עבור לתוכן

Amit Eisinger

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    443
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    17

Amit Eisinger last won the day on נובמבר 14 2020

Amit Eisinger had the most liked content!

6 עוקבים

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

Vatsim

  • VATSIM CID
    1263683

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Amit Eisinger's Achievements

  1. ברוכה הבאה! אני חושב שכלל האצבע הכי טוב לבחירת איזשהו רישום של מטוס (שאפשר להשתמש בו גם כאות קריאה בקשר) הוא לבחור משהו שקל לך לזכור ולהגיד. אותיות על רשת הקשר לרוב נבטא בצורה פונטית - כלומר כל אות מתחלפת במילה ספציפית שהיא קבועה לאות. (למשל A זה ALPHA, וN זה NOVEMBER) יש לך באינטרנט (אם תחפשי "איות פונטי") טבלה של המילה המתאימה לכל אות. משם תבחרי צירוף של 3 אותיות (מה שמגיע אחרי ה4X-) שהכי קל לך לזכור ולהגיד. בהצלחה!
  2. ביום שני 19.10 מ19:00 ועד 21:20 אני אקיים ערב פתוח של מחלקת ההדרכה בדיסקורד החטיבתי. במסגרת הערב אני אשיב לשאלות של חברי החטיבה אודות מחלקת ההדרכה ואציג חלק מהחזון קדימה. המטרה שלי היא לשפר את השקיפות של המחלקה כלפי החטיבה ולקבל מחברי החטיבה פידבק על הרעיונות קדימה והצעות שלהם. כדי לייעל את התהליך, ובשל מסגרת הזמנים, ניתן להגיש שאלות\הצעות מראש בקישור הבא: https://forms.gle/w5GZ5poGepfTSMjc7 מודה מראש למי שיבחר לבוא.
  3. https://fselite.net/previews/fselite-exclusive-david-rosenfeld-ben-gurion-airport-llbg-previews/?fbclid=IwAR1HDeC4ww5zHk65eUFr-fbGfNulNcMthqCrOINRuDt3Z3owShq7NYsAqyw נראה מצוין אם הFPS יהיו גבוהים יותר מהקיים המצב בכלל יהיה מצוין
  4. פורסם בפורום מחלקת הדרכה ותחקירים דו"ח כשירות פקחי החטיבה. בנוסף מצורף שם נוהל הכשירות החדש שיכנס לתוקף ב1.6. לפוסט
  5. אני מחזק את הנאמר מעלי. עדיף בית ספר אחד שמתפקד מאשר 2 שיקרסו. יש VFS וכרגע אם יש לכם רצן טוב ומוטיבציה עדיף שתתמקדו בלקחת בו חלק.
  6. שלום לכולם, הריני לעדכן את חברי החטיבה אודות שינוי במחלקת התמיכה הטכנית שיכנס לפועל באופן מידי: המחלקה הטכנית תפסיק מתן כל שירותיה מעבר לתחזוקת אתר התמיכה ועדכון החומרים בו. בפרט, מערכת הפניות תרד, והמחלקה לא תעסוק בדבר זולת עדכון האתר ותחזוקתו. לאור השינוי הזה – המחלקה הטכנית נסגרת ואחריות לניהול האתר ועדכון החומרים תעבור בשלב הנוכחי למחלקת ההדרכה. להחלטה זאת יש מספר נימוקים: 1. מבחינת כוח האדם, חסרים לנו תומכים טכניים למגוון תחומים במחלקה, כאשר כל הניסיונות לגייס עוד אנשים למחלקה העלו חרס. 2. כמות הפניות שהמחלקה מקבלת היא מועטה מאוד, כאשר חלק ניכר מהפניות דורשות מענה בדמות הפנייה לאתר התמיכה למדריכי ההתקנה שם. 3. מחלקת תמיכה טכנית היא דבר שאינו נפוץ במיוחד במקומות אחרים ברשת, ואינו מקנה לנו ייחודיות ביחס למקומות אחרים 4. תמיכה טכנית היום בעולם האמיתי היא משהו שעובר תהליך של אוטומציה – וראוי שגם אנחנו נלך בכיוון הזה, במיוחד נוכח הנסיבות האמורות לעיל. הנהלת חטיבת VATIL
  7. תודה רבה לאיתי גרוס על התרומה שלו לחטיבה, אין ספק שהשקיע ותרם בצורה משמעותית לחטיבה, ואני משוכנע שהוא לא יעצור כאן. הרבה בהצלחה ותודה רבה! @elai bachar שיהיה לנו בהצלחה
  8. הרשת עצמה היא בין לאומית ולכן ברוב מוחץ של הטיסות (בפרט אלה שעוברות גם מחוץ לשטח האווירי של ישראל) התקשורת היא באנגלית מיוחדת. בעיקרון כדי שיהיה פיקוח (ששוב, יהיה באנגלית תעופתית) אתה צריך גם שיעלה פקח.
  9. חברי ההנהלה ידעו לתקן אותי למיטב ידיעתי מדובר ב50 שעות טיסה או פיקוח ברשת vatsim.
  10. VPILOT החל מגרסא 2.3.0 תומך בAFV, כבר היום אפשר לעדכן
  11. הבעייה עדיין קיימת ואין את האופציה של פיירפ ידני בלי תשלום בנקודות. אם זה לא מסודר בשעתיים הקרובות אני אקנה מהחנות שם פיירפ ידני בנקודות ואני מצפה לקבל על זה זיכוי.
  12. כנ"ל לגבי הסעה,מקום אחד מרעננה וחזרה, נוסע לכנס ולמסעדה. תיאום בפרטי או בווטסאפ.
×
×
  • יצירת חדש...