עבור לתוכן
Elad Zeierman

***TFC- דאלאס-דנבר***

Recommended Posts

בשעה 22:30 מטוס דוחף נפגשים בחניה בטרמינל C :

שימו לב - יש שני סידים אופציונאלים תיהיו מוכנים מהתאם

בנוסף:

שבוע הבא אני מראשון עד שלישי במילואים ולא אספיק להכין תדריך מישהו מתבקש להכין תדריך- צריך להיות מישהו שכבר תידרך בעבר את TFC.

טיסה נעימה.

http://www.tfc.rwy12.com/

קישור לתוכן
Share on other sites

מדוע 22:30 ???

גם ככה אין פיקוח ...

הנושא בטיפול....כדי שיהיה פיקוח במידה ולא נקבל מהם תגובה- אז נחזיר את זה ל 21:30..

קישור לתוכן
Share on other sites

בשעה 22:30 בנוסף:

שבוע הבא אני מראשון עד שלישי במילואים ולא אספיק להכין תדריך מישהו מתבקש להכין

http://www.tfc.rwy12.com/

חבל שלא ראיתי את זה לפני, אוליי היתי מצליח לבטל לך אתם...

בכול אופן, נפגש בשער..:)

קישור לתוכן
Share on other sites

אלעד, בקר טוב,

אם עוד לא נעשה:

העבר נא תודות רבות לפקחים בדאלאס ובדנבר בשם כל החברים שהשתתפו

אמש במטס של TFC. הפיקוח היה מקצועי ומהנה.

הערת אגב:

מישהו שם לב לכך שאופציית מזג האויר בסרווינפו לא מתפקדת כבר כמה ימים?

או שזה רק אצלי?

שבת שלום, להשתמע בקוסטה סמרלדה......יהיה צפוף ...... 8)

קישור לתוכן
Share on other sites

אהרון באיזה אות קריאה טסת?

אני סבלתי קשות מפקח הגישה הראשון בדנבר... הסנטר רצה להפריד אותי מSWA111 והוציא אותי מהנתיב + שמר אותי גבוה, וכך העביר אותי לגישה. פקח הגישה התעלם ממני לגמרי והכנסתי אתעצמי להמתנות באמצע שום מקום, ואז הוא ברח. הפקח השני שעלה היה מצוין ושלח אותי לויזואל 26 (שנמצא 2500 מייל ימי מהטרמינל :cry: ).

בכל זאת היה כיף :P

קישור לתוכן
Share on other sites

אהרון באיזה אות קריאה טסת?

אני סבלתי קשות מפקח הגישה הראשון בדנבר... הסנטר רצה להפריד אותי מSWA111 והוציא אותי מהנתיב + שמר אותי גבוה, וכך העביר אותי לגישה. פקח הגישה התעלם ממני לגמרי והכנסתי אתעצמי להמתנות באמצע שום מקום, ואז הוא ברח. הפקח השני שעלה היה מצוין ושלח אותי לויזואל 26 (שנמצא 2500 מייל ימי מהטרמינל :cry: ).

בכל זאת היה כיף :P

הגישה הראשון פשוט אדיוט ...

יש לו שני מסלולים מקבילים שמאפשרים נחיתות מקבילות ומול הרוח ומשום מה החליט לזרוק אותי ל 26 כאשר יש צולבת של 20 קשר ושלא לדבר על זה שממש עושים מסע ארוך ומיגע לטרמינל.

מעבר לזה היה פיקוח מצויין של DFW ושל הסנטר של דנבר ונחיתה מגניבה בזוית מרתקת :mrgreen:

ד"א במהלך ההנמכה נכנסתי לתוך סופת שלגים :shock: את זה עד היום לא היה לי בסימולטור :D

נקודה אחרת וחשובה...

משהו מחברי TFC יש לו בעיית PTT קשה והוא תוקע את כל הקשר יחד איתו, בייחוד בעומס זה יוצר בלאגן.

נקודה נוספת.

פקח DFW נתן להרבה Own Navigation וכמעט כולם אמרו לו לילה טוב ותודה על הפיקוח.

כולה ביקש שתמשיכו לפי הנתיב שהגשתם בתוכנית ולא שום דבר אחר.

כשהוא יאמר לכם Switch to Unicon maintain own nav אז תברכו בלילה טוב :D

תודה לכל המשתתפים, סיפקנו להם תנועה יפה ומגוונת :wink:

קישור לתוכן
Share on other sites

אהרון באיזה אות קריאה טסת?

אני סבלתי קשות מפקח הגישה הראשון בדנבר... הסנטר רצה להפריד אותי מSWA111 והוציא אותי מהנתיב + שמר אותי גבוה, וכך העביר אותי לגישה. פקח הגישה התעלם ממני לגמרי והכנסתי אתעצמי להמתנות באמצע שום מקום, ואז הוא ברח. הפקח השני שעלה היה מצוין ושלח אותי לויזואל 26 (שנמצא 2500 מייל ימי מהטרמינל :cry: ).

בכל זאת היה כיף :P

הגישה הראשון פשוט אדיוט ...

יש לו שני מסלולים מקבילים שמאפשרים נחיתות מקבילות ומול הרוח ומשום מה החליט לזרוק אותי ל 26 כאשר יש צולבת של 20 קשר ושלא לדבר על זה שממש עושים מסע ארוך ומיגע לטרמינל.

מעבר לזה היה פיקוח מצויין של DFW ושל הסנטר של דנבר ונחיתה מגניבה בזוית מרתקת :mrgreen:

ד"א במהלך ההנמכה נכנסתי לתוך סופת שלגים :shock: את זה עד היום לא היה לי בסימולטור :D

נקודה אחרת וחשובה...

משהו מחברי TFC יש לו בעיית PTT קשה והוא תוקע את כל הקשר יחד איתו, בייחוד בעומס זה יוצר בלאגן.

נקודה נוספת.

פקח DFW נתן להרבה Own Navigation וכמעט כולם אמרו לו לילה טוב ותודה על הפיקוח.

כולה ביקש שתמשיכו לפי הנתיב שהגשתם בתוכנית ולא שום דבר אחר.

כשהוא יאמר לכם Switch to Unicon maintain own nav אז תברכו בלילה טוב :D

תודה לכל המשתתפים, סיפקנו להם תנועה יפה ומגוונת :wink:

האמת שזה אכן היה מוזר כול הטיסה שמה אני לא לקחתי בחשבון שהשדה בגובה של איזה 5000 רגל וכאשר הוא הכניס אותי לפינל טיפה נבהלתי מהגובה שהיה (FL130), כמעט 8000 רגל מעל לפני הקרקע, זה לא גובה להכינס לפינל...:S איך שלא תהפכו את זה, וגם אם מאוד רציתי היתי כבר מאוחרי ציר המסלול, בנוסף אני שחכתי להקין את ה AS אז השתמשתי בעידכון של ה SB והיה לי רוח צולבת של 61 קשר, לא שמתי לב כולכך לזה עד שלא ראיתי שהמטוס טס לכיון שונה לגמרי ממה שכיוונתי לו ואז ראיתי שהוא מקזז את הרוח.....רציתי למות באותו רגע ושמחתי שלא נכנסתי לפינל אחרי הכול גם היה לי שם קטע עם 121 שפתאום ה TCAST התחיל לצרוח לי בעודי מדשדש לי בענן ומנסה לצור קשר עיין ללא הואיל, והופ הכול כבר היה מאחורי, בטווח של 2 מייל פחות או יותר (שנינו הינו בגובה של 9000 רגל) ואז הגיע הפקח שני והביא אותי למסלול הנכוןבגובה הנכון ובמהירות הנכונה....

אני עדין מתקשה להאמין שהוא אשכרה רצהלהכניס אותי לפינל כאשר אני פי 2 בגובה שצריך... :?

לבעיות הקשר, באמת בשלב מסוים כבר לא יכולתי להבין את הפקח, ופשות עברתי לTXT, לא הבנתי מההוא אמר ולא ניסיתי גם לדבר איתו יותר מדיי.....גם מפכינת הקירטועים וגם מפכינת הרעש רקע של הטייס שהפעיל את ה PTT לVICE....

מקווה לראת אתכם בשבוע הבא, אחרי שאני אסיים להתקין את הסנרי, אקטיב סקי, ונו טוב, את הSB התקנתי 5ד' לפני הטיסה אז לפכות את זה אני כבר לא צריך... :wink:

קישור לתוכן
Share on other sites

אני חושב שהבעיה בקשר היתה אצל דן. לפני שכולם עלו על הפרטי הוא בדק קשר מולי והסתבר לו שה-PTT תמיד משדר אצלו בלי ללחוץ על שום מקש. מישהו מכיר בעיה כזאת?

הטיסה עצמה היתה טובה עבורי חוץ מפקח הגישה הראשון בדנבר שעשה בלגן וכמעט הכניס אותי בטל כהן (TCAS צורח באדום) וטירטר אותי ל-26 עם רוח איומה ווקטורים לא טובים אחרי שהחליף לי מסלול פעמיים קודם לכן.

למה הפקחים מתביישים לבצע ריתוקים??? ריתוק הוא פתרון מצויין לעומס ברוב המקרים.

כרגיל היה כייף!

קישור לתוכן
Share on other sites

ב 10:20 הייתי עדיין בארוחה במסעדה

קצת לפני 11 חזרתי וניסיתי לעשות הכל מהר

ראיתי את כולם כמעט באויר או בדרך להמראה

המראתי והכל היה בסדר

ואפילו נחתתי לפני אילן וברק לאחר ששיגעו אותם

דבר אחד שקצת מפריע לי פה זה הפיקוח - הבעיה בלהבין אותם

קשה לי בקצב שהם מדברים ובאיכות הקול להבין מה הם רוצים

אז נכון יש טקסט לא כולם משתמשים בזה

אבל מאד נהנתי

גם אני הופתעתי מהגבה של השדה אפילו שידעתי מראש את הגבה

היה אחלה

אריה

קישור לתוכן
Share on other sites

אני חושב שהבעיה בקשר היתה אצל דן. לפני שכולם עלו על הפרטי הוא בדק קשר מולי והסתבר לו שה-PTT תמיד משדר אצלו בלי ללחוץ על שום מקש. מישהו מכיר בעיה כזאת?!

שלילי!!!! אכן היתה לי בעייה אבל הצלחתי לפתור אותה (מייד פרטים) - אם לא הייתי פותר לא הייתי נשאר מחובר והורס לכולם - קצת אחריות עדיין יש לי :mrgreen:

לעצם התקלה: מדובר היה בהגדרות לא נכונות של כפתורי PTT על היוק דרך FSUIPC. לקח כמה דקות ארוכות וכמה נסיונות כדי להגדיר מחדש כראוי.

האינדיקציות שלי הן:

א. בערוץ ה-Comm: פתחתי את חלון הטרנספונדר של SB3 ווידאתי שהמנורות הירוקות Rx Tx נדלקות ונכבות בהתאם לקליטה ולשידור (לחיצה על PTT ושחרור).

ב. בערוץ הפרטי הדלקה וכיבוי של המילים Transmit, Recieve בתחתית חלון הערוץ - שוב בהתאם לקורה על הערוץ וללחיצה ושחרור של PTT המיועד ל-Prvt.

עכשיו, רק למען הסר ספק וכדי שאהיה בטוח ב-100% שאכן פתרתי ולא אני זה שקלקל לכולם, האם מעבר לאינדיקציות הנ"ל שציינתי צריך לבדוק עוד משהו? והאם סביר שהאינדיקציות הנ"ל "משקרות" ולמרות החיווי אני עדיין פורץ שידור? לא נראה לי אבל שיגידו המומחים.

(מיותר לציין שלפני פתרון הבעייה החיווי היה בהתאם כלומר - דולק כל הזמן).

לעניין הטיסה - באמת פקח דלאס היה תענוג, וגם אני למדתי דבר חדש לגבי טיסה במרחב מפוקח בניווט עצמי ע"פ תוכנית שהוגשה.

פקח גישה דנבר הראשון (בלי שמות - השם שמור במערכת :mrgreen: ) - כבר נאמר כאן מספיק לכן אוסיף מילה אחת וזהו - זוועה!!!

טוב בעצם יותר ממילה אחת - אין לי בעייה עם חוסר מיומנות, זה דבר שנרכש לאורך זמן וייתכן שהוא חדש והעומס היה גדול עליו.

מה שמרתיח אותי זה שאחרי כל הברדק שהוא עשה הוא פשוט אמר "אחרי המבול" והתנתק באיזה שהיא אמתלה מפוקפקת.

חביבי ככה לא בונים חומה וככה בטח שלא לומדים - עשית בלאגן עכשיו בא תעשה סדר - כולם לפחות בהתחלה היו סבלניים ובאופן אישי נראה לי שרובינו היינו מקבלים בהבנה ובסבלנות כל ניסיון לתקן את המצב כך ששוב יהיה סדר במרחב שלך.

זה לא קרה וחבל....

לא רוצה להשמע כמו עוד ישראלי שחושב שמגיע לו הכל בחיים אבל אני שואל ברצינות (אילן, קובי) אם לא צריך לדווח על העניין הזה למנהלי החטיבה שם?

לסיום עלה הפקח השני שאיכשהו הציל את המצב - ומזל שבגלל "טעות מבורכת" לקחתי הרבה יותר דלק ממה שהייתי צריך :P

טוב, איך אומר "יקיר החטיבה" ידידנו אלון פרג: (ציטוט לא מדוייק) כל טיסה שירדת ממנה על שתי רגליך והמטוס שמיש לטיסה הבאה היא טיסה מוצלחת - אם ככה אפשר לסכם את הטיסה שלי כמוצלחת :P:P:P

זהו - צפו ממני לתדריך לטיסה הבאה בתחילת השבוע.

שבת שלום וסו"ש נעים לכולם :lol:

קישור לתוכן
Share on other sites

אדבר עם קובי שיעביר תודות לדנבר במיקרה של דאלאס פשוט תפסתי שם קורבן דרך ה VRC והגשתי לו את התדריך והוא נענה בחיוב.

אני וערן יצאנו ראשונים ביקשנו 34L וכבר מראש תכננו לבצע הליכה סביב- והרי התגלית לתיקון בעיות תיפקוד של הקצין הראשון והיא : אלימות היא פיתרון לכל דבר :mrgreen: פעם ראשונה שכח כ PF למבקש צקליסט נחיתה פעם שניה כמו שעון אחרי FLAPS20 סתם סתם אחלה ק\ר.

קישור לתוכן
Share on other sites

מה שעצבן בפקח של היה שהוא נשמע מקורטע,לא הצלחתי להבין כלום ממה שהוא אמר..אז דיברתי בטקטס..וגם שם גם ככה הוא בקושי התייחס אלי..

אבל בסוף נחתתי ראיה על 25 עם קצת רוח צד..היה כיף :)

אגב,מה עם תמונות מה TFCים האחרונים? אורן לא בא אז אין תמונות? P:

קישור לתוכן
Share on other sites

אין מה לגעור או להעביר לטיפול מנהלי חטיבות אחרות.

יש פקחים טובים יותר, ויש פחות.

אתה יותר ממוזמן להעביר ביקורת לאחראי ההדרכה שם על פקח מסויים, זה לגיטימי לחלוטין.

קישור לתוכן
Share on other sites

אין מה לגעור או להעביר לטיפול מנהלי חטיבות אחרות.

יש פקחים טובים יותר, ויש פחות.

אתה יותר ממוזמן להעביר ביקורת לאחראי ההדרכה שם על פקח מסויים, זה לגיטימי לחלוטין.

האמת צודק - כמו בחיים יש טובים יותר ופחות וכמו שאמרתי עם זה כשלעצמו באמת שאין בעיות או טענות.

סתם חשבתי שהצורה והשלב שבו הוא התנתק היתה מאד מאד לא מקצועית, (ואולי גם לא אתית - לא יודע, תגיד אתה).

מסכים איתך שאם כבר אז להעביר בקורת בונה לאחראי ולא סתם לקטר "אכלו לי שתו לי".

אנסה אולי יותר מאוחר לשבת ולנסח פניה בצורה מכובדת (אבל זה כבר נתון לחסדי הנסיכות :lol: .....).

קישור לתוכן
Share on other sites

סתם חשבתי שהצורה והשלב שבו הוא התנתק היתה מאד מאד לא מקצועית, (ואולי גם לא אתית - לא יודע, תגיד אתה).

הוא תמיד יכול לטעון שהיו לו בעיות קשר...

פקח טוב פותר את זה גם בטקסט.

קישור לתוכן
Share on other sites

חברים, כמה מילות סיכום שלי בקצרה:

1. לבחור שהעלה את הבעייה שלו בנוגע לגובה שדה היעד: להבא תעשה שיעורי בית ובדוק

ולמד היטב את דפיות השדה. מבטיח לך שלא תתקל בבעיה דומה בעתיד.

2. לעניין מזג האויר בדנבר: מכיוון שהסרווינפו לא נתן לי תחזית מעודכנת משום מה (וגם לא

קיבלתי התייחסות לשאלה שלי למעלה), פניתי לאתר החטיבה של דנבר, כך שהייתי מוכן

פחות או יותר למזג האויר שם, כולל שלג ורוחות.

3. תכננתי את הנחיתה למסלול התואם את הרוח ולמרות זאת פקח הגישה שלח אותי למסלול

אחר ובקטע האחרון לגמרי התעלם ממני.

4. בסך הכל ובסופו של דבר, צריך לזכור שלמרות שישי פקח ברשת, לא תמיד הוא נותן את

השירות לו אנו מצפים - מסיבות סובייקטיביות, לכן אנו חייבים להיות גמישים ולצפות

לגרוע מכל ולתפקד בהתאם לסיטואציה.

לסיכום: כמו שקובי אמר - יש פקחים טובים פחות או יותר אבל המטוס בידיים שלנו !!!!!

שבת שלום לכלכם ולהשמע בטיסות הבאות.

קישור לתוכן
Share on other sites

שטויות, זה גם התחביב שלו ולא צריך להוציא לו את הרוח מהמפרשים - קורה!

האמת היא שהברדק עושה הרבה אקשן ואלה הטיסות שזוכרים בסוף, אז למה להתלונן :lol:

קישור לתוכן
Share on other sites

שטויות, זה גם התחביב שלו ולא צריך להוציא לו את הרוח מהמפרשים - קורה!

האמת היא שהברדק עושה הרבה אקשן ואלה הטיסות שזוכרים בסוף, אז למה להתלונן :lol:

יש להרגשה שזה הכל בגלל ה GA שלי ושל ערן.

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...