dolev_ravid פורסם דצמבר 16, 2008 דיווח פורסם דצמבר 16, 2008 האם קיים דבר כזה ברשת שלנו ? אם כן, הכיצד אוכל להצטרף? עם מי אני יכול לדבר על הנושא?
Mark163 פורסם דצמבר 16, 2008 דיווח פורסם דצמבר 16, 2008 אתה מתכוון ל-VATSIM ול-FLIGHT SIMULATOR? כי לפי מה שאני יודע אין למרות שאתה יכול פשוט לטוס טיסה צבאית עם קולסיין צבאי וכ'ו. לעומת זאת הסימולטור FALCON ALLIED FORCE יש שם טייסות וקורסים וכ'ו ממליץ לך לחפש על זה בגוגל ותמצא זה טייסות ישראליות עם כל מיני משימות הפצצה וכ'ו.
dolev_ravid פורסם דצמבר 16, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 16, 2008 טוב לדעת . בכל אופן אני אתחיל לטוס תחת הקול סיין - IAF001 . באיבאו בעבר ניסיתי להרים משהו כמו חייל האוויר הוירטואלי... נראה אם כאן תיהיה דרישה אולי אפשר להרים פה משהו כזה..
ערן 339 פורסם דצמבר 17, 2008 דיווח פורסם דצמבר 17, 2008 שלום בעבר הפרוייקט היה בשלבי הקמה מאוד מתקדמים, ובעצם הסתיים. הרבה מסמכים הוכנו, אפילו החל פיתוח של תוכנה לניהול משאבים בחיל. AFCAD פותח לנבטים ולחצרים היה באמצע פתוח. אני לא המשכתי בפרוייקט, וכך גם שאר משתתפיו. הסיבה הייתה בעיקר חוסר התעניינות. לאחר פרסום הודעת גיוס לטייסות, בודדים הגיעו. בנוסף, הוכן על ידי מדריך מקיף לחופית, וישנו מדריך על טיסות מבנה באופי קרבי של עופר בן-פרץ. עוד מדריכים הוכנו ע"י שאר המקימים, אך כפי שציינתי, למרות הכל, פרוייקט זה לא תפס. אני יותר מאשמח אם הפרוייקט יצא לפועל בשנית אך עם ביקוש. למתן עזרה, תוכל לפנות אליי במסנג'ר ואתן לך את עשרות המסמכים שנכתבו. ערן.
dolev_ravid פורסם דצמבר 17, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 17, 2008 תודה רבה ערן , אני בטוח כי אפנה אליך.. בימים אלה אני מנסה לקבוע רשימת יעדים ומטרות שאליהם נדבוק בנתיים הייתי מאוד רוצה שנקים טייסת שתעשה טיסות מנהלה. זאת אומרת טיסות עם מטוסים קטנים (שיש בחייל) אשר ישמשו הסעת אישיים חשובים. מה שגם, אשמח לדעת האם יש כאן חבר'ה שמעוניינים אני חושב שברגע שתיהיה לנו רשימת יעדים נוכל לתת לכל טייס אות קריאה קבוע .. מה דעתכם ?
ערן 339 פורסם דצמבר 17, 2008 דיווח פורסם דצמבר 17, 2008 דולב אחי, לאט לאט. לפני שנותנים אות קריאה צריך בסיס איתן מאוד, שבו הכל כתוב בנהלים מפורטים, מסוכם עם רשת VATSIM, ומתואם מול כל הארגונים הוירטואליים לכך. תשתית כזאת ניתן לשחזר בפרק זמן של שבועות ספורים בעקבות שהיא כבר הייתה, ואף יציבה. אך צריך לעשות את הכל, צעד צעד. לא להיחפז, לבדוק התעניינות, סקרים, אנשים, מדריכים, והרבה נהלים - זאת הדרך שבה הצלחנו להרים את הפרוייקט. הנעלם הלא פתור היה התעניינות, אבל אולי כעת יש, ויש הרבה דרכים לברר זאת. בקשר לטייסת מנהלה, אחרי שתקבע ותחלץ הכל גם בעזרתי, ותנער את האבק מכל המסמכים והנהלים שנכתבו, תוכל לכתוב יעדים ומטרות שהן הבסיס להקמת כל פרוייקט, לחדש את התיאום מול הגורמים הרלוונטים (הרבים), ואז להתחיל בגיוס, הדרכה, ודחיפה לפרוייקט שיתחיל לצבור תאוצה. דווקא לטייסת מנהלה אשר משתמשת בחופית, כתבתי שורה של מדריכים שמהווים פרק הדרכה די משמעותי עליה, ובעצם די מספקים אירגון מתחיל. המשך במסנג'ר.
dolev_ravid פורסם דצמבר 17, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 17, 2008 ערן אני צריך קצת זמן להתארגן , השנה אני בכיתה יב' ויש עליי קצת עומס בכל אופן אני צריך קצת (כמה שבועות) זמן על מנת להתארגן ולתת לזה את כל כוחותיי. ואז נדבר במסנג'ר יאללה אחינו ערב טוב
OmriSoudry פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני דווקא מכיר בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. הבעיה היא שרוב האנשים מעדיפים לעשות הקפות בפעם ה-117 בחיפה\הרצליה גם אם אין להם פיקוח על פני לבוא לשם..
Shlomlux2 פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני דווקא מכיר בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. הבעיה היא שרוב האנשים מעדיפים לעשות הקפות בפעם ה-117 בחיפה\הרצליה גם אם אין להם פיקוח על פני לבוא לשם.. הלו, נדמה לי שבמשפט, ואני מצטט שוב: בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. התכוונת לחיפה! גם בסיס ח"א וגם אחלה פיקוח ברשת, לא טוב לך, לך תסמיך את הצעירים במגדל שלך ברשת
Adam Waiser פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 עומרי אשמח אם תפנה אותי למדריך (אם יש כזה) על פעילות במרחב אווירי צבאי נהלים נדב"ר והכל. הסיבה שאני לא עולה לטוס שם היא כי אני פשוט לא יודע איך מתנהלים בסביבה צבאית ולא רוצה לעשות בלאגן מיותר ברשת. אנצל אם כן את ההזדמנות ואשמח לקצת השלמה בנושא ונראה לי שכדאי גם אולי לעניין את שאר חברי החטיבה בהשתלמות שכזו כיוון שבאמת אני רואה אותך מחובר הרבה ואני גם משוכנע שיהיה ממש כיף לטוס בפיקוח שלך כיוון שאם אני מבין נכון זה מה שאתה עושה ביום יום. אם נארגן איזה ערב הדרכה בטימספיק על הנושא של טיסות צבאיות או במרחב צבאי אני מאמין שא' זה יקפיץ את מספר הטסים אצלך במרחב וב' יהיה יריית פתיחה לא רעה לתחילת פעולתו של חה"א הווירטואלי. ואגב לדולב בקשר לנושא של השרשור כן ירבו יזמות כאלה, כל הכבוד.
Mark163 פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני דווקא מכיר בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. הבעיה היא שרוב האנשים מעדיפים לעשות הקפות בפעם ה-117 בחיפה\הרצליה גם אם אין להם פיקוח על פני לבוא לשם.. הרבה פיקוח או שאולי במזל פעם בשבוע? :-k
אורח פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני דווקא מכיר בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. הבעיה היא שרוב האנשים מעדיפים לעשות הקפות בפעם ה-117 בחיפה\הרצליה גם אם אין להם פיקוח על פני לבוא לשם.. הרבה פיקוח או שאולי במזל פעם בשבוע? :-k תגיד מרק, אתה לא חושב שאולי אתה קצת חוצפן? רק בוא אני אסביר לך משו שאני למדתי על עומרי, כל פעם שהוא ב"חופש" מהצבא הוא עולה לפקח תל נוף (אלה אם כן הוא עם אוהד בטבריה :wink: ) וכשהוא עולה לפקח בדר"כ אין לו תנועה כי אף אחד לא בא, אפילו שהוא פרסם מיליארד פעמים בפורום ועדיין אנשים עולים לטוס הרצליה והקפות אפילו שאין שמה פיקוח. מידי פעם במזל הוא מקבל תנועה אחת שגם היא חרגה לCTR שלו אחרי המראה מנתב"ג, אז מרק כפרה, במקום לחפש כל הזמן מה החטיבה צריכה לעשות בשבילך תתחיל לחשוב מה אתה עושה לחטיבה חוץ מלהתלונן על זה שהפיקוח "מגדלים" שעולים לא שווה אפילו שהוא חורש ערב ערב ואתה עדיין לא "מפציץ בטיסות" תתחיל לחשוב איך אתה עוזר להחיות את התנועה כי כמו שאמרת יש נוסחא מפורסמת של פקח אחד = 20 טייסים, כי ההודעות האלה נמאסו עלי , במיוחד לבן אדם שעולה כל סופ"ש ועדיין לא מקבל תנועה.
Ben Bezalel פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני דווקא מכיר בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. הבעיה היא שרוב האנשים מעדיפים לעשות הקפות בפעם ה-117 בחיפה\הרצליה גם אם אין להם פיקוח על פני לבוא לשם.. הרבה פיקוח או שאולי במזל פעם בשבוע? :-k תגיד מרק, אתה לא חושב שאולי אתה קצת חוצפן? רק בוא אני אסביר לך משו שאני למדתי על עומרי, כל פעם שהוא ב"חופש" מהצבא הוא עולה לפקח תל נוף (אלה אם כן הוא עם אוהד בטבריה :wink: ) וכשהוא עולה לפקח בדר"כ אין לו תנועה כי אף אחד לא בא, אפילו שהוא פרסם מיליארד פעמים בפורום ועדיין אנשים עולים לטוס הרצליה והקפות אפילו שאין שמה פיקוח. מידי פעם במזל הוא מקבל תנועה אחת שגם היא חרגה לCTR שלו אחרי המראה מנתב"ג, אז מרק כפרה, במקום לחפש כל הזמן מה החטיבה צריכה לעשות בשבילך תתחיל לחשוב מה אתה עושה לחטיבה חוץ מלהתלונן על זה שהפיקוח "מגדלים" שעולים לא שווה אפילו שהוא חורש ערב ערב ואתה עדיין לא "מפציץ בטיסות" תתחיל לחשוב איך אתה עוזר להחיות את התנועה כי כמו שאמרת יש נוסחא מפורסמת של פקח אחד = 20 טייסים, כי ההודעות האלה נמאסו עלי , במיוחד לבן אדם שעולה כל סופ"ש ועדיין לא מקבל תנועה. הוצאת לי את המילים מהמקלדת. =D> =D>
rovenroven פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני דווקא מכיר בסיס איתן מאוד של ח"א שיש בו הרבה פיקוח ברשת. הבעיה היא שרוב האנשים מעדיפים לעשות הקפות בפעם ה-117 בחיפה\הרצליה גם אם אין להם פיקוח על פני לבוא לשם.. הרבה פיקוח או שאולי במזל פעם בשבוע? :-k תגיד מרק, אתה לא חושב שאולי אתה קצת חוצפן? רק בוא אני אסביר לך משו שאני למדתי על עומרי, כל פעם שהוא ב"חופש" מהצבא הוא עולה לפקח תל נוף (אלה אם כן הוא עם אוהד בטבריה :wink: ) וכשהוא עולה לפקח בדר"כ אין לו תנועה כי אף אחד לא בא, אפילו שהוא פרסם מיליארד פעמים בפורום ועדיין אנשים עולים לטוס הרצליה והקפות אפילו שאין שמה פיקוח. מידי פעם במזל הוא מקבל תנועה אחת שגם היא חרגה לCTR שלו אחרי המראה מנתב"ג, אז מרק כפרה, במקום לחפש כל הזמן מה החטיבה צריכה לעשות בשבילך תתחיל לחשוב מה אתה עושה לחטיבה חוץ מלהתלונן על זה שהפיקוח "מגדלים" שעולים לא שווה אפילו שהוא חורש ערב ערב ואתה עדיין לא "מפציץ בטיסות" תתחיל לחשוב איך אתה עוזר להחיות את התנועה כי כמו שאמרת יש נוסחא מפורסמת של פקח אחד = 20 טייסים, כי ההודעות האלה נמאסו עלי , במיוחד לבן אדם שעולה כל סופ"ש ועדיין לא מקבל תנועה. אני נתתי את נוסחת פקח אחד-20 טייסים. והיא די נכונה, לפחות במשמעות שלה[לא במספר]. העיקרון הוא שאם אני כטייס מחליט שאני טס אפילו 24/7 כמו מכונה אז ההשפעה שלי מוגבלת,אבל אם אני כפקח מפקח גישה למשל 24/7 אז ההשפעה שלי הרבה הרבה הרבה הרבה יותר משמעותית. אגב,אני זוכר שראיתי את עומרי יושב שעותץ בתל נוף ויש אולי מטוס אחד ככה שאני לא מבין מה אתה רוצה במקרה הזה מארק?
Mark163 פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני רוצה במקרה הזה שסבבה יודיע יעלה אני יסביר גם למה לדעתי אין שם הכי הרבה תנועה קודם כל כי זה "קרבי" וכן זה קשור גם לזה דבר שני אני רוצה לשאול עוד אנשים בחטיבה למה אף אחד לא טס לשם ודבר שלישי למה אני לא טס לשם כי כשעולה תל נוף זה ( בלי להעליב) פעם בשבוע במקרה הטוב :? ואני לא מתלונן אני אומר עובדות
Shireto Shahar פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני רוצה במקרה הזה שסבבה יודיע יעלה אני יסביר גם למה לדעתי אין שם הכי הרבה תנועה קודם כל כי זה "קרבי" וכן זה קשור גם לזה דבר שני אני רוצה לשאול עוד אנשים בחטיבה למה אף אחד לא טס לשם ודבר שלישי למה אני לא טס לשם כי כשעולה תל נוף זה ( בלי להעליב) פעם בשבוע במקרה הטוב :? ואני לא מתלונן אני אומר עובדות למה? כי הפקח היחידי בתל נוף עמרי סודרי זה שהרים את השדה הזה, בצבא. אגב, מגדל קרקע ב"ג וש"ד מחוברים, אתה מוזמן.
Mark163 פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 ומה אי אפשר ללמוד את החומר ולעלות לפקח בלעדיו?
Shireto Shahar פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 ומה אי אפשר ללמוד את החומר ולעלות לפקח בלעדיו? אפשר, אבל אין פקחים שמה..
uvdude פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני רוצה במקרה הזה שסבבה יודיע יעלה אני יסביר גם למה לדעתי אין שם הכי הרבה תנועה קודם כל כי זה "קרבי" וכן זה קשור גם לזה דבר שני אני רוצה לשאול עוד אנשים בחטיבה למה אף אחד לא טס לשם ודבר שלישי למה אני לא טס לשם כי כשעולה תל נוף זה ( בלי להעליב) פעם בשבוע במקרה הטוב :? ואני לא מתלונן אני אומר עובדות כמה הערות מרק: 1. גם אם תבוא עם ססנה אזרחית לתל נוף (ברשת כמובן) אני בטוח שעומרי לא יכעס או יתעצבן אלא להיפך, הוא ישמח לקבל אותך במרחב שלו ולהיות כמה שיותר אדיב. 2. עזוב אם השדה פופולרי או לא, יש פיקוח? אתה רוצה לטוס עם פיקוח? בבקשה, יש שדה אונליין. 3. אתה לא "אומר עובדות". אתה מתלונן. וזה כל מה שאתה עושה. במקרה נפלת על הבנאדם הכי לא נכון להטיח בפניו את העובדה שהוא עולה "רק פעם בשבוע" כי ה"רק פעם בשבוע" הזה הוא במקרה הפעם בשבוע היחידה שעומרי מגיע הביתה והוא תורם את הזמן היקר הזה שלו לחטיבה ולאנשים כמוך שפשוט לא מעריכים (במילים עדינות מאוד) את זה. 4. אני לא יודע למה לייחס את זה, כי אני לא מכיר אותך בכלל, אבל הגישה שלך היא מאוד לא קונסטרוקטיבית, ומאוד לא לעניין. עצה ידידותית: תחליף דיסקט.
OmriSoudry פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 ומה אי אפשר ללמוד את החומר ולעלות לפקח בלעדיו? מרק, אני אפילו לא אגיד מה אני חושב על מה שאתה חושב שאני עושה טוב או לא טוב. אבל אני כן אגיד שגם אם אתה רואה עמדה מחוברת יומיים בשבוע, אתה עדיין מוזמן. זה לא תורה מסיני, עם הרוח זה עם הרוח...
Liav Nefesh פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 אני רוצה במקרה הזה שסבבה יודיע יעלה אני יסביר גם למה לדעתי אין שם הכי הרבה תנועה קודם כל כי זה "קרבי" וכן זה קשור גם לזה דבר שני אני רוצה לשאול עוד אנשים בחטיבה למה אף אחד לא טס לשם ודבר שלישי למה אני לא טס לשם כי כשעולה תל נוף זה ( בלי להעליב) פעם בשבוע במקרה הטוב :? ואני לא מתלונן אני אומר עובדות אם יש לך בעיות עם העובדה שתל נוף לא עולה הרבה, אני בכייף יעביר לך כמה מדריכים שתלמד ותוסמך על המגדל אולי אז תשנה את הדעה שלך אנשים פה עולים לפקח / לטוס כנוח להם, כן אף אחד לא חייב לך כלום. וטיסות בתל נוף אין הרבה כי הקהל יעד הוא יחסית קטן - חובבי הקרב ב FS. אם אתה רוצה פיקוח כשאתה טס, אתה יכול לבקש ואז כנראה מי שמוסמך על תל נוף או בסיס אחר יעלה ותעשה טובה, תשנה גישה למקצוע...
OmriSoudry פורסם דצמבר 18, 2008 דיווח פורסם דצמבר 18, 2008 כמובן שהבסיס מיועד בעיקרון לחבר'ה שרוצים להתנסות במשהו שונה - גם פיקוח מסוג שונה, גם מטוסי קרב וכו'...אבל אל תשכחו שגם מטוסי תובלה ומסוקים יכולים לטוס שם, וברשת יש את הפריוילגיה גם לאזרחים לטוס שם. לא יכול להיות שאזרחים מצרים מגיעים אליי לנחיתה (ותאמינו לי שהם לא ממש מקשיבים להוראות הטיסה שלי, בלשון המעטה) אבל הישראלים מפחדים לבוא. מדריך לנדב"ר צבאי (שהוא 90% זהה למה שאתם מכירים) יש בפורום ATC. בנוסף, דפיות לתל נוף וסינרי יש באתר IFS. אין מה לפחד - ועל כך יעידו כל מי שטס אי פעם אצלי ותיקנתי אותו תוך כדי טיסה על הנדב"ר. אימון הקפות אחד ומבינים איך עובד העסק. בכל מקרה... מי שמעוניין מחר אני אעלה.
bar levy פורסם דצמבר 19, 2008 דיווח פורסם דצמבר 19, 2008 (ותאמינו לי שהם לא ממש מקשיבים להוראות הטיסה שלי, בלשון המעטה) אל תזכיר לי את זה :mrgreen:
Mark163 פורסם דצמבר 19, 2008 דיווח פורסם דצמבר 19, 2008 אני יבוא רציני אני יבוא רק תגיד לי באיזה יום אתה מתכוון מחר שישי או שבת?