט לחכות עד שהוא יקבל - עד אז אין מה לקרוא, או שתודיעו שאתם ממתינים לקלירנס אחריו. הפקח הביא על עצמו את הצרה הזו בזה שלא עשה סדר בקלירנס ולא נתן מספרים (ולא רשם לעצמו גם). אני גם אמרתי לו פעם אחת שהוא חייב להתייחס לקיומי, כי אני לא הגעתי אפילו לקבל STANDBY קטן ממנו שאני אדע ששומעים אותי בכלל... הטיסה הייתה נחמדה מאד, רק שקיבלתי משום מה 1FPS בפנייה לפיינל, עשיתי UNDERTURN מהפחד לביקור בהרים תוך כדי הקרטוע ובסוף נחתתי נחיתה מושלמת באחו. לפחות שרדתי את זה. אין לי מושג למה זה נתקע ככה בכניסה לפיינל, כי בחניה למשל היה לי 8FPS שזה לפחות מאפשר לזוז. עוד מישהו נתקל בזה?
Meitar Lugasi פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 אויי זה היה שווה את ההמתנות (יש לי סחרחורת, 3 המתנות :? ) וגישה בת בת בת תל ברוך..אורן ממתינים לך, קובי סופר כמה מטוסים אלעל צריכה עכשיו לתן ולהנציל לאחר שאחד נחת על ההר ואחר המשיך ועבר את הגשר.. לי היתה נחיתה צולעת אבל לפחות על המסלול, בינתיים בדוז פאו זוכה מיקי עם נחיתה מושלמת. כל הכבוד 3 ?? קיבלתי לפחות 7 - 3 בLIDRO ועוד 4 ב FUNOR וגם משם הוא רק הוציא אותי אחרי שאמרתי לו שיש לי בעיית דלק ובאמת בפיינל הייתי עם אוליי 500lb בכל מיכל .. עם כל זה, זאת הטיסה הכי מדהימה שהייתה לי- זאת טיסה נטו במיוחד עם כל הוקטורים, הולדים, כל השיירה הזאת של האלעלים וההפרדה בין המטוסים שהפקח כל הזמן דאג לה על הנתיב על ידי שינויי מהירות, ובסוף איך לא הגישה ל 05 בלילה. למרות ההמתנה הארוכה בקרקע ולמרות שהסימולטור קפא בחניה {!! :x ) נהנתי מכל דקה ..ממ..תמונות בקרוב! :mrgreen:
Elad Zeierman פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 ההתפרצויות בקשר באמת לא לעניין, וגם לא הנסיונות לגנוב תור לקלירנס. נסו לדעת מי לםניכם ופשוט לחכות עד שהוא יקבל - עד אז אין מה לקרוא, או שתודיעו שאתם ממתינים לקלירנס אחריו.הפקח הביא על עצמו את הצרה הזו בזה שלא עשה סדר בקלירנס ולא נתן מספרים (ולא רשם לעצמו גם). אני גם אמרתי לו פעם אחת שהוא חייב להתייחס לקיומי, כי אני לא הגעתי אפילו לקבל STANDBY קטן ממנו שאני אדע ששומעים אותי בכלל... הטיסה הייתה נחמדה מאד, רק שקיבלתי משום מה 1FPS בפנייה לפיינל, עשיתי UNDERTURN מהפחד לביקור בהרים תוך כדי הקרטוע ובסוף נחתתי נחיתה מושלמת באחו. לפחות שרדתי את זה. אין לי מושג למה זה נתקע ככה בכניסה לפיינל, כי בחניה למשל היה לי 8FPS שזה לפחות מאפשר לזוז. עוד מישהו נתקל בזה? עבדתי עם הסינרי של AEROSOFT וכנ"ל שהגעתי לפיינך אחר 30 פריימים לאורך כל הטיסה- פיתאום התחלתי במדרגות- טסתי גם במצב לילה אולי זה גם קשור לסינרי הזה
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 לי היתה בעיה אחרת. אחרי שחיכיתי 40 דקות לקלירנס החלטתי ללכת לאכול ולהתקלח ולחזור אח"כ. זאת היתה החלטה טובה. עדיין הספקתי להיות מרותק לפחוץ 40 דקות ב-FUNOR ובLIDRO. הבעיה היתה שבריתוק בפונור הוא קרא לי בטקסט והתברר שאני לא שומע אותו והוא לא שומע אותי. עברתי למצב של חלון כי זה יותר קל עם הטקסט. ואז הסתדר לי הקול, ועברתי חזרה למסך מלא. הסימולטור נתקע ואני שומע אותו שואל אם אני קשר עין עם המסלול! עליתי שוב, והוא אישר לי להמשיך גישה אבל הה מטוס אחד לפני ואתם כבר לא הייתם שם. רן, קובי, אלעד, מיקי, אני מכריז בזאת שאתם נקניקים רציניים. כשאני טס ראשון אני מחכה עד האחרון שבכם! נחתתי בסוף אופליין כי לא היה לי כב כח לחכות עוד, השעה 1:30 ומחר לימודים! עם התמונות אני אתעסק מחר!
Yahav Barzilay פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 יותר זמן המתנה מאשר זמן טיסה! רק אחרי שתקרא את הקטע שלי תבין שההולדים שלך לא היו כאבי ראש! שעה התמתנה על הקרקע (בדוק על השעון) טיסה חלקה. הגענו ל-LIDRO והופ 3 הולדים- עברו בהצלחה. מגיעים ל-FUNOR 6 הולדים, ואז אי הבנה בייני ובין הפקח, אני חשבתי שהוא אמר לי לצאת מהולד ולהמשיך לגישה (כי הגישה הייתה פנויה) והוא התכוון שאני אמשיך בהולדים ביינתים מחקתי את הנקודות והמשכתי בגישה, ואז הוא הבהיר שעשיתי טעות ולקח אותי בחזרה 50 מייל אחורה וגם אמר לי לטפס!!! היתייאשתי כבר רציתי להיתנתק, ואז הוא החזיר אותי בחזרה ל-FUNOR שזה היה עוד 10 דקות טיסה שהיסתיימו בעוד 4 הולדים במקביל לאורן 007, שהיתנתק כפי שאמר, הפקח ביינתים נתן לי לצאת מההולד ולטוס ל-VOR, פתאום אורן שוב התחבר, הפקח הסביר לו שהוא אחרי ואז שוב התנתק.. ב-6 DME נתן לי גישת ראייה ונחיתה מצויינת. יש לצפות לתמונות!!
iroth פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 לי היתה בעיה אחרת..... רן, קובי, אלעד, מיקי, אני מכריז בזאת שאתם נקניקים רציניים. אורן, חיכיתי וחיכיתי ובסוף נעלמת לי ב-"עם הרוח"... היתה לנו טיסה מדהימה. קובי על ההגאים ואני PNF תמונות של רובכם מחר... ישראל
אורח פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 אורן, ישבתי על קרקע מוצקה משהו כמו 45 דקות לאחר הנחיתה ולא היה כל סימן חיים ממך :? ופשוט כבר לא החזקתי מעמד. מתנצל ומבטיח לעשות לך בוק בטיסה הבאה
mickey lip פורסם מאי 20, 2005 מחבר דיווח פורסם מאי 20, 2005 כנ"ל אורן,התיבשנו על הבלוקים וראינו נחיתות. לבסוף החלטנו לפרוש,אחרי כל הברדק. לא יקרה יותר , מבטיח. :oops: נשים גפרורים בעיניים ולא נתנתק עד האחרון.
Stav Lesnichy פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 היתה טיסה נחמדה מאוד,כאשר היתחברתי לרשת ההיתי מספר 2 בקלירנס כשהגעתי לנקודת המתנה "מת הסימולטור" היתחברתי מחדש והסעתי לנקודה לא ראיתי את רן (לא יודע למה). אני מיצטער עם היתפרצתי בקשר אלו לא היו היתפרצויות עקב כך שיש רשת בביתי ועבדו הרבה תוכנות שקשורות לאינרנט(4 מחשבים) הVOICE שלי היתקבל לפקח בדיליי וששלחתי לו TEXTהוא לא ענה אז המשכתי בקולי. הסימולטור ניתקע בFUNOR .
BarakH פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 מסתבר שאני עוד צריך להגיד תודה לעומתכם. התחברתי ואולי 20 דקות אח"כ הייתי בנקודת המתנה ל-03 וכל זאת בלי להתפרץ על הקשר ולו פעם אחת (הודעה מנומסת לפקח בפרטי עשתה את העבודה). אני מסכים עם מי שאומר שהפקח בליסבון לא היה בסדר. אמנם היה עומס של מטוסים, אבל כולם טסים בשורה ארוכה אחת כך שמבחינת פיקוח אין פה איזה אתגר גדול. רישום פשוט על חתיכת נייר היתה עוזרת לו מאוד. במצב כזה אין סיבה שאנשים יחכו לקלירנס כל כך הרבה (מה שהיה בסה"כ מזיז את התור מהמתנה לקלירנס להמתנה להתיישרות, אבל גם זה משהו). שלוש המתנות בלבד, אחת בלידרו ושתיים בפונור ויאללה להקפה (קצת מצ'וקמקת אבל בסוף נחיתה טובה). הערה אחת: כשאתם צופים שתיכנסו למספר המתנות, למשל כאשר יש עוד ממתינים מתחתיכם, שווה להקטין מהירות ולחסוך דלק בהמתנה. היות שזמן ההמתנה לא תלוי במהירות, למה לא לבצע אותה בפחות כח מנוע? ולבסוף תודה למארגנים.
אורח פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 אני אגיד את זה שוב. הפקח היה בסדר גמור. באמת אין שום סיבה שאנשים יחכו לקלירנס כל כך הרבה זמן. אבל אם אי אפשר להשחיל מילה אז זו בעיה. תפסיקו לזרוק את האשמה על פקח שמתפקד בחמש עמדות כשיש לו 15 ישראלים שרוצים להמריא עכשיו!
אורח פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 אורן הבחור פשוט נבהל מהכמות ולא הפעיל את המח. בערב פיקוח חביב, APP שלנו שולט על 3 שדות ואם אין לנו סיוע מכיוון מגדל \ GND אז אנחנו עושים את אותם עמדות עם תנועות שונות ומשונות ועם אותה כמות מטוסים אם לא יותר מזה. כמו שכבר אמרו פה, היה לו ערמה של מטוסים לאותו הכיוון, המירשה היה קליל וזה לא ממש אתגר. הוא יכל לסדר לעצמו את הקלירנסים בצורה פשוטה, פשוט לומר לכל הישראלים, עצרו, אני קורה אחד אחד. מסדר לעצמו את ה SQ ומתחיל לשחרר אחד אחד עם קלירס ודחיפה ואז מסדר לעצמו יופי של תור בהמתנה להמראה. כך כל הישראלים היו שותקים וממתינים בשקט ובשלווה להמראה. אני לאחר שהמתנתי מעל רבע שעה לקלירנס, המתנתי להסעה עוד כרבע שעה. זה ממש לא הגיוני. שאר הפקחים היו טובים וסידרו יפה מאוד את התנועה, למרות שפקח הגישה של מדירה, הודיע לי על יציאה מההמתנה בדיוק כשהמטוס התחיל עוד המתנה ואז היתי צריך לשחרר את ההולד ולשגר אותו ישיר לנקודה הבאה. בסכ"ה היה לא נורא פרט לפקח הגישה המסכן הזה. בכל מיקרה תודה להם בשמנו, לא ציפיתי לפיקוח באזור הזה (ניסיון מר עם החברה שם, כל פעם הם סוגרים בדיוק לפני שאני עובר אליהם :? ) וגם לא ציפיתי לכמות מטוסים ברמה של ארוע VA. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל הטייסים שלקחו חלק, לאורן על אירגון הפיקוח והדפיות, מיקי על ההודעה, ישראל על ארוח והקמת דף הדפיות וזהו. להית' בפעם הבאה.
אורח פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 הטעות היחידה שלו היא שהוא לא צרח עלינו לסתום את הפה והודיע שהוא נותן קלירנסים ביוזמתו ובעצמו. אבל הוא יצא מנקודת הנחה (שגויה במקרה שלנו) שמי שאומרים לו STAND BY, ממתין. פקח גישה שלנו ביום כה באמצע השבוע פשוט מתנתק באמצע ועוזב (ואני יכול למצוא לך את השירשורים האלה). 15 מטוסים אולי יש במשך שעה, אני לא חושב שכמות כזאת בטווח זמן כזה של מטוסים קראו לקלירנס גם באירוע חדר הבקרה. כשיש 15 מטוסים ושלושה קוראים לקלירנס, שלוה שלדחיפה והסעה, שלושה להוראות הסעה ושלושה בתור להמראה פקח יחיד לא יכול לתפקד. ואנחנו לא עזרנו לו בכלל. אני אשלח תודה לפקחים מאוחר יותר היום, אחרי שאעלה תמונות, ואז נשים להם גם לינק אליהן.
Izik Bakshi פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 אני רק מקווה שהפקח למד מהטעות שלו, ולהבא הוא יעשה לעצמו סדר, ניראה לי שזה פעם ראשונה שלו עם עומס כזה חריג, וחשוב לזכור שבאותה קלות הוא יכל להתנתק ולהשאיר לכם את הברדק, הוא לא עשה זאת כי כניראה שהוא לא רצה לוותר, ועל זה מגיע לו תודה.
Elad Zeierman פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 אורן לפקח לא היו סדרי עדיפויות בסיסיות הוא פשוט ירה קלירנסים במקום לתת אישורי הסעה כאשר מסלולי ההסעה ונקודות ההמתנה רייקות כממעט לחלוטין ממטוסים טיפטפוף של התנועה יעני מתן קלירנס- שיחרור להסעה - מתן קלירנס ...וכו' היה פותר את הבעיה. שאר הפקחים היו בסדר גמור מבחינת תיפקוד והפרדה אומנם המון ריתוקים אבל בסדר גמור.
Ilan Jonas פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 אין טעם בויכוח הזה, כי כולכם צודקים. הפקח אכן לא ידע איך לטפל בעומס עזיבות (נפלאות ה- "CLEARANCE ON HOLD, NUMBER 3 FOR CLEARANCE STANDBY וכו'). בשלב מסוים רציתי להסביר לו את זה בפרטי, אבל הגעתי למסקנה שזה רק יפריע לו עכשיו. הטייסים לא ידעו איך להתמודד עם עומס היציאות - לכולם נאמר לצאת ב21:30, אבל כמו שאורן אמר, זה לא הולך כי צריך הפרדה ולכן יכול להיות עיכוב של שעה וחצי. גניבות התור בקשר היו בלתי נסבלות פשוט, ולהבא צריך לחשוב על פתרון לנושא הזה. זה עיצבן אותי אימים ולא צריך לקרות שוב. רן: יציאה מהמתנה לא חייבת להיות בנקודה, אבל הוא צריך להסביר מה לעשות. הואצריך לשדר למשל: exit hold at funor, cleared for visual 05, או exit hold at current position continue direct funor then cleared visual 05, או from current position commence visual 05. ברק מה היה הא"ק שלך? לדעתי היית שנות אור לפני האמת... אני טסתי בין האחרונים בא"ק הרגיל שלי (ELY302), בין אסי בלו ליהב ברזילי בערך. ואנשים, חאלאס לטוס באותות קריאה יפניים בעיקר שאתם לא טסים מישראל - תעזרו להפגין נוכחות של החטיבה!
אורח פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 תיראה אילן, לא חשבנו על פתרון לבעיה העומס ביציאה, כי עד היום הינו מקסימום עם 5-6 מטוסים, כך שזה לא כלכך נורא. לא ציפיתי לכמות של 18 מטוסים שהיו בליסבו(אה) בשעה 21:30. בקשנו מכל מי שמצטרף להרשם ביורובוק ונירשמו כולה 6 טייסים. לפעם הבאה שניראה שיש כמות כזאת של טייסים, אולי באמת נחלק סלוטים (מה שאנחנו עושים בערוץ הפרטי לפני בקשות הקלירנסים כשיש כמות קטנה של מטוסים). לגבי היציאה מההולד, אתה צודק וזה ברור, הבעיה שהוא ביקשר ממני למהר לצאת מההולד, כשהמטוס כבר מבצע את הפניה ימינה מהנקודה לתוך הולד נוסף . נתתי לו להתיישר בכיוון ואז שלחתי אותו לגישת ה VOR DME של 05. ומסכים איתך ב 100% לגבי אותות הקריאה המגוונים שהיו שם, למרות שבעת מתן הקלירנסים, חשתי רצון עז להחליף אות קריאה.
xenopus פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 עם כל הכבוד, אני לא מקבל את קריאתך ל " חלאס עם אותות הקריאה היפנים". לשמי צמוד נמל הבית וזה רמז מספיק גדול למאיפה אני בא (אגב דווקא אצלך נמל הבית שונה). עם כל כך הרבה אל-עלים, התמונות פחות יפות והריאליזם הרבה יותר קטן. מה גם שהגיוני שפקח ישכח אל על כזה או אחר אבל פחות אם אות הקריאה הוא שונה. לא אני, לא KLM ולא EXCELL חטאנו בכך שבחרנו מטוסים זרים. אם זה כל כך מפריע, לא אצטרף לטיסות החטיבה יותר. אבל אם חופש ההנאה והשימוש חשובים, אז נא לא לבקש ממני לא לבחור בקנטאס, JAL, אייר ויאטנם או Emirates לצורך העניין. מה שחשוב זה הנוכחות ובזה נמדד כוחה של החטיבה. אף אחד לא מפקפק בכך שזו טיסה שאורגנה ע"י החטיבה ומעבר לכך, זה יהיה עוד יותר טוב אם טיסה שכזו תפורסם גם באנגלית ותשמש מגנט לטייסים נוספים גם מחוץ לחטיבה, להגיע לשדות התעופה הפעילים ואולי אף לטוס את אותו נתיב. שבת שלום
xenopus פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 תוספת: גם הרעיון כי דווקא חברה ישראלית צריכה ליצג את היותי ישראלי שגויה. ביחוד שאל על כבר לא חברה לאומית אלא חברה מסחרית לכל דבר. אני בא ליצג את החטיבה הישראלית ולא חברה אמיתית או וירטואלית כזו או אחרת. בברכה
BarakH פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 ברק מה היה הא"ק שלך? אילן, הייתי ELY121 והייתי כנראה בסה"כ שניים או שלושה מטוסים לפניך לפי תמונת servinfo שיהב פרסם. טסתי צמוד ל-Royal Jordanian. במעבר למדיירה אמרתי לבקר המרחבי תודה רבה בפורטוגזית (בערך הדבר היחיד שאני יודע) ומרוב התלהבות הוא החזיר לי איזו ברכה שכמובן לא הבנתי בה אפילו חצי מילה
Ilan Jonas פורסם מאי 20, 2005 דיווח פורסם מאי 20, 2005 עם ל " חלאס עם אותות הקריאה היפנים". לשמי צמוד נמל הבית וזה רמז מספיק גדול למאיפה אני בא (אגב דווקא אצלך נמל הבית שונה). עם כל כך הרבה אל-עלים, התמונות פחות יפות והריאליזם הרבה יותר קטן. מה גם שהגיוני שפקח ישכח אל על כזה או אחר אבל פחות אם אות הקריאה הוא שונה. לא אני, לא KLM ולא EXCELL חטאנו בכך שבחרנו מטוסים זרים.כל הכבוד, אני לא מקבל את קריאתך אם זה כל כך מפריע, לא אצטרף לטיסות החטיבה יותר. אבל אם חופש ההנאה והשימוש חשובים, אז נא לא לבקש ממני לא לבחור בקנטאס, JAL, אייר ויאטנם או Emirates לצורך העניין. מה שחשוב זה הנוכחות ובזה נמדד כוחה של החטיבה. אף אחד לא מפקפק בכך שזו טיסה שאורגנה ע"י החטיבה ומעבר לכך, זה יהיה עוד יותר טוב אם טיסה שכזו תפורסם גם באנגלית ותשמש מגנט לטייסים נוספים גם מחוץ לחטיבה, להגיע לשדות התעופה הפעילים ואולי אף לטוס את אותו נתיב. שבת שלום נמל הבית אצלי הוא עובדה, שהוא נמל הבית שלי באמת. למיטב זכרוני זה בישראל :wink: זו לא חובה לטוס באותות קריאה ישראלים וזכותך לא לקבל את קריאתי. ברק, הסרבאינפו משקר קצת לדעתי, כי הרבה עקפו אותי בתור לקלירנס :roll: בכל זאת שמעתי אותך עובר בין הפקחים