Levon Melik פורסם פברואר 19, 2004 דיווח פורסם פברואר 19, 2004 שמו בישראל הוא 4X-EBY והוא ישרת את חברת סן-דור לאחר בדיקות מעמיקות והוספת הלוגו. המטוס בצבע לבן עם פס אדום לאורך הגוף. יש לו כמה הבדלים קטנים כמו: פנל קצת שונה,קיים רק כיסא משקיף אחד ועוד כמה נתונים טכניים שלא יעניינו אותכם במיוחד. נו,שיהיה בשעה טובה !
Levon Melik פורסם פברואר 19, 2004 מחבר דיווח פורסם פברואר 19, 2004 זה המטוס,רק בלי הלוגו בזנב http://www.airliners.net/search/photo.search?cnsearch=24137&distinct_entry=true בקשר לנתונים טכניים,זה באמת לא יעניין אותך :wink:
Erez Savir פורסם פברואר 19, 2004 דיווח פורסם פברואר 19, 2004 החברה זה מרטינאיר Martinair ולמה הוא מועבר לסאן דור? ומה בדיוק שונה בפאנל?
GILG פורסם פברואר 22, 2004 דיווח פורסם פברואר 22, 2004 למה כל הזמן הם רוכשים 757??!?!?!! לא בא להם להתחדש ב738 לדוגמא? זה מתחיל להיות גמעיל שלארקיע ישראייר וסאן דור יש רק סוג מטוס אחד...
Gal פורסם פברואר 22, 2004 דיווח פורסם פברואר 22, 2004 כי זה אחד המטוסים הטובים ביותר שיש לצרכים שלהם יש לו טווח עד לאן שלהם מותר להגיע וגם מס' נוסעים גדול יותר מל738. למי שחושב שהם אולי צרכים לקנות A320 אין סיכוי כי צריך להקים מחלקה חדשה לגמרה ושונה לגמרי כי זה לא מטוס בואינג וגם זה מטוס חדש.
Oren Geva פורסם פברואר 22, 2004 דיווח פורסם פברואר 22, 2004 וגם הטייסים שלהם מוסמכים על ה-757. אם הם מביאים 737 אז הם צריכים טייסים ל737, ולא צוות אחד, אלא מספר צוותים שיוכלו להטיס אותו מסביב לשעון וגם לגבות אחד את השני במקרה שמישהו חולה או משהו כזה. יש להם כבר פול של טייסי 757 והכל יותר פשוט. הצוותים הטכניים לא צריכים הסמכה מיוחדת, צוותי האוויר לא צריכים הסמכה מיוחדת. יותר זול ונוח לכולם.
GILG פורסם פברואר 24, 2004 דיווח פורסם פברואר 24, 2004 אז שיקנו 767 אם אני לא טועה הוא מקביל בקוקפיט שלו ל757 :roll:
Oren Geva פורסם פברואר 24, 2004 דיווח פורסם פברואר 24, 2004 למה? שיהיה לך מגניב לטוס במטוס חדש שלהם בסימולטור? חשבת אולי יש להם שיקולים אחרים? עלויות תפעול? טווח נדרש? קיבולת? ביקוש ליעדים שלהם?
Gal פורסם פברואר 24, 2004 דיווח פורסם פברואר 24, 2004 אני חוזר ה757 יכול להגיע לכל !!! מקום שמותר לחברות הקטנות (ארקיע ישראייר סאן דור) בארץ לטוס. אין לאף אחת מהם אישור לטוס לארה"ב או למזרח ולכן כל היעדים הם באירופה. נכון שה737 יכול להגיע עד ללונדון ואבל הוא קטן יותר מה757 וגם יקר יותר כי הוא חדש יותר (דגמי ה600-900 כמובן). ולכן משתלם לחברות כאלה ה757 שהוא מטוס יחסית גדול (לפלח השוק ההוא) וגם יש עליו המון נסיון של טיפול ואני בטוח שיש עוד מליון שיקולים שאנחנו (האנשים מבחוץ) לא יודעים.