עבור לתוכן
Oren Geva

TFC יום חמישי - באלי לדארווין - שינוי שעה - ממריאים 21:30

Recommended Posts

פורסם

אוי כמה רציתי לסיים את זה כמו שצריך.

אתם חייבים לדמיין את הסיטואציה: אני בתור Qantas132 מוביל בגאווה את השיירה ומטיס כל הדרך עם הבת שלי עלמה על הברכיים קודחת 39 חום. יד אחת מחזיק אותה ויד שניה עושה נגלות בין המקלדת היוק והבקבוק שלה כדי שלא תתיבש לי חס וחלילה. תוך כדי כך היא גם נותנת לי צ'פחות על הפנים ואני עושה פדיחה ומסיע הפוך בבאלי (תודה למי שהעיר לי בקשר - נדמה לי אלעד).

כל הדרך אני מתפלל או שהילדה תרדם או שלפחות יהיה 29 ILS בשימוש בדרווין ואז אני נוחת אוטומט.

אבל מה לעשות :cry: :cry: :cry: לא זה ולא זה קרו. בקיצור בהעברה בין גישה למגדל אמרתי לפקח יפה תודה ושלום - והתנתקתי (כמובן כדי לסיים לפחות באוף-ליין 29 אוטומט).

מצטער שלא נפרדתי מכם - לא רציתי סתם לברבר ברדיו כי הקשר התחיל להיות עמוס לקראת גישה ונחיתות של הבאים אחרי.

נו טוב... לפחות לא יכתבו באתר של TFC:

Dan Blaustein connected as ELY511 but shortly disappeared :lol::lol::lol:

בכל מקרה היה כיף - וכמו תמיד שומר על אופטימיות ומקווה להמשיך איתכם בשבוע הבא.

מי יודע אולי עד הבת מיצווה של הבנות אני עוד אצליח להוציא טיסה מהתחלה עד הסוף.

:lol::lol::lol:

לילה טוב - ותמסרו גם בשמי תודה לקנגורו'ס האוסטרלים שנתנו לנו אחלה פיקוח.

פורסם

דן לא אני הערתי לך אני בדיוק הייתי עסוק להדריך את חבר טוב שלי לקראת ההמראה- נתתי לו לבצע אותה - בכל מקרה היה מדהים נורמן יצא מלך פיקוח איכותי לאורך כל הדרך - וכרגיל 2 טייסי 742 שלא מצאו את עצמם :mrgreen:

להיתראות בשבוע הבא

פורסם

אני לא מצאתי את עצמי?!

תתבייש, עם האוטומט שלך נדלקות לך נורות גלגלים בחניה.

היה אחלה, נורמן יצא מלך (שלא לדבר על זה שהשלמתי איתו אחרי שנכנסתי ב-PSS בכל הכוח בכמה פורומים על מדיניות מכירת הצביעות שלהם... :mrgreen: ).

נורמן והחברים מ VATPAC אחראים לא רק על אוסטרליה וניו זילנד אלא גם על כל האיים באוקיינוס השקט על האוואי כמעט, כך שאם יהיה לנו כזה שיתוף פעולה מהם צפוי לנו הרבה פיקוח בטיסות הקרובות! אם יהיה צורך, נתאים את השעות אליהם קצת, הם באמת הלכו לקראתינו וכל הכבוד להם (והם עוד יקבלו את זה רשמי מאיתנו).

אני מבקש מכל מי שצילם תמונות להרשם לאתר TFC ולשלוח לי הודעה בפורום או במייל - אני אפתח לכם גלריה באתר להעלות את התמונות בשביל הסיכום - אבל קודם חייב להיות לכם יוזר באתר (ה-Login/Register הקטן למעלה ייקח אתכם להרשמה).

תודה!

פורסם

היה גדול. כבר כל כך הרבה זמן לא היה פיקוח. והפעם - לכל אורך הדרך...

הטיסה אמנם ישרה לגמרי - המראה מסלול 09 טיסה בכיוון 100 ונחיתה על מסלול 11 - אפילו הטייסים העיוורים מהבדיחה היו לוקחים את זה...

להתראות בשבוע הבא...

ישראל

פורסם

היתה טיסה מצויינת! התגעגעתי לקצת פיקוח ב-TFC.

חוץ מתודה ענקית לנורמן וחבריו, מגיעה גם תודה לאורן שאירגן את הפיקוח עבורנו.

דן, אני זה שדיווחתי לך שאתה מסיע הפוך. אם ילדה אחת מסיטה אותך ב-180 מעלות, שתי ילדות על הידיים צריכות בדיוק להביא אותך ישר :lol:

פורסם

ולקובי שיצר את הקשר עם נורמן מלכתחילה, למרות שלא היה באפשרותו לטוס איתנו הפעם!

פורסם

ענק, פשוט ענק. אחרי שבועות רבים שלא יכולתי לטוס זו הייתה הדרך הטובה ביותר לחזור!

הפיקוח הביא אותי מהיר וגבוה, זה אילץ נחיתה מעניינת עם טכניקה שונה קצת - איזה כיף!

תודה לכולם, ונתראה ב"ה בשבוע הבא.

פורסם

דן, אני זה שדיווחתי לך שאתה מסיע הפוך. אם ילדה אחת מסיטה אותך ב-180 מעלות, שתי ילדות על הידיים צריכות בדיוק להביא אותך ישר :lol:

הה הה :lol:

חביבי אני כבר מחנך את התאומות מגיל צעיר.

כל מה שלמדתי באלעל אני מעביר להם ותוך חודשיים שלושה הם מוכנות.

עלמה תהיה Pilot Flying כי היא טובה מאד במוטוריקה ונעמי Pilot Monitoring כי לה יש כושר ריכוז מצויין.

אני אשב בתור Observer בכיסא האחורי :lol: או אולי בכלל יעזוב אותן לנפשן ואלך לראות בייבי מוצארט בסלון :lol::lol::lol:

פורסם
ענק, פשוט ענק. אחרי שבועות רבים שלא יכולתי לטוס זו הייתה הדרך הטובה ביותר לחזור!

הפיקוח הביא אותי מהיר וגבוה, זה אילץ נחיתה מעניינת עם טכניקה שונה קצת - איזה כיף!

תודה לכולם, ונתראה ב"ה בשבוע הבא.

כנ"ל הרבה דם יזע ודמעות בבלימה

היה ענק אין ספק- שאני חושב על זה ייתכן שעשינו היסטוריה- לא נראה לי שקבוצה ישראלית נחתה אי פעם באוסטרליה בקשר לבודדים גם אין לי מושג אם מישהו נחת שם ועוד תחת פיקוח

פורסם
ענק, פשוט ענק. אחרי שבועות רבים שלא יכולתי לטוס זו הייתה הדרך הטובה ביותר לחזור!

הפיקוח הביא אותי מהיר וגבוה, זה אילץ נחיתה מעניינת עם טכניקה שונה קצת - איזה כיף!

תודה לכולם, ונתראה ב"ה בשבוע הבא.

כנ"ל הרבה דם יזע ודמעות בבלימה

היה ענק אין ספק- שאני חושב על זה ייתכן שעשינו היסטוריה- לא נראה לי שקבוצה ישראלית נחתה אי פעם באוסטרליה בקשר לבודדים גם אין לי מושג אם מישהו נחת שם ועוד תחת פיקוח

אני זוכר שקשבינו עשה טיסה מדארוין ל ב"ג ישיר על 772 (לפני יותר משנה).

לדעתי לא היה לו פיקוח.

רן.

פורסם

היה לי ממש כייף, פעם ראשונה שלי אתכם, והיה שווה

רק כרגיל אני (ורואה שלא רק לי היו פדיחות) תמיד יש משהו שצריך להתפקשש אז נשתף אתכם:

אני מגיע לנחיטה מכוון את הטייס האוטומתי כמו שצריך, מתחיל בהנמכה אבל הגישה העביר אותי למגדל 2 ס"מ מהמסלול הצצתי שניה ברדיו זה היה 133.70 (סנטר) אבל ה 7 נראה לי כמו 1, ואני לא מבין למה אני לא מקבל אישור נחיטה :X

בינתיים בעודי מתעסק עם הרדיו, אני איבדתי טיפה את המסלול, התישרתי ונחטתי ואז...עוד פדיחה, הזנב שלי החליט שלא בא לו להיות ישר, שבר לי שמאלה הכי חזק שלו, איך שהגלגל הקידמי נגע קיבלתי זריקה מהמסלול ורק אחרי העצירה הסופית ראיתי שמשהו לא בסדר איתו (נאבקתי בקושי להשאר על המסלול)

ואז התחברתי למגדל התנצלתי הוא קיבל את זה בהבנה והכול נגמר בשלום.....(אני מקווה)

פעם ראשונה שלי עם פיקוח אטלנטי! D :

אשתדל לבא לטיסה הבאה!

אם אפשר להציעה, מה דעתכם לטוס לקצה של אוסטרליה ואז לביקור באנטרקטיקה? זה היה נחמד...

ולמי לשלוח את התמנות (כתובת אי מייל) יש לי 4 חמודות שצילמתי

פורסם
היה לי ממש כייף, פעם ראשונה שלי אתכם, והיה שווה

רק כרגיל אני (ורואה שלא רק לי היו פדיחות) תמיד יש משהו שצריך להתפקשש אז נשתף אתכם:

אני מגיע לנחיטה מכוון את הטייס האוטומתי כמו שצריך, מתחיל בהנמכה אבל הגישה העביר אותי למגדל 2 ס"מ מהמסלול הצצתי שניה ברדיו זה היה 133.70 (סנטר) אבל ה 7 נראה לי כמו 1, ואני לא מבין למה אני לא מקבל אישור נחיטה :X

בינתיים בעודי מתעסק עם הרדיו, אני איבדתי טיפה את המסלול, התישרתי ונחטתי ואז...עוד פדיחה, הזנב שלי החליט שלא בא לו להיות ישר, שבר לי שמאלה הכי חזק שלו, איך שהגלגל הקידמי נגע קיבלתי זריקה מהמסלול ורק אחרי העצירה הסופית ראיתי שמשהו לא בסדר איתו (נאבקתי בקושי להשאר על המסלול)

ואז התחברתי למגדל התנצלתי הוא קיבל את זה בהבנה והכול נגמר בשלום.....(אני מקווה)

פעם ראשונה שלי עם פיקוח אטלנטי! D :

אשתדל לבא לטיסה הבאה!

אם אפשר להציעה, מה דעתכם לטוס לקצה של אוסטרליה ואז לביקור באנטרקטיקה? זה היה נחמד...

ולמי לשלוח את התמנות (כתובת אי מייל) יש לי 4 חמודות שצילמתי

שמח שנהנת, אבל שתי הערות:

1. במידה ולא קיבלת אישור נחיתה מהמגדל אסור לך לנחות והיית צריך ללכת סביב.

2. "פיקוח אטלנטי" יש רק בין אמריקה לאירופה (שם נמצא האוק' האטלנטי :wink: ).

פורסם

כן, זה היה "פיקוח אוקיאני".

בכל אופן, פדיחות קורות לכולם, לי אחרי הנחיתה המנועים לא רצו להפסיק וכמעט עפתי דרך הגדר של השדה...

צריך לזכור שב-RFP לא מספיק לכבות רק את ה-A/T אלא גם לסלק את ה-SPEED!

בכל אופן, האם לעוד מישהו מהטסים יש תמונות? אני רוצה לארגן סיכום ולשים אותו גם אצל האוסטרלים בפורום...

דוגמית (למי שלא יודע מה זה תמונות) -

רן ואני, שני האחרונים (והיחידים עם מטוס שצריך להטיס אותו), מתחילים להסיע לאחר דחיפה.

WADD_YPDN08.sized.jpg

פורסם

וואלה, להגיד לך את האמת, אם היתי יודע איך להטיס אותם היתי מטיס אותם! (מת לדעת הבעייה שאני לא מבין מהם כלום)

ואם כבר דיגמיות, אני טסתי בזמן אמת וזאת הדוגמית שלי:

water_ref_sunrise.jpg

אני ממש התבעסתי ששחכתי להתקין את ה W&F

לטיסה הבאה

וכן, התכונתי לפיקוח אוקיאני סליחה אם פגעתי במשהו

פורסם

פיקוח אטלנטי נעלב עד עמקי נשמתו.

טל, אם יש לך תמונות תרשם בבקשה באתר TFC עם ה-REGISTER למעלה.

אני אפתח לך ספריה בגלריה ותוכל להעלות הכל לשם.

פורסם
מה דעתכם לטוס לקצה של אוסטרליה ואז לביקור באנטרקטיקה? זה היה נחמד...

ולמי לשלוח את התמנות (כתובת אי מייל) יש לי 4 חמודות שצילמתי

באנטרקטיקה לא רק שאין כלום גם שם נימצא ה ג"ג של הסימולטור תנסה לעשות SLEW למרכז הקוטב הדרומי אתה תגיע למאין מקום שפשוט תיתקע (בקו רוחב מסויים) והמטוס לא ימשיך יש שם על הטקסטורה איזה קו שמראה את זה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...