Yarden Antebi פורסם מרץ 7, 2007 דיווח פורסם מרץ 7, 2007 קודם כל,אני לא חושב שזה מתאים לתמיכה כי זאת לא תמיכה טכנית,זאת שאלה על המטוס.. אז רציתי לדעת,אני מתחיל סוף סוף (עדיף מאוחר מאשר אף פעם..) להתחיל לתכנן בעצמי דלק וביצועים להמראה\נחיתה עם ה 737 וה 747... בטבלאות של המהירויות המראה,מתייחסים למשקל הנמוך ביותר כמשקל של טיסה מלאה,שוהא 82 טון, המשקל שלי לפי חישובים שלי (בלי נוסעים, as real as it gets,באימונים לא לוקחים נוסעים..) 50 טון. אז רציתי לדעת איך אני אחשב את המהירויות המראה עם משקל שהוא יותר נמוך ממה שהם נותנים שם.. אגב כל זה מיוחס ל 738..
Roman Dreer פורסם מרץ 7, 2007 דיווח פורסם מרץ 7, 2007 כזכור לי לאחר מילוי PREF ה FMC מציע אוטומטית מהירויות
Roman Dreer פורסם מרץ 7, 2007 דיווח פורסם מרץ 7, 2007 טוב אני לא כל כך מבין את ההגיון שברצון שלך אבל אם אתה מתעקש, תדפדף בדפי מהירויות, ואם לא תמצא אז תקח הכי קרוב + מקדם בטיחות
Asaf Brietbard פורסם מרץ 7, 2007 דיווח פורסם מרץ 7, 2007 פרט את החישובים שלך: איך הגעת ל50 טון ובאיזה מטוס?
Yarden Antebi פורסם מרץ 7, 2007 מחבר דיווח פורסם מרץ 7, 2007 ב 738 ללא נוסעים עם ZFW של 41.5 טון Planned landing weight-45500 Planned Gross takeoff weight-49500 Planned Taxi out Weight- 50000 עשיתי את זה לפי מה ש PMDG נותנים כדי לחשב דלק לטיסה,בעקרון בגלל שלא מצאתי טבלאות למשקל הזה די ניחשתי (אבל בלי הגזמה,בפרופורציה) כמה אני אצטרך לכל דבר,והספיק לי לטיסה היום בדיוק..
Yarden Antebi פורסם מרץ 7, 2007 מחבר דיווח פורסם מרץ 7, 2007 השאלה שלי לא הייתה מבחינת הדלק אלא יותר לכיוון המהירויות המראה\נחיתה..אחרת לא הייתי שואל.:?
Roman Dreer פורסם מרץ 7, 2007 דיווח פורסם מרץ 7, 2007 טוב כל מה שאני יכול להגיד זה שאני תמיד הייתי עושה לפי הצעת ה FMC או מקסימום לפי הדפים או במקרה הקיצוני משער לפי הטבלה אני חושב ששלושת האפשרויות מכסות כל מצב אפשרי ובנושא ספציפי זה חושש שלא אוכל להוסיף
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 ברוכי, יש לי גם נרות, כתוב איזה אתה צריך כי הרשימה שלי ארוכה.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 8, 2007 דיווח פורסם מרץ 8, 2007 ההיגיון שלו נכון, ואומר כי טרם טיסה מתכננים אותה ואחת מקבוצות הנתונים החשובים כפלט תכנון הן מהירויות המראה. אתה מדבר על FMC המשמש לביצוע הטיסה בפועל, שהוא שלב אחרי תכנון, שלב הביצוע. בלי תכנון ראוי, איך תדע איזו המראה שקטה יותר (שפירושה EPR / N1 נמוכים) תוך שמירה מיטבית על מיזעור רעידות מבנה ובלאי צמיגים), למשל בהנחת המראה ב-0030 בנתב"ג. מאילו מסלולים הינה ברת ביצוע (אורך ריצת המראה כתלות ברוח, מול אורך מסלול, נקבעים על-ידי שני גורמים, דחף הקובע האצה ו- VMCA ותצורת מדפים)? אילו זווית מדפים והפחתת דחף יאפשרו זאת על כל אחד מהמסלולים האפשריים להמראה? מכאן- קביעת המסלול העדיף מבחינתך ונתוני ההמראה שתקבע. טוב אני לא כל כך מבין את ההגיון שברצון שלךאבל אם אתה מתעקש, תדפדף בדפי מהירויות, ואם לא תמצא אז תקח הכי קרוב + מקדם בטיחות