עבור לתוכן

Bar Rodoy

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    803
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    76

פעילות מוניטין

  1. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Etai Charit ב המלצה לתרגול אבדן מנוע - KMSO   
    עכשיו אני רואה שצריך לתקן את הגובה ביחס לטמפ'. אז במינימה אתה תהיה בערך 30 רגל נמוך יותר ממה שהמכשירים יראו. 

     
     
    אז כאשר התנאים עלולים להחמיר ואתה תהיה נמוך יותר בפועל ממה שאתה קורא, יש סכנה בטיחותית להנמיך למינימה.
  2. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Oren Geva ב עדכון סינרי ל-2020   
    היי,
    אני עובד על זה... פשוט קצת חסר זמן כרגע. את מצדה כבר העלתי לשם.
  3. Thanks
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל netanel revivo glasberg ב עדכון סינרי ל-2020   
    אז לכל מי שכבר יודע ולמי שלא יודע...
    היום ביצעתי עדכון רחב מאוד לדף של 2020 ב-VDGSIM.
    כל התוספים נבדקו בגרסת העדכון האחרון של הסימולטור ונמצאו תקינים.
    תודה רבה לעורכים ניב טסלר ובר רודוי על העבודה המטורפת שהם עושים ויעשו...
    אז מה עידכנו אתם שואלים???
    1. עידכנו את כל התצוגה המקדימה בעמוד.
    2. Israel_Objects מעודכן כולל תאורות לילה.
    3. מנחתים חדשים שלא היו עד היום באתר.
    4. בסיסים צבאיים שלא היו עד היום.
    5. תוסף לנקודות cvfr
    תהנו ופרגנו...
    החבר'ה עובדים על זה קשה!!!
    https://vdgsim.com/site/index.php/elementor-407/
  4. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ itzik friedman ב טיסה כקריירה   
    קודם כל אתה שואל שאלה על עולם אמיתי בקהילה של סימולטורים לכן אל תצפה כאן ליותר מידי אינפורמציה, מציע להכנס ל"טייסים עושים טייסים" בפייסבוק.
    הסכום שהבאת הוא מופרז מאוד, הסכומים הריאליים הם בערך חצי ואולי אף פחות.
     
    מהנקודת מבט שלי, אני עושה בדיוק את המסלול ההפוך אליך. בעל רישיון מסחרי אמריקאי ומתחיל מדמ"ח ולמזלי, בינתיים,  הצלחתי להכנס לעבודה בחברה גדולה(עבודה שלא קשורה למדמ"ח) . גם אותי הקורונה הפכה... והבנתי שלהתפרנס מהתחום כמי שמחזיק דרכון ישראלי בלבד זה לא ריאלי ממש בשנים הקרובות . נכון שמשכורות של טייס גבוהות אבל בישראל ישנן רק כ-4 חברות תעופה שחלק מהטייסים שלהן יושבים בבית ובנוסף אליהן ישנם עוד לפחות 200 טייסים ישראליים בחו"ל שמחכים ל"טרף". אני אישית מכיר בסביבות 100. גם אם הצלחת להכנס לאחת מהחברות הישראליות, התחום כאן במגמת חיסול מתמיד והכניסה של החברות מהמפרץ לא תטיב עם החברות המקומיות בלשון המעטה... לטייס בישראל שמפוטר אין לאן ללכת, למהנדס תוכנה יש (גם אם לא בטווח זמן מיידי).
    אם יש לך דרכון אמריקאי לדוגמה, או אפשרות להשיג גרין קארד (אישה בעלת אזרחות) ואתה מוכן לחיות בארה"ב במשך תקופה ארוכה ואולי אף לצמיתות אז המצב שונה ב180 מעלות. השוק האמריקאי הוא גן עדן תעופתי והוא מתאושש כרגע. 
    בעלי אזרחות אירופית יצטרכו לחכות עוד הרבה עד שהשוק האירופאי יתאושש, הוא רווי מאוד והקורונה עדיין משתוללת שם.
    ושוב, לבעלי דרכון ישראלי בלבד כדאי אולי לעשות רישיון פרטי/אז"מ ולהסתפק בתחום כתחביב.
     
  5. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Dvir Ben-David ב טיסה כקריירה   
    בדיוק בשביל זה צריך שילוב של האדם והמחשב ולא להסתמך רק על אחד. תרצה להיות תלוי בין שמיים וארץ עם שריפה במנוע ובלי מענה אנושי? אולי סנסור כלשהו ידווח למחשב ערך לא תקין ואז תקבל תוצאה לא רצויה? הייתי שמח לפרט קצת מהניסיון שלי במערכות מורכבות אבל יש על זה כמה חסיונות אז לצערי זה לא מתאפשר. אני רק אגיד שהמשתמש(במקרה שלנו הטייסים)מגלה באגים גם אחרי הרבה זמן של שימוש במערכת ובשילוב היצרן יוצאים נהלים מסודרים להתמודדות עד שהדבר מתוקן תוכנתית אבל בדיוק בשביל זה קיים האדם. 
    את האוטונומיה והבינה המלאכותית בונה אדם. אלו לא מתנות מושלמות שאלוהים הוריד מהשמיים. אם אתה טוען שאדם עושה טעויות אנוש, אז הוא בוודאי גם יעשו אותן בתכנות קוד מורכב מאוד עם מיליוני שורות קוד. ומתישהו איכשהו זה יתגלה.
    מי אמר שיהיו הרוגים? אולי לא... אבל הmcas הוכיח שכן ופה היו טייסים שהיו יכולים לתקן עקרונית אבל המערכת לא נתנה להם. 
    בכל מקרה I rest my case בכל התגובות שלי שכבר חוזרות על עצמן. 
  6. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Etai Charit ב טיסה כקריירה   
    בדיוק. זה בהמשך לטענות שאני מעלה כבר בכמה תגובות בפוסט, ולא קיבלתי התייחסות רצינית אליהן, יש צורך במערכות גילוי יקרות מאוד ויש גם צורך לגיבוי בשבילן. ולמערכות כאלה צריכה להיות מבוצעת אינטגרציה רצינית, עם qa שיקח המון זמן וגם אז יהיו באגים שיתגלו מתישהו בהמשך הדרך. שלא נדבר על שדרוגים ועדכוני תוכנה שיכניסו את כל העסק ללופ הזה בחזרה. מה גם שמערכות גילוי כמו שתיארתי קיימות אולי רק בשווקים צבאיים, אצל יצרנים שכנראה לא יוכלים/רוצים לשתף את המידע עליהן מסיבות מובנות, מה שמצריך תקציבי עתק של מחקר ופיתוח מהיצרניות ו/או קבלני משנה, שגם עליהם מקרה הmcas בmax הוכיח שאי אפשר ממש לסמוך. 
     
     
  7. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Dvir Ben-David ב טיסה כקריירה   
    זורם איתך :),  הרגנו כמה מאות ואולי אלפי אנשים בגלל שהיה באג ולא היה מי שיתן לו מענה באופן מיידי (איזה נוסע יסכים להיות שפן ניסיונות של דבר כזה?). מי מבטיח לך שעלות של מטוס כזה + תחזוקה שלו תהיה משתלמת? 
    אני לא יודע אם אתה מחזיק ברישיון טיסה אמיתי, אבל מהניסיון הדי דל שלי במציאות (238 שעות) אני אומר שוב, יש הרבה הרבה הרבה משתנים שמצריכים שיקול דעת אנושי. ואני לא מדבר רק על לפצות על גובה שאיבדנו או כיוון לא נכון שטסנו אליו, אלא קבלת החלטות (לאוו דווקא במצבי חירום).
    מי מבטיח שהמטוס האוטונומי לא יחליט לטוס ישירות לתוך סופת רעמים? אז תגיד שיש מכ"ם, אני אגיד לך שבמקרה הייתה תקלה במכ"ם. אז נגיד ושמנו חלופי ועל זה גם שמנו מערכת שעושה קסם ומזהה עננים עם פוטנציאל ל- microburst ועליה שמנו גיבוי, ועל זה נשים גם מערכת שעושה עוד קסם ותזהה בעלי חיים על המסלול (קורה בשדה שכוחי על בארה"ב, בלילה, שהמגדל נסגר ועדיין יש טיסות מסחריות שנוחתות), ושמנו גם עליה גיבוי. ואז נוסיף מערכת שמזהה להקות ציפורים ונוסיף עליה גיבוי, ומערכת שמזהה רחפנים ונוסיף עליה גיבוי ומערכת שתזהה כלי טייס עם טרנספונדר כבוי (גם קורה בארה"ב) ועליה גיבוי... וגיבוי וגיבוי וגיבוי.. אתה מגיע למצב שאתה צריך מטוס עם מערכות מתוחכמות מאוד, יקרות מאוד שקיימות כרגע אולי רק בשווקים צבאיים, שלא נדבר על המשקל שהן יוסיפו.... עם עלות תחזוקה יקרה מאוד, עם חלקי חילוף שלא תמיד יהיה זמינים, עם עלות הכשרה לטכנאים ועלות על חבילות תחזוקה, הדרכות וידע שהיצרן ישחרר (אם בכלל) ואתה תגיע לעלות הרבה יותר גבוהה משל טייסים. וכמובן לכל אלה יהיו עדכוני תוכנה, חומרה ועוד.. וזה אומר עוד כסף, עוד הכשרות לאנשים הטכניים, מחסני חלקי חילוף נוספים שצריך לתחזק. 
    בגלל זה אני אומר את מה שאני אומר כבר לאורך כל הפוסט... אני רגוע שאני במטוס כי אני יודע שהאוטומציה והאדם עובדים אחד עם השני ומחפים אחד על השני. בתור מי שטס קצת בארה"ב, ראיתי מקרים שלא תמיד אפשר ללמד מחשב בשבילם ולפעמים עין אנושית קולטת ומעבדת מידע בצורה יותר נכונה לסיטואציה.
     
  8. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Etai Charit ב DME ARC and Northern Lights Felis 747-200   
    שלום כולם
    עוד סרטון, הפעם ב747-200 של Felis, תוסף חדש ומדהים למטוס ישן ומדהים.
    הוא דורש כל כך הרבה עבודה!
    היפה הוא שהמערכות מאוד דומות ל400 בקישקעס שלו, רק שאם ב400 הרבה דברים קורים אוטומטית מאחורי הקלעים, כאן מהנדס הטיסה עושה את זה (במקרה הזה, אני עושה את כל התפקידים בו"ז).
    המראות ונחיתות בטיסת מכשירים קלאסית.
    טסנו מניו יורק, המראה על סיד Kennedy 5, Breezy Point Climb דרך קנרסי,
    לאנקורג׳ אלסקה, שם ביצענו סטאר על ידי VOR קלאסי ומשם לגישת ILS 15 דרך קשת DME כהצטרפות לפיינל.
    בדרך דברים רגילים של ניהול דלק, בחירת גובה ומהירות שיוט לפי טבלאות ביצועים (וגם הפחתת דחף לפי טבלאות), וקצת משחקי INS.
    אין ספק, טיסה עמוסה ומעניינת (ויפה). כרגיל - שקט ונוף בשיוט, הסברים (באנגלית) בהמראה ובנחיתה.
    מקווה שתהנו.
     
  9. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Eyal Rokach ב פרישה מהמירוץ לראשות החטיבה   
    שבת שלום לכולם 🙂
    כמו שבטח כבר שמעתם בשמועות שרצות בימים האחרונים, החלטתי בימים האחרונים לפרוש מהמירוץ לראשות החטיבה.
    לפרישה היו מספר סיבות עיקריות:
    1. חוסר בזמן - לקראת סוף השבוע, קיבלתי 2 פרוייקטים גדולים בעבודה ובבית הספר, שהגיעו במפתיע. 
    שני הפרוייקטים, בתוספת הגיוס המתקרב גרמו לי לחשוב האם יהיה לי את הזמן להשקיע ולהטמיע בחטיבה את כל מה שתכננתי לעשות, וכשהתשובה הייתה שהדבר לא בטוח ושיש ספק, החלטתי לפרוש
     
    2. רצון לסיים את הסכסוך - 
    עם פרסום שמות המועמדים שמתי לב שהחלו ויכוחים בין עמדות חברי החטיבה כתוצאה מהבחירות, השרשורים והירידה לפסים אישיים גרמו לי להחליט לפרוש מהמירוץ, ולאפשר לפליקס, אדם שאני מאמין שיכול לקחת את התפקיד ב2 ידיים ולמלא אותו בצורה הטובה ביותר, להבחר באופן מיידי ולהפסיק את הויכוחים.
     
    3. הידיעה שהמתמודד מולי הוא מועמד ראוי, פליקס מועמד ראוי, שיודע מה קורה איתו בשנים הקרובות ויכול לקחת את התפקיד ולקדם את החטיבה למקומות חדשים. 
    פליקס ניהל את פרוייקט רמון ועשה את רוב העבודה בשדה, הקים דף תוספים וכל כולו בתחביב הזה. כמו שהיה רציני והלך עד הסוף בפרוייקטים אלו אני מאמין וסומך עליו שיעשה כן גם בחטיבה.
     
    ובנימה אישית, 
    השנה הזו הייתה שנה שונה בחטיבה. זה לא סוד שנוצר ונגרם ויכוח כתוצאה ממספר אי הבנות ודברים שאני ואחרים לא הסכמנו עליהם עם הנהלת החטיבה הקודמת.
    אי הסכמה זה דבר לגיטימי ויש לפעול לפייס ולהגיע להבנות.
    הדברים מאחורינו.
    כבר לפני מספר חודשים, ישבתי עם אור בשרת הדיסקורד ופתרנו את הדברים, הסכמנו על הדברים וסיכמנו על שיתוף פעולה.
    אני אשמח לשתף פעולה גם עם ההנהלה הבאה שתקום, ומאחל הצלחה ענקית לצוות הבא
     
    בהצלחה!
  10. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Etai Charit ב קאל 744 מליאז׳ לשיקגו   
    שלום חברים,
    הכל התחיל באיזו שהיית עבודה גנרית בה הייתי צריך איזה רעש לבן להרדם (כי היה הרבה רעש במלון).
    חיפשתי משהו שקשור לתעופה, אפילו איזו טיסת סימולטור ארוכה. גיליתי שאין ביוטיוב שום דבר דומה! הכל או סטרימרים שמנסים לבלבל את המוח כל הזמן בפני המאזינים או שאר צלילים וקולות מפריעים.
    אמרתי לעצמי - למה שלא אקליט את עצמי טס?
    על הדרך, אני מתדרך ומכין את המטוס עם איזשהו הסבר קל. עוזר לי בתחושה שמישהו יצפה בזה, בדומה למציאות בה אתה אף פעם לא עובד לבד ומישהו יראה את העבודה שלך ויהיה מעורב. כך בהכנות להמראה ובהמראה עצמה, מכבה מיקרופון לשיוט, מדליק אותו שוב לקראת נחיתה, תדריך, הנמכה וכו׳ עם מיקרופון.
    כמובן שאני משתדל כמה שיותר להצמד לנהלים מהמציאות, במגבלות הסימולטור. אל תצפו לגרפיקה מטורפת, מדובר בעיקר באופרציה. 
    הערוץ באנגלית כדי לדבר לכמה שיותר אנשים, ועם זאת ממש לא מעניין אותי מספר הצפיות, תגובות, עוקבים וכד׳ - סתם חשבתי שיכול לעניין אנשים כאן, תוכן שמשחק על חווית טיסה מציאותית.
    בוידאו הזה אני טס מליאז׳ בלגיה לשיקגו אוהייר, המראה, נחיתה ו-ZFW ממש קרובים למגבלות כפי שניתן לראות בתדריך ובהכנות להמראה ולנחיתה.
    כמובן שבין כל הדברים שאני עושה נכון, אני גם טועה. חלק מהטעויות רשמתי לעצמי. מוזמנים להעלות כאן או שם את הטעויות האלה לדיון, אשמח לשמוע.
    וכמובן שאם יש לכם דברים לשימור/שיפור הוידאו עצמו - גם אשמח לשמוע.
    מקווה שתהנו. מי שזה לא בשבילו, זה ממש בסדר.
    שבת שלום!
     
     
     
  11. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Etai Charit ב ממגידו ללרנקה PA-28R   
    יש שדרוג לסייטישן ולאיירבאס הדיפולטיים שמקפיצים אותם לרמה גבוהה מאוד והם כל הזמן בפיתוח. בדקתי את הסייטישן לפני כמה גרסאות ונהנתי, אבל אני לא מכיר את המטוס האמיתי לכן אני לא יודע מה מדויק או לא אבל נראה שעשו עבודה טובה.
    יש גם CRJ שיצא לא מזמן, לא בדקתי אותו אבל לפי דיבורים ראשוניים הוא אחלה.
    אכן אין משהו ברמה של PMDG בינתיים. כמו שאני אומר לאנשים זה לא סימולטור לעשות בו בן גוריון - פרנקפורט כרגע אבל מי שרוצה לטוס GA על כל הסקאלה שלו (מאז"מ עד ביזג'טים) יהנה מאוד. ישנם הרבה תוספים בפיתוח וכאלה שכבר שוחררו אבל נמצאים בפיתוח מתמיד, הרבה מהם בחינם. זה כולל שדרוג כולל לGNS, ולאוויוניקת גרמין הדיפולטית, שמפתחים פשוט הפכו לכמעט אמיתית. בנוסף מיקרוסופט כבר לקחה תחת חסותה חלק מהמפתחים הנ"ל כך שיש הכרה רשמית בתרומה שלהם.
    מומלץ מאוד למי שאוהב לטוס קצת מחוץ לקופסה.
  12. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Oren Geva ב PA-28 + GTN750 + Navigraph =AWESOME   
  13. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Gal Mintz ב ממגידו ללרנקה PA-28R   
    יש שדרוג לסייטישן ולאיירבאס הדיפולטיים שמקפיצים אותם לרמה גבוהה מאוד והם כל הזמן בפיתוח. בדקתי את הסייטישן לפני כמה גרסאות ונהנתי, אבל אני לא מכיר את המטוס האמיתי לכן אני לא יודע מה מדויק או לא אבל נראה שעשו עבודה טובה.
    יש גם CRJ שיצא לא מזמן, לא בדקתי אותו אבל לפי דיבורים ראשוניים הוא אחלה.
    אכן אין משהו ברמה של PMDG בינתיים. כמו שאני אומר לאנשים זה לא סימולטור לעשות בו בן גוריון - פרנקפורט כרגע אבל מי שרוצה לטוס GA על כל הסקאלה שלו (מאז"מ עד ביזג'טים) יהנה מאוד. ישנם הרבה תוספים בפיתוח וכאלה שכבר שוחררו אבל נמצאים בפיתוח מתמיד, הרבה מהם בחינם. זה כולל שדרוג כולל לGNS, ולאוויוניקת גרמין הדיפולטית, שמפתחים פשוט הפכו לכמעט אמיתית. בנוסף מיקרוסופט כבר לקחה תחת חסותה חלק מהמפתחים הנ"ל כך שיש הכרה רשמית בתרומה שלהם.
    מומלץ מאוד למי שאוהב לטוס קצת מחוץ לקופסה.
  14. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Etai Charit ב טיסה כקריירה   
    קודם כל אתה שואל שאלה על עולם אמיתי בקהילה של סימולטורים לכן אל תצפה כאן ליותר מידי אינפורמציה, מציע להכנס ל"טייסים עושים טייסים" בפייסבוק.
    הסכום שהבאת הוא מופרז מאוד, הסכומים הריאליים הם בערך חצי ואולי אף פחות.
     
    מהנקודת מבט שלי, אני עושה בדיוק את המסלול ההפוך אליך. בעל רישיון מסחרי אמריקאי ומתחיל מדמ"ח ולמזלי, בינתיים,  הצלחתי להכנס לעבודה בחברה גדולה(עבודה שלא קשורה למדמ"ח) . גם אותי הקורונה הפכה... והבנתי שלהתפרנס מהתחום כמי שמחזיק דרכון ישראלי בלבד זה לא ריאלי ממש בשנים הקרובות . נכון שמשכורות של טייס גבוהות אבל בישראל ישנן רק כ-4 חברות תעופה שחלק מהטייסים שלהן יושבים בבית ובנוסף אליהן ישנם עוד לפחות 200 טייסים ישראליים בחו"ל שמחכים ל"טרף". אני אישית מכיר בסביבות 100. גם אם הצלחת להכנס לאחת מהחברות הישראליות, התחום כאן במגמת חיסול מתמיד והכניסה של החברות מהמפרץ לא תטיב עם החברות המקומיות בלשון המעטה... לטייס בישראל שמפוטר אין לאן ללכת, למהנדס תוכנה יש (גם אם לא בטווח זמן מיידי).
    אם יש לך דרכון אמריקאי לדוגמה, או אפשרות להשיג גרין קארד (אישה בעלת אזרחות) ואתה מוכן לחיות בארה"ב במשך תקופה ארוכה ואולי אף לצמיתות אז המצב שונה ב180 מעלות. השוק האמריקאי הוא גן עדן תעופתי והוא מתאושש כרגע. 
    בעלי אזרחות אירופית יצטרכו לחכות עוד הרבה עד שהשוק האירופאי יתאושש, הוא רווי מאוד והקורונה עדיין משתוללת שם.
    ושוב, לבעלי דרכון ישראלי בלבד כדאי אולי לעשות רישיון פרטי/אז"מ ולהסתפק בתחום כתחביב.
     
  15. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Gal Mintz ב שאלה בנוגע להמראה מ30 דרך RIPUD1F   
    א. ככל שהפניה חדה יותר מהירות ההזדקרות עולה, וככל שהמהירות איטית יותר כך רדיוס הפניה קטן יותר ולכן אין טעם לפניות חריפות מדי.
    ב. אין שום מידע בדפית על איפה בדיוק צריך להתחיל לפנות... הסיבוב לא חייב להיות בדיוק כפי שמתואר בדפית (אלא אם ישנן הגבלות כלשהן בפניה עצמה) לכן תבצע את הפניה במהירות של עד 190 (לפי ההגבלה). לא יודע מה היה בטיסת ישראייר באותו יום ומה היה משקל המטוס וכו', אבל אין צורך להצמד למה שמטוס מסוים עשה ביום מסוים.
    תטיס את המטוס בבטחה ואחר כך תנווט אותו..
  16. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Alex giler ב ממגידו ללרנקה PA-28R   
    אהלן סט תמונות מטיסה שעשיתי ממגידו ללרנקה במטוס הפייפר החדש של just flight



















  17. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Anna Volkovna ב אובייקטים לישראל - MSFS - גרסה 1.0   
    שלום לכולם,
    מפרסם כאן, בהמשך לשרשור קודם שהיה בפורום מפתחים ותוספים, אובייקטים לכלל הארץ.
    האובייקטים הם האובייקטים שהיו קיימים בסימולטורים קודמים והומרו לMSFS2020 ועל כן אני רוצה להודות לצוות ISP, צוות IXPT, דוד רוזנפלד, ניב טסלר,איציק אגרונוב, תומר חיים,ניב טסלר וזאב קאהן ז"ל .
    מה ששונה מהקובץ שפורסם בפורום מפתחים הוא שנוספו הרבה אובייקטים למרכז וצפון הארץ ונוספו אובייקטים לדרום הארץ. בניהם נמל אשדוד, תחנת כוח "רוטנברג" באשקלון והמגדל הטרמו-סולרי באשלים.
     
    הוראות התקנה:
    יש לחלץ את קבצי הRAR ולהעתיקם לתיקית Community
    מדריך למציאת תיקיית Community:
    https://www.flightsim.com/vbfs/content.php?21235-Finding-The-MSFS-2020-Community-Folder
    קישור להורדה:
    https://drive.google.com/file/d/1YXb44QiA5sF5CkN1qFH_tB3Agc_yoYHR/view?usp=sharing
    בנוסף קובץ אשר מוסיף אנטנות סלולריות ברחבי הארץ:
    https://drive.google.com/file/d/1p_IhwgOQP7nH2XC9R3N1zlUJCegKTWHx/view?usp=sharing
    תצ"א אופציונלית לתחנת הכוח הטרמו-סולרית באשלים:
    https://drive.google.com/file/d/1FlQocaadE3Fw4-bRJ7sQHMGgg2GQLyw_/view?usp=sharing
    בעיות ידועות:
    חסרים אובייקטים לאילת
    חסרות טקסטורות לילה
    חסרה הכנסייה על הר תבור
     
    הסינרי הזה הוא חינמי, אין לבצע בו שימוש לצורך מסחרי כלשהו ואין להעלות אותו לאתר אחר ללא אישור ממני.
    כמו כן, השימוש הוא על אחריות המשתמש בלבד.
    אם ישנן בעיות, אשמח לקבל דיווחים כאן בשרשור או בפרטי.
     
    בהמשך הסינרי יעודכן ויתווספו עוד אובייקטים.
    חג שמח!


     
  18. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ amir friedland ב נחיתה בניוקאסל   
    טיסה קצרה, עם הCitation CJ4 של MSFS עם השיפורים של Working Title שהופכים אותו לכיפי במיוחד, מלונדונדארי, צפון אירלנד לניוקאסל, אנגליה עם RNP LPV למסלול 7 בניוקאסל.
     

     
     

     

     

  19. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Daniel Hohashvili ב נחיתה בניוקאסל   
    טיסה קצרה, עם הCitation CJ4 של MSFS עם השיפורים של Working Title שהופכים אותו לכיפי במיוחד, מלונדונדארי, צפון אירלנד לניוקאסל, אנגליה עם RNP LPV למסלול 7 בניוקאסל.
     

     
     

     

     

  20. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Gal Mintz ב נחיתה בניוקאסל   
    טיסה קצרה, עם הCitation CJ4 של MSFS עם השיפורים של Working Title שהופכים אותו לכיפי במיוחד, מלונדונדארי, צפון אירלנד לניוקאסל, אנגליה עם RNP LPV למסלול 7 בניוקאסל.
     

     
     

     

     

  21. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Moshe Mizrahi ב שיקום עם סימולטור טיסה ועל הדרך רודוי מלך   
    כל הכבוד למיקרוסופט ולרודוי. זאת עבודה ערכית לתפארת!
  22. Like
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל avichai koor ב "הבריחה מאוסטרליה" חלק 2 - פרת' לתל אביב   
    נפלא!
     
    כמו שכתבתי באחד הפוסטים שלך, אני יחסית ותיק בפורום וחבל לי לראות שכבר אין פרגון להשקעות כאלה.
    פוסטים מושקעים שכיף לקרוא ולהכנס לאווירה.
    כל הכבוד.
  23. Thanks
    Bar Rodoy נתן סימון אהבתי ל Ofir Lavi ב "הבריחה מאוסטרליה" חלק 2 - פרת' לתל אביב   
    חודש וחצי עבר מאז פורסם החלק הראשון, קצת מזכיר:
    עזיבה באופן חפוז ביותר, מצב של פאניקה עולמית, הרבה טיסות שמתבטלות, אנחנו מאושרים לעלות לטיסה של אל על ברגע האחרון וממהרים להגיע לפרת' בצידה השני של היבשת .
    מצליחים לתפוס טיסת צהריים של QANTAS ממלבורן לפרת', נחיתה איזור 3 בצהריים, ועד כאן החלק הקודם.
     
    במציאות:
    יוצאים, כמה ישראלים שהיינו יחד על הטיסה ממלבורן לפרת', אל אולם קבלת הכבודה, לחלק הכבודה לא מגיעה, למזלנו, שלנו הגיעה בשלמותה
    בפרת', בשונה ממלבורן שהייתה קפואה כשעזבנו, רותח בחוץ, המעלות בשמיים, אין תנועה כמעט בשדה וזה רק תורם לתחושה של סוף העולם והדיכאון.
    שאטל מטרמינל 4 שהוא של טיסות הפנים אל טרמינל 1 הבינלאומי.
    בטרמינל הבינלאומי כמעט כל הטיסות מבוטלות, אפשר לספור כ5 טיסות שעומדות לצאת וביניהן למרבה הפלא ולעינננו הרואות אך לא מאמינות בגרוש - טיסת אל על, היעד - תל אביב!
    רואים את הלוגו של אל על על לוח הטיסות ומתחילים  להבין שזה אמיתי, אשכרה שלחו לנו מטוס לסוף העולם ימינה בשביל לחלץ אותנו מפה.
    ממתינים שיפתחו לנו את דלפקי הצ'ק אין ובינתיים קבוצות הוואטסאפ והפייסבוק מתחילות להתמלא תמונות סלפי של מטיילים מאושרים שהספיקו לטיסה, הרבה צילומי מסך מחדר הבקרה של אל על ומהאתר FLIGHTRADAR24 על התקדמותו של המטוס אל פרת ולבסוף בסרטונים מרגשים ברמות של דרימליינר של אל, נוחת בפרת, בפעם הראשונה איי פעם כמטוס ישראלי ועוד בטיסה ישירה !  על אדמות אוסטרליה ועוד כחלק מאופרציה משוגעת ומרגשת כאחד.
    דלפקי הצ'ק אין נפתחים, מקבלים כרטיסי עלייה למטוס ומובלים על ידי אבטחה היישר אל הגייט בלי ימינה בלי שמאלה בלי עצירה בביקור בחנויות דיוטי פרי המעטות שנשארו פתוחות
    הישר אל שער העלייה למטוס כל הדרך בסוף הטרמינל.
    מגיעים לגייט והנה הוא עומד מולנו, זנב הדרימליינר, נושא את דגל ישראל בצבעים נוצצים, זה אמיתי ! הוא כאן על אדמת אוסטרליה, הוא הגיע לאחר 15 שעות טיסה מייגעות, במיוחד בשבילנו, בטיסת "ספיישל" מה שנקרא,
    לחלץ אותנו מהכאוס המוחלט שאנחנו נמצאים בו אל ה-בית שלנו - ישראל.
    גייט: 156 בטרמינל 1
    מטוס: Dreamliner 787-9
    רישום:  4X-EDI
    שם: הרצליה
    פושבק: 20:00 שעון פרת'
    נחיתה: 05:00 שעון ישראל
     
     
     כמה מילים על חברת אל על ומבצע החילוץ המשוגע הזה:
    אני מניח שכל מי שכאן בפורום יודע פחות או יותר אילו סידורים ותיאומים כרוכים בהוצאת טיסה מסחרית מנקודה א' לנקודה ב', בטח שמדובר בחברה ישראלית, אבל אמנה את חלקם בכל זאת רק קצת בשביל לפתוח את הראש:
    -הגשת תוכניות טיסה מראש, תיאומים על המרחבים האוויריים בהם עוברים, אישורים לעבור בהם, וכמובן תשלומים , שירותי קרקע, תיאומי דלק, תיאומי חניות, וכמובן - אבטחה 
    תוסיפו לזה את הקשיים הבאים:
    - המון מרחבים אווירים נסגרו או הושבתו בתחילת שנה שעברה עם התמוטטותו של עולם התעופה
    - לאל על או חברה ישראלית כלשהי מעולם לא היו טיסות לאוסטרליה כך שאין להם הסכמים עם נותני שירותי קרקע באוסטרליה לרבות דלק, חניות, כבודה, אין להם אנשי אל על היושבים פה באופן קבוע ומכירים את השדה, את האוכלוסייה, נמצאים פה תמיד בשביל להעביר את הנוסעים דרך הליך הבדיקה הקפדני שחברות ישראליות דורשות לפני עלייה למטוסים שלהן הדבר כולל מתשאלים, מנהלי רחבות, קציני ביטחון ומאבטחי קרקע
    - הרבה ישראלים שרצו להגיע ושילמו על הטיסה נתקלו באיסור כניסה לאוסטרליה למעט אזרחים אוסטרלים - אז קודם כל בנושא הזה מגיע ח"ח למדינת ישראל שהצליחה לעבוד יחד עם אוסטרליה ולתת לישראלים מאיי הפסיפיק, ניוזילנד ושאר מדינות כמו מלזיה אינדונזיה שבסביבה יחסית אישור מיוחד להיכנס לאוסטרליה על מנת להגיע לטיסת החילוץ. 
     
    אל על, 
    אל על הוציאה פה טיסה מורכבת בהתראה של ימים בודדים למדינה בקצה השני של העולם שאל על מעולם לא דרכה שם ואותה מדינה צריכה עכשיו להעמיד לאל על את התנאים שהיא דורשת כסטנדרט בסיסי להוצאת הטיסה הזאת בהתראה קצרה כל כך.
    למטוס הדרימליינר 787-9 כ- 30 מושבי ביזנס - בכל אחד מהם ישב נציג אל על שהגיע על הטיסה בין אם הוא מאבטח, מתשאל או דייל, כולם הגיעו בהתנדבות לדבריהם עם המוןןן אהבה.
    צוות הטייסים כלל 5 קברניטים מבכירי החברה והם בודדו בתא הטייס, חדרי המנוחה המטבחון הקדמי ( הדיילות סיפרו שלימדו אותם להפעיל את התנורים ומכונות הקפה זה היה מצחיק חחח )
    בעת הצ'ק אין נותני שירותי הקרקע האוסטרלים קיבלו הוראה מאל על לא להתחשבן על קילו עודף, נתנו לנו להעלות כמה משקל שרק היה לנו לבטן המטוס, רק תעלה ובוא הביתה.
    אני אישית לקחתי תיק יד יחסית גדול ובו הסוני פלייסטיישן לדוגמא איתי למטוס ולבטן המטוס שלחתי שתי מזוודות מעל 30 קילו.. אני מזכיר שרוב הישראלים שבאוסטרליה מראש טסים לשנה של עבודה עם אופציות להארכה ככה שהיינו שם המון אנשים שסחבו חצי בית עליהם.
    - בהמשך, קיבצו את כולנו בגייט ורק לאחר שכולם הגיעו הורידו את כולם אל רחבת המטוס לעמוד בתור אחד ארוך.
    - כשעמדנו בתור ניתן היה להבין באופרציה המשוגעת, בודדו אותנו מסביבת השדה, את המטוס הקיפו מאבטחים ישראלים ועל הקרקע מתרוצצים מלא נציגי אל על
    -לאחר מכן נוסע נוסע תושאל את שאלון ה- "ארזת לבד?" הידוע ומשם אחד אחד הובלנו מתחת אל כנף שמאל של הדרימליינר.
    - שם על הקרקע נפרסו כללללל המזוודות של כלללל הנוסעים  ואחד אחד אסף את המזוודה שלו, זיהה אותה, פתח אותה אל מול נציגי אלעל, זיהה פריט פריט, ארז מחדש ושם את המזוודה באחת העגלות שעמדו בצד אשר יועמסו למטוס כאשר יתמלאו
    - העמידה בתור הייתה ארוכה אך מלאה אדרנלין, אווירה טובה ושיתוף פעולה
    לאחר שהגיע תורי וסיימתי את התשאול ואת זיהוי המזוודה, עליתי למטוס שם בכניסה קיבלו אותנו עם המון חיוך חטיפים ישראלים (סוף סוףףף !!) במבות שוקולדים חלווה המון מים ועיתונים, .
    - הטיסה עצמה עברה חלק, אוכל מצוין, מגוון סרטים, סדרות ומשחקים, הכי טוב שראיתי עד כה בטיסות, פשוט מלא תכנים איכותיים ובגדול, פשוט היה אל על, היה תענוג, החברה הזאת הוציאה פה מבצע מטורף בכלום זמן וביצעה אותו בצורה הטובה ביותר מבלי להוריד מילימטר מסטנדרט האיכות, השירות, והבטחון שלה. פשוט היה מושלם
     
    אה כן והייתה גם הצעת נישואין על המטוס
     
     
     
    בסימולאטור:
    חייב לציין שהתחושות שחוויתי במהלך אותה "בריחה" מאוסטרליה היו בעוצמות מאוד גבוהות ונשארו בצורה מאוד טרייה בראש ככה שכאשר שיחזרתי את הטיסות הנ"ל ממש הייתי בתוך זה הרגשתי שאני חיי את כל האדרנלין והריגוש מחדש.
    כיום עבר חודש וחצי מאז הפוסט הקודם (מלבורן פרת') אבל בפועל הטיסה שאני מפרסם היום בוצעה כמה ימים לאחר מכן פשוט לא הצלחתי להתפנות לזה.
    תחילה עשיתי סיבוב עם מטוס אל על בשמי פרת וכאילו " שיחזרתי את הנחיתה של "הרצליה" על מסלול 06
    לאחר מכן פיניתי לעצמי את כל היום, תיכננתי פושבק לשעה 20:00 שעון אוסטרליה כמו במציאות, 14:00 שעון ישראל.
    טענתי את 4X-EDI, "הרצליה", בשער 156 בטרמינל 1 בשדה"ת של פרת' כשעתיים לפני והתחלתי להיכנס לאווירה, עושה הכל לאט, מדמה שלב שלב, מחשב בקפידה את הכל.
    20:00 בסימולאטור, 14:00 בארץ, דוחף אחורה ומתחיל את המסע.
    04:00 מתקרב למרחב האווירי של ישראל מעל הים האדום ומתחיל להתכונן לנחיתה.
    05:00 נגיעה ופינוי גייט D7 כמו במציאות.
     
     
     
    לוח הטיסות המבוטלות

     
     

     
     
     
    מגיעים לגייט, הזנב נגלה אלינו בשעת שקיעה יפייפייה

     
     

     
     
     
    עומדים בתור לתשאול הבטחוני

     
     

     
     

     
     
    האיזור בו כל אחד זיהה את הכבודה האישית שלו

     
     
    אחרי שסיימנו, עולים ונכנסים למטוס

     
     
    המושב שלנו לטיסה

     
     

     
     
    לכאורה, כולם עומדים בתור תחת הגג הזה ומחכים לבידוק

     
     
    פושבק

     
     

     
     
    מסיעים למסלול 03

     
     
     

     
     
     

     
     
    טיפוס, פרת' ברקע

     
     
    משאירים את אילת מאחורה

     
     
    בהנמכה, מתקרבים לתחילת גישה

     
     
    הזנב על רקע הרי ירושלים

     
     
    נתב"ג לשמאלנו, וקטורים ליציאה לים, לאחר מכן GODED ליירוט הILS למסלול 12

     
     

     
     

     

     
     

     
    אחרי כמה ימים מתוחים ומסע לא פשוט, D7, אנחנו בישראל

     

     
     
     
     
    זהו, תמו ונשלמו להם שיחזורי הטיסות מהטיול הגדול + אוסטרליה
    על הפרק, לחזור לבסיס האם שלי בסימולאטור מבחינתי - אמסטרדם תוך כדי שחזור טיסה מהמציאות לשם פעם ולהתחיל לחרוש את אירופה בחורף, יותר כיף מזה אין !
  24. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ Etai Charit ב מחר שישי 15.1 - לפני האירוע השבועי - סטרימינג הכנת מטוס   
    ממליץ בחום להתחבר!
  25. Like
    Bar Rodoy קיבל סימון אהבתי מ natan shkolnik ב MSFS - כמה תמונות מטיסות בארץ   
    עוד קצת:
    אזור רתמים ורביבים במקטע גשר אירי - טללים:

    קיבוץ טללים על האף

     
    חורבות עבדת בכנף שמאל:

     
    מכתש רמון:
     

     
    הדרך בין שיזפון לצומת קטורה:

×
×
  • יצירת חדש...