עבור לתוכן

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 04/07/17 בכל האיזורים

  1. חברים, האם אני חווה דה ז'ה וו ? כמעט בכל אירוע של ואטיל שהשתתפתי אנחנו חווים את אותן הבעיות, רק שהפעם מישהו צעק "המלך עירום" , לצערי מאד עצוב לקבל ביקורת כזו, אך צריך להודות לכותב להפיק לקחים ולהמשיך הלאה. גם לי יש ביקורות ואלו לא כל כך קשורות ליכולת הטייסים, אלא על ההתנהגות ובפרט הזילזול בנדב"ר ביקשתי מכמה חברי החטיבה האוסטרית לסייע באירוע, אך לצערי לאף אחד לא היה זמן ונאלצתי לפתוח סנטר מלא, לבד עם 7 שדות תעופה ובכל זמן נתון עם 20-30 מטוסים. הפיקוח לא היה קל (במשך 4 שעות) עם כמה טייסים שלא עונים לקריאות הפקח ובמיוחד שמעלים לרשת צחוקים ודיבורים מה טים ספיק אשמח לדון בנושא בפגישתנו הבאה בברכה, יורם
    4 points
  2. איתי מה שהתכוונתי להגיד על הTS זה בדיוק מה שאתה אומר. לא מדבר על לפזר הפגנות, גם אני הייתי מבלה בts בזמן טיסות ומדבר עם החברים, זה חלק חשוב ויפה בתחביב. אני מדבר על המשמעת העצמית של לדעת מתי להשתיק ולהיות רציני, ואם זה לא מתאים לך אז תעשה את זה לטובת הפקח או הטייסים האחרים מסביבך. אני בכיף אלך סביב בכל מצב שיגידו לי (הרווחתי תרגול בחינם), בטח ובטח אם התפספסה הפרדה לאיזה פקח או שהמטוס הקדמי לא הספיק לפנות אבל אם אלך סביב כי טייס החליט שהוא נעמד על המסלול ולא שומע מרשה המראה כי חפרו לו בטימספיק או בוואטסאפ אני אתבאס. להסתכל על גרדיינט טיפוס ולתדרך תקלות קשר זה לחבר'ה שהחליטו ללכת הכי קדימה שאפשר - כן יירבו אבל זה הגיוני שלא כולם ככה והגיוני ולגיטימי שלא כולם רוצים לעשות את זה אבל כן נדרשת יכולת מינימלית בסיסית על מנת להתחבר לרשת ולרוב היכולת הזאת קיימת אצל מי שקצת אכפת לו מה קורה מסביבו...
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...