עבור לתוכן

Sagi Yanay

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    56
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    4

Sagi Yanay last won the day on דצמבר 21 2012

Sagi Yanay had the most liked content!

אודות Sagi Yanay

  • יום הולדת 27/05/1982

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    820541

מבקרים אחרונים

631 צפיות בפרופיל

Sagi Yanay's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

47

מוניטין

  1. 3-4 טיסות של A333/777 זה ההממוווןןןןן אנשים ביום
  2. שלום כולם, לא הכי קשור לסימולטור אבל בכל זאת: יש למישהו מושג מה פשר הרכבות האוויריות שעושה איג'יפטאייר לארץ בימים האחרונים??
  3. אוי אלמוג נו באמת.... אני אחרון שיירק לך בפרצוף. וגם לליאב באותה ההזדמנות. אבל, יש אנשים מסויים, נושאי תפקידים בחטיבה, שמאד נהנים מלהתנשא ולהיות אובר חוכמים כלפי אחרים. וזה מגעיל!! ובדיוק בגלל זה אני לא משתדל לחזור ולפקח. שלא נדבר על זה שאותו סוג של אנשים, פקחים כמובן, מורידים את היחס הזה גם על הטייסים. וקרה לי כזה מקרה רק באירוע בשבת האחרונה.... אז אני כבר מכיר את החומר ויודע איפה לפלטר ואיפה להתעלם. אבל תכלס גם לא מלהיב במיוחד לטוס פה בחטיבה. אפשר לקחת דוגמה מידידנו יורם וללמוד קצת על יחס פקחים-טייסים בחטיבה מקבילה.... שורה תחתונה: לא משנה מה קרה, קורה או יקרה. אני מבין את צבי ואת כול החברים הוותיקים שאי שם בעבר פרקו ציוד מהסוברו של איציק ויום בהיר אחד פתאום מקבלים יחס מתנשא מילדודס שקיבלו את החטיבה על מגש של כסף. כמובן מאליו...
  4. שטות שטות אבל עובדה שככה זה.... לא אמרתי שלא נעשים. אני יודע שנעשים דברים. אבל בין ליזום ולתכנן לבין ליישם בסוף יש עוד הרבה אספקטים שלצערי הולכים לאיבוד. בחזרה למה שאמרתי קודם וגם מה שאלמוג אומר וגם מה שאמיר: נעלמו הנשמה והרגש מהחטיבה. עובדה שפעם כולם ידעו לטוס לבד. היום יש ביהס וירטואלי. פעם רבנו על כל חמש דקות של פיקוח. היום צריך להריץ רשימות ולהתחנן שיתמלאו... אין פה קסם. אי אפשר ללמד את זה ואי אפשר להכריח את זה. כל אחד שלעצמו צריך לחשוב לבד מה חלקו בחטיבה ואיך הוא אמור להתנהג כדי שהיא תתקדם קדימה....
  5. לא יכול שלא להתערב.... אז הנה ביקורת בונה: פעם הפעילות בחטיבה היתה, בבסיסה, להט, תשוקה, הנאה... היום זה פשוט נראה כמו מלחמת אגו. בוא נראה למי יש Z*# יותר גדול. תגידו מה שתגידו אבל רואים את זה, מרגישים את זה וטסים את זה. לצערי הרב, גם הפעם, כמו בפעמים הקודמות, לכששמעתי שהאירוע השבועי חוזר, עשיתי מאמץ לבוא ולטוס. תכלס - התאכזבתי.... לגבי לבוא ולפקח - כבר מזמן אמרו לי שלא מעוניינים בפקחים זקנים שכנראה לא מעודכנים במרחב האווירי אז ויתרתי.....
  6. כנראה שזה ההבדל הקטן בין לבוא מ IVAO ולהקים את VATIL, לבין להצטרף ישר לVATIL
  7. ב FlightRadar24.... הבוקר נתקלתי ב563.... כבר נחתה אז לא הצלחתי לצלם תמונה אני מבין שזו לא טעות הקלדה. ובכל זאת? הייתכן שזו טעות פיענוח של התוכנות בדרך? מעניין....
  8. בוקר טוב, כבר יומיים אני שם לב שיש טיסות אלעל ( במציאות ) נקראות ELT במקום ELY. חשבתי שזו טעות הקלדה ב FMC אבל רואה שזה חוזר על עצמו שוב. למשל עכשיו ELT563 מישהו יודע להסביר את זה? יום טוב, שגיא.
  9. אוווו סופסוף טופיק אחד נוסטלגי!!
  10. שלום חי, ברמת העקרון זה אכן הנתיב. בצורה מקצועית יותר, אין צורך לרשום את כל הנקודות התוכנית הטיסה. רושמים רק את נקודות המעבר בין נתיבים ואת הנתיבים עצמם. במקרה הזה: TOMAL J10 KITOR. שים לב שהSID מסתיים ברדיאל 106 מ BGN אבל קודם כולל פנייה ימנית דרך SIX ו DEENA....
  11. מעולם לא למדתי בקורס מנהלי משמרת במגדל פיקוח אבל בכל הזדמנות שאני נתקל - למשל FR24 או סרטי JUST PLANES ואפילו בנתב"ג החדש - כך מחלקים. בנתב"ג החדש למשל - מסלול 21 ישמש נחיתות כי הוא יחסית קצר... 26 ארוך מאד וטוב להמראות
  12. זה לא סתם "זרק"... זה מכורח המציאות. מטוס צריך הרבה יותר מסלול לריצת המראה מאשר לבלימה בנחיתה
  13. עוד אירוע מדהים מבית היוצר של יורם ושות' ! ! בווינה כמובן נסו להשתתף - כדאי מאד. Vielen Dank für eine tolle Veranstaltung שבוע טוב,
×
×
  • יצירת חדש...