עבור לתוכן
Xyples

שאלה על הסעה למסלול 26 בב"ג

Recommended Posts

פורסם

הדבר הכי פשוט הוא להסתכל בדפית קרקע של נתב"ג,

ולראות בערך את הכיוון, כמובן שלהסיע דרך מערבה ו08 זו היא לא אלטרנטיבה כ"כ טובה.

כמו שבטח הבנת מסלול 03/21 משמש כדרך הסעה גם כן ומסיעים דרכו אל מסלול 26.

הפקח ייתן לך את הוראות ההסעה וכמו שמתן ציין, זה יכול להיות דרך הL, ששם תחצה את מסלול 30,

או דרך הU ששם תעבור מאחורי 30 ותחצה את ציר המסלול. ובהמשך לדרך N ומשם למסלול03.

בהצלחה!

פורסם

הראשונה כמו שמתן אמר, M K U N 03 אך ישנה עוד אפשרות.

M K U L חציה של 30 באישור קרקע \ מגדל או כל פיקוח אחר שקיים. אם אין פיקוח, יש לוודא פיינל פנוי (שני הצדדים) והכרזה ביוניקום על חציית מסלול ואז המשך הסעה על ה N 03 לעמדת המתנה 26.

תהנו :wink:

פורסם

ברשתכם אני גם רוצה לשאול משהו

ההיגיון שלי אומר שכאשר אני עולה על מסלול אני מתחבר למגדל, אבל פעמיים כאשר הסעתי ל26 דרך ה 03 כמובן, הפקח קרקע הפנה אותי למגדל רק כאשר היתי באמצע המסלול ואפילו קרוב לנ.ק המתנה של 26, מתי אני אמור לעבור למגדל לפי הספר/מציאות?

הריי היו מקרים של נחיתת (והמראת) הרקולסים מ 03/21 (לא יודע אם זה היה בגלל ש26 היה סגור או שכך זה תמיד)

תודה

פורסם

יש עכשיו וויכוחים רציניים על זה בין הפקחים למינהל.

בעבר, הפקחים איפשרו חציה של 30 על ה L באם אין מטוס נוחת.

בעקבות משוב שנתי גרוע שהגיש איגוד הטיסיים על הפקחים, החליטו הפקחים לא לעגל פינות יותר, ואם מוגדר ש 12 פעיל לנחיתות, הם לא ייתנו לחצות את 30 גם אם הנחיתה הבאה ב VELOX.

פוליטיקה.........

פורסם

כאשר מסלול 26 משמש להמראות, מסלול 03 משמש בהגדרה כמסלול הסעה ונמצא בשליטת פקח קרקע.

אם המגדל רוצה באותה עת להשתמש במסלול 03 להמראות ו/או נחיתות, השליטה בו צריכה לעבור למגדל, כאשר קיימות שתי אפשרויות לגבי הסעה עליו, לפי החלטת המגדל:

א. הסעה על 03 בזמן זה תתבצע על ערוץ קרקע, ופקח הקרקע יתאם השימוש בו עם המגדל.

ב. המגדל ישלוט במסלול 03 בלעדית, והטייס יועבר לערוץ מגדל מרגע שיתקרב למסלול 03 על מסלול הסעה N, או מהרחבה הצבאית /תע"א.

לטייס זה לא צריך לשנות דבר, הוא מבצע הוראות הפקח נקודה

השימוש במסלול 03 להמראות ונחיתות מוגבל למשכי זמן קצרים בדרך כלל.

ברשתכם אני גם רוצה לשאול משהו

ההיגיון שלי אומר שכאשר אני עולה על מסלול אני מתחבר למגדל, אבל פעמיים כאשר הסעתי ל26 דרך ה 03 כמובן, הפקח קרקע הפנה אותי למגדל רק כאשר היתי באמצע המסלול ואפילו קרוב לנ.ק המתנה של 26, מתי אני אמור לעבור למגדל לפי הספר/מציאות?

הריי היו מקרים של נחיתת (והמראת) הרקולסים מ 03/21 (לא יודע אם זה היה בגלל ש26 היה סגור או שכך זה תמיד)

תודה

פורסם

לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

img17692xe.jpg

img17758aw.jpg

img17778sv.jpg

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

נשמע כי זה היה דרך 03. את ההרקולסים לא נראה שם לאורך זמן... :wink:

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

img17692xe.jpg

img17758aw.jpg

img17778sv.jpg

לה...לא יכול להיות.

היינו באותה טיסה,אני גם כן טסתי ב-EBM בתאריך ה-15/3 במסגרת המשלחת לפולין וחזרתי בלילה של בין רביעי לחמישי ב-23/3.

חזרתי ארצה עם 1300 תמונות.

אולי אעלה כמה בקרוב.

ובטיסה חזרה ישר אחרי האוכל היו כיסי אוויר :lol:

פורסם
יש עכשיו וויכוחים רציניים על זה בין הפקחים למינהל.

בעבר, הפקחים איפשרו חציה של 30 על ה L באם אין מטוס נוחת.

בעקבות משוב שנתי גרוע שהגיש איגוד הטיסיים על הפקחים, החליטו הפקחים לא לעגל פינות יותר, ואם מוגדר ש 12 פעיל לנחיתות, הם לא ייתנו לחצות את 30 גם אם הנחיתה הבאה ב VELOX.

פוליטיקה.........

אני לא מכיר ויכוח בין המינהל (רשות התעופה) לפקחים על חציית 30.

בעבר היתה בעית בטיחות ב "L" כשמס' רב יחסית של מטוסים פנו לשם ועמדו לחצות את 30 ללא אישור הפקח. כיום ישנה מערכת תאורה (STOP BAR) אדומה שהפקח שולט עליה ומכבה

אותה כאשר הוא מאשר חציה למטוס ב "L" והיא נדלקת אוטומטית אחרי סיום החציה.

פורסם
יש עכשיו וויכוחים רציניים על זה בין הפקחים למינהל.

בעבר, הפקחים איפשרו חציה של 30 על ה L באם אין מטוס נוחת.

בעקבות משוב שנתי גרוע שהגיש איגוד הטיסיים על הפקחים, החליטו הפקחים לא לעגל פינות יותר, ואם מוגדר ש 12 פעיל לנחיתות, הם לא ייתנו לחצות את 30 גם אם הנחיתה הבאה ב VELOX.

פוליטיקה.........

דבר נוסף:

אמנם איגוד הטייסים הגיש ביצע משוב על פקחי הטיסה אבל אם היתה יוזמה של פקח זה או אחר למנוע חציית 30 כש 12 בשימוש היא היתה על דעתו בלבד ואין שום הוראה גורפת או החלטה כזאת של הפקחים, לא בקשר לחציות 30 ולא שום סנקציה מכוונת אחרת.

פורסם
ברשתכם אני גם רוצה לשאול משהו

ההיגיון שלי אומר שכאשר אני עולה על מסלול אני מתחבר למגדל, אבל פעמיים כאשר הסעתי ל26 דרך ה 03 כמובן, הפקח קרקע הפנה אותי למגדל רק כאשר היתי באמצע המסלול ואפילו קרוב לנ.ק המתנה של 26, מתי אני אמור לעבור למגדל לפי הספר/מציאות?

הריי היו מקרים של נחיתת (והמראת) הרקולסים מ 03/21 (לא יודע אם זה היה בגלל ש26 היה סגור או שכך זה תמיד)

תודה

טל שלום

מסלול 03 משמש היום להסעת מטוסים אזרחיים להמראה על מסלול 26 ולהסעת מטוסי חה"א מ ואל עמדות החניה שלהם ממסלולים 30,26 ו 12 . מסלול 03 נמצע בשליטת פקח הקרקע באופן קבוע. שימוש במסלול זה מתבצע היום רק במקרים נדירים ביותר של רוח צפונית או דרומית חזקה שלא מאפשרת נחיתה על 30 או 12 או 26 ורק לקלים מסוקים ומטוסי טורבופרופ.

יש צורך לפקח ה TOWER לקבל אישור ראש המשמרת לשימוש במסלול זה וכמובן תיאום העברת השליטה במסלול מפקח הקרקע לפקח ה TOWER לצורך הנחיתה/המראה ואח"כ יחזור לשליטת פקח הקרקע עד ששוב יהיה צורך בו שוב.

פורסם

תודה רבה עופר וחן, חידשתם לי הרבה, אין ספק שעדיין יש לי הרבה מה ללמוד

תודה על ההתיחסות, לפי הבנתי אני עולה על 03 כאשר אני מחובר לקרקע (ריד באק)

יום טוב ושבוע טוב

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

img17692xe.jpg

img17758aw.jpg

img17778sv.jpg

לה...לא יכול להיות.

היינו באותה טיסה,אני גם כן טסתי ב-EBM בתאריך ה-15/3 במסגרת המשלחת לפולין וחזרתי בלילה של בין רביעי לחמישי ב-23/3.

חזרתי ארצה עם 1300 תמונות.

אולי אעלה כמה בקרוב.

ובטיסה חזרה ישר אחרי האוכל היו כיסי אוויר :lol:

אני טסתי הלוך ב14/3 חזור ב21/3

;)

מאיפה אתה?

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

נשמע כי זה היה דרך 03. את ההרקולסים לא נראה שם לאורך זמן... :wink:

:?:

למה לא :?:

:oops:

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

נשמע כי זה היה דרך 03. את ההרקולסים לא נראה שם לאורך זמן... :wink:

:?:

למה לא :?:

:oops:

אני מחולון.

ולא תראה שם את ההרקולסים לאורך זמן מכיוון שהם עוברים דירה לנגב לבסיס נבטים.

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

נשמע כי זה היה דרך 03. את ההרקולסים לא נראה שם לאורך זמן... :wink:

:?:

למה לא :?:

:oops:

אני מחולון.

ולא תראה שם את ההרקולסים לאורך זמן מכיוון שהם עוברים דירה לנגב לבסיס נבטים.

אה אוקיי...

וד"א נראה לי ראינו אותכם ב NOVOTEL ורשה... ;)

היינו משלחת ענקית (150 איש)

פורסם
לפני שבוע טסתי עם המשלחת של תיכון אוסטרובסקי רעננה לפולין (בישראיר 752).

ראיתי שעברנו ב O והמראנו מ26 אבל לא הבנתי איך הגענו לשם ;)

כנראה שנסענו דרך 03 כי מימין היו מלא מלא הרקולסים

נשמע כי זה היה דרך 03. את ההרקולסים לא נראה שם לאורך זמן... :wink:

:?:

למה לא :?:

:oops:

אני מחולון.

ולא תראה שם את ההרקולסים לאורך זמן מכיוון שהם עוברים דירה לנגב לבסיס נבטים.

אה אוקיי...

וד"א נראה לי ראינו אותכם ב NOVOTEL ורשה... ;)

היינו משלחת ענקית (150 איש)

הודעה אחרונה מכיוון שהשיחה שלנו אינה קשורה לנושא השירשור,אנחנו לא היינו ב-NOBOTEL אלא ב-FORT HOTEL...מלון חדש שנבנה ב-2004.

פורסם
http://www.ifschool.org/ לא עובד לי...

עוד מישהו נתקל בבעיה :?:

האתר בבנייה מחודשת עקב מספר תקלות שהיו לאחרונה.

בקרוב מאוד הוא יחזור לפעולה,יש משהו סצפציפי שאתה צריך?אם כן תשאיר לי בהודעה פרטית כי סטינו מזמן מנושא השירשור.

תודה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...