עבור לתוכן
Izik Bakshi

מיקרופון הברזל - נצחון בנוקאאוט!- עמוד 8

Recommended Posts

פורסם

2:15 בבוקר.

הפחנוע נחת ב-J1 אחרי אימון מכשירים לילי קצר מעל המרכז.

חבר'ה תודה רבה על הפיקוח הלילי (אלעד, עופר ומתן).

ויאללה לחברים שטסים: תפגינו קצת יותר נוכחות, 24 שעות 7 ימים בשבוע הפקחים במרכז מחוברים בשבילכם! אם לא עכשיו אז מתי???

חג שמח.

פורסם
רבותי הבקרים,

לחטיבה 22 מוסמכי גישה, 5 מהם לא פעילים. אלעד איציק ואני לבדנו כבר התמודדנו עם תחרות כזו בפיקוח של שבוע ללא הפסקה. אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא לעשות כאן עבודת צוות, לפקח ולטוס. ראיתי כשליש מהבקרים המוסמכים נוטלים חלק. יש מוסמכי גישה שלא הופיעו לתחרות אך טסו ברשת במהלכה. לא מעט פקחי נתב"ג קרקע ומגדל מלווים אותנו ויפה שכך. לא באו עד כה טייסים רבים להעסיק אותנו ולנצל פיקוח בשעות שאחרים ישנים אך אנחנו, אחרי עבודה, לימודים ושאר ירקות מוצאים זמן להקדיש למען החטיבה. אני פונה לכל מי שהוסמך נתב"ג ליטול חלק בתחרות. השארנו את כל המתחרים באבק, רואים בקרי מתחרים על עמדות 12 שעות אך זה כבר לא יעזור להם להשיג מקום ראשון, עם כל הכבוד. בואו ליטול חלק. בואו להיות אנשי צוות. גם שעה תסייע. מי שלא מרוענן שיפנה אלינו, במידת הצורך שלו- נשגיח עליו ונדריך כל מי ומה שצריך, רק שיבוא.

חג שמח!

כל מילה בסלע, זקוקים לעזרה חברים (לסוף שבוע), יש לוח משמרות תסתכלו ותראו איפה אתם יכולים לעזור.

כרגע יש חור מ 08:00 עד 09:00 מחר בבוקר, לאחר 13:00 נשמח לכל עזרה בנושא.

פורסם

דרך מקורית "לנסות" לזכות במיקרופון הברזל, היא להשאר מחובר ולכתוב שהשדה סגור בגלל מזג האויר הקשה, וככה ללכת לעבודה ולהמשיך בחיים הנורמלים אבל שה-VRC/ASRC עדיין מחוברים..... אבל עדיין אף אחד לא יצליח לעלות עלינו!

הנה המחשה למה שקורה בניש שבסרביה:

5990so3.jpg

פורסם

עוד משהו נחמד אם כבר הסתכלתי בסרב, שמחתי לראות שביתו של קלינטון בדרך לארץ מאיי הבהאמס, לדעתי צריך לארגן לה איזה כניסה רשמית לפחות כמו שארגנו לטוני בלייר שגם ביקר אותנו השבוע... הצפי הגעה שלה זה 22:45 קחו בחשבון.... :lol:

5374iz8.jpg

פורסם

ממש שלג כבד פשוט לקפוא להסתנוור מהלבן.. ןהכי חשוב לא לראות כלום...

LYNI 210830Z VRB05KT 9999 SCT013 BKN070 01/01 Q1034 11////// NOSIG

בקשר לשני- לקלינטון יש בת אחת צ'לסי המונח DAUGHTERS'S זה ה S מציינת שייכות יעני "הבת של.."

פורסם
בקשר לשני- לקלינטון יש בת אחת צ'לסי המונח DAUGHTERS'S זה ה S מציינת שייכות יעני "הבת של.."

כמובן! אני ילדתי לו בת נוספת ברגע שכתבתי את ההודעה... :lol:

פורסם
בקשר לשני- לקלינטון יש בת אחת צ'לסי המונח DAUGHTERS'S זה ה S מציינת שייכות יעני "הבת של.."

כמובן! אני ילדתי לו בת נוספת ברגע שכתבתי את ההודעה... :lol:

ממה שזכור לי ביל הוא די שובב ולא מן הנמנע שיש לו עוד צאצעים שעוד יצוצו במפתיע :mrgreen:

פורסם
בקשר לשני- לקלינטון יש בת אחת צ'לסי המונח DAUGHTERS'S זה ה S מציינת שייכות יעני "הבת של.."

כמובן! אני ילדתי לו בת נוספת ברגע שכתבתי את ההודעה... :lol:

ממה שזכור לי ביל הוא די שובב ולא מן הנמנע שיש לו עוד צאצעים שעוד יצוצו במפתיע :mrgreen:

כן..אבל רק מישהי אחת נושאת רישמית את השם קלינטון- למרות שהרבה אחרות היו רוצות..

תריצו בדיקה על יגוסלבי שהוא בחיים ככה איזה צאט פרטי של סמול טוק לראות שהוא בחיים אם לא דווחו כאן.

פורסם

טוב הוא לא עונה.. הוא כנראה ממש עמוס או שהשלג פרץ לו לחדר מכ"ם והוא לא יכול לדבר מרוב קור.

כולה רציתי לשאול את האימייל של הEVENT COORDINATOR שלהם :mrgreen:

פורסם
מה שמוזר,תראו את הMETAR של LYBE.השדה השני של אותה מדינה:

LYBE 210930Z 18005KT 0400 R12/0900N R30/0900D -DZ FG OVC002 00/M00 Q1035 122/0093 TEMPO 0600

גם של LYNI עכשיו הוא דומה

LYNI 210930Z 34006KT 320V020 8000 -SN SCT013 OVC070 01/01 Q1034 11690295 TEMPO 3000 SN

זה עדיין לא שדה סגור אדום.

פורסם
8 ק"מ זה בהחלט לא סגור.אבל 400 מטר זה כן...

אפילו אם השדה סגור, הפקח צריך להיות נוכח בחדר, לראות את שינויי מזג האויר ולהיות מוכן לפתיחת השדה מחדש כל רגע....

פורסם
וחוץ מזה מי המשועמם שמפקח על שדה סגור? :? זה הרי הכי ברור שזה לצבירת שעות...

אנשים אם באמת הוא לא על העמדה זאת עברה חמורה לא רק על חוקי התחרות אלא גם על חוקי VATSIM- בחוקים רשום במפורש שמי שיתפס לא בעמדה ינוקה אותו סיישן מממכסת השעות בלי קשר לנושא המשמעת.

בידקו טוב טוב את הנושא הזה ותעבירו את זה הלאה לצוות החטיבה להמשך טיפול.

פורסם
וחוץ מזה מי המשועמם שמפקח על שדה סגור? :? זה הרי הכי ברור שזה לצבירת שעות...

אנשים אם באמת הוא לא על העמדה זאת עברה חמורה לא רק על חוקי התחרות אלא גם על חוקי VATSIM- בחוקים רשום במפורש שמי שיתפס לא בעמדה ינוקה אותו סיישן מממכסת השעות בלי קשר לנושא המשמעת.

בידקו טוב טוב את הנושא הזה ותעבירו את זה הלאה לתוות החטיבה להמשך טיפול.

הליצן ענה והשדה נפתח.

פורסם
וחוץ מזה מי המשועמם שמפקח על שדה סגור? :? זה הרי הכי ברור שזה לצבירת שעות...

אנשים אם באמת הוא לא על העמדה זאת עברה חמורה לא רק על חוקי התחרות אלא גם על חוקי VATSIM- בחוקים רשום במפורש שמי שיתפס לא בעמדה ינוקה אותו סיישן מממכסת השעות בלי קשר לנושא המשמעת.

בידקו טוב טוב את הנושא הזה ותעבירו את זה הלאה לתוות החטיבה להמשך טיפול.

הליצן ענה והשדה נפתח.

אחרי כמה זמן הוא ענה?

פורסם

חבר'ה, אולי זה עוד מוקדם אבל אני חייב לומר לכל הפקחים שלקחו חלק:

כל הכבוד!

אפילו שלא הכל זורם תמיד, וגם עם תנועה לא משמעותית (ואני בטוח שתהיה מוצלחת בסופ"ש), אתם מציגים עמידה במטרות. סחטיין.

8)

פורסם

נראה שדברי לא ממש הזיזו לאלה אליהם התכוונתי, חלק טסים אך לא באים לפקח. לא מפריע להם שיש כאן אנשים שבכדי לזכות במיקרופון, לא ישנים כבר כמעט שבוע. דברי הינם כרגיל על דעתי בלבד. צריך להיות גבול לאגואיזם מכוער, הקהילה צריכה לדרוש זאת. אני לא מתייחס לאנשים שלפני כמה ימים נולד להם תינוק או שמבחנים חשובים לפניהם. הסמכה בעמדה מסוימת, אם זו עמדת בקרת תעבורה או כל תפקיד ציבורי, מקנים סמכות אך דורשים אחריות תואמת. במקרה של בקרת תעבורה בחטיבה, האחריות הינה לעמוד לשירות הקהילה באיכות ותדירות סבירים, ובעת הצורך. הסמכה אינה אוטומאטית ואינה עומדת לעד. היא דורשת הוכחת תפקוד וגילוי אחריות לאורך זמן. בכדי להוציאם משאננותם, אין זה בלתי סביר או בלתי אפשרי לקחת לאותם אנשים את ההסמכה, בה לא עמדו ביעדים שהקהילה ציפתה מהם. אני הייתי נוהג כך במקרה דנן.

והקהילה- יושבת ודי שותקת, לפחות כשמדובר בדיבור מהתא בטיסה. למה שיבואו לפקח אם אתם לא טסים? כשתיזכרו שבא לכם, תיאלצו לטוס במקום אחר כי לפקחים יימאס אולי לחכות שתואילו. ומה עם הלחץ החברתי על אנשים בפורום באמצעות הבאת דיעה? נכון זהו תחביב, ובאים כי כיף ומתחשק, אך לאגואיזם וחוסר התחשבות באחרים צריך להתייחס.

בוקר טוב ואטיל!

נ.ב. לא ביקשתי מאיש לתת 40 שעות פיקוח תוך שבוע, זהו בערך הזמן שאהיה מחובר בעמדת גישה עד מוצ"ש אחר חצות, רק מעט רצון טוב.

רבותי הבקרים,

לחטיבה 22 מוסמכי גישה, 5 מהם לא פעילים. אלעד איציק ואני לבדנו כבר התמודדנו עם תחרות כזו בפיקוח של שבוע ללא הפסקה. אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא לעשות כאן עבודת צוות, לפקח ולטוס. ראיתי כשליש מהבקרים המוסמכים נוטלים חלק. יש מוסמכי גישה שלא הופיעו לתחרות אך טסו ברשת במהלכה. לא מעט פקחי נתב"ג קרקע ומגדל מלווים אותנו ויפה שכך. לא באו עד כה טייסים רבים להעסיק אותנו ולנצל פיקוח בשעות שאחרים ישנים אך אנחנו, אחרי עבודה, לימודים ושאר ירקות מוצאים זמן להקדיש למען החטיבה. אני פונה לכל מי שהוסמך נתב"ג ליטול חלק בתחרות. השארנו את כל המתחרים באבק, רואים בקרי מתחרים על עמדות 12 שעות אך זה כבר לא יעזור להם להשיג מקום ראשון, עם כל הכבוד. בואו ליטול חלק. בואו להיות אנשי צוות. גם שעה תסייע. מי שלא מרוענן שיפנה אלינו, במידת הצורך שלו- נשגיח עליו ונדריך כל מי ומה שצריך, רק שיבוא.

חג שמח!

פורסם
נראה שדברי לא ממש הזיזו לאלה אליהם התכוונתי, חלק טסים אך לא באים לפקח. לא מפריע להם שיש כאן אנשים שבכדי לזכות במיקרופון, לא ישנים כבר כמעט שבוע. דברי הינם כרגיל על דעתי בלבד. צריך להיות גבול לאגואיזם מכוער, הקהילה צריכה לדרוש זאת. אני לא מתייחס לאנשים שלפני כמה ימים נולד להם תינוק או שמבחנים חשובים לפניהם. הסמכה בעמדה מסוימת, אם זו עמדת בקרת תעבורה או כל תפקיד ציבורי, מקנים סמכות אך דורשים אחריות תואמת. במקרה של בקרת תעבורה בחטיבה, האחריות הינה לעמוד לשירות הקהילה באיכות ותדירות סבירים, ובעת הצורך. הסמכה אינה אוטומאטית ואינה עומדת לעד. היא דורשת הוכחת תפקוד וגילוי אחריות לאורך זמן. בכדי להוציאם משאננותם, אין זה בלתי סביר או בלתי אפשרי לקחת לאותם אנשים את ההסמכה, בה לא עמדו ביעדים שהקהילה ציפתה מהם. אני הייתי נוהג כך במקרה דנן.

והקהילה- יושבת ודי שותקת, לפחות כשמדובר בדיבור מהתא בטיסה. למה שיבואו לפקח אם אתם לא טסים? כשתיזכרו שבא לכם, תיאלצו לטוס במקום אחר כי לפקחים יימאס אולי לחכות שתואילו. ומה עם הלחץ החברתי על אנשים בפורום באמצעות הבאת דיעה? נכון זהו תחביב, ובאים כי כיף ומתחשק, אך לאגואיזם וחוסר התחשבות באחרים צריך להתייחס.

בוקר טוב ואטיל!

נ.ב. לא ביקשתי מאיש לתת 40 שעות פיקוח תוך שבוע, זהו בערך הזמן שאהיה מחובר בעמדת גישה עד מוצ"ש אחר חצות, רק מעט רצון טוב.

עופר אני מסכים איתך בכל מילה.

התחרות הזו היא תחרות של חטיבה מול שאר החטיבות לא תחרות של איציק, עופר אלעד ועוד כמה שתורמים בכיף כמה שעות ביום. לכולנו יש עיסוקים אחרים, חלק משפחה, עבודה, לימודים, אבל וואלה בשביל להרגיש את הביחד ושאנחנו מתחרים כחטיבה נגד השאר אז כל מי שמפקח משתדל לתרום כמה שעות מהזמן היקר שלו השבוע.

גם אם זה אומר לפקח שעתיים- שלוש השבוע, אבל לפחות לעשות את זה.

עופר, עוד נקודה שהעלאת שרציתי לחזק זה העיניין של האחריות שבאה לאחר ההסמכה - זה דבר כל כך צודק ושיכול רק לתרום למצב הכללי בחטיבה בכלל. החברים מצוות ההדרכה וההסמכה, אולי זה בר ביצוע לחייב פקח לאחר שהוסמך לאיזה מגדל או בקרה לתת את המינימום שעה- שעתיים בשבוע? (ושוב אני מוציא את אלה שבאמת אין להם זמן בגלל סיבות חשובות הרבה יותר מלפקח ברשת) תחשבו על זה: לא רק שזה יתרום שהפקח לא "יחליד", וכל שבוע יתן שעות מינימום לאימון בשביל עצמו, אלא זה גם שעתיים כפול 20 פקחי גישה מוסמכים - בערך (וסליחה שאני נותן דוגמא את הפקחי גישה, אבל זה נוגע לכל העמדות בארץ) - הינה כבר הגענו ל-40 שעות גישה בשבוע. וזה בתנאי שכל אחד יתן את המינימום שבמינימום מעצמו - שעתיים של פיקוח בשבוע! אני לא חושב שזו כזו בעיה לאכוף את העיניין הזה.

לחברים שטסים, שוב, אין לי מה להוסיף יותר, פשוט בואו לטוס - הפעם אתם לא יכולים להתלונן "אין פיקוח" כי יש, כמה שרק תרצו! בואו תעשו תנועה ואל תשאירו את העיניין הזה של המיקרופון חד צדדי שרק הפקחים משתתפים בו.

בסופו של דבר ניצחון בתחרות הזאת זה ניצחון של כולנו, גם זה שטס הרצליה בן גוריון עם איזה 152.

יאללה חג שמח!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...