Izik Bakshi פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 גם אני לאחר שביצעתי כמה שינויים לפי ההוראות אז היה סביר, בגדול LDS נותן יותר פריים מ PMDG, לגבי עניין הטיסה באור יום או זמן אמיתי עדיין לא החלטתי, השאיפה תמיד לזמן אמיתי, מצד שני אני רוצה גם להנות מנוף לא רע בכלל וכמה שפחות מקרטע..
Matan Solomon פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 גם אני לאחר שביצעתי כמה שינויים לפי ההוראות אז היה סביר, בגדול LDS נותן יותר פריים מ PMDG, לגבי עניין הטיסה באור יום או זמן אמיתי עדיין לא החלטתי, השאיפה תמיד לזמן אמיתי, מצד שני אני רוצה גם להנות מנוף לא רע בכלל וכמה שפחות מקרטע.. חוץ מזה גם לפי הדפיות אסור לנחות שם בלילה לא ? למרות שאין לי מושג מה הפרש השעות שם אז יכול להיות שזה לא יהיה לילה עדיין... לקראת היום בערב אוסף סרטים.. מהמקוםאהובים עלי הקטעים של המסטולים שתולים את עצמם על הגדרות http://www.flightlevel350.com/Aircraft_ ... -3296.html http://www.flightlevel350.com/Aircraft_ ... o-210.html הרג אותי הA340 בסרטון הראשון !! חחחחחחחחחחחח
Yarden Antebi פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 בפעם הראשונה חישבתי דלק לטיסה מלאה, מקווה שעשיתי הכל נכון ושהכל יעבור בשלום ואני לא אתקע בדרך P:
Niv Malin פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 תתזכירו לי את הסרבר והערוץ שיחה קולי בקשה rw.liveatc.net/vatil
Ran Ben Shmuel פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 כבר לפני ההמראה מצערת הפסיקה להגיב, המראתי אוטומטי, בניסיון לסדר באוויר קרס הסימולטור.. חבל :cry: אח"כ החלטתי שאני חייב לחזור הצטרפתי באמצע ובסופו של דבר הצליח להגיע לפני ארז, איציק, ירדן, פינקלס ואלעד יש תמונות, יועלו בהמשך
Matan Solomon פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 אני לא מאמין !!!!! דקה לתחילת הנמכה !!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: סעמק, נסגר לי הFSINN, פתחתי אותו מחדש הכל נתקע :cry: :cry: :cry: ללאאאאאאאא אוף.
Doron_Angel פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 תדריך למעלה.יש שמועה שמדברת על משחק של מכבי חיפה. משהו יכול לתת פרטים על שעות וכו' ? מה שכן אני יכול להבטיח לכם לפחות 744 אחד נהוג ע"י קפטין בכיר ביותר שינחת לנסיכה ג'ולי. רק שלא יעשה פדיחות כמו ה KLM הזה ויגע אחרי הזברה :wink: אהלן חברים, אומנם אין לי כל כך זכות, כי בקושי יוצא לי לטוס לאחרונה בכלל, אבל........... בחמישי הקרוב היעד הוא מהמרתקים שנחתנו בהם, רק שזה יוצא על משחק של מכבי חיפה מול אספניול בגביע אופ"א, אני מניח שכולם יהיו מרותקים למסכים, ואני אאבד את גרוני ביציע. סתם נקודה למחשבה. (ממילא נפסיד) למה הפסימיות קובי? הירוקים שיחקו דווקא טוב וכמעט ניצחו...
Ido Rosenthal פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 תגידו דמיינתי או שראיתי את קובי עומד על מעקה קופץ ושר ? :shock:
Izik Bakshi פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 היה תענוג, פקח מקצועי שניהל מרחב גדול לבד עם המון מטוסים, הנחית את כולנו ראיה וגם בעצם העביר אלי את האחריות להפרדה מ 747 שהיה בפיינל לפני, הקטע הכי מדהים זה שאני ממש בפיינל קצר, הוא מודיע לי שיש תנועה עוד על המסלול ומשאיר לי את ההחלטה אם ללכת סביב או לנחות, אני מחליט להמשיך, ממש לפני הנגיעה אני רואה את ארז שיפרון מפנה את ה 747 שלו, ואני החלטתי שאני נוחת, למרות שהפריים היה על הפנים לקראת הנגיעה, היה פשוט תענוג.
Matan Solomon פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 שתי תמונות העקיפה של איציק קצת לפני וקצת אחרי
E.Z פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 היה תענוג גישת ראיה בלילה רק מה באסה - תפסתי (יותר נכון חשבתי) מלא תמונות התוכנה לא הייתה מוגדרת כמו שצריף ותפסה רק 20 תמונות בהתחלה בין הייתר פספסתי כמה תמונות מדהימות עם המטוס של רן ודודי וUSAIR שחולף 1000 רגל תחתי באותו נתיב .... חוץ מיזה אחלא טיסה פקח מיקצועי ביותר אף מטוס לא הלך סביב בגלל בק טרק של מטוס אחר
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 היה תענוג להתארח אצל אלעד בקוקפיט, תודה רבה לך היה שיעור מאלף על ה-767 ובמיוחד עשית לי חשק להכניס את הנייד לעסק עם WideFS נראה שזה יכול להקל בהרבה על העומס. ראינו את 355 בכמה זוויות מדהימות, במיוחד כשעקפתם אותנו עם OFFSET
אורח פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 הפעם דווקא הגעתי לטיסה. מהשעה 20:30 נאבקתי במחשב - משום מה ה-VOICE לא פעל - עד עכשיו אני לא מבין למה, אבל זה הסתדר. בכל אופן, חזרתי בזמן לרמפה, ובשלב ההכנת לטיסה התברר לי שחצי מהנקודת לא מנמצאות אצלי בדאטה בייס. הייתי כבר מותש מהמאבקים וויתרתי - פניתי לנסות קצת את הגיטרה החדשה שקניתי היום.
E.Z פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 ראינו את 355 בכמה זוויות מדהימות, במיוחד כשעקפתם אותנו עם OFFSET אפילו עשיתי לייתר ביטחון SEARCH על כל הדיסק שלי וכלווווום....
Baruch Spiegel פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 :cry: :cry: :cry: כרגיל בעיות :cry: היום הייתי כמעט מוכן. הורדתי את כל הסינרים והדפיות באדיבותו הרבה של דן. הכנתי FP שלא ייבייש אף חברת תעופה ואז: בעיות של FREEZE על ההתחלה. החלטתי לוותר על הטיסה ולחכות לכם בסן מרטין ולתרגל שם גישות מכשירים (תכלס בשביל מה הורדנו דפיות?) וגם שם בעיות של FREEZE. התנתקתי מ FSINN ורק אז מהייה סביר. החלטתי שאני לא מוותר ביצעתי 3 פעמים תרגול נחיתות מכשירים. לפי כמה דפיות, כולל TOUCH & GO. אכן שדה מדהים וגם ההרים מלפנים מפחידים. עכשיו חידה: לפי התמונה מ FLYGHT ANALYSIS, מי מזהה איזה גישות מכשירים ולאיזה מסלול ביצעתי? (אחת נראית לא רע בכלל, בשניה ביצעתי רדיוס קטן ממה שמתואר בדפית (כנראה מתאים ל A380 ) ולכן היה צורך לתקן וזה נראה קצת עקום... תמונות נוספות בקרוב. ודרך אגב, לכל מי שתהה מה יש לאנשים לעשות שם, האי הוא "גדול" יחסית, נקודת הספוטרים היא רק מקום אחד. מעבר להרים יש עוד מקומות מדהימים (אפילו בסימ). לילה טוב וסופ"ש נעים.
Moshe Mizrahi פורסם מרץ 9, 2007 דיווח פורסם מרץ 9, 2007 ראינו את 355 בכמה זוויות מדהימות, במיוחד כשעקפתם אותנו עם OFFSET אפילו עשיתי לייתר ביטחון SEARCH על כל הדיסק שלי וכלווווום.... אין מה לעשות כרגע, בוא לא ניקח את זה כזה קשה. לפחות היינו שם וראינו את זה בעיניים, :shock: וככל הנראה יש תמונות שהגורל החליט שהשתיקה יפה להן :mrgreen:
moshe elbaz פורסם מרץ 9, 2007 דיווח פורסם מרץ 9, 2007 שבוע הבא תהיו קצת ציונים ותעשו משהו פנים ארצי גם באייל פלד אחת לכמה תוכניות יש הכרו עם הארץ (רמז קטן j10 שומם כמו הערבה בזמן האחרון)
Ben Zwebner פורסם מרץ 9, 2007 דיווח פורסם מרץ 9, 2007 שבוע הבא תהיו קצת ציונים ותעשו משהו פנים ארצי גם באייל פלד אחת לכמה תוכניות יש הכרו עם הארץ (רמז קטן j10 שומם כמו הערבה בזמן האחרון) perhpas you didnt understand the concept of TFC.. they fly around the world always starting from where they last landed...
David Misha פורסם מרץ 10, 2007 דיווח פורסם מרץ 10, 2007 אין ספק שזה היה אחת הטיסות היותר מעניינות שהיו לנו בקוקפטיט. 1 המטוס בידיוק יצא מהאנגר אחרי תקלה חמורה בקופסאות השחורות (פלזמה PV1) ותוקן בדקה ה 84 2. בדקה ה90 ה SB החליט לא להתחבר עקב גירסת FSUIPC ואחרי קצת לחץ המון זיעה וצרצור מונוטוני של ה "APU" !! באדיבותו של מיקי, איך שהוא המהנזס הבכיר של הELA מר פינקלס הצליח להביא את המטוס למצב תקין :shock: 3. ניסינו לטוס עם ה FSP ולהעמיס 416 נוסעים על מטענם, אך מצב זה לא מבטל התנגשויות, וכך באדיבותו הרבה של אלעד הצלחנו לקבל התרסקות על הקרקע עם 138 הרוגים 26 פצועים ו ELA אחת מפורק, ולאחר מכן גם חתכו אותנו דרך הדשא..מזל שה ABS עבד. 4. מה אומרים התקנות כשהקפטין נותן הוראה ל CO מדפים 1 בבקשה ומקבל נחירות מצד ימין ??
Yarden Antebi פורסם מרץ 10, 2007 דיווח פורסם מרץ 10, 2007 הפעם דווקא הגעתי לטיסה.מהשעה 20:30 נאבקתי במחשב - משום מה ה-VOICE לא פעל - עד עכשיו אני לא מבין למה, אבל זה הסתדר. בכל אופן, חזרתי בזמן לרמפה, ובשלב ההכנת לטיסה התברר לי שחצי מהנקודת לא מנמצאות אצלי בדאטה בייס. הייתי כבר מותש מהמאבקים וויתרתי - פניתי לנסות קצת את הגיטרה החדשה שקניתי היום. איזה יופי! נראית כמו לס פול...נכון?
Matan Solomon פורסם מרץ 10, 2007 דיווח פורסם מרץ 10, 2007 אין ספק שזה היה אחת הטיסות היותר מעניינות שהיו לנו בקוקפטיט.1 המטוס בידיוק יצא מהאנגר אחרי תקלה חמורה בקופסאות השחורות (פלזמה PV1) ותוקן בדקה ה 84 2. בדקה ה90 ה SB החליט לא להתחבר עקב גירסת FSUIPC ואחרי קצת לחץ המון זיעה וצרצור מונוטוני של ה "APU" !! באדיבותו של מיקי, איך שהוא המהנזס הבכיר של הELA מר פינקלס הצליח להביא את המטוס למצב תקין :shock: 3. ניסינו לטוס עם ה FSP ולהעמיס 416 נוסעים על מטענם, אך מצב זה לא מבטל התנגשויות, וכך באדיבותו הרבה של אלעד הצלחנו לקבל התרסקות על הקרקע עם 138 הרוגים 26 פצועים ו ELA אחת מפורק, ולאחר מכן גם חתכו אותנו דרך הדשא..מזל שה ABS עבד. 4. מה אומרים התקנות כשהקפטין נותן הוראה ל CO מדפים 1 בבקשה ומקבל נחירות מצד ימין ?? יפה מאוד אפשר בכל זאת לבטל התרסקויות דרך הCONFIG של הFSP... הכל מוסבר באתר שלהם..
Yakov Kraus פורסם מרץ 12, 2007 דיווח פורסם מרץ 12, 2007 עוד לא הצלחתי להשלים כמעט אף משימה של TFC : בטיסה לוושינטון קפאה לי מד המהירות והתרסקתי מעודף מהירות :oops: בחלק השני של הטיסה לקובה נחתתי מהר מדי ונפלתי לים בסופ המסלול :oops: בטיסה לבהמה הסינרי היה ריבועים רבועים :? בטיסה לסט מרטן בגישה לנחיתה נכבו המנועים למרות שבמיכל האמצעי היה דלק - לא נעים. :oops: