עבור לתוכן
Oren Geva

TFC יום חמישי - באלי לדארווין - שינוי שעה - ממריאים 21:30

Recommended Posts

פורסם

http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=N ... =0&thold=0

הפעם מובטח לנו פיקוח מלא באוסטרליה, על כן נא להגיע בזמן (השעה היא גם כך מאוחרת עבור הפקחים האוסטרלים).

21:30 מטוס ראשון יוצא, 21:00 נפגשים ברחבה בבאלי.

כולם מוזמנים!

פורסם
היי,

יש נהלים מיוחדים או נדב"ר קצת שונה באוסטרליה? (כמו ההבדלים שיש בין

אירופה לארה"ב)

ד"א, אם כבר עושים תדריך למה לא להוסיף מרחק טיסה וזמן טיסה משוער? :wink:

כן מה שבאתי להוסיף...

תוסיפו באמת...

תודה! :o

פורסם
היי,

יש נהלים מיוחדים או נדב"ר קצת שונה באוסטרליה? (כמו ההבדלים שיש בין

אירופה לארה"ב)

ד"א, אם כבר עושים תדריך למה לא להוסיף מרחק טיסה וזמן טיסה משוער? :wink:

אנחנו רוצים שתהיה לכם הפתעה...

אבל בכל זאת אורך וזמן הטיסה עודכנו.

לגבי נדב"ר מיוחד - יש לפנות לפקחים בכינוי MATE במקום SIR.

אילו טיסות IFR, בכל העולם הנהלים הם אותם נהלים...

פורסם
היי,

יש נהלים מיוחדים או נדב"ר קצת שונה באוסטרליה? (כמו ההבדלים שיש בין

אירופה לארה"ב)

ד"א, אם כבר עושים תדריך למה לא להוסיף מרחק טיסה וזמן טיסה משוער? :wink:

אנחנו רוצים שתהיה לכם הפתעה...

אבל בכל זאת אורך וזמן הטיסה עודכנו.

לגבי נדב"ר מיוחד - יש לפנות לפקחים בכינוי MATE במקום SIR.

אילו טיסות IFR, בכל העולם הנהלים הם אותם נהלים...

אבל אם מישהו מעוניין להעמיק יותר, אז הלינק לדפיות באוסטרליה הוא הלינק ל-AIP האוסטרלי המלא. תחקרו את האתר שם, יש שם את כל המידע שאתם צריכים.

פורסם

טוב מאוד אחרי חודשים של שממה במזרח הרחוק וחבר העמים סוף סוף פיקוח גם החבר'ה של נורמן חיבים לנו בגדול אחרי שהם ייבשו אותנו שהם יזדחלו עם ססנות משארם ללא דפיות לארץ

רק צריך לבוא בהפרדות תקינות כדי שהם לא ישברו כמו המקרה המצער שהיה לנו בהיתרו :roll:

פורסם

מה שאנחנו צריכים זה שכל אחד ייקח 5 דקות על שעון המטוס לפני שהוא ממריא.

ובכל אופן, אחריות הפקחים להפריד אותנו בריתוקים אם אנחנו קרובים מידי!

פורסם
לגבי נדב"ר מיוחד - יש לפנות לפקחים בכינוי MATE במקום SIR.

גדול... וניתן להוסיף ברידבק:

No worries mate

השעה היא גם כך מאוחרת עבור הפקחים האוסטרלים

הייתי אומר שהשעה קצת מוקדמת (אנחנו ממריאים ב-5 בבוקר שלהם - ההפרש לדרווין הוא שבע וחצי שעות). אולי כדאי בשבוע הבא לטוס קצת יותר מאוחר או שזה מתאים להם?

ישראל

פורסם

אם זה ככה אז אולי נטוס כבר השבוע יותר מאוחר? כדאי לשאול אותם אם זה עדיף, כי זה ישפר את הסיכוי לפיקוח מלא ואת הסיכוי הנכסף שגם אני אספיק להגיע :wink:

פורסם

הידד! :lol:

אחרי הברזה בשבוע שעבר, אני אגיע.

דרך אגב, הלינק לדפיות של באלי בתדריך של השבוע שבור (יותר מידי spaw ב-URL).

הלינק בתדריך של לפני שבוע עובד היטב.

פורסם

מוזר, בבוקר זה היה בסדר.

בכל מיקרה זה תוקן, תודה ובחיסור הבאה שלך, אתה עובר להטיס B727 ללא INS רק עם VORים :D

פורסם

אני אשאל את נורמן אם הם מעדיפים שעה מאוחרת יותר... קובי דיבר איתי אחרי שהוא כבר סגר איתו...

פורסם

וואלק קמתי בשביל הליצנים שלו ב 6 בבוקר כדי לגלות שהם יגיעו אלי שלוש שעות אחרכך...

ובפעם אחרי זה המתנתי שלוש שעות לחבורת ססנות מעפנות..

שימתינו זה בריא :lol:

פורסם

רציתי לשאול.

לפי מה קובעים ב-TFC את ה-SID ו-STAR מראש?

אני רואה שצפוי פיקוח אוסטרלי ( :lol: ) האם לא יותר כיף לעשות את זה ריאליסטי עד הסוף

ולתכנן STAR לפי הוראת פקח / מז"א / ATIS בזמן הטיסה???

(נדמה לי גם שה-TURTS1N מתאים רק לגישה ל-11, מה אם 29 בשימוש???)

פורסם

שימו לב שהשעה חזרה לשעה המקורית, נפגשים ברחבה ב 21:00 לאחר התייעצות עם נורמן.

יהיה לנו גם פיקוח אוקיאני.

לגבי השאלה של דן -

אנחנו קובעים את ה-SID וה-STAR לפי הנקודות בנתיב. שים לב שרשמתי GABI1 ולא GABI1A או GABI1B - מכיוון שאילו אכן תלויים במסלול בשימוש. אבל כל מקרה נצא על GABI1 בדיוק כמו שבטיסה לקפריסין תצא על DEENA1.

לגבי ה-STAR, אתה צודק. ה-STAR ייקבע עפ"י המסלול בשימוש ע"י הפקחים.

התוכנית תוקנה.

כשיש בשדות מסלול מועדף, אנחנו נוהגים לרשום את ה-SID/STAR המתאים לו תוך ציון העובדה שהליך אחר עשוי להיות בשימוש.

פורסם

תודה אורן.

הבנתי (ד"א בגלל זה נתתי דוגמה ל-STAR כי לגבי ה-SID זה היה לי ברור)

בכל מקרה מקווה להגיע השבוע - כפוף לשת"פ מהתאומות : :lol::lol:

(בשבוע שעבר עלמה התעוררה כשהייתי בפיינל ונעמי הואילה בטובה להמתין עד שאגיע לגייט :lilangel: )

פורסם
תודה אורן.

הבנתי (ד"א בגלל זה נתתי דוגמה ל-STAR כי לגבי ה-SID זה היה לי ברור)

בכל מקרה מקווה להגיע השבוע - כפוף לשת"פ מהתאומות : :lol::lol:

(בשבוע שעבר עלמה התעוררה כשהייתי בפיינל ונעמי הואילה בטובה להמתין עד שאגיע לגייט :lilangel: )

זה לא בדיוק נכון - להשאיר את הנתיב ללא סטאר בסיור בדיספאצ'ר באלעל הסבירו - שבכל מקרה מחברים STAR לנתיב אפילו שלא יודעים על איזה מסלול נכנס שמים את ה STAR שמייצג את התסריט הגרוע ביותר בצריכת דלק. ולפי זה מוציאים חישוב דלק ותוכנית טיסה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...