עבור לתוכן
Barak

הצדעה לזכרו של נמרוד גרשוני ז"ל - 24.11 - *שינוי שעה*

Recommended Posts

פורסם

צהריים טובים,

אחרי שבוע הפסקה מהאירוע האחרון והמוצלח עם חברת "שחקים" אנחנו חוזרים.

הפעם, הצדעה לאחד האנשים היקרים ביותר שבסך הכל עשה מה שאהב ומצא שם את מותו.

נמרוד גרשוני היה מחלוצי החטיבה והיה טס ברשת עוד בתקופת IVAO.

את החד"ב השני הוא אירח בביתו במשך יומיים והיה לי ולשאר החטיבה תענוג גדול להיות בחברתו.

ב-19.11.04 נמרוד הצטרף לטיסה שלצערנו נגמרה בצורה רעה מאוד.

לעוד פרטים על נמרוד בקרו בכתובת הבאה : http://www.vatil.org/vatil/nimrod/

ביום שבת הקרוב בין השעות 2000-2200 מקומי אנחנו הולכים לתת את הכבוד המגיע לנמרוד.

האירוע יהיה בתצורה של מטס ("פליי-אין") משדה התעופה ראש פינה לשדה דב בנתיב הבא :

כרי דשא - אלומות - כפר תבור - צומת עפולה - צומת מגידו - עירון - חדרה - צומת השרון - אלקנה - מסילה - ש"ד

הסיבה שאלקנה בתוך הנתיב מיד אחרי צומת השרון היא שבעצם העיר כוכב יאיר נמצאת ביניהן. (עיר מגוריו של נמרוד)

אני ומתן החלטנו שזה יהיה נכון ומכובד לחלוף מעל כוכב יאיר בדרך, ולכן נשמח אם כולם ינהגו כך.

עמדות פיקוח לאירוע :

1. מגדל ר"פ

2. מגדל ש"ד

3. פלוטו

4. גישה ב"ג

כרגיל, מעוניינים נא ליצור קשר בהקדם איתי או עם מתן לתיאום.

זהו חברים, אני מצפה לנוכחות מקסימלית כי זה אירוע מאוד חשוב, מאוד מאוד חשוב.

כל מי שצריך להכין לעצמו מפות מוזמן להתחיל מעכשיו ולהגיע מוכן בשבת.

בהצלחה לכולם וטיסה טובה !

פורסם
ברק,

יש מצב להזיז לשעה מאוחרת יותר?

מאוד מעוניין להשתתף.

וכל הכבוד על האירוע המכובד.

ברוכי, משה ושאר חברי החטיבה,

תרשמו לי בבקשה באיזה שעות אתם מעדיפים ונבדוק אפשרות להזיז את האירוע כמה שצריך.

תודה מראש !

פורסם

שעת התחלה לא כלכך משנה לי.

אבל אם אפשר למשוך את זה לפחות עד 23:00 LOCAL TIME כדי שנוכל לתפוס לפחות איזה זנב מהאירוע (כמו שקרה לי ב REAL OPS...)

פורסם
שעת התחלה לא כלכך משנה לי.

אבל אם אפשר למשוך את זה לפחות עד 23:00 LOCAL TIME כדי שנוכל לתפוס לפחות איזה זנב מהאירוע (כמו שקרה לי ב REAL OPS...)

יש למישהו בעיה עקרונית שנתחיל ב-2100 ונסיים בשעה 2300 מקומי ?

נא לענות במידה ולמישהו יש בעיה כזו כדי שנוכל לסגור את זה בהקדם.

פורסם

חבר'ה, לדעתי זה לא ילך ככה.

אחד צריך הקדמה של הארוע, אחד צריך איחור של הארוע, בסופו של דבר אי אפשר לענות על ציפיות כולם.

אני עצמי לא בטוח שאוכל להגיע בשעה הנקובה, אני מאלה ששעה מאוחרת יותר תהיה יותר מתאימה, אבל אני חושב שיש שעה מסויימת שנקבעה ע"י מחלקת ההדרכה, וזו השעה שעלינו להתייחס עליה כשעת הארוע. אי אפשר לרצות את כולם, ובטח קשה עכשיו, יומיים לפני הארוע, להתחיל לשנות תכניות. מדובר בארוע שאמור להיות נרחב ובעל הרבה משתתפים.

אני עצמי אנסה להגיע בשעה הנקובה למרות הקשיים, ואם לא - אז לא. צריכה להיות שעה קבועה וברורה לכולם, בלי שינויים ומשחקים.

פורסם

במקרה הזה אני לא מסכים עם איתי.

מדובר באירוע מיוחד במינו , לזכר חבר יקר, ואני חושב שבאירוע מסוג זה שלא מתרחש כל יום מן הראוי שכלל חברי החטיבה כולל שומרי שבת יוכלו להשתתף.

לכן אני תומך בדחיית האירוע לשעה 21:00.

פורסם

טוב אז ככה,

אחרי מסדר חולים משפחתי. שתיים קיבלו גימלים ואחד גבולי.

בקיצור ההשתתפות שלי מוטלת בספק. :cry:

וגם למחרת מילואים... :?

עדיין אני חושב ששעות קצת יותר מאוחרות נוחות יותר לכולם, כולל בעלי משפחות שצריכים שקט תעשייתי מינימלי (כשהדרדסים כבר במצב סטנדביי) כדי לטוס או לפקח כמו שצריך.

פורסם

פתיחת נתיב מהיר

בתאום ואישור של ברק פכט, במהלך האירוע ייפתח נתיב מרוכז עבור מרשים לאותו הנתיב במהירות גבוהה.

כידוע, הנתיבים הנמוכים מוגבלים במהירות מירבית 180 קשר. אישית, אני מעוניין לבוא עם המוסטנג, שאוהב מהירות שיותר מתקרבת ל-300 קשר, ואני בטוח שלמספר לא מבוטל של אנשים נוספים יש כלים מעניינים שהם היו מאוד מעוניינים לבוא איתם. כאמור, אני עם המוסטנג, ואני כן מסוגל לשמור על 180 קשר, אבל זו פשוט לא אותה החוויה.

עבור אנשים כמוני, שהיו מגישים מרשה חריג, ועבור אנשים אחרים, שלא היו בטוחים אם היה מותר להם לעשות דבר שכזה, בארוע ייפתח גובה נתיב חריג לטובת מטוסים בשיוט מהיר.

הנתיב יהיה אותו הנתיב ממפת נתיבי CVFR שפירט ברק בתחילת השרשור הזה, אך גבוה ב-500 רגל מהנתיב המקורי. הנתיב מוגבל למהירות מזערית 220 קשר. הגישה היא, שכל מטוס שירצה לשייט ב-200 קשר, לא תהיה לו בעיה לשייט גם ב-180, בנתיב הרגיל. מי שירצה לשייט ב-220, 250, 300 ואפילו 550 קשר, יוכל לעשות זאת ללא פקקים בנתיב החריג, שכאמור יהיה גבוה מהמקורי ב-500 רגל כהפרדה.

המרשה יהיה מתואם עם פלוטו. חשיבות עליונה למהירות בתכנית הטיסה.

יש להגיש תכנית טיסה זהה לנתיב הרגיל, מלבד:

א. יש לרשום בהערות- "RMK/HIGH SPEED ROUTE"

ב. יש לשים לב במיוחד לגובה הנתיב ומהירות השיוט המוגשת.

ג. אני מדגיש באופן מיוחד לרשום בפרטי פרטים בגוף הנתיב את הגבהים והמהירויות לאורך הנתיב בהתאם לנקודות, למניעת בלבול של פלוטו עם תנועה בנתיב סטנדרטי.

בהצלחה לכולנו.

פורסם

שבת שלום לכולם,

להזכירכם, היום בערב יתקיים אירוע ההצדעה המתוכנן לזכרו של נמרוד גרשוני ז"ל.

אני מזכיר שבעקבות בקשה הקהל החלטנו לדחות את האירוע ולכן הוא יתחיל ב-20:00 מקומי, ולא כפי שרשמנו בהתחלה.

ליין הפקחים להיום:

פלוטו - שגיא ינאי

ש"ד - רן בן-שמואל

גישה - מתן מיכאלי

ר"פ - אנחנו עדיין מחכים לאחד שיקח את העמדה.

באחריות כל טייס וטייס להצטייד במפות (וגם סינרי) דרך אתר החטיבה טרם האירוע.

בהצלחה לכולם וטיסה טובה !

פורסם

אוף זה כזה מעצבן שכל טיסה שלי נהרסת בגלל בעיות קול :x ועוד עם בקשה בטקסט אף אחד לא מגיב לי ,איזה תסכול..

פורסם
אוף זה כזה מעצבן שכל טיסה שלי נהרסת בגלל בעיות קול :x ועוד עם בקשה בטקסט אף אחד לא מגיב לי ,איזה תסכול..

כנ"ל, היום היה משהו נוראי עם השרתי קול, ולי גם ככה יש בעיות עם השרתי קול של vacc-sag - לא החלפתי מילה אחת בקול וחבל

פורסם

מוזר, יש לי בעיות עם vacc-sag1 ועם LIVEATC, דווקא את שגיא שהיה פלוטו והיה על vacc-sag2 שמעתי מצוין! וגם את רן ומתן...

היה אירוע מצוין! הרבה מאוד תנועה, כל הכבוד אנשים!

היה בהחלט מלאא לחץ על שגיא והוא התמודד עם זה יופי 8)

אני הייתי הקרנף בנתיב המהיר, ובאיזשהו שלב שגיא פשוט נתן לי לטפס ל4000 ולעבור מעל 3 מטוסים, וישר אחרי זה מתן בגישה הנמכה 1500 למסילה.

כל הכבוד אנשים!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...