עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

מחפש קובץ תהליכי מכשירים בנתב"ג למטוסי PMDG

Recommended Posts

פורסם

שלום,

הקובץ שהגיע עם המלכה עבור נתב"ג צנוע ביותר, בהתבטאות עדינה. מישהו העביר לי קובץ מקיף שהכין אוהד, אך בעת טעינתו הוא מוציא הודעות שגיאה שמונעות השימוש בו. אוהד אינו מתכווןן כנראה לבדוק את העניין בקרוב.

שקלתי לכתוב קובץ כזה אך מצאתי כי ה- FMC מוציא אינספור הודעות שגיאה, גם על פקודות חוקיות.

האם יש למישהו קובץ שפועל ומייצג נכונה את התהליכים בשדה, ואם לא, ספרו לי בבקשה איך אתם טסים במטוס זה בנתב"ג, תודה.

האמור לעיל תקף גם ל- B737NG.

פורסם
שלום,

הקובץ שהגיע עם המלכה עבור נתב"ג צנוע ביותר, בהתבטאות עדינה. מישהו העביר לי קובץ מקיף שהכין אוהד, אך בעת טעינתו הוא מוציא הודעות שגיאה שמונעות השימוש בו. אוהד אינו מתכווןן כנראה לבדוק את העניין בקרוב.

שקלתי לכתוב קובץ כזה אך מצאתי כי ה- FMC מוציא אינספור הודעות שגיאה, גם על פקודות חוקיות.

האם יש למישהו קובץ שפועל ומייצג נכונה את התהליכים בשדה, ואם לא, ספרו לי בבקשה איך אתם טסים במטוס זה בנתב"ג, תודה.

האמור לעיל תקף גם ל- B737NG.

כנ"ל :cry:

פורסם

היה קובץ שאני הכנתי בזמנו... אולי למישהו יש אותו?

ההתקנה של PMDG744 הרגה לי אותו...

פורסם

עם טעינת השדה ב- FMC של שני המטוסים, יוצאת הודעת שגיאה ב- AT בשורה 152 או קרוב למספר זה. יש מספר גדול של AT בקובץ, הפקודה בסגנון:

NAVAID DEENA AT OR BELOW 8000

בקבצים אחרים אותה פקודה לא מוציאה שגיאה. בדקתי והכל נראה בסדר בנתב"ג, כאמור בתהליכים חוקיים שכתבתי קיימת אותה בעייה.

כרגע העבירו לי קובץ אחר, נראה איך עובד, אך אני מוכן לעוד.

הקובץ של אוהד עובד אצלי מצוין...

אני לא יודע למה זה לא עובד אצלכם...

עריכה: הקובץ שקיבלתי זה עתה נבדק, הוא חלקי בלבד, לא כולל הליכות סביב, כולל תהליכים לא נכונים, ותהליכים לא מלאים. בעזיבות דינה הוא מוציא שגיאת מערכת FMC על כל טרנזישן (גיטלה, סובס).

פורסם
יואב,

זו עצה למתחילים. הקובץ שמותקן עם המלכה הוא זה, ואין בו כמעט כלום כפי שכבר כתבתי.

חפשו ב www.navdata.at

אמרתי זאת רק מכיוון שזה מה שמותקן אצלי ועובד פרפקט....

פורסם

אילן,

ה- B767-300ER שלי נח מעט זה נכון, אך כבודו במקומו נח...

אני ממליץ לבדוק ב- http://www.leveldsim.com

סתם סתם הייתי חייב! :lol:

יואב, אם תתפוס אותי אוכל להסביר לך למה מה שאצלך עובד פרפקט, במטוסים שלי לעולם לא יותקן. בקצרה- הוא לא כולל שבריר ממה שצריך להיות בו, והרבה ממה שיש שם, שגוי. לא שה- PMDG ימריאו מחר על מסלול 03 בנתב"ג, אך לצורך ההסבר, התהליך הראשון בקובץ של נתב"ג, SID DEENA1A בקובץ מבצע פניה שמאלית ישר ל- SIX, ובנוהל פניה ימנית רצופה ל- BGN וממנו ל- SIX- יחי ההבדל הקטן...

פורסם
אילן,

ה- B767-300ER שלי נח מעט זה נכון, אך כבודו במקומו נח...

אני ממליץ לבדוק ב- http://www.leveldsim.com

סתם סתם הייתי חייב! :lol:

יואב, אם תתפוס אותי אוכל להסביר לך למה מה שאצלך עובד פרפקט, במטוסים שלי לעולם לא יותקן. בקצרה- הוא לא כולל שבריר ממה שצריך להיות בו, והרבה ממה שיש שם, שגוי. לא שה- PMDG ימריאו מחר על מסלול 03 בנתב"ג, אך התהליך הראשון בקובץ של נתב"ג, SID DEENA1A בקובץ מבצע פניה שמאלית ישר ל- SIX, ובנוהל פניה ימנית רצופה ל- BGN וממנו ל- SIX- יחי ההבדל הקטן...

אף פעם לא שמתי לב לבעייה... אני זוכר שזה כמו שעשיתי עם ה172... טוב לדעת עופר, תודה רבה ;)

פורסם

עופר, בערב אני אשלח לך את הקובץ שיש לי ל 737 (ה"מלכה" משתמשת באותם קבצי הליכים) הוא כולל את הארנבות וכל ההליכים כולל הליכות סביב אם אני זוכר נכון.

אני מקווה שהוא יתאים עבורך.

פורסם

בזמנו בניתי לבד ל 737NG... רק גיליתי שהוא נדרס ..

צריך לחפש עכשיו אם יש לי אותו שמור בצד :roll:

פורסם
אילן,

ה- B767-300ER שלי נח מעט זה נכון, אך כבודו במקומו נח...

אני ממליץ לבדוק ב- http://www.leveldsim.com

סתם סתם הייתי חייב! :lol:

יואב, אם תתפוס אותי אוכל להסביר לך למה מה שאצלך עובד פרפקט, במטוסים שלי לעולם לא יותקן. בקצרה- הוא לא כולל שבריר ממה שצריך להיות בו, והרבה ממה שיש שם, שגוי. לא שה- PMDG ימריאו מחר על מסלול 03 בנתב"ג, אך לצורך ההסבר, התהליך הראשון בקובץ של נתב"ג, SID DEENA1A בקובץ מבצע פניה שמאלית ישר ל- SIX, ובנוהל פניה ימנית רצופה ל- BGN וממנו ל- SIX- יחי ההבדל הקטן...

עופר, לא בדקתי את DEENA1A ספציפית, אבל בהחלט ייתכן שמה שבצורה הנכונה ההליך אינו אפשרי לתיכנות ב-PMDG (אלא אם מכניסים ידנית נקודות ולא כהגדרה של פניה ימנית).

פורסם

שלום אורן, הנה תחילת הSID, שחיברתי כרגע בלי ספרות, ומתקן את הבעייה שציינתי:

SID DEENA1A RNW 03 TRK 30 UNTIL 535 TURN RIGHT DIRECT NAVAID BGN NAVAID SIX TRK 290

וכולי...

אילן,

ה- B767-300ER שלי נח מעט זה נכון, אך כבודו במקומו נח...

אני ממליץ לבדוק ב- http://www.leveldsim.com

סתם סתם הייתי חייב! :lol:

יואב, אם תתפוס אותי אוכל להסביר לך למה מה שאצלך עובד פרפקט, במטוסים שלי לעולם לא יותקן. בקצרה- הוא לא כולל שבריר ממה שצריך להיות בו, והרבה ממה שיש שם, שגוי. לא שה- PMDG ימריאו מחר על מסלול 03 בנתב"ג, אך לצורך ההסבר, התהליך הראשון בקובץ של נתב"ג, SID DEENA1A בקובץ מבצע פניה שמאלית ישר ל- SIX, ובנוהל פניה ימנית רצופה ל- BGN וממנו ל- SIX- יחי ההבדל הקטן...

עופר, לא בדקתי את DEENA1A ספציפית, אבל בהחלט ייתכן שמה שבצורה הנכונה ההליך אינו אפשרי לתיכנות ב-PMDG (אלא אם מכניסים ידנית נקודות ולא כהגדרה של פניה ימנית).

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...