Elad Zeierman פורסם אוקטובר 3, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 3, 2006 http://www.tfc.rwy12.com שעה 22:00 כולם בחניה טיסה נעימה ! קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Barak Palesznicki פורסם אוקטובר 3, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 3, 2006 אני מניח שאני יכול להצתרף. תגיד אלעד, מה בקשר לפיקוח, יש איזה סידור כלשהו? קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 3, 2006 מחבר דיווח Share פורסם אוקטובר 3, 2006 נתאם עם איתם או שכן או שלא... השעה שלנו בעייתית מבחינתם. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
3Dvg פורסם אוקטובר 4, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 4, 2006 היה נחמד אם היה קישור לדפיות (עזבו את הסנרי) תודה! מקווה לראותכם כרגיל ב 9 וחצי.... :wink: קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Matan Solomon פורסם אוקטובר 4, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 4, 2006 מאוד מאוד מקווה להגיע הפעם למרות הפחד של הפעם הראשונה באר"הב עם הפקחים שיורים לי מילים באוויר בקצב מטורף קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
AaronDagan פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 אל קפטן 3DVG, הנה יש לך קישור לדפיות: http://www.laartcc.org/airports.php להבא, כנס ל-GOOGLE וחפש את העיר אותה אתה מחפש (לדוגמא: KLAX ARTCC ). טיסה נעימה. אהרון. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
אורח פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 עוד דרך, להכנס לאתר החטיבה האמריקאית ב VATSIM ומשם ל ARTCC שטסים בו ושם יש לינקים לדפיות ולכל מידע שרוצים. רן. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Meitar Lugasi פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 יכול להיות שאגיע, איזה סוג מטוס אתם מתכוונים לקחת? קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 5, 2006 מחבר דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 הלגים מתוכננים מבחינת זמנים למטוסים עם שיוט של 0. מאך.. יעני.............. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
danb2000 פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 הצעת יעול קטנטנה: תוסיפו ב-Remarks בתוכנית הטיסה איזכור לכך שזו טיסת TFC (הרבה עושים את זה ממילא, אבל תזכורת לאלה שלא). כך המטוס הראשון שמגיע ל-KLAX יכול להעביר בהודעה פרטית לפקח בקשה בשם כל המטוסים למסלול 24 L/R וחניה בטרמינל 1, במקום שכל מטוס ומטוס יבקשו זאת בעצמם וסתם יעמיסו על הקשר. הכל כמובן בהנחה שבכלל יהיה פיקוח - אם לא אז זה לא ממש משנה. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
אורח פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 לצערי לא אוכל לטוס השבוע עקב התחייבויות קודמות. דווקא הכנתי סנרים יפים... תהנו! קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
danb2000 פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 נתקע ומתנתק לי המא%^&ק כל הזמן. פלא בכלל שהצלחתי להגיע עד ל.א. עכשיו קרס לגמרי ואין לי כח להתעסק עם זה יותר. אני כבר לא ממשיך איתכם לווגאס - שיהיה לכם טיסה נעימה. שימו בשבילי ברולטה 100$ על 11 אדום :mrgreen: קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Matan Solomon פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 סה"כ בשביל פעם ראשונה באר"הב, הייתה ממש אחלה של טיסה!!! ממש נהנתי! הראשונה הייתה מושלמת, השניה היו לי כמה פאדיחות, ובגישה הוא נתן לי ראיה ורק שממש התקרבתי למסלול בגובה 3000 יצאתי מהעננים, והייתי צריך לקחת הרבה שמאלה בשביל להתיישר על המסלול, אבל היה ממש ממש אחלה צילמתי רק 5 תמונות בחניה בנחיתה השניה, וגם זה היה ידני כי לא מצאתי את התוכנה שמצלמת... קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Arie Halperin פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 לצערי לא יכולתי לטוס אתכם בלגים האלה אני אשלים לבדי האזנתי לכם בסוף הטיסה ושמעתי את הפקח יורה לכם את ההוראות למען האמת לא הבנתי % ממה שהוא אמר ואם הייתי צריך לחזור הייתי בבעיה איך אתם מסתדרים עם זה?? אשמח לעצות לטיסות ההמשך אריה קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Matan Solomon פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 לצערי לא יכולתי לטוס אתכם בלגים האלהאני אשלים לבדי האזנתי לכם בסוף הטיסה ושמעתי את הפקח יורה לכם את ההוראות למען האמת לא הבנתי % ממה שהוא אמר ואם הייתי צריך לחזור הייתי בבעיה איך אתם מסתדרים עם זה?? אשמח לעצות לטיסות ההמשך אריה האמת שגם אני בהתחלה לא הבנתי כלום... אבל לקראת סוף הטיסה כבר התחלתי להבין את כל מה שהפקח אמר... הם נראה לי מודעים לזה הפקחים, ולפעמים הייתי מבקש שיחזרו על עצמם, וכמה פעמים גם ביקשתי שיכתוב בצ'אט, הם אמריקאיים אין להם בעיה לכתוב :] גם אני מאוד חששתי מהפעם הראשונה באר"הב מבחינת הנדב"ר והייתי די לחוץ בהתחלה האמת, אבל היה אחלה קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Gadi L. פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 היה כיף, למרות שהיו לי בעיות כשהתחברתי ב 2130 אז בסוף המראתי מ SFO רק ב 2230... :? הייתי N90R, היה אחלה פיקוח למרות ש LAS_APP זרק אותי איזה 30 מייל מהשדה ויצא שטסתי מעל ה- Hoover dam ד'א, אני לא יכול לשמוע את הערוץ הקולי של הפיקוח, אני משתמש ב FSINN ובטיסות האחרונות שלי אני פשוט לא שומע את ה VOICE, עד עכשיו לא היו לי בעיות מסוג זה, מישהו מכיר פיתרון לבעיה? קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 5, 2006 מחבר דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 תודו שהיה אדיר יצאתי עם ראש מנופח ממבטא דרומי בקצב מכונת ירייה...הם היו תותחים אחד אחד פשוט הרגשתי שמיציתי שם את כל מה שלמדתי בשיעורי אוטומציה ומישחק עם פוטנציאלים וכמובן כל הכבוד לצוות 232 שכמעט המריא מ 06 ימין בלוס אנג'לס :mrgreen: שבוע הבא אנחנו ניהיה כנראה באווירה רגועה - VFR לגראנד קניון דרך ההובר דאם ובסוף נחיתה כנראה בפיניקס- תכינו את הביצ'קראפטים עקרונית אין צורך להטריד אותם בפיקוח כיוון שגם ככה VFR לא מבוקר והבקרה היחדה שצריכים היא ביציאה ממק'רן בעזיבה של קלאס B לכן אין צורך. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Yarden Antebi פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 היה פשוט ענק.. 4 שעות של הנאה רצופה אם רק יהיה אפשר לקבל הסבר קצר על הקלאסים של ה VFR שם לפני הטיסה שבוע הבא אני אשמח... קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Yarden Antebi פורסם אוקטובר 5, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 5, 2006 לצערי לא יכולתי לטוס אתכם בלגים האלהאני אשלים לבדי האזנתי לכם בסוף הטיסה ושמעתי את הפקח יורה לכם את ההוראות למען האמת לא הבנתי % ממה שהוא אמר ואם הייתי צריך לחזור הייתי בבעיה איך אתם מסתדרים עם זה?? אשמח לעצות לטיסות ההמשך אריה פשוט-כשאתה שומע את הקולסיין שלך תעזוב הכל ותתרכז במה שהוא אומר... קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 6, 2006 מחבר דיווח Share פורסם אוקטובר 6, 2006 שכחתי כמובן תודה לדן שתיאם את הפיקוח !!! קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
3Dvg פורסם אוקטובר 6, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 6, 2006 אל קפטן 3DVG,הנה יש לך קישור לדפיות: http://www.laartcc.org/airports.php להבא, כנס ל-GOOGLE וחפש את העיר אותה אתה מחפש (לדוגמא: KLAX ARTCC ). טיסה נעימה. אהרון. ראשית לא יצא לי להיתעדכן כאן יותר מדיי, לא יודע למה כאשר נכנסתי חשבתי לי לתומי עדין על האיים הנידחים שבאוקינוס השקט (קוצ'י מוצ'י הזה וחבריו..... ) ולשם אין סנרי ולכן ההערה הזאת היתה שנית מר אהרון, אינך מכיר אותי ואינך יודע שאת רוב שעות היום אני מבלה בצבא ואין לי זמן לשבת ולחפש דפיות בבית (כמו בימים הטובים) ולכן בלי לחשוב פרסמתי את התדובה לצערי הרכבת איחרה את האוטובוס, אבל לפכות היתי בנתב"ג!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: פגשתי 4 טיסים של דלטא ממש נחמדים וישבנו על כוס קפה, ואם זה אומר שגם חמישי הבא אני יושב על כוס קפה עם טיסים של דלטא מיצידי לא להגיע גם חמישי הבא! (בלי להעליב אף אחד כן :wink: ) איזה חמוד (הקברניט אם אני לא תועה כולי היתי בעננים באותו שלב), הוא התנצל בפני שאין לו סיכת כנפיים של דלטא ספר לתת לי! היה לי יום מהנה במיוחד, חוץ מהעובדה שרק עכשיו היגעתי הביתה אחרי קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
אורח פורסם אוקטובר 6, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 6, 2006 תודו שהיה אדיר יצאתי עם ראש מנופח ממבטא דרומי בקצב מכונת ירייה...הם היו תותחים אחד אחד פשוט הרגשתי שמיציתי שם את כל מה שלמדתי בשיעורי אוטומציה ומישחק עם פוטנציאלים וכמובן כל הכבוד לצוות 232 שכמעט המריא מ 06 ימין בלוס אנג'לס :mrgreen: שבוע הבא אנחנו ניהיה כנראה באווירה רגועה - VFR לגראנד קניון דרך ההובר דאם ובסוף נחיתה כנראה בפיניקס- תכינו את הביצ'קראפטים עקרונית אין צורך להטריד אותם בפיקוח כיוון שגם ככה VFR לא מבוקר והבקרה היחדה שצריכים היא ביציאה ממק'רן בעזיבה של קלאס B לכן אין צורך. :oops: מספר גורמים 1. ניתוק עצבני וקריסה טוטלית של הסימולטור של מיקי לקראת LAX, העלו לי את טמפ. הגוף למלטדאון אמיתי שפקים פתוחים לטמפ. מינימום ולא הצליחו לקרר אותי. 2. טעות בזיהוי מיקומי ביקום :oops: היתי בטוח שאני נמצא בצד שקרוב ל 25L כאשר בכלל הינו בצידו הצפוני של :LAX וקרובים ל 24L. 3. הקצין ראשון שלי דיווח אבל לא היה מספיק אסרטיבי לאחר שאכל בראש על הקראש הקודם. 4. הטיסה הכי קצרה שעשינו שלקח לה הכי הרבה זמן ונהנתי מכל שניה. 5. הסנטר הזה לפרקים נשמע כמו וולקאן שש קנים ... פשוט מטורף. באחת ההוראות שנתן לאחד מהחברים, מיקי ואני הינו על הריצפה מרב צחוק. אבל מה, התרגיל הידוע, דף ועט וריכוז מקסימלי ולא מפספסים כלום. תודה אלעד ודן על הכנת אחת הטיסות המהנות ביותר שהיו לנו (להוציא VFRים בקניונים ). אני בקזינו של ה MGM Grand בינתיים, להית' בשבוע הבא קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
BarakH פורסם אוקטובר 6, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 6, 2006 היה הזוי :shock: טיסות קצרות לא משאירות הרבה זמן להתכונן וקצב זרימת האינפורמציה היה כמעט (רק כמעט) גבוה כקצב הדיבור של הפקח. אפילו עם רישום של כל מילה וריכוז מירבי היו הוראות שפיספסתי או בגלל שלא הבנתי את המלל או בגלל שלא הספקתי לרשום. למזלי הייתי מאחרוני הממריאים אז היה לי זמן להקשיב מה אומרים למקדימים ולצפות להוראות דומות. יצאתי קצת פארש כשביקשתי פושבק ולא זכרתי שבארה"ב לא צריך לבקש (חצי שנה לא טסתי שם) :oops: בסה"כ היה מעולה - כמה שעות של אדרנלין שרצו במהירות. תודה למארגנים :!: קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
AaronDagan פורסם אוקטובר 6, 2006 דיווח Share פורסם אוקטובר 6, 2006 היי, מצטרף כמעט לכל הנאמר למעלה ברוח חיובית ומקבל חלק מהמסקנות האישיות של חלק מהטייסים. נראה לי שיהיה תהליך מתמשך של הפנמה פנימית של חלק מהטייסים כיצד מתנהגים ומתנהלים בארה"ב בניגוד למקומות אחרים בעולם הוירטואלי של FS . אשלים היום (בשאיפה) את הקטע KLAX ל- KLAS עליו ויתרתי אמש. חג שמיח ולהשמע. אהרון. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 6, 2006 מחבר דיווח Share פורסם אוקטובר 6, 2006 היי,מצטרף כמעט לכל הנאמר למעלה ברוח חיובית ומקבל חלק מהמסקנות האישיות של חלק מהטייסים. נראה לי שיהיה תהליך מתמשך של הפנמה פנימית של חלק מהטייסים כיצד מתנהגים ומתנהלים בארה"ב בניגוד למקומות אחרים בעולם הוירטואלי של FS . יהיו עוד הזדמנויות יש לא מעט מקומות בטווחים קרובים ששופעים בפעילות בארה"ב אני ייאמץ את מתכונת הלג הכפול כיוון שפעלה היטב אתמול- אבל עדיין במינון סביר בסך הכל מדובר נטו ב 3 וחצי שעות ברוטו ברשת וזה לא מעט בעיקר עם עומס עבודה בסיגנון. קישור לתוכן Share on other sites More sharing options...