עבור לתוכן
Ilan Nemirovski

תקופת 08/26,איך היה?

Recommended Posts

פורסם

חברה כמו שכולכם כאן יודעים יום חמישי מסלולים 30 ו12 חוזרים לפעולה ומכאן רציתי לפתוח נושא ובו אתם תעלו חוויות,סיפורים על התקופה הזאת.

אני אישית מאוד נהנתי לנחות 08 בלילה למרות שזה לא יצא לי הרבה פעמים.

נחיתות על 26 היו עדיפות אצלי תמיד הלכתי על הארנבת הצפונית כי אהבתי לראות את ב"ג מימני :).

ובכלל אני אישית מאוד נהנתי בתקופה הזו ואני יודע טוב מאוד

ש08 ו26 יחזרו בחורף :wink: .

הערה:

שקלתי טוב טוב אם לפרסם את הנושא הזה או לא כי חשבתי שהוא מיותר אבל מצד שני רציתי לשמוע חוויות של הפקחים והטייסים מהתקופה הזו. :)

פורסם

הייתה תקופה נחמדה,

נתנה לפקחים קצת אילתור נתנה משהו מרענן חוץ מ DCT ILS12 APP ...

יותר אתגר לתקתק תנועה עם מסלול אחד, פחות מרווח נשימה,

גישות יותר מעניינות, לראות את ב"ג מגובה נמוך בנחיתה על 08 ,

היה אחלה שבעולם.

אבל כמו שאומרים, עכשיו מתגעעים ל30 ול12.

הם חוזרים, ועכשיו באמת אפשר יהיה לתקתק פי 2 תנועה בפי 2 פחות זמן.

פורסם

אצלי כל נחיתה על 08 פשוט התפללתי .....התפללתי שהציר יהיה נקי אחריי ואני יוכל לעשות בשקט בק טרק לקילו במקום לעשות את כל העיקוף בשדה בחזרה לטרמינל :mrgreen:

כנ"ל יציאות על 08 לזכור תמיד להכניס את ה Speed Intervantion בסיבוב כדי שלא יעשה פניה בגודל 200 ק"מ מעל בקשי בתל נוף.

אחלה תקופה....יאללה חזרה ליאנקי.

באותה הזדמנות - כל הכבוד לפקחים שתפקדו הייטב בתנאים לא פשוטים

פורסם

היה ממש כיף

נחיתות על 08 לא היו לי הרבה

אבל ההמראות השגרתיות על 26 ו-DEENA1E היו מאוד פשוטות, ככה שאפשר להאיץ

יחסית בגובה נמוך

גם חוץ מזה אהבתי את הפוזה של המפנים ל-K :D

פורסם

אני מסכם את התקופה הזאתי גם מהסימולטור וגם מהאמיתי...

אני גר בידיוק בD\W של ההקפה הצפונית כ"כ נהנתי בתקופה הזאתי אולם מצד שניה בסימולטור סיפור שונה לגמרי.

טוב אז לנחות 08 זה כיף אפילו חוויתי את זה לפני שבועיים באמיתי שחזרתי מלונדון...אבל....ההסעה הארוכה הזאתי מ08 ול26 מוציאה לי את הנשמה!!!

עכשיו אפשר עם 73 קל יחסית להמריא על הF ולא מרגישים בכלל את ההסעה!

תקופה מענינת ומאתגרת מאוד לא איכפת לי שתחזור על עצמה!

פורסם

האמת שהיה גדול, גם מבחינת הפיקוח וגם מבחינת הטיסה...

בתור פקח מגדל עם ILS12 לא עושים הרבה יותר מלהגיד רשאי לנחות רשאי להמריא, כש26/08 היה פעיל ברוב המקרים זה לא היה הרבה יותר שונה, אבל היו הרבה מצבי לחץ שהיו ממש כיפיים, דברים כמו לדוגא איך אנחנו מחליפים עכשיו מסלול פעיל מ26 ל08 כי יש 3 שמחכים בתור ל26 ואם מישהו ינחת על 08 הוא יצטרך לעשות 180 שיקח זמן, ולעומת זאת את הבאים ל08 אי אפשר להביא לפני שהוא יפנה את ה08 כי לא יהיה להם לאן להסיע אז הם צריכים להמתין, וכו' וכו'...

בתור טייס, לפני ש12 נסגר רוב הטיסות בכל העולם רובם הסתיימו בנחיתת ILS, וגם גישות הRNAV שעשיתי לרוב היו עם פיינל ארוך, ככה שגישת VOR ל08 שמסיימים אותה ידנית כי היא בסטיה מסוימת, וגישת RNAV עם פיינל קצר יחסית, היו דברים בהחלט לא שגרתיים וכפיים...

בקיצור היה אחלה :) ויאללה 12 !!!

פורסם

אני בתקופה הזו הרגשתי בבית כמו שאני בILS, היה לי פיינל לילי כל יום.

במקום ללכת אל הפיינל, הפיינל בא אליי :lol:

קינאתי בחולונים שגרים בקריית שרת (אלה עם הפנטאוזים) שיכלו לתפוס טרמפ על הNOSE GEAR עד ב"ג בחינם :mrgreen:

פורסם

חח איתי , פעם היית בפארק פרס? אפשר לראות משמה את קצה 08 ואת המטוסים שמנתקים מ26 אבל מאודמאוד מאוד רחוק , חוצמזה עכשיו יהיה אפשר לישון בלילה 8)

פורסם
חח איתי , פעם היית בפארק פרס? אפשר לראות משמה את קצה 08 ואת המטוסים שמנתקים מ26 אבל מאודמאוד מאוד רחוק , חוצמזה עכשיו יהיה אפשר לישון בלילה 8)

וואלה? באיזו נקודה?

פורסם

לי זאת היתה חוויה לא מכיוון הסימולטורים אלא מהחיים האמיתיים

אני גר בקריית אונו והם עוברים ממש מעלינו וכיף ככה לראות אותם מתקרבים ומסתובבים להם מרחוק לכיוון הפיינל ועכשיו שלא יהיה יותר עד שהתרגלתי,כל כך חבל,מעכשיו שום מטוס לא יעשה ארנבת צפונית אף פעם?

מתי נתבג האמיתי יפעיל את המסלול הרגיל והנורמלי?

פורסם

האמת שבתקופה האחרונה לא יצא לי לטוס, ולכן לא הספקתי להנות מהשינוי.

אבל בתור פקח, אני יכול להגיד שזה מכניס הרבה פלפל ואקשן לניהול התנועה, תכנון מראש ובעיקר הרבה אילתור, תקראו לי משוגע אבל הייתי מעדיף שזה ישאר כך. :P

פורסם
האמת שבתקופה האחרונה לא יצא לי לטוס, ולכן לא הספקתי להנות מהשינוי.

אבל בתור פקח, אני יכול להגיד שזה מכניס הרבה פלפל ואקשן לניהול התנועה, תכנון מראש ובעיקר הרבה אילתור, תקראו לי משוגע אבל הייתי מעדיף שזה ישאר כך. :P

תמיד אפשר מידי פעם לארגן את זה :lol:

פורסם
תמיד אפשר מידי פעם לארגן את זה :lol:

חח כן אפילו לא במציאות,בוני הסינרי ימצאו זמן פנוי ויוצאו איזשהי תוספת למסלולים 12/30

קצת רכבים וגדרות והוופפ יש לנו 12/30 בתיקון :mrgreen:

לא צריך מסלול בתיקון בשביל להפעיל את 26...

פורסם
לא צריך מסלול בתיקון בשביל להפעיל את 26...

והנה מה שיהב כתב:

אני יכול להגיד שזה מכניס הרבה פלפל ואקשן לניהול התנועה

בלי מסלול בתיקון לא יהיה אקשן וגם מה שאור כתב לא סתם ILS12 וזה פה מופעל הפקח קצת לחץ ופה הוא חייב לזכור לדבר לאט :wink: אבל זה לא קשור,בכול מקרה בלי מסלולים סגורים נחיתות יהיו על 12/30 בד"כ וכשהם יהיו סגורים [12/30] יופעל לחץ על 08/26 שזה מה שהפקחים פה אוהבים. :P

פורסם

טוב, עכשיו עבר מעלי המטוס האחרון ל08, היה טוב וטוב שהיה למרות החוסר שינה , עכשיו שהתל-אביבים יסבלו P:

פורסם

אני שמח שהכל חזר לקדמותו. אני רוצה תעבורה זורמת, בלי עיכובים מיותרים, בלי סיבובים ענקיים בהסעה.

לכל מי שחסר אקשן, ספונטניות, גישות NON-ILS, סידור לוגיקת הסעה ותורים לנחיתה ולהמראה, וכל זאת בתפעול של מסלול אחד בלבד, מוזמן לפקח באילת. לא צריך לחכות לאי-שמישות מסלול בנתב"ג.

פורסם
לא צריך מסלול בתיקון בשביל להפעיל את 26...

והנה מה שיהב כתב:

אני יכול להגיד שזה מכניס הרבה פלפל ואקשן לניהול התנועה

בלי מסלול בתיקון לא יהיה אקשן וגם מה שאור כתב לא סתם ILS12 וזה פה מופעל הפקח קצת לחץ ופה הוא חייב לזכור לדבר לאט :wink: אבל זה לא קשור,בכול מקרה בלי מסלולים סגורים נחיתות יהיו על 12/30 בד"כ וכשהם יהיו סגורים [12/30] יופעל לחץ על 08/26 שזה מה שהפקחים פה אוהבים. :P

ת'כלס

אני מעדיף מסלול שכל נתב"ג פעיל

ופול תנועה... שיהיה לחץ מטורף על כל השדה.

אבל בזמן האחרון.. צריך לסגור את כל השדה כדי שיהיה לץ.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...