עבור לתוכן
danb2000

TFC מוזמנים לתה ועוגיות בארמון הנסיכה - חמישי 8.3.07

Recommended Posts

פורסם

גם אני לאחר שביצעתי כמה שינויים לפי ההוראות אז היה סביר, בגדול LDS נותן יותר פריים מ PMDG, לגבי עניין הטיסה באור יום או זמן אמיתי עדיין לא החלטתי, השאיפה תמיד לזמן אמיתי, מצד שני אני רוצה גם להנות מנוף לא רע בכלל וכמה שפחות מקרטע..

פורסם
גם אני לאחר שביצעתי כמה שינויים לפי ההוראות אז היה סביר, בגדול LDS נותן יותר פריים מ PMDG, לגבי עניין הטיסה באור יום או זמן אמיתי עדיין לא החלטתי, השאיפה תמיד לזמן אמיתי, מצד שני אני רוצה גם להנות מנוף לא רע בכלל וכמה שפחות מקרטע..

חוץ מזה גם לפי הדפיות אסור לנחות שם בלילה לא ?

למרות שאין לי מושג מה הפרש השעות שם אז יכול להיות שזה לא יהיה לילה עדיין...

לקראת היום בערב אוסף סרטים.. מהמקום

אהובים עלי הקטעים של המסטולים שתולים את עצמם על הגדרות

http://www.flightlevel350.com/Aircraft_ ... -3296.html

http://www.flightlevel350.com/Aircraft_ ... o-210.html

הרג אותי הA340 בסרטון הראשון !! חחחחחחחחחחחח

פורסם

כבר לפני ההמראה מצערת הפסיקה להגיב, המראתי אוטומטי, בניסיון לסדר באוויר קרס הסימולטור..

חבל :cry:

אח"כ החלטתי שאני חייב לחזור הצטרפתי באמצע ובסופו של דבר הצליח להגיע לפני ארז, איציק, ירדן, פינקלס ואלעד :o

יש תמונות, יועלו בהמשך

פורסם
תדריך למעלה.

יש שמועה שמדברת על משחק של מכבי חיפה. משהו יכול לתת פרטים על שעות וכו' ?

מה שכן אני יכול להבטיח לכם לפחות 744 אחד נהוג ע"י קפטין בכיר ביותר שינחת לנסיכה ג'ולי.

רק שלא יעשה פדיחות כמו ה KLM הזה ויגע אחרי הזברה :wink:

אהלן חברים,

אומנם אין לי כל כך זכות, כי בקושי יוצא לי לטוס לאחרונה בכלל, אבל...........

בחמישי הקרוב היעד הוא מהמרתקים שנחתנו בהם, רק שזה יוצא על משחק של מכבי חיפה מול אספניול בגביע אופ"א, אני מניח שכולם יהיו מרותקים למסכים, ואני אאבד את גרוני ביציע.

סתם נקודה למחשבה. (ממילא נפסיד)

למה הפסימיות קובי?

הירוקים שיחקו דווקא טוב וכמעט ניצחו... :)

פורסם

היה תענוג, פקח מקצועי שניהל מרחב גדול לבד עם המון מטוסים, הנחית את כולנו ראיה וגם בעצם העביר אלי את האחריות להפרדה מ 747 שהיה בפיינל לפני, הקטע הכי מדהים זה שאני ממש בפיינל קצר, הוא מודיע לי שיש תנועה עוד על המסלול ומשאיר לי את ההחלטה אם ללכת סביב או לנחות, אני מחליט להמשיך, ממש לפני הנגיעה אני רואה את ארז שיפרון מפנה את ה 747 שלו, ואני החלטתי שאני נוחת, למרות שהפריים היה על הפנים לקראת הנגיעה, היה פשוט תענוג. 8)

פורסם

היה תענוג גישת ראיה בלילה רק מה באסה - תפסתי (יותר נכון חשבתי) מלא תמונות התוכנה לא הייתה מוגדרת כמו שצריף ותפסה רק 20 תמונות בהתחלה :(

בין הייתר פספסתי כמה תמונות מדהימות עם המטוס של רן ודודי וUSAIR שחולף 1000 רגל תחתי באותו נתיב ....

חוץ מיזה אחלא טיסה פקח מיקצועי ביותר אף מטוס לא הלך סביב בגלל בק טרק של מטוס אחר

פורסם

היה תענוג להתארח אצל אלעד בקוקפיט, תודה רבה לך 8)

היה שיעור מאלף על ה-767 ובמיוחד עשית לי חשק להכניס את הנייד לעסק עם WideFS

נראה שזה יכול להקל בהרבה על העומס.

ראינו את 355 בכמה זוויות מדהימות, במיוחד כשעקפתם אותנו עם OFFSET :)

פורסם

הפעם דווקא הגעתי לטיסה.

מהשעה 20:30 נאבקתי במחשב - משום מה ה-VOICE לא פעל - עד עכשיו אני לא מבין למה, אבל זה הסתדר.

בכל אופן, חזרתי בזמן לרמפה, ובשלב ההכנת לטיסה התברר לי שחצי מהנקודת לא מנמצאות אצלי בדאטה בייס. הייתי כבר מותש מהמאבקים וויתרתי - פניתי לנסות קצת את הגיטרה החדשה שקניתי היום.

פורסם

ראינו את 355 בכמה זוויות מדהימות, במיוחד כשעקפתם אותנו עם OFFSET :)

אפילו עשיתי לייתר ביטחון SEARCH על כל הדיסק שלי וכלווווום.... :(

פורסם

:cry: :cry: :cry:

כרגיל בעיות :cry:

היום הייתי כמעט מוכן. הורדתי את כל הסינרים והדפיות באדיבותו הרבה של דן. הכנתי FP שלא ייבייש אף חברת תעופה ואז:

בעיות של FREEZE על ההתחלה. החלטתי לוותר על הטיסה ולחכות לכם בסן מרטין ולתרגל שם גישות מכשירים (תכלס בשביל מה הורדנו דפיות?) וגם שם בעיות של FREEZE. התנתקתי מ FSINN ורק אז מהייה סביר. החלטתי שאני לא מוותר ביצעתי 3 פעמים תרגול נחיתות מכשירים. לפי כמה דפיות, כולל TOUCH & GO. אכן שדה מדהים וגם ההרים מלפנים מפחידים.

עכשיו חידה:

לפי התמונה מ FLYGHT ANALYSIS, מי מזהה איזה גישות מכשירים ולאיזה מסלול ביצעתי?

09032007012825200hq7.jpg

(אחת נראית לא רע בכלל, בשניה ביצעתי רדיוס קטן ממה שמתואר בדפית (כנראה מתאים ל A380 :lol: ) ולכן היה צורך לתקן וזה נראה קצת עקום...

תמונות נוספות בקרוב.

ודרך אגב, לכל מי שתהה מה יש לאנשים לעשות שם, האי הוא "גדול" יחסית, נקודת הספוטרים היא רק מקום אחד. מעבר להרים יש עוד מקומות מדהימים (אפילו בסימ).

לילה טוב וסופ"ש נעים.

פורסם

ראינו את 355 בכמה זוויות מדהימות, במיוחד כשעקפתם אותנו עם OFFSET :)

אפילו עשיתי לייתר ביטחון SEARCH על כל הדיסק שלי וכלווווום.... :(

אין מה לעשות כרגע, בוא לא ניקח את זה כזה קשה.

לפחות היינו שם וראינו את זה בעיניים, :shock:

וככל הנראה יש תמונות שהגורל החליט שהשתיקה יפה להן :lol: :mrgreen:

פורסם

שבוע הבא תהיו קצת ציונים ותעשו משהו פנים ארצי גם באייל פלד אחת לכמה תוכניות יש הכרו עם הארץ (רמז קטן j10 שומם כמו הערבה בזמן האחרון)

פורסם
שבוע הבא תהיו קצת ציונים ותעשו משהו פנים ארצי גם באייל פלד אחת לכמה תוכניות יש הכרו עם הארץ (רמז קטן j10 שומם כמו הערבה בזמן האחרון)

perhpas you didnt understand the concept of TFC..

they fly around the world always starting from where they last landed...

פורסם

אין ספק שזה היה אחת הטיסות היותר מעניינות שהיו לנו בקוקפטיט.

1 המטוס בידיוק יצא מהאנגר אחרי תקלה חמורה בקופסאות השחורות (פלזמה PV1) ותוקן בדקה ה 84 :)

2. בדקה ה90 ה SB החליט לא להתחבר עקב גירסת FSUIPC ואחרי קצת לחץ המון זיעה וצרצור מונוטוני של ה "APU" !! באדיבותו של מיקי, איך שהוא המהנזס הבכיר של הELA מר פינקלס הצליח להביא את המטוס למצב תקין :shock:

3. ניסינו לטוס עם ה FSP ולהעמיס 416 נוסעים על מטענם, אך מצב זה לא מבטל התנגשויות, וכך באדיבותו הרבה של אלעד הצלחנו לקבל התרסקות על הקרקע עם 138 הרוגים 26 פצועים ו ELA אחת מפורק, ולאחר מכן גם חתכו אותנו דרך הדשא..מזל שה ABS עבד. :D:D

4. מה אומרים התקנות כשהקפטין נותן הוראה ל CO מדפים 1 בבקשה ומקבל נחירות מצד ימין ?? :D:D:D

פורסם
הפעם דווקא הגעתי לטיסה.

מהשעה 20:30 נאבקתי במחשב - משום מה ה-VOICE לא פעל - עד עכשיו אני לא מבין למה, אבל זה הסתדר.

בכל אופן, חזרתי בזמן לרמפה, ובשלב ההכנת לטיסה התברר לי שחצי מהנקודת לא מנמצאות אצלי בדאטה בייס. הייתי כבר מותש מהמאבקים וויתרתי - פניתי לנסות קצת את הגיטרה החדשה שקניתי היום.

איזה יופי!

נראית כמו לס פול...נכון?

פורסם
אין ספק שזה היה אחת הטיסות היותר מעניינות שהיו לנו בקוקפטיט.

1 המטוס בידיוק יצא מהאנגר אחרי תקלה חמורה בקופסאות השחורות (פלזמה PV1) ותוקן בדקה ה 84 :)

2. בדקה ה90 ה SB החליט לא להתחבר עקב גירסת FSUIPC ואחרי קצת לחץ המון זיעה וצרצור מונוטוני של ה "APU" !! באדיבותו של מיקי, איך שהוא המהנזס הבכיר של הELA מר פינקלס הצליח להביא את המטוס למצב תקין :shock:

3. ניסינו לטוס עם ה FSP ולהעמיס 416 נוסעים על מטענם, אך מצב זה לא מבטל התנגשויות, וכך באדיבותו הרבה של אלעד הצלחנו לקבל התרסקות על הקרקע עם 138 הרוגים 26 פצועים ו ELA אחת מפורק, ולאחר מכן גם חתכו אותנו דרך הדשא..מזל שה ABS עבד. :D:D

4. מה אומרים התקנות כשהקפטין נותן הוראה ל CO מדפים 1 בבקשה ומקבל נחירות מצד ימין ?? :D:D:D

יפה מאוד 8)

אפשר בכל זאת לבטל התרסקויות דרך הCONFIG של הFSP...

הכל מוסבר באתר שלהם..

פורסם

עוד לא הצלחתי להשלים כמעט אף משימה של TFC :

בטיסה לוושינטון קפאה לי מד המהירות והתרסקתי מעודף מהירות :oops:

בחלק השני של הטיסה לקובה נחתתי מהר מדי ונפלתי לים בסופ המסלול :oops:

בטיסה לבהמה הסינרי היה ריבועים רבועים :?

בטיסה לסט מרטן בגישה לנחיתה נכבו המנועים למרות שבמיכל האמצעי היה דלק - לא נעים. :oops:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...