עבור לתוכן

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 05/07/17 בכל האיזורים

  1. חברים, האם אני חווה דה ז'ה וו ? כמעט בכל אירוע של ואטיל שהשתתפתי אנחנו חווים את אותן הבעיות, רק שהפעם מישהו צעק "המלך עירום" , לצערי מאד עצוב לקבל ביקורת כזו, אך צריך להודות לכותב להפיק לקחים ולהמשיך הלאה. גם לי יש ביקורות ואלו לא כל כך קשורות ליכולת הטייסים, אלא על ההתנהגות ובפרט הזילזול בנדב"ר ביקשתי מכמה חברי החטיבה האוסטרית לסייע באירוע, אך לצערי לאף אחד לא היה זמן ונאלצתי לפתוח סנטר מלא, לבד עם 7 שדות תעופה ובכל זמן נתון עם 20-30 מטוסים. הפיקוח לא היה קל (במשך 4 שעות) עם כמה טייסים שלא עונים לקריאות הפקח ובמיוחד שמעלים לרשת צחוקים ודיבורים מה טים ספיק אשמח לדון בנושא בפגישתנו הבאה בברכה, יורם
    5 points
×
×
  • יצירת חדש...