עבור לתוכן
Izik Bakshi

עזרת החטיבה במפת ATS עם J13

Recommended Posts

פורסם

אהלן חברים,

אני זקוק לעזרתכם בסריקה של מפת ATS עם הנתיב J13, למי שלא יודע הנתיב הזה משמש עבור טיסות לאילת והוא מקצר את זמן הטיסה ב 10 דקות.

הבנתי שהוא מופיע בעדכון החדש של מפת ATS פנים ארצית, אני מעוניין בסריקה שלו משני סיבות:

1) שימוש עבור כלל הקהילה

2) הוספה שלו למדריך של דרום

תודה מראש 8)

פורסם

הכנתי מפת EU 14 H/L עדכנית הכוללת את ישראל וסביבתה הרחבה. במפה מופיעה כל מערכת ATS של ישראל. חלק מתדרי הרדיו שונים מהנהוג בחטיבה, כי אנו משתמשים בפמ"ת פנים ארצי מהדורה 21, ובמציאות למשל ת"א עובד כעת על 132.00 ראשי. לא מופיעים גבהים כמקובל במפות גבוהות. נא לתת לי כתובת ואשלח.

פורסם
הכנתי מפת EU 14 H/L עדכנית הכוללת את ישראל וסביבתה הרחבה. במפה מופיעה כל מערכת ATS של ישראל. חלק מתדרי הרדיו שונים מהנהוג בחטיבה, כי אנו משתמשים בפמ"ת פנים ארצי מהדורה 21, ובמציאות למשל ת"א עובד כעת על 132.00 ראשי. לא מופיעים גבהים כמקובל במפות גבוהות. נא לתת לי כתובת ואשלח.

vatil3@vatil.org

תודה עופר 8)

פורסם

באמת צריך נוטאם לכל נתיב? הוא קיים במפות מספר שנים (לא בפמ"ת פנים ארצי שלנו, כנראה כי חסרים בו דפים, אלא למשל במפות חינם שהפיץ הפנטגון עד לפני שנה לדוגמא, אני משתמש בעזרי NAVIGRAPH ואותה העברתי חד-פעמית לאיציק), דרומה בלבד ובשבתות וחגים או באישור מיוחד, עקב טיסות אחרות ופעילויות מטווחים בעלות קדימות באיזור. מה שהיה כדאי הוא לכתוב נוהל הגעה אליו מהמראות נתב"ג, למשל יציאות תלמי2 ו-EASTBOUND2 , ב-BGN D5 ישירות BIRIM ראשוני 9,000.

טיפול בהפרדה מטיסות אחרות הוא עבודת בקר. כך לדוגמא אני מפעיל מטווחים, אזורי הצנחה והגבלות שונים בעת פיקוח גם כאשר אינם פועלים במציאות, בעיקר בכדי לתרגל טייסים מתקדמים בשינויי נתיב בהתראה קצרה יחסית באוויר.

שאלה לצוות: הנתיב J13 קיים ברשת לעת עתה?
פורסם

הנתיב J13 קיים הרבה מאוד זמן וגפ פעיל כמו כל שאר הנתיבים בארץ, אין צורך ב NOTAM כי לא נתיב חדש, יש צורך בפירוט והרחבה על צורת העבודה איתו וזו המטרה שלי, להכניס אותו למערך העבודה של הבקרים ולהרחיב עליו מעט.

תודה לעופר ורז על הקבצים ששלחו לי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...