עבור לתוכן
E.Z

בני כמה אנחנו ?

Recommended Posts

פורסם

איציק,

זה בדיוק מתקשר לנושא בנית מערך הפיקוח אליו התייחסתי בשרשור אחר שלשום. אם תיקח את ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו' בהן פעילות הפיקוח ענפה, תראה תמונה הפוכה. זו גם הסיבה שעם הקמת הצוות פניתי לכל הותיקים והבכירים בבקשה אישית להתגייס למאמץ מחודש. הרי קשה מאוד להכין צוות מדריכים מובילים, בוחנים ובקרים בכירים, כאשר אנשים הולכים בגיל 18 לצבא ואחריו לימודים, טיול, עבודה ומשפחה, עם רמת אנרגיה נותרת נמוכה לענייננו.

הותיק ביותר שאני מכיר ברשת מתקרב לגיל 70, טון אוט מהולנד, סופרווייזר ו-VATEUD8 הממונה על הפיקוח באירופה.

פורסם

עופר אני מסכים עם כל מילה שלך

ליציבות פיקוח צריכים לעודד אנשים מבוגרים יותר שיהיו הבסיס היציב

לא בגלל שהצעירים לא טובים - רק בגלל הסיבות שציינת

צריך לחשוב על דרך שבה נצליח להדביק עוד אנשים בנושא.

אולי הדגמות פיקוח או פירסום ממוקד של הפעילות שלנו באתרים שונים...

חוץ מזה שלחתי את קולי ... :lol:

פורסם
  Nisim Shoval כתב:
עופר אני מסכים עם כל מילה שלך

ליציבות פיקוח צריכים לעודד אנשים מבוגרים יותר שיהיו הבסיס היציב

לא בגלל שהצעירים לא טובים - רק בגלל הסיבות שציינת

צריך לחשוב על דרך שבה נצליח להדביק עוד אנשים בנושא.

אולי הדגמות פיקוח או פירסום ממוקד של הפעילות שלנו באתרים שונים...

חוץ מזה שלחתי את קולי ... :lol:

ניסים כדי ללמד מישהו לשוט, מספיק שתדליק אותו על הים. את הסירה הוא יבנה כבר לבדו :)

קיצר, שווה לך לנסות לתלות באמדוקס תערוכת תמונות שצולמו בטיסות ופיקוח בסימולטור :wink:

פורסם
  opherben כתב:
איציק,

זה בדיוק מתקשר לנושא בנית מערך הפיקוח אליו התייחסתי בשרשור אחר שלשום. אם תיקח את ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו' בהן פעילות הפיקוח ענפה, תראה תמונה הפוכה. זו גם הסיבה שעם הקמת הצוות פניתי לכל הותיקים והבכירים בבקשה אישית להתגייס למאמץ מחודש. הרי קשה מאוד להכין צוות מדריכים מובילים, בוחנים ובקרים בכירים, כאשר אנשים הולכים בגיל 18 לצבא ואחריו לימודים, טיול, עבודה ומשפחה, עם רמת אנרגיה נותרת נמוכה לענייננו.

הותיק ביותר שאני מכיר ברשת מתקרב לגיל 70, טון אוט מהולנד, סופרווייזר ו-VATEUD8 הממונה על הפיקוח באירופה.

גם עכשיו וגם אז אני חושב שאתה צודק, ואני ינצל את הבמה כדי לפנות לחברים המבוגרים שבחטיבה לבוא לתרום בין אם זה בפיקוח או ב IFS.

פורסם
  Izik - VATIL3 כתב:
  opherben כתב:
איציק,

זה בדיוק מתקשר לנושא בנית מערך הפיקוח אליו התייחסתי בשרשור אחר שלשום. אם תיקח את ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו' בהן פעילות הפיקוח ענפה, תראה תמונה הפוכה. זו גם הסיבה שעם הקמת הצוות פניתי לכל הותיקים והבכירים בבקשה אישית להתגייס למאמץ מחודש. הרי קשה מאוד להכין צוות מדריכים מובילים, בוחנים ובקרים בכירים, כאשר אנשים הולכים בגיל 18 לצבא ואחריו לימודים, טיול, עבודה ומשפחה, עם רמת אנרגיה נותרת נמוכה לענייננו.

הותיק ביותר שאני מכיר ברשת מתקרב לגיל 70, טון אוט מהולנד, סופרווייזר ו-VATEUD8 הממונה על הפיקוח באירופה.

גם עכשיו וגם אז אני חושב שאתה צודק, ואני ינצל את הבמה כדי לפנות לחברים המבוגרים שבחטיבה לבוא לתרום בין אם זה בפיקוח או ב IFS.

הבעיה שאין לנו מספיק מבוגרים = מעל גיל 50 עם ילדים מעל גיל 18

אחרי יום עבודה + משפחה + MRD + TFC כמעט ולא נשאר זמן לכלום.

ואם הוא נשאר, הוא מוקדם לאשה ולמטלות הבית.

תאמין לי שהיתי מעדיף לשבת כל היום, לפקח ולהדריך, אבל מה לעשות, סדר

העדיפות משאיר אותם אחרונים ברשימה :(

פורסם
  Ran56 כתב:
  Izik - VATIL3 כתב:
  opherben כתב:
איציק,

זה בדיוק מתקשר לנושא בנית מערך הפיקוח אליו התייחסתי בשרשור אחר שלשום. אם תיקח את ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו' בהן פעילות הפיקוח ענפה, תראה תמונה הפוכה. זו גם הסיבה שעם הקמת הצוות פניתי לכל הותיקים והבכירים בבקשה אישית להתגייס למאמץ מחודש. הרי קשה מאוד להכין צוות מדריכים מובילים, בוחנים ובקרים בכירים, כאשר אנשים הולכים בגיל 18 לצבא ואחריו לימודים, טיול, עבודה ומשפחה, עם רמת אנרגיה נותרת נמוכה לענייננו.

הותיק ביותר שאני מכיר ברשת מתקרב לגיל 70, טון אוט מהולנד, סופרווייזר ו-VATEUD8 הממונה על הפיקוח באירופה.

גם עכשיו וגם אז אני חושב שאתה צודק, ואני ינצל את הבמה כדי לפנות לחברים המבוגרים שבחטיבה לבוא לתרום בין אם זה בפיקוח או ב IFS.

הבעיה שאין לנו מספיק מבוגרים = מעל גיל 50 עם ילדים מעל גיל 18

אחרי יום עבודה + משפחה + MRD + TFC כמעט ולא נשאר זמן לכלום.

ואם הוא נשאר, הוא מוקדם לאשה ולמטלות הבית.

תאמין לי שהיתי מעדיף לשבת כל היום, לפקח ולהדריך, אבל מה לעשות, סדר

העדיפות משאיר אותם אחרונים ברשימה :(

מזדהה עם הכל X3.

למרות זאת, לדעתי גם בתוחום טיסה וגם בתחום פיקוח כן צריך לעשות סוג של מאמץ ולשנות סדרי עדיפויות להדרכה למשך כמה חודשים כדי להביא את החטיבה למסה קריטית של אנשים "מודרכים" כדי שיותר מאוחר דברים כבר יקרו מאליהם.

שוב: יש הרבה חבר'ה צעירים על הכיפק עם רמת ידע מצויינת - בכמה נושאים הרבה יותר ממה שאני יודע (וזה לא כזה ביג דיל...). אבל אחרי שנה שנתיים החבר'ה הצעירים מתגייסים.

ב IFS, למשל כבר מתחילים לראות קצה של תוצאות כאשר חלק מבוגרי הקורסים האחרונים מתעניינים בהדרכה במסגרת ביה"ס.

פורסם
  Ran56 כתב:
  Izik - VATIL3 כתב:
  opherben כתב:
איציק,

זה בדיוק מתקשר לנושא בנית מערך הפיקוח אליו התייחסתי בשרשור אחר שלשום. אם תיקח את ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו' בהן פעילות הפיקוח ענפה, תראה תמונה הפוכה. זו גם הסיבה שעם הקמת הצוות פניתי לכל הותיקים והבכירים בבקשה אישית להתגייס למאמץ מחודש. הרי קשה מאוד להכין צוות מדריכים מובילים, בוחנים ובקרים בכירים, כאשר אנשים הולכים בגיל 18 לצבא ואחריו לימודים, טיול, עבודה ומשפחה, עם רמת אנרגיה נותרת נמוכה לענייננו.

הותיק ביותר שאני מכיר ברשת מתקרב לגיל 70, טון אוט מהולנד, סופרווייזר ו-VATEUD8 הממונה על הפיקוח באירופה.

גם עכשיו וגם אז אני חושב שאתה צודק, ואני ינצל את הבמה כדי לפנות לחברים המבוגרים שבחטיבה לבוא לתרום בין אם זה בפיקוח או ב IFS.

הבעיה שאין לנו מספיק מבוגרים = מעל גיל 50 עם ילדים מעל גיל 18

אחרי יום עבודה + משפחה + MRD + TFC כמעט ולא נשאר זמן לכלום.

ואם הוא נשאר, הוא מוקדם לאשה ולמטלות הבית.

תאמין לי שהיתי מעדיף לשבת כל היום, לפקח ולהדריך, אבל מה לעשות, סדר

העדיפות משאיר אותם אחרונים ברשימה :(

רן, אני שוב אומר שאתה דוגמא די טובה למבוגר שכן משקיע מזמנו ומדריך ובוחן מדי פעם, למה אתה דוגמא טובה? מעטים מאוד מהמבוגרים כאן בונים קוקפיט (MRD) ולכן, אם ניקח אותך כדוגמא מייצגת לרוב המבוגרים בקהילה ונוריד את בניית קוקפיט (תסכים שזה זמן לא קטן), ישאר הרבה יותר זמן כדי לחלק אותו בטיסה/פיקוח/הדרכה.

פורסם
  Izik - VATIL3 כתב:
  Ran56 כתב:
  Izik - VATIL3 כתב:
  opherben כתב:
איציק,

זה בדיוק מתקשר לנושא בנית מערך הפיקוח אליו התייחסתי בשרשור אחר שלשום. אם תיקח את ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו' בהן פעילות הפיקוח ענפה, תראה תמונה הפוכה. זו גם הסיבה שעם הקמת הצוות פניתי לכל הותיקים והבכירים בבקשה אישית להתגייס למאמץ מחודש. הרי קשה מאוד להכין צוות מדריכים מובילים, בוחנים ובקרים בכירים, כאשר אנשים הולכים בגיל 18 לצבא ואחריו לימודים, טיול, עבודה ומשפחה, עם רמת אנרגיה נותרת נמוכה לענייננו.

הותיק ביותר שאני מכיר ברשת מתקרב לגיל 70, טון אוט מהולנד, סופרווייזר ו-VATEUD8 הממונה על הפיקוח באירופה.

גם עכשיו וגם אז אני חושב שאתה צודק, ואני ינצל את הבמה כדי לפנות לחברים המבוגרים שבחטיבה לבוא לתרום בין אם זה בפיקוח או ב IFS.

הבעיה שאין לנו מספיק מבוגרים = מעל גיל 50 עם ילדים מעל גיל 18

אחרי יום עבודה + משפחה + MRD + TFC כמעט ולא נשאר זמן לכלום.

ואם הוא נשאר, הוא מוקדם לאשה ולמטלות הבית.

תאמין לי שהיתי מעדיף לשבת כל היום, לפקח ולהדריך, אבל מה לעשות, סדר

העדיפות משאיר אותם אחרונים ברשימה :(

רן, אני שוב אומר שאתה דוגמא די טובה למבוגר שכן משקיע מזמנו ומדריך ובוחן מדי פעם, למה אתה דוגמא טובה? מעטים מאוד מהמבוגרים כאן בונים קוקפיט (MRD) ולכן, אם ניקח אותך כדוגמא מייצגת לרוב המבוגרים בקהילה ונוריד את בניית קוקפיט (תסכים שזה זמן לא קטן), ישאר הרבה יותר זמן כדי לחלק אותו בטיסה/פיקוח/הדרכה.

כבר אמרתי יותר מפעם אחת שאין לי מושג איך רן / ברוכי עושים את זה.

אני עם ילדה חדשה אחת ועבודה עם שעות נורמליות ואין לי זמן מעבר להשקעה בבית ובמשפחה.

אולי יש מכונה כזאת שדוחסת זמן או מייצרת עוד לשימוש חופשי? אם יש למישהו מכונה כזאת שיעלה אותה ל- AVSIM. עברנו דירה לפני כמעט 3 שבועות והיוק עוד בארגז :(

פורסם

"האנשים הכי עסוקים , הם האנשים עם הכי הרבה זמן פנוי"

ואת זה אחד החניכים של מחזור 9 ,שהוא מנהל באיזה חברת הי-טק נראה לי אמר.

פורסם
  אביב קרבל כתב:
"האנשים הכי עסוקים , הם האנשים עם הכי הרבה זמן פנוי"

ואת זה אחד החניכים של מחזור 9 ,שהוא מנהל באיזה חברת הי-טק נראה לי אמר.

קרבל, אני חושב שניסים אמר את זה :roll: :wink: .

פורסם

יש נתונים יחסית מעניינים

בסופו של דבר יותר מ 50 אחוז עם מעל 18

מה שמעניין שקהל הסטודנטים\ חיילים משוחררים (21-30) הוא יחסית במיעוט

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...