עבור לתוכן
Eyal Seminar

**אירוע-TLV-ISTANBUL-TLV /13.12.2008-17-21Z**

Recommended Posts

פורסם
יש אזאקת ROVEN INFO גם באירוע?

אל תתנו לו להמריא עד שלא כולם נהנים מהפיקוח :P

אל תדאג,האזעקה נפעלת כנראה עם התחברות,לא יודע אני לא בקיא תבוכנה המשוכללת הזאת שנקראת ROVEN INFO

חחח אני מבין שיהיה ממש רועש על הערוץ

ברור,ערוץ היוניקום הקולי יהיה מפוצץ!

בוא נקווה שלא נצטרך תיוניקום חחחח

פורסם

היה אחד האירועים הנחמדים ביותר.

פקחים אדיבים מאוד ומפקחים נהדר בשני הארצות.

כשהייתי מיוצב על 36R אז הפקח שאל אותי אם אני מעוניין ב36L בגלל שהיה עוד מישהו מיוצב,אז הלכתי על זה וביצעתי גישת ראיה.

ובסיום מצויין הפקח סיים בשבת שלום,כל הכבוד!

פורסם

טסתי ובאמת היה מעולה ,

צר לי מאוד שטייסים מחו"ל מגיעים עכשיו לנחיתה ואין להם פיקוח -

דבר שלא היה אמור להיות כי מארגני האירוע אמרו שיהיה פיקוח עד 11 ...

פורסם
טסתי ובאמת היה מעולה ,

צר לי מאוד שטייסים מחו"ל מגיעים עכשיו לנחיתה ואין להם פיקוח -

דבר שלא היה אמור להיות כי מארגני האירוע אמרו שיהיה פיקוח עד 11 ...

בידיוק באתי לשאול את זה

פורסם

אההההה,גנבו לי את הקולסיין!!!!!!!!!!עשיתי בוקינג עם האלעל 315 ומישהו גנב לי אותו :cry:

אגב,קרבל עשיתה אחלה עבודה בניתוק הראובן אינפו!!קבל ח"ח![מקווה שלא החזרתה אותו בסווף האירוע :? ]

פורסם

אירוע מצוין, פיקוח מצוין משני הצדדים, השתתפות יפה מאד :!:

קבלו שתי תמונות מייצגות: הראשונה ביציאה, מסודרים מהקטן לגדול והשניה בשער באיסטנבול כשמאחור אלעל אחרי שנחת ואלעל אחר מסיע לשער :)

1copy.jpg

5copy.jpg

תודה רבה רבה לכולם 8)

פורסם

איזה כיף היה? למרות שנשארתי בגבולות הFIR הישראלי (כן עוד לא סיימתי הגדר מכשירים :mrgreen: ) היה ממש כיף (בעיקר לשמוע את כל החברה מטורקיה שבאו)

תודה לכל הפקחים והחברה שטסו.

פורסם
ברוכי..ככה אתה נותן שייראו את הELD שלי? :lol:

היית מגדיר אותו דרך הFSINN ואז זאת הייתה יכולה להיות תמונה מושלמת...=]

P.S

אחלה תמונות

צודק. אבל עד שאני מוצא זמן לטוס...

אתמול נחתנו בבית בערך ב2045. דפיות היו מוכנות על השולחן כבר מיום שישי.

FP שילדי כבר היה מוכן בFSBUILD היה צריך לעדכן SID (אין STAR כידוע) ורוחות ברום ולקפוץ לאוויר.

עם כל זה, היו פה ושם הפרעות בסגנון: "תשים ת'תיקים בחדר, תוציא ת'כביסה מהמייבש, תבדוק אם הילדים נרדמו" כל זה דווקא ב CRITICAL PHASE...

לך תסביר לאישה מה זה CRITICAL PHASE, ולך תסביר לפקח באיסטנבול מה זה אישה...

פורסם

ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??:)))

בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים.

ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית:)

פורסם
ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??:)))

בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים.

ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית:)

הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל.

בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\

לעוד מישהו זה קרה?

פורסם
ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??:)))

בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים.

ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית:)

הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל.

בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\

לעוד מישהו זה קרה?

משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה.

דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210?

פורסם
ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??:)))

בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים.

ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית:)

הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל.

בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\

לעוד מישהו זה קרה?

משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה.

דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210?

בין 240-230.

פורסם
ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??:)))

בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים.

ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית:)

הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל.

בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\

לעוד מישהו זה קרה?

משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה.

דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210?

בין 240-230.

אז אם ככה אין שום דבר פסול בזה שהוא משנה את דעתו ומגביל אותך עד 210 יכול להיות שנכנס גורם שהוא לא לקח בחשבון והיה צריך להפריד אותך אם היית כבר נגיד ב 180 ואז היית צריך לפתוח מנוע ולטפס זה כבר סיפור אחר ודיי מבאס אבל באמת שמה שהוא עשה בנסיבות שלו כנראה לגיטימי, בתור פקח עשיתי זאת לא מעט פעמים בגלל כל מיני אילוצים שלא לקחתי בחשבון.

פורסם
ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??:)))

בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים.

ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית:)

הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל.

בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\

לעוד מישהו זה קרה?

משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה.

דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210?

בין 240-230.

אז אם ככה אין שום דבר פסול בזה שהוא משנה את דעתו ומגביל אותך עד 210 יכול להיות שנכנס גורם שהוא לא לקח בחשבון והיה צריך להפריד אותך אם היית כבר נגיד ב 180 ואז היית צריך לפתוח מנוע ולטפס זה כבר סיפור אחר ודיי מבאס אבל באמת שמה שהוא עשה בנסיבות שלו כנראה לגיטימי, בתור פקח עשיתי זאת לא מעט פעמים בגלל כל מיני אילוצים שלא לקחתי בחשבון.

אין לי בעיה עם זה כל עוד נחתתי בשלום ;).

רק שזה דיי מעצבן כל שניה להחליף את הגובה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...