asaf742 פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 נראה לי פשוט הזוי. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=71776382 מה אתם אומרים?
אריאל גלמן פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 ממש טמטום של אלעל להחכיר עוד מטוס, אם יש להם כסף. שיקנו באותו כסף מטוס יד שניה או שלישית שישאר שלהם קבוע ולא שיצטרכו להחליף אותו
Yarden Antebi פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 הסתכלתי קצת בדיון ב Anet ומצאתי את זה...שכתב El Al 001 (לא יודע מי זה) Interesting though, Corsair has more than 500 seats on the lower deck of the 743, meaning that LY would have to invest in a new layout. I wonder if they would bring it to their colors and what kind of IFE this a/c will have... I guess an old Barco.. At the moment, fleet plan for 2006 looks like this: 5 744 1 743 5 742F 4 772 2 763 2nd 763 to join the fleet in 3 months 6 762 4 752 another 2 leased 757s with Sun D'or, and one 757 with Israir. 6 738 6th 738 arrived in TLV a week ago. 2 73G לפי זה צריך להגיע עוד 763 אחד..
ohad פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 יווווווווווווווו מה קרה אלעל???? רק עכשיו נזכרתם לחכור אחד?למה שלא תחכרו A340 אחד???
oz פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 רק עכשיו נזכרם שהם חוכרים??? זה כבר היה ידוע לפני כמה חודשיים שהם מביאים 743 ושיש עוד 763 בדרך ויש גם כנראה קניה של שני 777 חדשים מהמפעל
Itay Zecharia פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 סוף סוף תהיה עוד צביעה ל LEVEL-D . מה שאבסורד כאן, שאם כבר אלעל חוכרת מטוס ולא קונה חדש מהמפעל, אז למה היא מתעקשת על בואינג? כנראה שיש לה סיבה וזה לא קשור למימון שלנו ע"י האמריקאים.
ohad פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 רק עכשיו נזכרם שהם חוכרים???זה כבר היה ידוע לפני כמה חודשיים שהם מביאים 743 ושיש עוד 763 בדרך ויש גם כנראה קניה של שני 777 חדשים מהמפעל .זה כבר הופך להיות לא רק כנראה, אלא בטוח! הודיעו על זה לפני כמה חודשים!
3Dvg פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 סוף סוף תהיה עוד צביעה ל LEVEL-D .מה שאבסורד כאן, שאם כבר אלעל חוכרת מטוס ולא קונה חדש מהמפעל, אז למה היא מתעקשת על בואינג? כנראה שיש לה סיבה וזה לא קשור למימון שלנו ע"י האמריקאים. אוליי כי רוב הבואינגים דומים וברובם אלעל מחזיקה כבר בטייסים קימים והיא לא צריכה לשלם על הכשרה מחודשת של צוות אוויר ואילו מי שלא קיים ממש דומה כמו ה 743, לוקחים צוות אוויר של 742 עושים להם הסבה בעלות מצחיקה (כמה שעותבסימולטור, קוקפיט דומה משקלים שונים) לוקחים צוות דיילים של 747-400 (כמות נוסעים דומה+-) וואלה מטוס חדש עם אותו הצוות תחשוב על זה שלהחכיר A340 אתה צריך להכשיר צוות שלם שספק אם ישתלם לאלעל להחזיק כזה למשך תכופת זמן קצרה יחסית ד"א: נפרדים מה ELS השנה???? :cry:
Shai B פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 עוד 763?? הללויההה :mrgreen: :drinking: :new-bday:
alon_a פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 ה747-300 בא במקום הELS שיחזור לסינגפור ויהפוך (לא בטוח) למטוס מטען נקנו 2 מטוסי 777-200 (ECE,ECF) ועוד 763 נחכר (EAP)
Itay Zecharia פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 סוף סוף תהיה עוד צביעה ל LEVEL-D .מה שאבסורד כאן, שאם כבר אלעל חוכרת מטוס ולא קונה חדש מהמפעל, אז למה היא מתעקשת על בואינג? כנראה שיש לה סיבה וזה לא קשור למימון שלנו ע"י האמריקאים. אוליי כי רוב הבואינגים דומים וברובם אלעל מחזיקה כבר בטייסים קימים והיא לא צריכה לשלם על הכשרה מחודשת של צוות אוויר ואילו מי שלא קיים ממש דומה כמו ה 743, לוקחים צוות אוויר של 742 עושים להם הסבה בעלות מצחיקה (כמה שעותבסימולטור, קוקפיט דומה משקלים שונים) לוקחים צוות דיילים של 747-400 (כמות נוסעים דומה+-) וואלה מטוס חדש עם אותו הצוות תחשוב על זה שלהחכיר A340 אתה צריך להכשיר צוות שלם שספק אם ישתלם לאלעל להחזיק כזה למשך תכופת זמן קצרה יחסית ד"א: נפרדים מה ELS השנה???? :cry: בגלל זה אמרתי שלאלעל יש את הסיבות שלה וזה לא קשור לסיבה הנוסטלגית שהכלכלה שלנו תלויה בממשלה שנמצאת אלפי קילומטרים מכאן.
רפאל פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 אני חושב שזה בגלל העלויות שמציעים לאל על . כסף גם משחק כאן בתפקיד המרכזי ,יותר מטכנולוגיה (747-300) ואכן אני מאמין שהמטוס החדש ייחליף את 4XELS שחוזר לסינגפורים.. :arrow: אני גם מאמין שלאל על יש את השיקולים שלה וההחלטות שלה . וכן מטוס 767300 יגיע לאל על אות קריאה 4XEAP
Hafuta פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 כניסה של איירבאס = הפסד כספי, אל-על יצטרכו להכשיר צוות תחזוקה שלם רק בשביל המטוס הזה. ועם ה-747-300 אל-על לא צריכה להוסיף שום דבר, הכל כבר קיים.
e_dor פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 תפסיקו להיות אטומים למציאות חברים. אלעל היא חברה רצינית (מצחיק להגיד את זה... אבל עובדה) שאני בטוח שאם היא החליטה לחכור 743 היא יודעת מה היא עושה. אני בטוח שהם בדקו את זה מבחינה כלכלית, טכנית ומכל בחינה אפשרית ורלוונטית. תאמינו ל שאם הוציאו את ה-742 והחליטו לחכור 743 אז מדובר במהלך נכון, כלכלית וסביר להניח שגם בטיחותית. לצאת מהסרטים חברים, הם יודעים קצת יותר מאיתנו וזה שמדובר במטוס ישן לא אומר כלום, הכל טמון בתחזוקה ובתפעול. שיהיה לכולם לילה טוב ושבוע מצויין :wink:
ron פורסם פברואר 13, 2006 דיווח פורסם פברואר 13, 2006 סתם בדרך אגב, מישהו שמע אם ארקיע חוכרת 747 או מטוס "רחב"?
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 האדם שהקים מסוף שנות ה-60, קודם את "כנף", ואח"כ בנה וביסס את ארקיע ו"כנפיים" הינו דדי בורוביץ. אולי כאדם הינו שנוי במחלוקת, אך הוא אשף, מיחידי סגולה בעולם כולו בכל הנוגע להחכרת מטוסים וכך בנה הונו, לא מבגדי ילדים, עגבניות או ידיעות אחרונות. איזי אחיו התאום, עד לפני כעשור עסק במדעי המידע כפרופסור באוניברסיטת ת"א, והינו אדם חכם אך חדש יחסית בתעופה ובניהול. אם מישהו מכם חפץ ליעץ להם כיצד לבנות צי ולהרוויח כסף מהפעלת מטוסים, יציע עצמו להם.
ראם אדם פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 אני מצטער על הבורות אבל אני לא בדיוק יודע מה זה לחכור מטוס מחברה אחרת?
אורח Ofek פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 אגב,אלעל החכירה כבר בעבר בואינג 747-3,יש אפילו תמונה באיירלינרס עם אני לא טועה עריכה- הנה מצאתי כמה,הם החכירו אותו מאטלנטה איסלנדיק בקיץ 2000,השתמשו בו לקו לניו יורק ולעוד כמה,הוא צבוע כמו ה-MD 11 שהם חכרו באותה שנה,גוף לבן עם בטן בצבע מתכת טבעית,ודגל ישראל על הזנב http://www.airliners.net/open.file/0117449/L/ http://www.airliners.net/open.file/0213785/L/
אורח פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 אם אני לא טועה, 743 זהה בביצועיו ובמיכשורו ל 742. זו כמובן הסיבה להחכרת מטוס כזה ולא מטוס שיש להכשיר את הצוותים להטיס. אבל אין לזה כל קשר ל"סיבה הנוסטלגית" כמו שאיתי קרא לה. הכספים שהממשל האמריקני מעביר לנו, מועברים בתנאי ש"נבזבז אותם" בארה"ב. לכן קונים בואינגים. ואין עם זה שום בעיה. כשהצרפתים ישימו פה כמה מליארדים כל שנה נשמח לקנות בהם איירבאסים. בכל אופן, כמו שעופר ציין, האחים בורוביץ' (כנראה) יודעים מה הם עושים (תשאלו את ישראייר על זה). סיבות להחכרה לעומת קניה הן בד"כ מימוניות, ובזה הם אשפים.
אורח פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 מכמה תמונות שראיתי ב ANET, ה B743 מגיע עם שלושה טייסים אוטומטיים, מכשור פנל מהנדס טיסה שונה מעט מה -200. כמוכן בחלק יש FMC, חלק עם PMS משופר ממה שיש ב -200 וחלק מגיע עם ה INSים כמו של ה200 כולל PMS. באחד אפילו ראיתי שיש לו שעונים דיגיטלים ועוד מסך לידו עם נתונים, רק שלא כלכך ברור מה יש שם. השאלה איזה מטוס הם בוחנים שם ואיזה מהצוותים (400 או 200) יתאים להטיס אותו. וכן תשאירו את החישובים הכלכליים לאחים, הם לא סתם הגיעו לאן שהם הגיעו. רן.
אורח פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 כל מה שתיארת כאן זה קומבינות מאוחרות יותר. יש גם 742 עם מיכשור כזה. מפס הייצור הוא יצא עם קוקפיט מאוד דומה אם לא זהה ל-742.
matan פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 תחושה שלי,בכדי לא לגרום לבלבול מיותר כמו שאורן אמר,הקוקפיט יהיה כמעט זהה ל742 ואז מן הסתם שטייסי 742 יטיסו גם 743.יללה שיהיה להם בהצלחה
Boeing744 פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 משום מה לא ברור למה החברה הזאת מתעקשת ללכת אחורה. כפי שעופר אמר, האחים בורוביץ' הינם בעלי חוש עסקי מצוין, אולם מה שזול היום, עלול לעלות ביוקר מאוחר יותר.