עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

תדריך הקפות למתקדמים

Recommended Posts

פורסם

שלום,

מעבר לשני תדריכים לבקרי תעבורה שכתבתי עבור ואטיל והנמצאים בטיפול לקראת פרסומם, כתבתי זה עתה תדריך הקפות למתקדמים, המכסה מגוון נושאים חשובים שלא מתועדים אצלנו.

הוא חשוב לדעתי כעת במיוחד, ללא בי"ס לטיסה עבור טייסים חדשים.

התדריך הועלה לאתר של תומר ח. (שימו לב שכל השורה נכנסה לקישור):

http://tomer.isra-sim.com/CIRCUITS- ADVANCED.pdf

אשמח לקבל שאלות, הערות והארות, בשרשור זה, במסנג'ר, אימייל או פרטית כרצונכם. בהצלחה.

פורסם
בעייה עם הקישור? או אצלי משהו לא בסדר.
התדריך הועלה לאתר של תומר ח. (שימו לב שכל השורה נכנסה לקישור):

הנה קישור מתוקן:

http://tomer.isra-sim.com/CIRCUITS-%20ADVANCED.pdf

תודה רבה עופר. קראתי, מעניין מאוד.

פורסם

תודה עופר!

מעניין מאוד!

יש לי שאלה בקשר לרוח, והיה חבל לפתוח על זה נושא חדש:

בהנחה שהרוח לא ניצבת לכוון הטיסה של המטוס, איך ניתן לחשב את זוית ההטיה הנכונה

בשביל לשמור על כוון הטיסה הרצוי(כמובן תלוי בדגם המטוס)?

תודה לעונים! :)

פורסם

השאלה לא מגדירה באיזה מצב, אתייחס לתיקון בעת נחיתה ברוח צד אחרי חציית המסלול.

לפני הטיסה, צריך להכיר מגבלות רוח צד לנחיתה. במטוס בעל כנף נמוכה יש להכיר גם את כמות ההטייה המותרת קרוב לקרקע. במידה ויש צורך, יש לחשב עם לוח קו/סינוסים את רכיב הצד לפי התצפית והתחזית. בטיסה, צריך להטות את כנף המטוס לתוך הרוח, כשאף המטוס ישר עם ציר המסלול. מטים כנף עד שאין תנועה צדית והמטוס בדיוק על קו האמצע. כל עוד אתה במגבלות רוח צד לנחיתה בסוג המטוס, הכנף לא תפגע בקרקע. במטוס בעל כנף נמוכה וברוח צד חזקה אתה מוודא כי ההטיה בתחום המותר.

תודה עופר!

מעניין מאוד!

יש לי שאלה בקשר לרוח, והיה חבל לפתוח על זה נושא חדש:

בהנחה שהרוח לא ניצבת לכוון הטיסה של המטוס, איך ניתן לחשב את זוית ההטיה הנכונה

בשביל לשמור על כוון הטיסה הרצוי(כמובן תלוי בדגם המטוס)?

תודה לעונים! :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...