עבור לתוכן
asaf742

עוד טירוף של אל על - והפעם 747-300

Recommended Posts

פורסם

הסתכלתי קצת בדיון ב Anet

ומצאתי את זה...שכתב El Al 001 (לא יודע מי זה)

Interesting though, Corsair has more than 500 seats on the lower deck of the 743, meaning that LY would have to invest in a new layout.

I wonder if they would bring it to their colors and what kind of IFE this a/c will have... I guess an old Barco..

At the moment, fleet plan for 2006 looks like this:

5 744

1 743

5 742F

4 772

2 763 2nd 763 to join the fleet in 3 months

6 762

4 752 another 2 leased 757s with Sun D'or, and one 757 with Israir.

6 738 6th 738 arrived in TLV a week ago.

2 73G

לפי זה צריך להגיע עוד 763 אחד..

פורסם

סוף סוף תהיה עוד צביעה ל LEVEL-D 8) .

מה שאבסורד כאן, שאם כבר אלעל חוכרת מטוס ולא קונה חדש מהמפעל, אז למה היא מתעקשת על בואינג? כנראה שיש לה סיבה וזה לא קשור למימון שלנו ע"י האמריקאים.

פורסם
רק עכשיו נזכרם שהם חוכרים???

זה כבר היה ידוע לפני כמה חודשיים שהם מביאים 743

ושיש עוד 763 בדרך ויש גם כנראה קניה של שני 777 חדשים מהמפעל

.

זה כבר הופך להיות לא רק כנראה, אלא בטוח!

הודיעו על זה לפני כמה חודשים!

פורסם
סוף סוף תהיה עוד צביעה ל LEVEL-D 8) .

מה שאבסורד כאן, שאם כבר אלעל חוכרת מטוס ולא קונה חדש מהמפעל, אז למה היא מתעקשת על בואינג? כנראה שיש לה סיבה וזה לא קשור למימון שלנו ע"י האמריקאים.

אוליי כי רוב הבואינגים דומים וברובם אלעל מחזיקה כבר בטייסים קימים והיא לא צריכה לשלם על הכשרה מחודשת של צוות אוויר

ואילו מי שלא קיים ממש דומה כמו ה 743, לוקחים צוות אוויר של 742 עושים להם הסבה בעלות מצחיקה (כמה שעותבסימולטור, קוקפיט דומה משקלים שונים) לוקחים צוות דיילים של 747-400 (כמות נוסעים דומה+-)

וואלה מטוס חדש עם אותו הצוות

תחשוב על זה שלהחכיר A340 אתה צריך להכשיר צוות שלם שספק אם ישתלם לאלעל להחזיק כזה למשך תכופת זמן קצרה יחסית

ד"א:

נפרדים מה ELS השנה???? :cry:

פורסם
סוף סוף תהיה עוד צביעה ל LEVEL-D 8) .

מה שאבסורד כאן, שאם כבר אלעל חוכרת מטוס ולא קונה חדש מהמפעל, אז למה היא מתעקשת על בואינג? כנראה שיש לה סיבה וזה לא קשור למימון שלנו ע"י האמריקאים.

אוליי כי רוב הבואינגים דומים וברובם אלעל מחזיקה כבר בטייסים קימים והיא לא צריכה לשלם על הכשרה מחודשת של צוות אוויר

ואילו מי שלא קיים ממש דומה כמו ה 743, לוקחים צוות אוויר של 742 עושים להם הסבה בעלות מצחיקה (כמה שעותבסימולטור, קוקפיט דומה משקלים שונים) לוקחים צוות דיילים של 747-400 (כמות נוסעים דומה+-)

וואלה מטוס חדש עם אותו הצוות

תחשוב על זה שלהחכיר A340 אתה צריך להכשיר צוות שלם שספק אם ישתלם לאלעל להחזיק כזה למשך תכופת זמן קצרה יחסית

ד"א:

נפרדים מה ELS השנה???? :cry:

בגלל זה אמרתי שלאלעל יש את הסיבות שלה וזה לא קשור לסיבה הנוסטלגית שהכלכלה שלנו תלויה בממשלה שנמצאת אלפי קילומטרים מכאן.

פורסם

אני חושב שזה בגלל העלויות שמציעים לאל על .

כסף גם משחק כאן בתפקיד המרכזי ,יותר מטכנולוגיה (747-300)

ואכן אני מאמין שהמטוס החדש ייחליף את 4XELS שחוזר לסינגפורים..

:arrow:

אני גם מאמין שלאל על יש את השיקולים שלה וההחלטות שלה .

וכן מטוס 767300 יגיע לאל על אות קריאה 4XEAP

פורסם

כניסה של איירבאס = הפסד כספי, אל-על יצטרכו להכשיר צוות תחזוקה שלם רק בשביל המטוס הזה. ועם ה-747-300 אל-על לא צריכה להוסיף שום דבר, הכל כבר קיים.

פורסם

תפסיקו להיות אטומים למציאות חברים.

אלעל היא חברה רצינית (מצחיק להגיד את זה... אבל עובדה) שאני בטוח שאם היא החליטה לחכור 743 היא יודעת מה היא עושה.

אני בטוח שהם בדקו את זה מבחינה כלכלית, טכנית ומכל בחינה אפשרית ורלוונטית.

תאמינו ל שאם הוציאו את ה-742 והחליטו לחכור 743 אז מדובר במהלך נכון, כלכלית וסביר להניח שגם בטיחותית.

לצאת מהסרטים חברים, הם יודעים קצת יותר מאיתנו וזה שמדובר במטוס ישן לא אומר כלום, הכל טמון בתחזוקה ובתפעול.

שיהיה לכולם לילה טוב ושבוע מצויין :wink:

פורסם

האדם שהקים מסוף שנות ה-60, קודם את "כנף", ואח"כ בנה וביסס את ארקיע ו"כנפיים" הינו דדי בורוביץ. אולי כאדם הינו שנוי במחלוקת, אך הוא אשף, מיחידי סגולה בעולם כולו בכל הנוגע להחכרת מטוסים וכך בנה הונו, לא מבגדי ילדים, עגבניות או ידיעות אחרונות. איזי אחיו התאום, עד לפני כעשור עסק במדעי המידע כפרופסור באוניברסיטת ת"א, והינו אדם חכם אך חדש יחסית בתעופה ובניהול.

אם מישהו מכם חפץ ליעץ להם כיצד לבנות צי ולהרוויח כסף מהפעלת מטוסים, יציע עצמו להם.

פורסם

אגב,אלעל החכירה כבר בעבר בואינג 747-3,יש אפילו תמונה באיירלינרס עם אני לא טועה

עריכה- הנה מצאתי כמה,הם החכירו אותו מאטלנטה איסלנדיק בקיץ 2000,השתמשו בו לקו לניו יורק ולעוד כמה,הוא צבוע כמו ה-MD 11 שהם חכרו באותה שנה,גוף לבן עם בטן בצבע מתכת טבעית,ודגל ישראל על הזנב

http://www.airliners.net/open.file/0117449/L/

http://www.airliners.net/open.file/0213785/L/

פורסם

אם אני לא טועה, 743 זהה בביצועיו ובמיכשורו ל 742.

זו כמובן הסיבה להחכרת מטוס כזה ולא מטוס שיש להכשיר את הצוותים להטיס.

אבל אין לזה כל קשר ל"סיבה הנוסטלגית" כמו שאיתי קרא לה.

הכספים שהממשל האמריקני מעביר לנו, מועברים בתנאי ש"נבזבז אותם" בארה"ב. לכן קונים בואינגים. ואין עם זה שום בעיה. כשהצרפתים ישימו פה כמה מליארדים כל שנה נשמח לקנות בהם איירבאסים.

בכל אופן, כמו שעופר ציין, האחים בורוביץ' (כנראה) יודעים מה הם עושים (תשאלו את ישראייר על זה). סיבות להחכרה לעומת קניה הן בד"כ מימוניות, ובזה הם אשפים.

פורסם

מכמה תמונות שראיתי ב ANET, ה B743 מגיע עם שלושה טייסים אוטומטיים, מכשור פנל מהנדס טיסה שונה מעט מה -200.

כמוכן בחלק יש FMC, חלק עם PMS משופר ממה שיש ב -200 וחלק מגיע עם ה INSים כמו של ה200 כולל PMS.

באחד אפילו ראיתי שיש לו שעונים דיגיטלים ועוד מסך לידו עם נתונים, רק שלא כלכך ברור מה יש שם.

השאלה איזה מטוס הם בוחנים שם ואיזה מהצוותים (400 או 200) יתאים להטיס אותו.

וכן תשאירו את החישובים הכלכליים לאחים, הם לא סתם הגיעו לאן שהם הגיעו.

רן.

פורסם

כל מה שתיארת כאן זה קומבינות מאוחרות יותר. יש גם 742 עם מיכשור כזה.

מפס הייצור הוא יצא עם קוקפיט מאוד דומה אם לא זהה ל-742.

פורסם

תחושה שלי,בכדי לא לגרום לבלבול מיותר כמו שאורן אמר,הקוקפיט יהיה כמעט זהה ל742 ואז מן הסתם שטייסי 742 יטיסו גם 743.יללה שיהיה להם בהצלחה :lol:

פורסם

משום מה לא ברור למה החברה הזאת מתעקשת ללכת אחורה.

כפי שעופר אמר, האחים בורוביץ' הינם בעלי חוש עסקי מצוין, אולם מה שזול היום, עלול לעלות ביוקר מאוחר יותר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...