היי,
לאחרונה קיבלתי את החלסטרה על מד שעור פניה והטייה שבבסיסו ה FSX וקודמיו הציג נתוני פניה/החלקה שגויים למצבי טיסה מסויימים במיוחד בפניות ובטיסה אסימטרית על דו מנועיים. האמת שאני כבר שנים מנסה לתקן את המכשיר אבל התייאשתי.
הקש ששבר את גב הגמל היה כששמתי לב שב XPLANE המכשיר מדוייק! לא מקובל עליי! ואז יצאתי למספר טיסות קצרות עם חבר שמצוייד במצלמה והסרטנו את תגובות המכשיר בכל מיני מצבי טיסה. בסופו של דבר, הצלחתי ליצור מכשיר שבכלל לא מקבל את הנתון הדיפולטי מהסימולטור אלה מבצע חישובים כדי לתת נתונים נכונים של פניה והחלקה.
אבל כמו שתמיד קורה, על הדרך באה המוזה ותיקנתי עוד מספר מכשירים שבבסיסם לא מדוייקים בסימולטור.
- תיקון מד שעור פניה והחלקה
- טווח קליטת VOR שמבוססת על גובה המטוס ועוד כמה פרטמרים VHF
- טווח קליטת DME שמבוססת על גובה המטוס ועוד כמה פרמטרים UHF
- התנהגות האופק המלאכותי בזמן ההתנעה עד שלחץ היניקה מתייצר (סוג של ריקוד)
- בססנה 172 הוספתי צלילים של החלקה על המסלול, החלקה באויר, שינוי זליל הפרופלור בפניות על הקרקע וצליל משכח קדמי.. כמו כן הוספתי 2 צלילים של הזדקרות התלויות בזוית ההתקפה של המטוס ובמקדם G (הצליל מתחיל 5-10 קשרים לפני קרות ההזדקרות ומסתיים עם קרות ההזדקרות)
בנוסף שוב עברתי על כל המטוסים של קרנדו שיש לי באתר ותיקנתי להם תכונות טיסה לפי ספרות המטוסים.
לצערי, את המכשירים של המטוסים החדשים שמבוססים על המודל של המטוס כי הם תלת מימדיים, אין לי יכולת טכנית לתקן...
כל התיקונים ניתנים להורדה כאן:
http://www.virtual-flight.com/dl/aircraft_downloads.html
ועכשיו ססנה 172 דגם P: (תורידו אותה שוב)
תיקנתי את כל הדברים שתיקנתי במטוסים של קרנדו ובנוסף:
מי שיוריד את המטוס ישים לב להתנהגות אחרת של מחטי ה VOR לא רק לפי טווח הקליטה אלה גם לפי עוצמת הקליטה....
בנוסף צלילים שונים והתנהגות שונה של מצפן הגיירו בזמן ההתנעה והתנהגות מכשיר ה ADF בזמן שעות הדימדומים
את התנהגות מד המהירות ומד הסלד במצבי טיסה מסויימים אתם תגלו כבר לבד...
תהנו