עבור לתוכן

Amir Paz

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    5,592
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    45

Amir Paz last won the day on יולי 13 2015

Amir Paz had the most liked content!

4 עוקבים

אודות Amir Paz

  • דרגה
    Vatil Staff
  • יום הולדת 31/08/1983

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator 9

Vatsim

  • VATSIM CID
    813714

מבקרים אחרונים

946 צפיות בפרופיל
  1. בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְמַן הַזֶּה בדיוק מוריד יורוסקופ. כמה שינויים !
  2. שלום חברים, לפני שבוע וחצי סיימתי את תפקידי כמנהל אזור VATAME. נכון לעכשיו תומס מטיו מכהן כמנהל זמני. הסגן שלו הוא מחמוד פאדלי לשעבר VATME1. זו הייתי תקופה מעניינת שבה הספקתי ללמוד מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים ב VATSIM. עכשיו כשיש יותר זמן לתחביב אני מקווה לחזור ולפקח. תודה,
  3. ולגבי הפורום אני לא רואה בעיה לשמר. פורום פנימי של ה VACC. מקובל בהחלט.
  4. שכל אחד ינסה לקחת את הידע והנסיון שיש לו ברשת VATSIM לאורך השנים וישתף אותנו בדעתו. יש המון תחומים אפורים למהלך הזה. אני בעצמי לא ממש בטוח מה נחשב ליתרון ומה נחשב לחסרון, למשל: העובדה שאנחנו כפופים למחלקת ההדרכה האירופאית, חסרון או יתרון? העובדה שאנחנו צריכים לעבוד בשיתוף הדוק יותר עם מארגן האירועים של החטיבה האירופאית ושאר ה VACCים - חסרון או יתרון? זה לא יהיה נכון מצידי להגדיר יתרונות וחסרונות כי יש פה עניין של דעה לכל פריט. אני לא באמת יודע אם זה חסרון או יתרון. על חלק יש לי קצת כיוון, אבל זו דעתי האישית. אני רק יכול להעיד על VATAME, כלומר: האזור עצמו שבו אנחנו נמצאים שי
  5. שלום חברים, לאחרונה יש לא מעט דיבורים על האפשרות להעביר את VATIL לאירופה ולשנות את הססטוס מחטיבה ל VACC. יש חסרונות לנושא, יש גם יתרונות. להיות חלק מאירופה זה אומר לקבל תמיכה גדולה יותר בתחום הדרכת הפקחים, קשר הדוק יותר לצוות האירופאי ואולי זה משהו שיוביל לקלות יותר באירועים. יש גם את העניין של להיות כפופים להנהלה האירופאית, לחוקים ולנהלים. לכל אחד מכם מאגר ידע ונסיון שונה, חלק מכירים יותר את הרשת חלק פחות - ובכל זאת, אשמח אם תענו על הסקר ותשתפו את דעתכם.
  6. שלום חברים וחג שמח, ראשית תודה רבה לאלו שכן החליטו לקחת יוזמה ולהגיש מועמדות לתפקיד מנהל החטיבה, זה לא ברור מאליו. המנהל הנכנס הוא ירדן בן דור. חבר מאוד וותיק ומנוסה בחטיבה. ירדן הצטרף ל VATSIM לפני יותר מ 12 שנים ומכיר טוב מאוד את השטח. המון בהצלחה ואני בטוח שתעשה את התפקיד בצורה הטובה ביותר. המון תודה לאלמוג עטר שמפנה את הכסא. אלמוג לקח את החטיבה בשנתיים האחרונות ושם דגש על פעילות ברשת, אירועים ובעיקר בעיקר - פיתוח הדרכת פקחים יחד עם ליאב. המון המון תודה על התרומה לאורך השנים. החילוף הרשמי יקבל תוקף ב 15 לאפריל. עד אז יש לירדן זמן להרכיב את הצוות החדש. אנחנו
  7. Amir Paz

    אז והיום

    אהלן חברים, אני עוסק בימים האחרונים בגיוס כוח אדם. כוח אדם ל VATIL ובכלל לאזור כולו (אפריקה והמזרח התיכון). את האמת, אני קצת עייף. עייף מלדחוף וליזום רעיונות בעולם הווירטואלי, עייף מלהשקיע ועשות את התפקיד שלי. לעייפות הזו אין קשר אלי או לתחושות שלי, יש פה קשר ישיר לעובדה שקשה מאוד מאוד מאוד מאוד למצוא חבר'ה שיש להם את המרץ שהיה לנו, הצוות, לפני 11 שנים שהקמנו את VATIL. כמובן שאנשים משתנים וממשיכים הלאה, חלק נשארים אגב. אני לא מחפש את אלו שנמצאים פה 200 שנה. אני מחפש חבר'ה צעירים שרוצים לקחת את העולם הווירטואלי קדימה. בדיוק כמו שאנחנו עשינו כשהיינו בני 17. הבאנו חד"ב הבאנו אל
  8. אלמוג נאלץ לסיים את התפקיד מתוך אילוצים אישיים. בחירה שלו. החטיבה קצת רדומה, אני מחפש מישהו שיש לו ה מ ו ן. מישהו שיכול לסחוף איתו עוד 6-7 חבר'ה שגם להם יש ה מ ו ן זמן פנוי. מנהל החטיבה צריך לעבוד מול VATSIM ומול הצוות שאותו הוא בוחר לנהל. יש קצת דוחו"ת שצריך לעשות ולשלוח מידי פעם להנהלת האזור.
  9. שלום חברים, אלמוג עטר עתיד לסיים את תפקידו בקרוב ודרוש מנהל חטיבה חדש שיחליף את אלמוג. דרישות סף לתפקיד: -גיל 21 -חברות של שנתיים ב VATIL לפחות -ללא עבר משמעתי ברשת VATSIM. נא להעביר פרטים ישירות אלי למייל עד לתאריך 15 לפברואר לכל היותר. יש לציין שם מלא ומספר VATSIM. a.paz@VATSIM.net
  10. איזה יופי של תחקיר! הנה משהו מהעבר: http://vatil.org.il/forum/index.php/topic/37360-%D7%92%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%95%D7%97-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%94/?hl=%2Bwind+%2Bshear
  11. ושפלוטו שואל אם צריך עזרה בוודאי שאומרים כן. עם הירידה בגובה עלול להיות אובדן קשר עם הבקרה האזורית, לכן חשוב לנהל את כל המנהלות מוקדם ככל שניתן. לא יודע, אני הייתי מבקש סיוע. יכול להיות שבאותו רגע רץ לו בראש מה יהיה החשבון ממשרד הביטחון על שעת טיסה של מסוק שבא לחלץ
  12. סמי אויירונים... מד כמות דלק יחד עם סל"ד טמ"פ ולחץ שמן הם מכוונים חובה ל DAY VFR. סגרו את זה בהייתר כמו שאומרים בחיל האוויר ועדיין, למה לא משך ידית אוויר חם כחלק בסיסי מאוד מאובדן מנוע. לפי איך שהוא מפמפם אולי הייתה לו תחושת בטן שאין דלק
  13. תודה צבי, סרטון מעניין. פורסם תחקיר? באותו יום הטמפ הייתה באזור ה 26 מעלות עם נקודת טל של 19 מעלות http://www.evweather.info/wxhistory.php?date=201406 לא ברור לי, או שאולי לא שמתי לב בסרטון, למה לא משך ידית אוויר חם. נראה כמו התקרחות קרבורטור.
×
×
  • יצירת חדש...