עבור לתוכן
Elad Zeierman

TFC- ללוס אנג'לס ולאס ווגאס

Recommended Posts

הצעת יעול קטנטנה:

תוסיפו ב-Remarks בתוכנית הטיסה איזכור לכך שזו טיסת TFC (הרבה עושים את זה ממילא, אבל תזכורת לאלה שלא).

כך המטוס הראשון שמגיע ל-KLAX יכול להעביר בהודעה פרטית לפקח בקשה בשם כל המטוסים למסלול 24 L/R וחניה בטרמינל 1, במקום שכל מטוס ומטוס יבקשו זאת בעצמם וסתם יעמיסו על הקשר.

הכל כמובן בהנחה שבכלל יהיה פיקוח - אם לא אז זה לא ממש משנה.

קישור לתוכן
Share on other sites

נתקע ומתנתק לי המא%^&ק כל הזמן.

פלא בכלל שהצלחתי להגיע עד ל.א.

עכשיו קרס לגמרי ואין לי כח להתעסק עם זה יותר.

אני כבר לא ממשיך איתכם לווגאס - שיהיה לכם טיסה נעימה.

שימו בשבילי ברולטה 100$ על 11 אדום :mrgreen:

קישור לתוכן
Share on other sites

סה"כ בשביל פעם ראשונה באר"הב, הייתה ממש אחלה של טיסה!!! ממש נהנתי!

הראשונה הייתה מושלמת, השניה היו לי כמה פאדיחות, ובגישה הוא נתן לי ראיה ורק שממש התקרבתי למסלול בגובה 3000 יצאתי מהעננים, והייתי צריך לקחת הרבה שמאלה בשביל להתיישר על המסלול, אבל היה ממש ממש אחלה :)

צילמתי רק 5 תמונות בחניה בנחיתה השניה, וגם זה היה ידני כי לא מצאתי את התוכנה שמצלמת...

11.JPG

22.JPG

33.JPG

44.JPG

55.JPG

קישור לתוכן
Share on other sites

לצערי לא יכולתי לטוס אתכם בלגים האלה

אני אשלים לבדי

האזנתי לכם בסוף הטיסה

ושמעתי את הפקח יורה לכם את ההוראות

למען האמת לא הבנתי 80% ממה שהוא אמר

ואם הייתי צריך לחזור הייתי בבעיה

איך אתם מסתדרים עם זה??

אשמח לעצות לטיסות ההמשך

אריה

קישור לתוכן
Share on other sites

לצערי לא יכולתי לטוס אתכם בלגים האלה

אני אשלים לבדי

האזנתי לכם בסוף הטיסה

ושמעתי את הפקח יורה לכם את ההוראות

למען האמת לא הבנתי 80% ממה שהוא אמר

ואם הייתי צריך לחזור הייתי בבעיה

איך אתם מסתדרים עם זה??

אשמח לעצות לטיסות ההמשך

אריה

האמת שגם אני בהתחלה לא הבנתי כלום...

אבל לקראת סוף הטיסה כבר התחלתי להבין את כל מה שהפקח אמר...

הם נראה לי מודעים לזה הפקחים, ולפעמים הייתי מבקש שיחזרו על עצמם, וכמה פעמים גם ביקשתי שיכתוב בצ'אט, הם אמריקאיים אין להם בעיה לכתוב :]

גם אני מאוד חששתי מהפעם הראשונה באר"הב מבחינת הנדב"ר והייתי די לחוץ בהתחלה האמת, אבל היה אחלה :)

קישור לתוכן
Share on other sites

היה כיף, למרות שהיו לי בעיות כשהתחברתי ב 2130 אז בסוף המראתי מ SFO רק ב 2230... :?

הייתי N90R, היה אחלה פיקוח למרות ש LAS_APP זרק אותי איזה 30 מייל מהשדה ויצא שטסתי מעל ה- Hoover dam :)

ד'א, אני לא יכול לשמוע את הערוץ הקולי של הפיקוח, אני משתמש ב FSINN ובטיסות האחרונות שלי אני פשוט לא שומע את ה VOICE, עד עכשיו לא היו לי בעיות מסוג זה, מישהו מכיר פיתרון לבעיה? :(

קישור לתוכן
Share on other sites

תודו שהיה אדיר

יצאתי עם ראש מנופח ממבטא דרומי בקצב מכונת ירייה...הם היו תותחים אחד אחד פשוט הרגשתי שמיציתי שם את כל מה שלמדתי בשיעורי אוטומציה ומישחק עם פוטנציאלים

וכמובן כל הכבוד לצוות 232 שכמעט המריא מ 06 ימין בלוס אנג'לס :mrgreen:

שבוע הבא אנחנו ניהיה כנראה באווירה רגועה - VFR לגראנד קניון דרך ההובר דאם ובסוף נחיתה כנראה בפיניקס- תכינו את הביצ'קראפטים

עקרונית אין צורך להטריד אותם בפיקוח כיוון שגם ככה VFR לא מבוקר והבקרה היחדה שצריכים היא ביציאה ממק'רן בעזיבה של קלאס B לכן אין צורך.

קישור לתוכן
Share on other sites

היה פשוט ענק..

4 שעות של הנאה רצופה :)

אם רק יהיה אפשר לקבל הסבר קצר על הקלאסים של ה VFR שם לפני הטיסה שבוע הבא אני אשמח...

קישור לתוכן
Share on other sites

לצערי לא יכולתי לטוס אתכם בלגים האלה

אני אשלים לבדי

האזנתי לכם בסוף הטיסה

ושמעתי את הפקח יורה לכם את ההוראות

למען האמת לא הבנתי 80% ממה שהוא אמר

ואם הייתי צריך לחזור הייתי בבעיה

איך אתם מסתדרים עם זה??

אשמח לעצות לטיסות ההמשך

אריה

פשוט-כשאתה שומע את הקולסיין שלך תעזוב הכל ותתרכז במה שהוא אומר...

קישור לתוכן
Share on other sites

אל קפטן 3DVG,

הנה יש לך קישור לדפיות:

http://www.laartcc.org/airports.php

להבא, כנס ל-GOOGLE וחפש את העיר אותה אתה מחפש (לדוגמא: KLAX ARTCC ).

טיסה נעימה.

אהרון.

ראשית לא יצא לי להיתעדכן כאן יותר מדיי, לא יודע למה כאשר נכנסתי חשבתי לי לתומי עדין על האיים הנידחים שבאוקינוס השקט (קוצ'י מוצ'י הזה וחבריו..... :lol: ) ולשם אין סנרי ולכן ההערה הזאת היתה

שנית מר אהרון, אינך מכיר אותי ואינך יודע שאת רוב שעות היום אני מבלה בצבא ואין לי זמן לשבת ולחפש דפיות בבית (כמו בימים הטובים) ולכן בלי לחשוב פרסמתי את התדובה

לצערי הרכבת איחרה את האוטובוס, אבל לפכות היתי בנתב"ג!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

פגשתי 4 טיסים של דלטא ממש נחמדים וישבנו על כוס קפה, ואם זה אומר שגם חמישי הבא אני יושב על כוס קפה עם טיסים של דלטא מיצידי לא להגיע גם חמישי הבא! (בלי להעליב אף אחד כן :wink: )

איזה חמוד (הקברניט אם אני לא תועה כולי היתי בעננים באותו שלב), הוא התנצל בפני שאין לו סיכת כנפיים של דלטא ספר לתת לי!

היה לי יום מהנה במיוחד, חוץ מהעובדה שרק עכשיו היגעתי הביתה אחרי

קישור לתוכן
Share on other sites

תודו שהיה אדיר

יצאתי עם ראש מנופח ממבטא דרומי בקצב מכונת ירייה...הם היו תותחים אחד אחד פשוט הרגשתי שמיציתי שם את כל מה שלמדתי בשיעורי אוטומציה ומישחק עם פוטנציאלים

וכמובן כל הכבוד לצוות 232 שכמעט המריא מ 06 ימין בלוס אנג'לס :mrgreen:

שבוע הבא אנחנו ניהיה כנראה באווירה רגועה - VFR לגראנד קניון דרך ההובר דאם ובסוף נחיתה כנראה בפיניקס- תכינו את הביצ'קראפטים

עקרונית אין צורך להטריד אותם בפיקוח כיוון שגם ככה VFR לא מבוקר והבקרה היחדה שצריכים היא ביציאה ממק'רן בעזיבה של קלאס B לכן אין צורך.

:oops:

מספר גורמים

1. ניתוק עצבני וקריסה טוטלית של הסימולטור של מיקי לקראת LAX, העלו לי את טמפ. הגוף למלטדאון אמיתי שפקים פתוחים לטמפ. מינימום ולא הצליחו לקרר אותי.

2. טעות בזיהוי מיקומי ביקום :oops: היתי בטוח שאני נמצא בצד שקרוב ל 25L כאשר בכלל הינו בצידו הצפוני של :LAX וקרובים ל 24L.

3. הקצין ראשון שלי דיווח אבל לא היה מספיק אסרטיבי לאחר שאכל בראש על הקראש הקודם.

4. הטיסה הכי קצרה שעשינו שלקח לה הכי הרבה זמן ונהנתי מכל שניה.

5. הסנטר הזה לפרקים נשמע כמו וולקאן שש קנים ... פשוט מטורף. באחת ההוראות שנתן לאחד מהחברים, מיקי ואני הינו על הריצפה מרב צחוק.

אבל מה, התרגיל הידוע, דף ועט וריכוז מקסימלי ולא מפספסים כלום.

תודה אלעד ודן על הכנת אחת הטיסות המהנות ביותר שהיו לנו (להוציא VFRים בקניונים :lol: ).

אני בקזינו של ה MGM Grand בינתיים, להית' בשבוע הבא :D

קישור לתוכן
Share on other sites

היה הזוי :shock:

טיסות קצרות לא משאירות הרבה זמן להתכונן וקצב זרימת האינפורמציה היה כמעט (רק כמעט) גבוה כקצב הדיבור של הפקח. אפילו עם רישום של כל מילה וריכוז מירבי היו הוראות שפיספסתי או בגלל שלא הבנתי את המלל או בגלל שלא הספקתי לרשום.

למזלי הייתי מאחרוני הממריאים אז היה לי זמן להקשיב מה אומרים למקדימים ולצפות להוראות דומות.

יצאתי קצת פארש כשביקשתי פושבק ולא זכרתי שבארה"ב לא צריך לבקש (חצי שנה לא טסתי שם) :oops:

בסה"כ היה מעולה - כמה שעות של אדרנלין שרצו במהירות.

תודה למארגנים :!:

קישור לתוכן
Share on other sites

היי,

מצטרף כמעט לכל הנאמר למעלה ברוח חיובית ומקבל חלק מהמסקנות האישיות

של חלק מהטייסים.

נראה לי שיהיה תהליך מתמשך של הפנמה פנימית של חלק מהטייסים כיצד

מתנהגים ומתנהלים בארה"ב בניגוד למקומות אחרים בעולם הוירטואלי של FS .

אשלים היום (בשאיפה) את הקטע KLAX ל- KLAS עליו ויתרתי אמש.

חג שמיח ולהשמע.

אהרון.

קישור לתוכן
Share on other sites

היי,

מצטרף כמעט לכל הנאמר למעלה ברוח חיובית ומקבל חלק מהמסקנות האישיות

של חלק מהטייסים.

נראה לי שיהיה תהליך מתמשך של הפנמה פנימית של חלק מהטייסים כיצד

מתנהגים ומתנהלים בארה"ב בניגוד למקומות אחרים בעולם הוירטואלי של FS .

יהיו עוד הזדמנויות יש לא מעט מקומות בטווחים קרובים ששופעים בפעילות בארה"ב

אני ייאמץ את מתכונת הלג הכפול כיוון שפעלה היטב אתמול- אבל עדיין במינון סביר בסך הכל מדובר נטו ב 3 וחצי שעות ברוטו ברשת וזה לא מעט בעיקר עם עומס עבודה בסיגנון.

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...