עבור לתוכן
Izik Bakshi

פיקוח הערב 04/10/07

Recommended Posts

פורסם

אהלן חברים, ביוזמה ספונטנית החלטנו כמה חברים להתכנס אצל עומרי סודרי עם כמה מחשבים ולהעלות פיקוח, אז אתם מוזמנים הערב לעלות לטוס, עלינו עכשיו 19:00 וככל הנראה נמשיך אל תוך הלילה, אתם מוזמנים לבוא ולטוס בכיף.

להלן תמונה של המתחם 8) (מתנצל על האיכות, זה הפלאפון של סודרי)

dsc00070au6.jpg

פורסם

פיששש יפה :D

אני יכול לעלות לטוס אין לי רמקול ואני לא כל כך יודע איך ליפנות לפקח :?

אני רוצה לעשות טיסה קצרה לאילת

פורסם
פיששש יפה :D

אני יכול לעלות לטוס אין לי רמקול ואני לא כל כך יודע איך ליפנות לפקח :?

אני רוצה לעשות טיסה קצרה לאילת

אני מציע לך לחזור ולקרוא את ה PRC, ולראות שם שאינך מורשה לעלות לטיסה אם אתה לא מכיר את המטוס או הנהלים. אני מציע לך לסגור את כל הפינות, לוודא שהכל תקין ועובד, ורק אז לעלות לרשת.

למרות שזה מבאס כרגע - אל תדאג, ערבי פיקוח כאלו אינם דבר נדיר ב VATIL :wink:

פורסם

אני יכול לעלות לטוס אין לי רמקול ואני לא כל כך יודע איך ליפנות לפקח :?

אז אתה לא יכול לעלות לטוס.

יותר נכון - יכול כן, רצוי שלא....

תשיג רמקול ומיקרופון, וודא שהם עובדים. קרא מדריכים בנוגע לנדב"ר, קרא מדריכים בנוגע לטיסת רשת, בדוק שאתה מכיר את הנתיבים ונהלי הטיסה בשטח ישראל ע"י קריאת ה AIP ודפיות של שדה המוצא והיעד. בגמר אלה - אתה יותר ממוזמן לטוס.

פורסם

בהחלט אלכס, אפילו רצוי.

תכיר קצת נדב"ר, תבין איך מתנהלת התקשורת בין טייסים לפקחים, וככה יהיה לך הרבה יותר קל ורגוע כשאתה תעשה את הטיסה הראשונה שלך.

פורסם
הלילה עדיין לא נגמר, יאללה תגיעו :)

עד מתי צפוי הפיקוח אני מסיים לעבוד ב 23:00 ויש ל 767 שתקוע בעובדה אחרי חירום משארם בגלל מנוע שסרח?

פורסם
הלילה עדיין לא נגמר, יאללה תגיעו :)

עד מתי צפוי הפיקוח אני מסיים לעבוד ב 23:00 ויש ל 767 שתקוע בעובדה אחרי חירום משארם בגלל מנוע שסרח?

מינימום 12 בלילה וצפונה...

מה קרה לא הולכים לישון?

פורסם

השעה 1248 ואני בדרך מאתונה ולידי בצלאל מציריך ואני רואה שכולם עדיין ערים ומפקחים..

מה הולך שם אצל סודרי בלילה? :mrgreen:

פורסם

וואלה איזה כיף היה 8)

הפעם ה742 לא איכזב כולל .ins

בדרך ללרנקה אני, אמיר שפירא וערן גרנולה עשינו תיאום בצ'אט בגלל היעדר פיקוח. כמובן הAUTO LAND הסורר אילץ אותי ללכת סביב פעמיים. פעם בגלל שה AT סירב משום מה לעבור ל RETARD בשלב ה FLARE והמטוס פשוט המשיך הלאה על המסלול ופעם שנייה אממ וואלה כבר לא זוכר מה הוא עשה לי פעם שנייה...

וגם אחרי הנחיתה מצערת שלטה במנוע מס.1 בלבד...

כל זאת במזג אוויר סבבה עם ענני CB וסופות רעמים. אפילו צילמתי כמה במהלך הטיסה.

05102007010232966ou0.jpg

05102007010346013dx7.jpg

גם מהנדס הטיסה התלהב והתחיל לדפוק שוטים... :mrgreen:

05102007010327373ja7.jpg

שימו לב שייטתי בגובה 26000 רגל והסדן של הענן היה הרבה מעלי. כל זה בדרך אלינו סוף סוף. תתכוננו ליום עם מז"א מעניין מחר

תודה רבה לכל הפקחים\בקרים\טייסים נהנתי מאוד (סוףסוף..)

8)

פורסם

היה ממש מעולה אתמול בערב, תודה לכל מי שהגיע לטוס ולעזור בפיקוח.

כל הנושא התארגן תוך כמה שעות בצורה מאוד ספונטנית ויצא ממש יפה וכיף, אל תשכחו את האירוע ביום שבת עם החברים מקפריסין.

סוף שבוע מקסים וגשום לכולם.. 8)

פורסם

באמת שהיה נהדר ! אין כמו טיסות לילה.

נראלי שראיתי את ה747 בגישה ל08. (אני חיכיתי בH.P)

מה קרה בזמן האחרון? כמה פיקוח? "בעל הבית השתגע"? :P

הלוואי ורק תמשיכו כך

פורסם
וואלה איזה כיף היה 8)

הפעם ה742 לא איכזב כולל .ins

בדרך ללרנקה אני, אמיר שפירא וערן גרנולה עשינו תיאום בצ'אט בגלל היעדר פיקוח. כמובן הAUTO LAND הסורר אילץ אותי ללכת סביב פעמיים. פעם בגלל שה AT סירב משום מה לעבור ל RETARD בשלב ה FLARE והמטוס פשוט המשיך הלאה על המסלול ופעם שנייה אממ וואלה כבר לא זוכר מה הוא עשה לי פעם שנייה...

וגם אחרי הנחיתה מצערת שלטה במנוע מס.1 בלבד...

כל זאת במזג אוויר סבבה עם ענני CB וסופות רעמים. אפילו צילמתי כמה במהלך הטיסה.

05102007010232966ou0.jpg

05102007010346013dx7.jpg

גם מהנדס הטיסה התלהב והתחיל לדפוק שוטים... :mrgreen:

05102007010327373ja7.jpg

שימו לב שייטתי בגובה 26000 רגל והסדן של הענן היה הרבה מעלי. כל זה בדרך אלינו סוף סוף. תתכוננו ליום עם מז"א מעניין מחר

תודה רבה לכל הפקחים\בקרים\טייסים נהנתי מאוד (סוףסוף..)

8)

לגבי ה RFP, יש לי תאוריה מדוע הוא עושה בעיות בזמן האחרון.

בהתחלה חשבתי שמשהי אצלי דפוק, אבל אני רואה שגם לך יש את אותה הבעיה ופתאום יש שליטה על מנוע אחד בלבד בלי אפשרות לחזור לשליטה על 4 מנועים.

הגורם לדעתי זה FSINN.

כל התופעות האלו התחילו, רק לאחר התקנת FSINN.

הבעיה שלא ניתן לנטרל אותו למעלות אוטומטית, איך שה FS מניע (אלה אם משהו מכיר אופציה כזאת, נשמח לשמוע).

פורסם

הבעיה קיימת אצלי מזמן והופיע גם עם ה B200 של AEROWORX. תכנתתי כפתור דרך FSUIPC שמחזיר לפעולה את כל המצערות אבל ב2 בלילה קצת היה קשה להיזכר איזה מקש עושה את זה... :mrgreen:

חוץ מזה, הלוואי שרק זו היתה התופעה המוזרה היחידה ב RFP. למטוס יש נשמה ואופי משלו והוא לא תמיד ממושמע תופעות כמו:

ביטול AP, AT, ביטול מוד EPR ב EPRL ובכל זאת המטוס ממשיך לרוץ עם 1.45 EPR ולא משנה אם תזיז ת'מצערות גם לREVERSE.

FLARE נדרך וגם נכנס לפעולה (הופך לירוק) אבל המטוס נוחת כאילו המסלול בלרנקה זה נושאת מטוסים... (בקיצור , לא מבצע הצפה אלא ממשיך בגישה ישר לתוך המסלול...)

לאחר FLARE, מצערות לא עוברות ל RETARD והמטוס ממשיך וממשיך וממשיך....

צלילה פתאומית בזמן שילוב AP לאחר המראה. ALT SEL, לא נכנס לפעולה ב FMA למרות שמפעילים AP, VS ובוחרים ALT SEL... ועוד כהנה וכהנה. לא מצ'עמם אף פעם...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...