עבור לתוכן

Bar Rodoy

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    808
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    81

Bar Rodoy last won the day on אוגוסט 19 2024

Bar Rodoy had the most liked content!

1 עוקב

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

Vatsim

  • VATSIM CID
    993161

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. ממה שראיתי התנהגות המטוסים בmsfs בסה"כ הגיונית ומרגישה טוב. אם אתה לא מטיס במציאות או הטסת במציאות אז כל שיפוט של מודל פיזי הוא ספקולטיבי. לדעתי גם למי שמטיס במציאות המודל הפיזי בסימולטור, טוב ככל שיהיה, הוא לא ממש משמעותי בגלל שאין לך פשוט שום יכולת ריאלית לדמות הרגשה פיזית אמיתית של טיסה בסימולטור ביתי.גם אם אקספליין מוביל בזה בכמה נקודות הוא עדיין מפשל בגדול בפן הגרפי שלדעתי הוא מה שנותן את התחושה הכי משמעותית בסימ’ ביתי.
  2. בשום סימולטור ביתי אין הרגשה של 100 אחוז, זה פשוט לא אפשרי כשאין מערכת מכנית שתדמה תזוזה של המטוס במרחב. כל האלה שמדברים על "פיזיקה", כנראה לא הטיסו מטוס אמיתי בחייהם כי אחרת הם היו יודעים שזה שטויות וממה שראיתי הבסיס להשוואה שלהם הוא "הנסיון טיסה" שלהם בסימולטור אחר. אין לי מניות במיקרוסופט ושום אינטרס כזה או אחר אבל כמשתמש ביתי אני לא רואה שום סיבה לא להשתמש בסימולטור עם גרפיקה שנמצאת כמה רמות מעל המתחרים. בסוף אנחנו רוצים לקבל תחושה כמה שיותר קרובה לדבר האמיתי, לא נקבל את זה ב"פיזיקה" בוודאות אבל בגרפיקה בהחלט אפשר. ואם יש כמה משוגעים שמעדיפים להישאר בסימולטור מיושן, כי יש שם עוד חצי פיצ'ר בfmc של הpmdg ,שעוד לא הספיקו להוסיף בmsfs, שהם גם ככה לא ישתמשו בו אחרי שהם ישימו LNAV VNAV וילכו לראות סדרות בנטפליקס עד ה TOD להיתר'ו, אבל זה גורם להם לחשוב שהם מינימום קפטנים עם 10 אלף שעות, שיהיה להם בכיף... הם היחידים שמפסידים (גם ככה הם נותנים לתוכנת מחשב להטיס להם את המטוס רב הזמן)
  3. אני בשרת אבל למי שמגיע מבחוץ זה לא משוקף שקיים שרת כזה בכלל
  4. מסכים עם מה שנאמר פה לגבי הפורומים הישנים, לא רואה סיבה להסתיר אותם אם זה לא גוזל משאבים יקרים מהחטיבה. כמו כן, לא ברור איך אפשר להגיע לדיסקורד (למי שלא נמצא שם עדיין). אין קישור בכלל ואני לא רואה לינקים לדיסקורד בפורום או באתר הראשי, כך שגם אם רב התוכן עבר לשם, לאדם חדש זה לא משוקף בכלל. מציע להנגיש את כל האמצעים הפעילים של החטיבה לטובת הכלל.
  5. ההפרדה היא מכוונת כי לרב השדה מתעדכן ולא הפוטו, דבר שגורר הורדה והעלאה של קבצים גדולים יותר לחינם. אכן הגיוני שהפוטו החדש קטן יותר. הפוטו הקודם היה יותר מקיף בגודל אבל פחות נדרש כשיש תוספי מפות חלופיים. חוץ מזה כל מה שהיה מקודם, כלומר ב-VDG, מבחינתו לא רלוונטי ולא מנוהל יותר. רק מה שנמצא ב- Flightsim מקבל תמיכה ומתעדכן.
  6. כל הסינרים עולים לFlightsim, וזה המקור הנכון והעדכני להוריד אותם. הכל נמצא בלינק: https://flightsim.to/profile/barrodoy/uploads?fbclid=IwAR0tnJeed4KaLc3lk2i17OMQzvzaYBA3BXB8r_AXcH1j-gXOvE80DufEyic למחוק כל סינרי אחר ולהתקין מהלינק הזה
  7. לא אמורה להיות בכלל ארובה כחלק מהסינרי הזה אלא כחלק מחבילת האובייקטים. הוא גם לא ממש גמור למען האמת. הורדת את מה שפורסם בפורום מפתחים לפני כמה חודשים?
  8. https://flightsim.to/file/27017/israel-objects https://flightsim.to/file/20287/llmz-metzada-bar-yehuda-airfield ויגיעו עוד
  9. היי, אני עובד על זה... פשוט קצת חסר זמן כרגע. את מצדה כבר העלתי לשם.
  10. I am not a real world ATC but I would assume its related to departing traffic and other acitivites in the airspace.
  11. אתה מדבר בשורות האחרונות על החלטות עסקיות נטו שאין להן שום היבט בטיחותי. תעופה היא תחום רגולטורי לחלוטין. הכל מעוגן בחוקים ובתקנות בטיחות נוקשים. לא חושב שמישהו מת כתוצאה מזה שקודאק המשיכה עם הפילם. בלי תקנות בטיחות היינו יכולים לעשות הרבה דברים.
  12. בדיוק בשביל זה צריך שילוב של האדם והמחשב ולא להסתמך רק על אחד. תרצה להיות תלוי בין שמיים וארץ עם שריפה במנוע ובלי מענה אנושי? אולי סנסור כלשהו ידווח למחשב ערך לא תקין ואז תקבל תוצאה לא רצויה? הייתי שמח לפרט קצת מהניסיון שלי במערכות מורכבות אבל יש על זה כמה חסיונות אז לצערי זה לא מתאפשר. אני רק אגיד שהמשתמש(במקרה שלנו הטייסים)מגלה באגים גם אחרי הרבה זמן של שימוש במערכת ובשילוב היצרן יוצאים נהלים מסודרים להתמודדות עד שהדבר מתוקן תוכנתית אבל בדיוק בשביל זה קיים האדם. את האוטונומיה והבינה המלאכותית בונה אדם. אלו לא מתנות מושלמות שאלוהים הוריד מהשמיים. אם אתה טוען שאדם עושה טעויות אנוש, אז הוא בוודאי גם יעשו אותן בתכנות קוד מורכב מאוד עם מיליוני שורות קוד. ומתישהו איכשהו זה יתגלה. מי אמר שיהיו הרוגים? אולי לא... אבל הmcas הוכיח שכן ופה היו טייסים שהיו יכולים לתקן עקרונית אבל המערכת לא נתנה להם. בכל מקרה I rest my case בכל התגובות שלי שכבר חוזרות על עצמן.
  13. בדיוק. זה בהמשך לטענות שאני מעלה כבר בכמה תגובות בפוסט, ולא קיבלתי התייחסות רצינית אליהן, יש צורך במערכות גילוי יקרות מאוד ויש גם צורך לגיבוי בשבילן. ולמערכות כאלה צריכה להיות מבוצעת אינטגרציה רצינית, עם qa שיקח המון זמן וגם אז יהיו באגים שיתגלו מתישהו בהמשך הדרך. שלא נדבר על שדרוגים ועדכוני תוכנה שיכניסו את כל העסק ללופ הזה בחזרה. מה גם שמערכות גילוי כמו שתיארתי קיימות אולי רק בשווקים צבאיים, אצל יצרנים שכנראה לא יוכלים/רוצים לשתף את המידע עליהן מסיבות מובנות, מה שמצריך תקציבי עתק של מחקר ופיתוח מהיצרניות ו/או קבלני משנה, שגם עליהם מקרה הmcas בmax הוכיח שאי אפשר ממש לסמוך.
  14. אנחנו מדברים ממקום שראה בעיניים שלו שלא הכל שחור ולבן בתעופה ולפעמים צריך שיקול עם רגש ולא שיקול קר (איתי חווה את זה ביום יום). נכון שגם היום אפשר לשלוח 787 אוטומטית מבן גוריון לLAX והוא יגיע בשלום אבל זה בתנאים סטריליים. הworkload הוא לא ממש פקטור, זה יותר שיקול הדעת והמענה האנושי. תנסה לחשוב רגע, איך אותו מטוס יזהה את השועל שקפץ על המסלול... כתבתי כבר בתגובות קודמות, תצטרך מערכות מתוחכמות שעולות מיליונים, שלא נדבר על חלקי חילוף, תחזוקה שוטפת והכשרת טכנאים לדבר. שכל תקלה קטנה תשבית לך מטוס שלם, כי אתה תיקח צ'אנס שתשאב איזה שועל למנוע בהמראה ותמצא את עצמך עם מנוע אחד, 200 נוסעים ומחשב שאולי יקבל input שגוי וירסק מטוס? או אולי אותו מטוס יבוא לנחות בשדה קלאס d בארה"ב אחרי שנסגר המגדל אבל עדיין יש תנועת ga שלא ממוכשרת בכל מיני אמצעים מתחוכמים ותגרום לו צרות צרורות? אתה צריך תשתיות ענק של תקשורת, מכ"מים ואמצעי גילוי כאלו ואחרים כדי לקיים אוטונמיה תעופתית מלאה וזה כמובן לא יכול להתקיים ב100 אחוז בעולם. חלק מהתשתית הזאת צריך להיות מותקנת על המטוס עצמו. כמו מכ"מים שיגלו תנועה מסביב, ציפורים ורחפנים... זה אפשרי אבל זה יעלה הון, כמו שכבר ציינתי. ואלו גם רכיבים עם בעיות ומגבלות משל עצמם. תעופה הוא תחום שמרני וטוב שכך. יש פה חיים של בני אדם. אם מישהו רוצה להיות שפן ניסיונות של אוטומציה הוא מוזמן. אני אישית לא חושב שמבחינת קבלת החלטות על סמך שיקולים כמו שאיתי ציין, מחשב לא יכול לתת פתרון ב100 אחוז. יכול בהחלט לסייע, לעזור לעבד מידע אבל אין לו רגש ולפעמים זה מה שחשוב. אגב, אני אובייקטיבי לחלוטין. אני לא מתפרנס מתעופה ואם מחר בבוקר נניח שכל המטוסים יהפכו לאוטומטים זה לא ישנה לי דבר.
  15. בנוגע למשפט הראשון, פה אני שוב חוזר, יש אוטומציה שעוזרת לאדם והאדם עוזר לאוטומציה. טייס טוב זה טייס שיודע לקבל החלטות ומודרך לכך. בינתיים רב התאונות בעולם הם בעולם הga שלעולם לא יוחלף באוטומציה כי אז הוא מאבד פואנטה ושם יש הרבה טייסי שבת שלא עברו הכשרה מתאימה לקבלת החלטות. חבל שאתה לא מתייחס לאענות שלי. מי מבטיח שאין באג בקוד? או שקיבלת פרמטר לא תקין מהסנסור שאחראי לדווח למחשב הראשי ואז התוכנה משתגעת? מי מבטיח לך שמישות מלאה של המערכות האלה? וגם אם תשים גיבוי על גיבוי על גיבוי! כמה בסוף יעלה כלי כזה? אגב גם לai מישהו כותב את הקוד... והמישהו הזה הוא אדם שעושה טעויות כמו שאתה אומר.. אז אתה פה בעצם חוזר לנקודת ההתחלה אגב, שים לב לשאר הדברים שרשמתי. מי אמר שתחזוקה של כלי כזה משתלמת? יש לי ניסיון עם כל מיני מערכות מורכבות, הדברים לא פשוטים כל כל ברמה של "מה הבעיה, נפתח ויהיה בסדר..." יש דברים שמתגלים אחרי הרבה מאוד זמן ע"י בני האדם עצמם.
×
×
  • יצירת חדש...