עבור לתוכן

�הרון VATIL2

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    61
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

�הרון VATIL2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום חברים, אמש שבתי מחו"ל ושמחתי לראות את רשימת החברים בצוות החטיבה החדש. ברשותכם, מספר מילות סיכום: היה לי העונג להימנות על צוות החטיבה מיום הקמתה, שכלל כמה "משוגעים לדבר" שראו בהקמת חטיבה ישראלית לתעופה וירטואלית הגשמת חלום. עברנו תקופות ואירועים מרתקים אשר עיצבו את אופיה של החטיבה ואת החברים בה, הביאו אותה להשגים בארץ ובחו"ל והציבו את ישראל על מפת התעופה הוירטואלית הבינלאומית במקום של כבוד והערכה מקצועית. אני משוכנע שהצוות הנוכחי בראשותו של קובי ובתמיכת אילן ימשיך במשימות, ישאף להשגים והשגת היעדים, באותה מידת נחישות והתמדה ואולי אף יותר. ברצוני לאחל לכל השותפים לעשייה המבורכת הזו בהצלחה מכל הלב, בצרוף תקוותי האישית להרחבת מעגל המשתמשים בשירותי החטיבה מחד, וכל האנשים היקרים שתורמים מזמנם וכישרונם למען השבחת התחביב המשותף לכולנו מאידך. להתראות בשמיים הבהירים של ישראל או באחת החניות ברחבי העולם. בידידות והערכה רבה,
  2. לזאב וישראל, מיטב האיחולים על העיטור המוזהב. סוף סוף ידידנו זאב כאהן (ביחד עם ישראל רוט) זוכה להקרה והוקרה בינלאומית על תרומתו המדהימה לתחביב שלנו. בל נשכח - למי שלא זוכר במקרה - את תרומתו של זאב להאדרת שמה יופיה הבלתי מתפשר של בירתנו ירושלים והסובב אותה, בנוסף לעוד כמה "מוצרים" כתוספת לשיפור תכסית מדינת ישראל. חברים - הבה נרים כוסית לכבודם של היוצרים !!!! שבוע טוב,
  3. תנחומיי הכנים למשפחת גרשוני. המקום ינחמכם. המום וכאוב על אובדנו של היקר לכם. היה לי העונג לפגוש בנמרוד ז"ל במהלך האירוע החטיבתי, עת התארחנו בשמחה בביתו שבכוכב יאיר, אירוע שזכה לשבחים והילולים מכל מי שנטל בו חלק בארץ ומהעולם. בחור חמד, עליז, שופע חיים וחיות, עוזר ותומך ותורם ככל יכולתו להאדרת שמה של החטיבה הישראלית ב- VATSIM. אין בפי מילים אשר יכולות להקטין מעוצמת האובדן והכאב. יהי זכרו של נמרוד שמור אתנו לעד, ותהא החטיבה הישראלית אנדרטה למענו ולתרומתו.
  4. אני רוצה לסכם את הנושא מבחינתי, להלן: 1. לאילן - תודה על ההבהרות הכמעט משפטיות. אני מקווה שהאסימון נפל למי שצריך, ואין לי מה להוסיף מעבר למה שנאמר. 2. לחגי - אני מודה לך על כך שהדגשת שלא מדובר "בהתקפה אישית". אשמח לשתף אותך ברעיונותיי ו-או בדעותיי באופן אישי - אם תרצה - ואתה רשאי לפנות אליי דרך הדו"אל שלי. 3. לכל יתר חברי החטיבה - התכוונתי מלכלתחילה להבהיר דעתי בהכללה רבתי, ואני מאד מקווה עבור כולנו לראות תוספים נהדרים ל-LLBG ובכלל לכל ישראל בעתיד הקרוב, בתשלום או בחינם. כדוגמא מיני רבות: ראו את עבודות המופת של זאב קהאן על ירושליים ושל דוד רוזנפלד על אילת. המלצתי הצנועה לכולכם - תעמיקו ושפרו את כישוריכם המקצועיים הן כפקחים או כטייסים במסגרת החטיבה ומחוצה לה, הקדישו משאבים חומריים ורוחניים לשיפור החומרה שלכם, כך שבדרך זו תגבירו ותעצימו את הנאתכם מהעיסוק בתחביב המדהים שלנו.
  5. לכל הברברנים והמשרשרים בעניין הסקר של קובי, שלום, לא יכולתי מלהמנע מלקרוא את השרשרור (והברבור) המתייחס ל"סקר תשלום". נושא תשלום עבור תוכנות מכל סוג שהוא ולא רק סימולטורים (תחום שאני עוסק בו כ-20 שנה), הינו נושא קרוב אליי ומאד מהותי ועקרוני עבורי. לדעתי מגיע לאדם פיצוי עבור עבודה שביצע, ולא משנה אם מדובר בתחביב. אדם השקיע מזמנו וממרצו ומהידע המקצועי שלו (ראו רק את FSUIPC כדוגמא.....) כדי לשפר ולהשביח את התחביב בו עוסקים מאות אלפי אנשים. מה פסול שיקבל תמורה על עבודתו? ושאלה נוספת: כמה מכם שילמו מחיר מלא עבור הסימולטור? לא משנה מאיזו גירסה...... ואתם באמת לא חייבים לענות לי........ אני מציע לכל אחד מכם להסתכל טוב טוב בראי ,לקחת נשימה עמוקה ולהיות כנים ככל הניתן עם עצמכם לפני שאתם פולטים את אמרות השפר שלכם בפורום......... אני בעד תיגמול עבור כל מוצר או שירות שאני מקבל, לפי בחירתי , ותאמינו לי שבמשך השנים בהן אני עוסק בסימולטורים רכשתי, השקעתי וקניתי הרבה מוצרים שנראו לי חשובים מספיק ומהנים במידה כזו שלא היססתי לשלם עבורם במיטב כספי.
  6. לכל מי שרוצה ללמוד כיצד מנוע סילון פועל ואיך הוא נראה מבפנים, להלן הקישור שיביא אתכם לאתר. http://www.rolls-royce.com/education/sc ... flash.html בהנאה בצרוף מיטב הברכות והאיחולים לשנת פעילות מבורכת לכל חברי החטיבה.
  7. מה דעתך על המטוס שקיים ב-2004 : MOONY BRAVO ? הכי פשוט והכי זמין. לא כן?
  8. שלום, לכל מי שרצה לדעת ולא היה לו את מי לשאול, ולכל מי שמעוניין לקבל מידע עדכני ויסודי על כל מטוסי הנוסעים שבשימוש בארץ (737 לסוגיו , 747 לסוגיו, 757 , 767 ו- 777 ) . ברשותי קובץ קטן ובו מידע אשר יכול לשמש אתכם באשר לנתוני משקל, דלק, תצורה פנימית של המטוס (מספר מושבים) ותוספות מתבקשות כמו: צוות, מזון וכדומה. כל המעוניין, נא לפנות אליי בדו"אל או במסנגר. להשמע ויום טוב,
  9. כמה מילות סיכום מצידי: כידוע לכם, זה היה ה- GRAND EVENT השני שהחטיבה מרימה מאז הקמתה. אני יכול לומר בוודאות שהחטיבה הישראלית של VATSIM עוד לא אמרה את המילה האחרונה, ועוד נכונו לנו אירועים בדרך. צוות החטיבה הוכיח פעם נוספת - גם לאורחים שלנו שבאו מרחוק - שאנחנו על המפה ונישאר על המפה..........כל מלה נוספת מצידי רק תיגרע מהחוויה. ברכות ותודות לכל מי שתרם בצורה זו או אחרת לאירוע, הייתם גדולים חברים יקרים, וכמובן איחולי הצלחה לאילן בתפקידו החדש במסגרת VATSIM . להתראות באירועים הבאים.
  10. לבון, שלום, התמונות יפות ואני בטוח שמאד נהנת לצפות במטוסים. אבל: בפעם הבאה כשאתה רוצה להעלות תמונות לפורום - מכל סוג שהוא - תעלה אותן בדף SCREENSHOTS. אתה יכול במקביל להעלות הודעה קצרה בדף GENERAL לידיעת המעונינים. זה המקום המיועד לכך וזו הדרך לטפל בתמונות במסגרת הפורם. תודה ולהשמע.
  11. ירדן, שלום, תודות וברכות על השלמת הפרוייקט של צי 767 . עבודה יפה !!! 2 הערות לסדר: 1. ההשוואה (המתבקשת) עם הדגם של IFS לדעתי מיותרת ולא במקום. אפילו כבדיחה....כבודם במקומו מונח ויש לכבד את עבודתם. 2. מכיוון שהרבה חברים מתלבטים לגבי פאנל מתאים ל-767 ב-2004, יש לי פאנל מעניין ויעיל מאד בו אני משתמש בצי ה-757 ו- 767 שלי. מי שמעוניין בפרטים נוספים, שייצור איתי קשר. בהצלחה בפרוייקטים הבאים וקיץ טוב.
  12. שלום, לאחר קריאת התכתובות והתגובות לדבריו של עופר, ולאחר שעיכלתי את רובן, הגעתי למסקנה שיש לי כמה דברים לומר כאן, להלן: 1. אומרים ש"הטון עושה את המוזיקה". רבותיי, האופן בו רובכם מתבטאים מצביע על גישתכם לתחביב שלנו. למי שעדיין לא יודע, טייס וטיסה - אפילו וירטואלים - הינם עדיין מקצועות מורכבים הדורשים מיומנות ויידע מקצועי. מי שלא מסוגל להפנים את זה, שיילך לעסוק בתחביבים אחרים או לחילופין, לפחות לא יפריע לאחרים ברשת ומחוצה לה. 2. מאחוריי כ-20 שנות וותק בסימולטורים למיניהן ומעולם לא עליתי לאויר עם מטוס כלשהו לפני שפעלתי לפי הכלל הבסיסי הקרוי: RTFM . למי שלא מכיר, נא לפנות אליי ישירות וייקבל הסבר מעמיק. 3. עובדה בסיסית נוספת כתזכורת: חברות בחטיבה עדיין לא מעניקה לחברים בה תואר של "מחנך הדור" ואף אחד לא יכול או צריך להתהדר בתואר הזה. לצערי, גם כצבר שנולד וחונך כאן, אני כואב את כאבה של השפה העברית ומה שמעוללים לה כיום, ואני לא מציע לאף אחד מהחברים לנסות ולתקן את העולם. בשביל זה יש בתי-ספר ואנשי חינוך, בתקווה שיצליחו בעבודתם. 4. אני אישית מאד שמח להיווכח שהתחביב שלנו צובר תאוצה ומספר החברים בחטיבה גדל בקצב משביע רצון. אני גם מודע לכך שככל שגדל מספר המשתמשים בשירותי החטיבה, גדל גם העומס על המערכת שמאחוריה, והאמינו לי - אילן עושה לילות כימים בקטע הזה וכמוהו רוב חברי הצוות, למען פיתוחה וקידומה של החטיבה. מידה מסויימת של פרופורציה לא תזיק לאף אחד, ולפני שבאים בטענות ובתלונות, אני מאד ממליץ לקחת נשימה עמוקה ולספור עד 10 . קשה (במיוחד לנו הישראלים), אבל בהחלט ניתן לביצוע. ותחשבו על זה....... שבוע טוב ושקט.
  13. עידו, רוב תודות על העדכון בנוגע לקובץ האפקט. מסתבר שהקובץ הזה חסר בהרבה דגמי ATR שנתקלתי בהם בשנה האחרונה, לכן לא ברור בשביל מה משבצים אותו. נכון שהוא זה שמפעיל את ה-BEACON האדום בזנב ובתחתית הגוף, וזה לא כל כך קריטי, אז למה לעשות "חצי עבודה"? ובנוגע ל"תגובות" על כל מיני סמלים: מצחיק אותי לקרוא מה כותבים לך כל מיני "חוכמולוגים", במקום להתעסק בדבר האמיתי - טיסה - מחפשים פגמים וטעויות...... שיהיה לך בהצלחה בכל מה שתעשה לטובת התחביב שלנו.
  14. שלום, עידו, צביעה יפה והאפקטים של ציוד הקרקע נחמדים. כמובן שאת הפאנל המזעזע חייבים להחליף ומהר. הערה בכל זאת: בקטע של האפקטים, חסר הקובץ FX_BEACON_ATR.FX . האם תוכל להשלים? תודה ובהצלחה בהמשך הפרוייקטים.
  15. לכל המתלבטים איך ומה וכמה לחשב. ברשותי תוכנה קטנה ופשוטה בשם AWC , אשר לדעתי תתן לרובכם תשובות על מה שקשור למספרי נוסעים, דלק וכדומה במטוסים שונים. אתם כמובן יכולים להוסיף כל מטוס שעולה בדעתכם לאחר קריאת קובץ ההסבר בעיון ובצוע מספר נסיונות תרגול, כמקובל. מי שמעוניין, שייפנה אליי בדו"אל . ניתן גם למצוא אותה ב-AVSIM או FLIGHTSIM.COM בהצלחה ובהנאה,
×
×
  • יצירת חדש...