xenopus פורסם אוקטובר 29, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 29, 2005 השבוע חברת AIR NEW ZEALAND הזמינה שני מטוסי 787 מחברת בואינג. סך ההזמנות עומד כבר על 140 מטוסים שהוזמנו. JAL הזמינה את הכמות הגדולה ביותר (מה חדש?) 30 מטוסים. במקום השני NORTHWEST עם 18 מטוסים מוזמנים. במקום השלישי AIR CHINA עם 15. ומה עם אל על? אגב הזמנות 747, ישנן 19 הזמנות השנה ל-747 בגרסת CARGO. כך שהקו עוד לא נסגר.
itayahud1703 פורסם אוקטובר 29, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 29, 2005 הוספה גם אתיופיה הזמינה 20 מה ששם אותה במקום השני!
Gal פורסם אוקטובר 30, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2005 אל תשכחו את ANA שהזמינה 60 ( :shock: ) מטוסים מה שאומר שהיא כנראה תישאר במקום הראשון לעוד הרבה זמן.
אבישי פורסם אוקטובר 30, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2005 מה הקטע של כ"כ הרבה מטוסים?60?לא הגזימו?קצת לגוון,לא יקרה כלום :?
ראם אדם פורסם אוקטובר 30, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2005 אני חושב שהייתה כתבה על זה שאל על רוצה לקנות 2 מטוסים מהסוג הזה :? תקנו אותי אם אני טועה
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 30, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 30, 2005 בואינג לקחה החלטה אסטרטגית לשנות ייעוד לייצור ה- 747-400 20 שנה אחרי מסירתו ללקוח הראשון. 747-400 נוסעים מוחלף ב- 777-300LR, ייצור ה- 747-400 יימשך כמטוסי מטען. ברקע ההחלטה קיימת דומיננטיות בחמש השנים האחרונות של אירבאס במכירות מטוסים ועל כן הצורך להביא לשוק אלטרנטיבות אטרקטיביות יותר וקפיצת מדרגה ברמת עלות יעילות. אותו מניע אחראי גם לעיתוי והגדרת ה- 787. אגב הזמנות 747, ישנן 19 הזמנות השנה ל-747 בגרסת CARGO. כך שהקו עוד לא נסגר.
xenopus פורסם אוקטובר 30, 2005 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 30, 2005 ANA באמת מובילים עם 50 הזמנות. אבל לאתיופיאן הוזמנו רק 10 מה שמציב אותה אחרי נורתווסט, אייר צ'יינה ו- JAL. http://active.boeing.com/commercial/ord ... iew+Report