עבור לתוכן

Oran Tamir

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    133
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי Oran Tamir

  1. ראיתי המון סרטונים ביוטיוב ובפייסבוק. נראה נחמד, אבל באופן אישי לא הרגשתי לפני העדכון לאגים או משהו בתזוזת המטוסים.
  2. האמת שלי לא יצא להיתקל בנושא כזה והרוב המוחלט היה מקצועי לגמרי. הדבר היחיד שהיה זה מישהו שהתחבר וניסה לבקש מאנשים ביוניקום שיעזרו לו עם תכנון טיסה ודיי חפר בקשר. יחד עם זאת, מסכים עם כל מילה שכתבת, בסוף אנחנו רוצים לדמות את המציאות בצורה הטובה ביותר וקשה לי להאמין שיש דברים כאלו גם במציאות.
  3. לרגע חשבתי שמדובר בתמונה אמיתית.
  4. יפה, מניח שזה יעזור ללא מעט אנשים שירצו לבנות משהו דומה
  5. השאלה אם הטיסות מעל סעודיה כבר אושרו ועדיין לא נכנסו לתוקף או שלא אושרו בכלל?
  6. שלום כולם! שאלה קטנה לי אליכם. כמו שאתם יודעים עם כינון היחסים בין ישראל לאיחוד האמיריות ובחריין, הודיעה סעודיה כי היא תאפשר ל"כל המטוסים", כלומר גם למטוסים ישראלים, הטסים בין איחוד האמירויות לכל המדינות בעולם לטוס מעל שטחה. לא מאוחר מאז הפרסום הזה שליח הבית הלבן למזרחי התיכון, קושנר, אמר כי יהיה אפשר לטוס מעל סעודיה גם אם לא טסים לאיחוד האמיריות. מצאתי המון כתבות בנוגע לטיסות לאיחוד האמירויות אבל לא מצאתי כתבה שאכן מאשרת את האפשרות טיסה ישירה למזרח דרך סעודיה. אז אם אסכם את השאלה. האם ניתן לטוס דרך סעודיה כשטסים למזרח או לא? (יודע שאפשר לטוס מעל אומאן על אף שאין באמת יחסים רשמיים איתם)
  7. לדעתי אם הם לא יוציאו משהו שמתשווה למה שמיקרוסופט עשו ב FS2020 הם לא יצליחו להתחרות בהם. נכון, אמנם ה xplane 11 כרגע יותר מציאותי מבחינת פיסיקה ויש יותר תוספים, אבל אני מאמין שעד שיצא ה XP12, הסימולטור של מיקרופוסט כבר יסגור את הפער ומניח שקהילת הטייסים והמפתחים שלו תגדל.
  8. היי כולם. כמו שאתם יודעים יש המון עומס על שרתי האודיו של vatsim, במיוחד עכשיו שתדר היוניקום לא מושתק ואפשר לדבר עליו. בעקבות כך, היום הוציאו vatsim הודעה שכל מי שהיה מחובר באותו בזמן ראה. יש להיות מחוברים ליוניקום רק בזמן טיפוס והנמכה. בזמן השיוט יש לעבור לסתם תדר רנדומלי ע"מ להוריד את העומס מהשרת. במידה ואתם יודעים מתי יהיה אפשר לחזור ליוניקום אשמח שתודיעו כי במקרה ראיתי את ההודעה כשטסתי
  9. אין עדיין מידע בנושא. נצטרך לחכות בסבלנות.
  10. כנ"ל אבל ראיתי שהטיסה עדיין נשמרת כי הוא מעדכן בלייב אז פחות היה אכפת לי.
  11. בוצע! הקהילה הזו ככ חשובה ורואים שלאנשים באמת אכפת (על אף שאני לא כזה יכול להיות פעיל).
  12. ברכות על המעבר! גם אני התלבטתי כמוך המון. היום אני לא מבין איך לא עשיתי את זה קודם. עכשיו ממתין שיצא A321 רציני עבורו.
  13. אולי אבל נכון לעכשיו המטוס עדיין פעיל. לא רואה סיבה שלא יהיה פעיל אצלנו
  14. אז מדוע ה ATR עדיין נמצא במערכת וה 757 לא? גם ככה אין הרבה אופציות מקצועיות למשתמשי ה XPLANE כשזה מגיע לכבדים. בואו לא נסגור גם את זה.
  15. שלום. היום רציתי לעלות לטיסה עם ה 757 של ארקיע וראיתי שהמערכת לא מזהה אותו יותר. כאילו נחמק. אני יודע שהמטוס עדיין בשימוש ה (BAU) שלהם. יתרה מזאת, במערכת קיים ה ATV למרות שהוא מזמן לא בשימוש. מדובר בבאג או במחיקה?
  16. בהצלחה חוחה! מקווה שהצלחת להגיע לאן שכיוונו. אם אתה צריך עזרה או שיש לך שאלה, דבר איתי!
  17. אם כך, מצרף את הקבצים. יש להשים את 2 התיקיות בתיקיית Custom Scenery. תהנו llov.rar
  18. לצערי לא. לא מדובר בסינרי שאני יצרתי ואין לי זכות לפרסם אותו. מוזמן להוריד את הסינרי של FSX/P3D ולעשות לו את ההמרה עם הכלי הזה: https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/24-fs2xplane-fs2004fsx-add-on-scenery-converter/
×
×
  • יצירת חדש...