עבור לתוכן
Yarden Antebi

שאלה בקשר ל 737

Recommended Posts

פורסם

קודם כל,אני לא חושב שזה מתאים לתמיכה כי זאת לא תמיכה טכנית,זאת שאלה על המטוס..

אז רציתי לדעת,אני מתחיל סוף סוף (עדיף מאוחר מאשר אף פעם..) להתחיל לתכנן בעצמי דלק וביצועים להמראה\נחיתה עם ה 737 וה 747...

בטבלאות של המהירויות המראה,מתייחסים למשקל הנמוך ביותר כמשקל של טיסה מלאה,שוהא 82 טון, המשקל שלי לפי חישובים שלי (בלי נוסעים, as real as it gets,באימונים לא לוקחים נוסעים..) 50 טון.

אז רציתי לדעת איך אני אחשב את המהירויות המראה עם משקל שהוא יותר נמוך ממה שהם נותנים שם..

אגב כל זה מיוחס ל 738..

פורסם

טוב אני לא כל כך מבין את ההגיון שברצון שלך

אבל אם אתה מתעקש, תדפדף בדפי מהירויות, ואם לא תמצא אז תקח הכי קרוב + מקדם בטיחות

פורסם

ב 738 ללא נוסעים עם ZFW של 41.5 טון

Planned landing weight-45500

Planned Gross takeoff weight-49500

Planned Taxi out Weight- 50000

עשיתי את זה לפי מה ש PMDG נותנים כדי לחשב דלק לטיסה,בעקרון בגלל שלא מצאתי טבלאות למשקל הזה די ניחשתי (אבל בלי הגזמה,בפרופורציה) כמה אני אצטרך לכל דבר,והספיק לי לטיסה היום בדיוק..

פורסם

טוב כל מה שאני יכול להגיד זה שאני תמיד הייתי עושה לפי הצעת ה FMC

או מקסימום לפי הדפים או במקרה הקיצוני משער לפי הטבלה

אני חושב ששלושת האפשרויות מכסות כל מצב אפשרי

ובנושא ספציפי זה חושש שלא אוכל להוסיף

פורסם

ההיגיון שלו נכון, ואומר כי טרם טיסה מתכננים אותה ואחת מקבוצות הנתונים החשובים כפלט תכנון הן מהירויות המראה. אתה מדבר על FMC המשמש לביצוע הטיסה בפועל, שהוא שלב אחרי תכנון, שלב הביצוע. בלי תכנון ראוי, איך תדע איזו המראה שקטה יותר (שפירושה EPR / N1 נמוכים) תוך שמירה מיטבית על מיזעור רעידות מבנה ובלאי צמיגים), למשל בהנחת המראה ב-0030 בנתב"ג. מאילו מסלולים הינה ברת ביצוע (אורך ריצת המראה כתלות ברוח, מול אורך מסלול, נקבעים על-ידי שני גורמים, דחף הקובע האצה ו- VMCA ותצורת מדפים)? אילו זווית מדפים והפחתת דחף יאפשרו זאת על כל אחד מהמסלולים האפשריים להמראה? מכאן- קביעת המסלול העדיף מבחינתך ונתוני ההמראה שתקבע.

טוב אני לא כל כך מבין את ההגיון שברצון שלך

אבל אם אתה מתעקש, תדפדף בדפי מהירויות, ואם לא תמצא אז תקח הכי קרוב + מקדם בטיחות

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...