עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Moshe Mizrahi

    Moshe Mizrahi

    חבר חטיבה


    • נקודות

      2

    • הודעות פעילות

      4,053


  2. shachaf yasurr

    shachaf yasurr

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      1,458


  3. Avi Markovich

    Avi Markovich

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      37


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 02/04/23 בכל האיזורים

  1. קודם כל, כל הכבוד על האירוע, הפתיע לטובה. דבר אחד חרה לי - אין לי בעיה שפקח אומר שיש עליו עומס, אין לי בעיה עם זה שיש 9 מטוסים בתור לפושבק, אבל זה קילקל לי את החוויה כשהבנתי שהפקח מתייחס בעיקר למי שמציק לו ולא למי שממתין לפי הוראת הפקח. נשחכתי 5 פעמים ע"י delivery ו-ground סה"כ גם כשאמרו לי שאני מספר 5 לפושבק. בסוף קיבלתי מרשה לפושבק רק אחרי שפניתי שוב פעם לפקח. יכול להיות שאני טועה אבל קיבלתי רושם שאין שיטתיות וסדר, מה שהייתי משאר שיש במציאות, שכל בקשה למרשה שנדחת נרשמת והפקח חוזר אל הטייסים לפי הסדר ולא לפי מי שקופץ בראש. יצא לי להשתתף באירועים אפילו עמוסים מאלה בוואטסים ולא נתקלתי בנפילה כזאת בין הכיסאות.
    1 point
  2. תודה רבה. הייתי מציע להנהיג רשימת סלוטים לאירועים לפי זמנים והרשמה לאירוע, כך כל מי שנדחף אפשר להשאיר לרגעים שקטים יותר
    1 point
  3. אהלן , קורה בכל אירוע וואטסימי גדול ברחבי הרשת . לא חדש לצערנו ככה נוהגים. כמובן שאעביר את הפידבקים שלכם לפקחים אשר פיקחו כדי שילמדו מזאת לפעם הבאה (קיום רשימה,סימונים כדי לתת קדימות לפי הסדר לתנועות). כמובן שזה נוגע לקרקע זה קצת יותר מסובך עקב הייחודיות בשדה שלנו (RP) וכו' תודה רבה שטסתם באירוע ושבוע קסום
    1 point
  4. מצטרף לתודות, היה אירוע בקנה מידה גדול מאד והיה שווה! כל הכבוד למארגנים. באירועים בקנה מידה כזה יש תמיד הזדמנות ללמוד ולהתקדם לרמה הבאה ומיכיוון שאנחנו בסך הכל בתחביב אז הציפייה מראש היא שכל מי שלקח על עצמו לתת שירות בערב כזה עושה את המקסימום שלו ולא כולם מוכנים לכזאת תנועה. היתה גם למידה על הדרך, למשל שתוך כדי האירוע פתחו עמדה נוספת לקלירנסים אחרי שראו כמה עומס יש. האתגר שאני התמודדתי אתו זה שקרקע מזרח העביר אותי לבקש פושבק מקרקע מערב והמערב העביר אותי חזרה למזרח, כנראה שפספסו את זה שאני חניתי במזרח (הנחתי שזו היתה הבעיה). כל מעבר כזה אומר לחכות שוב לסלוט פנוי בקריאה לפקח, וזה עוד זמן, לוקח זמן להתרגל שככה זה עובד ומניסיון חלק מתייאשים ומתנתקים, שמח שזה לא קרה לי. ככלל, אם הוא עדיין קיים, צריך להמתין 2-3 שניות מסוף תקשורת כדי לקרוא, גם כדי לתת לפקח הזדמנות לשחרר ביוזמתו את הממתינים. היה שם טייס עם קול של ילד שהתייבש מסכן ושכחו אותו עד שהיה צריך להזכיר 3-4 פעמים שהוא מחכה. אני רואה את זה כתהליך של למידה וזה טוב לואטיל. עם התמדה ורצון טוב בסוף כולם יהיו דניאל
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...