אז למי שלא יודע XP11 כבר נמצא בבטא פומבית מספר 2.
אפשר למעשה כבר לקנות את הסימולטור ולקבל אותו בגרסת בטא, אבל מי שחדש לפלטפורמה הייתי ממליץ לו להתנסות עם הדמו שמגביל לרבע שעה ולאזור סיאטל בלבד, אבל קנה מידה טוב בעיקר מבחינה גראפית ומבחינת ביצועים.
הביצועים פח כרגע אגב, זה בטא של סימולטור בגרסה חדשה לגמרי וזה מצוין ברשימת ה"באגים הידועים", לא הייתי דואג מהבחינה הזו לעתיד.
XP11 כבר עכשיו צובר תאוצה מבחינת תוספים, לפי מה שהבנתי יש איזה סטרים עם המנכ"ל של PMDG שלמעשה מאשר שה NGX כבר בתהליכי המרה ל XP.
אבל החדשות המרעישות מבחינתי, ORBX כנראה מתחילים ליצר לXP11.
הם הכריזו על Roadmap ל 2017, דיברו על כמה פרויקטים ובפרט על Project-X, ופרסמו תמונה בראש האתר שלהם.
זה XP11 בוודאות, כולל צבעי השמיים הדיפלוטים שאני כ"כ שונא :-)
אגב אם אכן מדובר ב XP11 בתמונה של ORBX (אם הייתי מהמר זה כסף על הרצפה מבחינתי...) הייתי מצפה שהעולם יקרוס לתוך עצמו מרוב אירוניה, זכר לנאום המפורסם של המנכ"ל שלהם על זה של XP אין עתיד ולא יתמכו בו. האמת שאני מבין מאיפה בא האנטי שלו בזמנו, המגמה מכיוון LR השתנתה מאוד מאז והם הולכים חזק על השוק הפופולרי ולא רק על השוק המצומצם של אז.
פשוט כמו שאומרים.. Never say never.