שי_אלעזר פורסם אוגוסט 26, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2008 קיסריה בדרך הביתה.... ביום חמישי ינחת בנתב"ג המטוס החדש של אל-על 737-800 "קיסריה". יום נעים לכולם שי אלעזר
Yarden Ben-Dor פורסם אוגוסט 26, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2008 י' נמצא כרגע בכוננות מיידית לעבוד על הבחור!
Ilan Nemirovski פורסם אוגוסט 26, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2008 פירסמתי כבר בחדשות אגב הוא נחת והנה הפוסט המלא שלי עם עוד נתונים. http://vatil.org/vatil/board/viewtopic. ... &start=495
bar levy פורסם אוגוסט 27, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 27, 2008 כזה חתיך. נהלל הבא בתור המטוס הבא נקרא כנרת
Moshe Bensal פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 וואאוו איזה חתיך, מקווה שכנרת תהיה חתיכה, חחחח. תודה על השיתוף.
Ido Rosenthal פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 י' נמצא כרגע בכוננות מיידית לעבוד על הבחור! מה יהיה?
moshe elbaz פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 עם כל הסמפטיה להתחדשות אלעל ההגעה של המטוסים האלה ושל ה777 שיגיעו מסמלת סוף לשני ציים ותיקים שיעלמו לגמרי בסביבות 2010 בעקבות תוכנית ההתייעלות של החברה
Eyal Seminar פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 עם כל הסמפטיה להתחדשות אלעל ההגעה של המטוסים האלה ושל ה777 שיגיעו מסמלת סוף לשני ציים ותיקים שיעלמו לגמרי בסביבות 2010 בעקבות תוכנית ההתייעלות של החברה 75/742? אשמח אם תוכל לפרט על המטוסים שמגיעים...
moshe elbaz פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 757 וה767 זה הציים שנפרדים מאלעל. החסרונות בציי ה75 וה76 הם מנועי הרולס רויס מהדגמים הישנים יותר שהם אומנם חזקים אבל לוקחים המון המון דלק מה שיגרום לצימצום רווחים. זה הסיבה הישירה שהפסיקו את הטיסות למיאמי למרות השמטוסים היו מלאים לא היה רווח בטיסה. רולס רויס הוציאו את המנוע החדש שמתאים ל77 ול787 שחסכונים בדלק ובעלי עוצמה גבוהה מאוד שיגדילו את הרווחים. ויגרמו לסגירה של ה76 באלעל. כנ"ל לגבי הצי של ה757 (שדרך אגב זה אותם טיסיים לשני הציים) ה738 יתפוס את מקומו בגלל הטווח המוגדל והמנוע החסכוני. לגבי ה747-400 אני מאמין שב10 שנים הקרובות יסגר בגלל צריכת הדלק הגבוהה. סתם לידיעה צריכת דלק של 747 לניו יורק גבוהה יותר מצריכת דלק של 777 ללוס אנג'לס. לגבי מחלקת הקרגו לאט לאט היעדים שלהם נסגרים ויש סיכוי שהמחלקה הזאת תסגר. 742 זה רק קרגו. המטוסים שאמורים להגיע בקרוב (שנה) זה עוד 777 חדשים שיגבו את הציים לטווח בנוני ארוך. אלעל מכרה את האופציות שלה להיות בין הראשונות שתקבל 787 לכשיצא ולכן היא עכשיו באמצע התור וזה יקח עוד כמה שני טובות.
E.Z פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 757 וה767 זה הציים שנפרדים מאלעל. החסרונות בציי ה75 וה76 הם מנועי הרולס רויס מהדגמים הישנים יותר שהם אומנם חזקים אבל לוקחים המון המון דלק מה שיגרום לצימצום רווחים. זה הסיבה הישירה שהפסיקו את הטיסות למיאמי למרות השמטוסים היו מלאים לא היה רווח בטיסה. רולס רויס הוציאו את המנוע החדש שמתאים ל77 ול787 שחסכונים בדלק ובעלי עוצמה גבוהה מאוד שיגדילו את הרווחים. ויגרמו לסגירה של ה76 באלעל. כנ"ל לגבי הצי של ה757 (שדרך אגב זה אותם טיסיים לשני הציים) ה738 יתפוס את מקומו בגלל הטווח המוגדל והמנוע החסכוני. לגבי ה747-400 אני מאמין שב10 שנים הקרובות יסגר בגלל צריכת הדלק הגבוהה. סתם לידיעה צריכת דלק של 747 לניו יורק גבוהה יותר מצריכת דלק של 777 ללוס אנג'לס. לגבי מחלקת הקרגו לאט לאט היעדים שלהם נסגרים ויש סיכוי שהמחלקה הזאת תסגר. 742 זה רק קרגו. המטוסים שאמורים להגיע בקרוב (שנה) זה עוד 777 חדשים שיגבו את הציים לטווח בנוני ארוך. אלעל מכרה את האופציות שלה להיות בין הראשונות שתקבל 787 לכשיצא ולכן היא עכשיו באמצע התור וזה יקח עוד כמה שני טובות. את מטוסי המטען אלעל אולי תקצץ אבל בהחלט לא תסגור - החברה חייבת ע"פ הסכמים עם הממשלה להחזיק מטוסי מטען לשעות הצורך
moshe elbaz פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 והמדינה חייבת לאעל % מהוצאות הביטחון... זה לא קורה. ואם אלעל תפסיד כסף היא תמצא דרך להיפטר מהמחלקת מטענים. אני חושב שזה די עצוב
E.Z פורסם אוגוסט 29, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 29, 2008 והמדינה חייבת לאעל % מהוצאות הביטחון... זה לא קורה. ואם אלעל תפסיד כסף היא תמצא דרך להיפטר מהמחלקת מטענים. אני חושב שזה די עצוב זה לא משנה אסור לחברה ע"פ חוק להישאר בלי מטוסי מטען
AaronDagan פורסם ספטמבר 2, 2008 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2008 אלעד ואלבז..... אני מבין את תחושות "השייכות" שלכם, גם אני הייתי ככה בעברי הלא רחוק... לעניין הצטיידות: 1. "כנרת" יגיע (תגיע) בקרוב ובתחילת 2009 3 הבאים: "דגניה", "נהלל" ו-"ירדן". מה שחשוב מהבחינה העיסקית-שיווקית לחברה אלו הם נתוני המושבים (מרווח) ומספרם וכמובן החיסכון התפעולי של המטוסים האלה. 2. התחדשות היא מילת המפתח כמעט בכל תחום ובעיקר בתעופה. מטוסי ה-757-767 מיצו את עצמם ואין סיבה כלכלית להחזיקם בתנאי השוק של היום. אם כל הצער והסימפטיה, אין ברירה וצריך להתחדש. 3. החברה רכשה 4 מטוסי 777 שצפויים להכנס לשירות בין 2012-2013 כדי לתגבר את הקווים הארוכים. 4. לגבי המטען - למרות עלויות התפעול המטורפות, עדיין יש נחיצות לשמור על הקוים. זה לא אומר שתיתכן החלטה שונה אבל כרגע המטוסים עובדים. בקיצור, יש למה לצפות. בהצלחה לכולכם.