Waheb פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 יש אזאקת ROVEN INFO גם באירוע? אל תתנו לו להמריא עד שלא כולם נהנים מהפיקוח אל תדאג,האזעקה נפעלת כנראה עם התחברות,לא יודע אני לא בקיא תבוכנה המשוכללת הזאת שנקראת ROVEN INFO חחח אני מבין שיהיה ממש רועש על הערוץ ברור,ערוץ היוניקום הקולי יהיה מפוצץ! בוא נקווה שלא נצטרך תיוניקום חחחח
Roman Dreer פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 למה אין על זה באנר באתר הגלובלי VATSIM? חבל...
Amit Doron פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 היה אחד האירועים הנחמדים ביותר. פקחים אדיבים מאוד ומפקחים נהדר בשני הארצות. כשהייתי מיוצב על 36R אז הפקח שאל אותי אם אני מעוניין ב36L בגלל שהיה עוד מישהו מיוצב,אז הלכתי על זה וביצעתי גישת ראיה. ובסיום מצויין הפקח סיים בשבת שלום,כל הכבוד!
TDK פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 טסתי ובאמת היה מעולה , צר לי מאוד שטייסים מחו"ל מגיעים עכשיו לנחיתה ואין להם פיקוח - דבר שלא היה אמור להיות כי מארגני האירוע אמרו שיהיה פיקוח עד 11 ...
Mark163 פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 טסתי ובאמת היה מעולה , צר לי מאוד שטייסים מחו"ל מגיעים עכשיו לנחיתה ואין להם פיקוח - דבר שלא היה אמור להיות כי מארגני האירוע אמרו שיהיה פיקוח עד 11 ... בידיוק באתי לשאול את זה
David Bendavid פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 אירוע מעולה! הפקחים הטורקים היו ממש אדיבים, מקווה שיהיו עם הטורקים עוד אירועים. למי עוד הפקח מגדל אמר שבת שלום?
Yoav Hahamo פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 היה באמת ארוע מעולה, הרבה תנועה, פיקוח אביד מצד הטורקים, רק חבל שנסגר הפיקוח מוקדם מהרגיל.. שבוע טוב
rovenroven פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 אחלה אירוע!!!!טסתי היה מעולה!!פיקוח איכותי!! ואיך לא בסיום?שבת שלום!!
rovenroven פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 אההההה,גנבו לי את הקולסיין!!!!!!!!!!עשיתי בוקינג עם האלעל 315 ומישהו גנב לי אותו :cry: אגב,קרבל עשיתה אחלה עבודה בניתוק הראובן אינפו!!קבל ח"ח![מקווה שלא החזרתה אותו בסווף האירוע :? ]
Moshe Mizrahi פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 אירוע מצוין, פיקוח מצוין משני הצדדים, השתתפות יפה מאד :!: קבלו שתי תמונות מייצגות: הראשונה ביציאה, מסודרים מהקטן לגדול והשניה בשער באיסטנבול כשמאחור אלעל אחרי שנחת ואלעל אחר מסיע לשער תודה רבה רבה לכולם
Elad Zeierman פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 ארוע מעולה חבל שלקראת הסוף כולם ברחו תמונות בלינק http://vatil.org/vatil/board/viewtopic. ... 849#251849
Adam Waiser פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 איזה כיף היה? למרות שנשארתי בגבולות הFIR הישראלי (כן עוד לא סיימתי הגדר מכשירים :mrgreen: ) היה ממש כיף (בעיקר לשמוע את כל החברה מטורקיה שבאו) תודה לכל הפקחים והחברה שטסו.
Shachar Hzkelevich פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 סורי שהייתי צריך להתנתק מוקדם.. ההשגחה שלי נגמרה ומה לעשות אמא צועקת אחרי 3 וחצי שעות...
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 13, 2008 דיווח פורסם דצמבר 13, 2008 כמה משלי מהאירוע: איסטנבול אני בהסעה ל36R כשאלעל 547 נוחת מיד אחרי המראה: מבצע SID YAA1K יופי של עננים
Moshe Mizrahi פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי אני רואה שאיך שלא נסובב את זה תמיד זה יגיע לדואר אהבתי את הפנל של המטוס שלך... נראה כמו משהו צבאי ישן כזה
avigilad99 פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי..ככה אתה נותן שייראו את הELD שלי? היית מגדיר אותו דרך הFSINN ואז זאת הייתה יכולה להיות תמונה מושלמת...=] P.S אחלה תמונות
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי..ככה אתה נותן שייראו את הELD שלי? היית מגדיר אותו דרך הFSINN ואז זאת הייתה יכולה להיות תמונה מושלמת...=] P.S אחלה תמונות צודק. אבל עד שאני מוצא זמן לטוס... אתמול נחתנו בבית בערך ב2045. דפיות היו מוכנות על השולחן כבר מיום שישי. FP שילדי כבר היה מוכן בFSBUILD היה צריך לעדכן SID (אין STAR כידוע) ורוחות ברום ולקפוץ לאוויר. עם כל זה, היו פה ושם הפרעות בסגנון: "תשים ת'תיקים בחדר, תוציא ת'כביסה מהמייבש, תבדוק אם הילדים נרדמו" כל זה דווקא ב CRITICAL PHASE... לך תסביר לאישה מה זה CRITICAL PHASE, ולך תסביר לפקח באיסטנבול מה זה אישה...
moshe elbaz פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??)) בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים. ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית
David Bendavid פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??))בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים. ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל. בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\ לעוד מישהו זה קרה?
Elad Zeierman פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??))בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים. ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל. בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\ לעוד מישהו זה קרה? משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה. דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210?
David Bendavid פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??))בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים. ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל. בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\ לעוד מישהו זה קרה? משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה. דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210? בין 240-230.
Elad Zeierman פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??))בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים. ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל. בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\ לעוד מישהו זה קרה? משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה. דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210? בין 240-230. אז אם ככה אין שום דבר פסול בזה שהוא משנה את דעתו ומגביל אותך עד 210 יכול להיות שנכנס גורם שהוא לא לקח בחשבון והיה צריך להפריד אותך אם היית כבר נגיד ב 180 ואז היית צריך לפתוח מנוע ולטפס זה כבר סיפור אחר ודיי מבאס אבל באמת שמה שהוא עשה בנסיבות שלו כנראה לגיטימי, בתור פקח עשיתי זאת לא מעט פעמים בגלל כל מיני אילוצים שלא לקחתי בחשבון.
David Bendavid פורסם דצמבר 14, 2008 דיווח פורסם דצמבר 14, 2008 ברוכי זה חוקי ככה להכין מקודש לחול??))בכל מקרה לא אהבתי את הפיקוח באיסטנבול הם לא כ"כ ידעו איך להסתדר כשהיה לגישה מעל 4 מטוסים. ובקרקע חיכתי 10 דקות עד שהוא נתן לי הוראות הסעה כי הוא היה עסוק בלצעוק על מישהו בתורכית הגישה היה סבבה,אבל איסטנבול סנטר שיגע לי ת'שכל. בהתחלה אמר לי להנמיך לFL200, בעודי מנמיך הוא אומר לי להמשיך הנמכה לFL180, אחרי זה הוא אומר לי FL210 =\ לעוד מישהו זה קרה? משה מה שכתבת לא אינדיקציה לפיקוח טוב בעומד יש הרבה פקטורים של שיקול דעת וסדר עדיפויות... הפיקוח הטורקי מההיכרות שלי והניסיון לי איתם בסדר גמור וגם הפעם הם לא אכזבו פרט לסנטר שנשמע זוועה אבל עשה את העבודה. דוד באיזה גובה היית שהוא אמר לך לרדת ל210? בין 240-230. אז אם ככה אין שום דבר פסול בזה שהוא משנה את דעתו ומגביל אותך עד 210 יכול להיות שנכנס גורם שהוא לא לקח בחשבון והיה צריך להפריד אותך אם היית כבר נגיד ב 180 ואז היית צריך לפתוח מנוע ולטפס זה כבר סיפור אחר ודיי מבאס אבל באמת שמה שהוא עשה בנסיבות שלו כנראה לגיטימי, בתור פקח עשיתי זאת לא מעט פעמים בגלל כל מיני אילוצים שלא לקחתי בחשבון. אין לי בעיה עם זה כל עוד נחתתי בשלום . רק שזה דיי מעצבן כל שניה להחליף את הגובה.