שורה תחתונה,
אם למדת ללחוץ על כמה כפתורים, ללכת לראות סדרה בשיוט, לחזור רבע שעה מהT/D ואז לנחות ILS - אתה לא יודע להטיס את המטוס. זה אולי יעבוד טוב שאתה נוחת בJFK ביוניקום, כשאין תנועות מסביב כי כולם באמריקה ישנים, אבל לא יעבוד טוב באירועים כמו הנ"ל.
לצערי, יש מספר דוגמאות של אנשים כאלה, שבצעדיהם הראשונים "עולים" על 737, מבלי להתנסות בדברים בסיסיים יותר.
כולנו עושים טעויות, גם אני. עשיתי ועוד אעשה ואני רחוק מלהיות מושלם, אבל לא עליתי להטיס מטוס מורכב לפני שידעתי לפחות ליירט רדיאל ולבצע הולד בססנה.