עבור לתוכן

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 02/09/25 בכל האיזורים

  1. סופש נעים לכולם, מצ"ב NOTAM רלוונטי לממריאים באירוע הקרוב בין לונדון לתל אביב. - רענון והכרת הנהלים המקובלים בלונדון. ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ כללי: כל טייס הממריא מהית’רו מתבקש להצטייד בדפיות הרלוונטיות. שימו לב: למי שאין מנוי Navigraph, ניתן להשתמש באתר Chartfox, חינמי לחלוטין. מהדפיות תצטרכו לאתר את מיקום החניה, להצטייד בדפית הסעה, ובדפית יציאה (SID Standard Instrument Departure). מרשה טיסה: כל טייס חייב לקבל מרשה טיסה מהפקח, באחת משתי הדרכים הבאות: 1. Voice/Text - בקשה בקול או בצאט. 2. PDC Pre-Departure Clearance. במידה ובחרתם ב Voice: בעת הגשת הבקשה, יש לכלול מספר חניה, סוג מטוס, אות ATIS האחרון ואת הQNH של השדה. במידה ובחרתם בPDC: יש להזין במערכת את כל הנתונים (סוג מטוס, חניה, ATIS וכו). חשוב לזכור: כל היציאות מהית’רו מטפסות לגובה ראשוני 6000ft, אין לחרוג ממגבלה זו. דחיפה והתנעה: לאחר קבלת המרשה, אין לעבור תדר ללא הנחיה מהפקח. במידה וClearance Delivery לא הנחה לעבור תדר, נשארים אצלו ומבקשים ממנו את הפושבאק. במידה ובחרתם בPDC: בהגיעכם לשלב הפושבאק, תצטרכו להתחבר לתדר שצוין במרשה ולדווח: אות קריאה, ATIS, חניה, סוג מטוס ומוכנות לדחיפה והתנעה. הסעה: הפקח ינחה אתכם להסיע עד לאזור מסלול ההמראה, אך לא עד נקודת ההמתנה הסופית. במקום זאת תתבקשו לעצור בנקודות הספציפיות של השדה (לדוגמה: LOKKI, NEVIS, LOMAN). שימו לב: לא כל הנקודות מופיעות בכל הדפיות. משתמשי Navigraph יכולים למצוא אותן בדפית 10-9B TAXIING. בהגיעכם לנקודות, תועברו לתדר מגדל. דגשים חשובים! אם קיבלתם הוראה לעשות Monitor, עוברים לתדר בלבד. הפקח יפנה אליכם, ולא תצטרכו לפנות אליו בעצמכם. רק אם נאמר לכם Contact, אתם יוזמים את הקריאה בתדר הבא. עצירה לפני המסלול: לאחר ההגעה לנקודות שצויינו קודם לכן, ובהתאם לאפשרות של הפקח -ייתכן שתתבקשו להמשיך עד לנקודת ההמתנה של המסלול. בין המסלולים יש מספר נקודות המתנה, לכן חשוב להכיר את הדפיות. המראה: בהית’רו מותר ליישר מספר מטוסים על המסלול. שימו לב להנחיות הפקח לגבי מטוסים המתיישרים לפניכם והשאירו מרווח בטיחות. לאחר קבלת אישור המראה, אין צורך לדווח airborne! הפקח רואה אתכם ויעביר אתכם בין 4000 ל־6000 רגל, בהתאם לסיטואציה. ברוב המקרים, באנגליה, לאחר ההמראה מועברים ישירות ל London Control (לעיתים נדירות ל Approach). וכפי שצוין קודם, אין לעבור תדרים ללא הנחיה מפורשת. לונדון קונטרול: עם המעבר לLondon Control יש לדווח: 1. גובה נוכחי שאתם חולפים, 2. גובה ראשוני (6000ft), 3. את הSID אותו אתם טסים. לדוגמא: London Control, ELY315, Passing Altitude 4200ft, Climbing to Altitude 6000ft, DET2G Departure. חשוב: ברוב המקרים תקבלו מתן וקטורים אחרי ההמראה, טוסו לפי הנחיות הפקח גם אם זה שונה מה - SID. תודה רבה למנואל על הדגשים! ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ אירוע מהנה ומוצלח לכולם!
    1 point
  2. המון תודה לכם על ההתנדבות להנהלת החטיבה, עלו והצליחו.
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...