Shachar Hzkelevich פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 כביש הערבה: תרגיל שעורך חיל האוויר הקפיץ כוחות עקב חשש להתרסקות מטוסכוחות הצלה שהוזעקו לכביש הערבה עקב דיווח של אזרח על מטוס שהתרסק, הגיעו לזירת האירוע ומדווחים שמדובר בתרגיל שעורך חיל האוויר. איש לא נפגע והכוחות עוזבים את המקום.
Yarin_l10 פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 "שיעור נהיגה" על מסלול טיסה בפיליפינים מול מטוס נוחת ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687563,00.html חח איזה סטלנית.. "למרבה המזל, הטייס שהטיס את המטוס היה ותיק ובעל ניסיון, והצליח להעלות את המטוס שנית מהמסלול אל האוויר " כולה הליכה סביב.. ומה עם זמן תגובה,זמן ביצוע ואל תשכח שזה לא מתוכנן ככה שהוא היה מוכן לחלוטין לנחיתה אחרונה ונעימה.. לא כדאי לנסות :|
Michael R פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 "שיעור נהיגה" על מסלול טיסה בפיליפינים מול מטוס נוחת ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687563,00.html חח איזה סטלנית.. "למרבה המזל, הטייס שהטיס את המטוס היה ותיק ובעל ניסיון, והצליח להעלות את המטוס שנית מהמסלול אל האוויר " כולה הליכה סביב.. ומה עם זמן תגובה,זמן ביצוע ואל תשכח שזה לא מתוכנן ככה שהוא היה מוכן לחלוטין לנחיתה אחרונה ונעימה.. לא כדאי לנסות :| אין כזה דבר לא מוכן להליכה סביב, המטוס בפיינל חייב להיות מוכן להליכה סביב והטייסים צריכים להיות ערניים במיוחד ומוכנים לאפשרות כזאת! חוץ מזה אם כבר זמן תגובה, הטייס ראה את המכונית נגע שם מצערת מלאה, משך את הסטיק ולחץ על כפתור הליכה סביב
Ben Cohen פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 אם אני לא טועה מתחת למינימה לא הולכים סביב וחייבים לנחות... זה כמו שאחרי V1 אתה לא תעצור את המטוס, אין לך מספיק מסלול. זה מאוד מסוכן לגעת עם הגלגלים, להפוך מנועים, להוציא ספויילרים, לבזבז חצי מסלול, ואז להמריא מחדש, במיוחד אם יש מכשולים בסביבת המסלול.
Etai Charit פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 אם אני לא טועה מתחת למינימה לא הולכים סביב וחייבים לנחות... זה כמו שאחרי V1 אתה לא תעצור את המטוס, אין לך מספיק מסלול. זה מאוד מסוכן לגעת עם הגלגלים, להפוך מנועים, להוציא ספויילרים, לבזבז חצי מסלול, ואז להמריא מחדש, במיוחד אם יש מכשולים בסביבת המסלול. אין חייבים. יש חירום, אי אפשר לנחות - הולכים סביב. לא מעניין אותך חייבים כן או לא.
Yarin_l10 פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 "שיעור נהיגה" על מסלול טיסה בפיליפינים מול מטוס נוחת ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687563,00.html חח איזה סטלנית.. "למרבה המזל, הטייס שהטיס את המטוס היה ותיק ובעל ניסיון, והצליח להעלות את המטוס שנית מהמסלול אל האוויר " כולה הליכה סביב.. ומה עם זמן תגובה,זמן ביצוע ואל תשכח שזה לא מתוכנן ככה שהוא היה מוכן לחלוטין לנחיתה אחרונה ונעימה.. לא כדאי לנסות :| אין כזה דבר לא מוכן להליכה סביב, המטוס בפיינל חייב להיות מוכן להליכה סביב והטייסים צריכים להיות ערניים במיוחד ומוכנים לאפשרות כזאת! חוץ מזה אם כבר זמן תגובה, הטייס ראה את המכונית נגע שם מצערת מלאה, משך את הסטיק ולחץ על כפתור הליכה סביב אהה.. חח מה לעשות.. אני לא מטיס כבדים - לא היה לי שמץ של מושג שמה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור וד"א - עדיין זה די קשה.. מבחינה הגיונית - זה נראה לך הגיוני שאחרי כל תהליכי הנחיתה שכוללים האטה צריך להאיץ,ושלא נדבר על זה שהיו לא נראה לי לי לא יותר מ-0.75 ק"מ להאיץ למהירות מספקת להמראה - שלא נדבר על זה שהוא בטח המריא במהירות נמוכה מדי ככה שהוא היה יכול להזדקר.. אבל זה לא כל כך נושא לוויכוח - זה די דעה,הם צדקו במה שהם כתבו,זה תלוי בניסיון הטייס.. אם תיקח מישהו מתחיל עם כבדים,רוב הסיכויים שהוא לא יצליח.. אם היית לוקח אותי לפני4-5 חודשים בערך עם צסנה,והיה לי 100 מ' להמראה מחדש לאחר נגיעה,הלך על המכונית :wink:
Ben Cohen פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 אם אני לא טועה מתחת למינימה לא הולכים סביב וחייבים לנחות... זה כמו שאחרי V1 אתה לא תעצור את המטוס, אין לך מספיק מסלול. זה מאוד מסוכן לגעת עם הגלגלים, להפוך מנועים, להוציא ספויילרים, לבזבז חצי מסלול, ואז להמריא מחדש, במיוחד אם יש מכשולים בסביבת המסלול. אין חייבים. יש חירום, אי אפשר לנחות - הולכים סביב. לא מעניין אותך חייבים כן או לא. ומה אם זיהית את המכשול על המסלול מאוחר מדי, ואתה יודע שאם אתה תנסה להמריא רוב הסיכויים שתיכנס בבלוק בניינים בסביבת סוף מסלול, מה אז?
Etai Charit פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 אם אני לא טועה מתחת למינימה לא הולכים סביב וחייבים לנחות... זה כמו שאחרי V1 אתה לא תעצור את המטוס, אין לך מספיק מסלול. זה מאוד מסוכן לגעת עם הגלגלים, להפוך מנועים, להוציא ספויילרים, לבזבז חצי מסלול, ואז להמריא מחדש, במיוחד אם יש מכשולים בסביבת המסלול. אין חייבים. יש חירום, אי אפשר לנחות - הולכים סביב. לא מעניין אותך חייבים כן או לא. ומה אם זיהית את המכשול על המסלול מאוחר מדי, ואתה יודע שאם אתה תנסה להמריא רוב הסיכויים שתיכנס בבלוק בניינים בסביבת סוף מסלול, מה אז? אז קיבלת החלטה לנחות בכל זאת, ואין לה שום קשר למינימה. כפי שאמרתי, למינימה אין שום קשר. ההחלטה אם כן או לא ללכת סביב צריכה צריכה להיות מושכלת אך גם מהירה ותכליתית מאוד, ובין היתר להתחשב בהרבה גורמים. המינימה אינו גורם במקרה זה.
David Bendavid פורסם מרץ 22, 2009 דיווח פורסם מרץ 22, 2009 "שיעור נהיגה" על מסלול טיסה בפיליפינים מול מטוס נוחת ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687563,00.html חח איזה סטלנית.. "למרבה המזל, הטייס שהטיס את המטוס היה ותיק ובעל ניסיון, והצליח להעלות את המטוס שנית מהמסלול אל האוויר " כולה הליכה סביב.. ומה עם זמן תגובה,זמן ביצוע ואל תשכח שזה לא מתוכנן ככה שהוא היה מוכן לחלוטין לנחיתה אחרונה ונעימה.. לא כדאי לנסות :| אין כזה דבר לא מוכן להליכה סביב, המטוס בפיינל חייב להיות מוכן להליכה סביב והטייסים צריכים להיות ערניים במיוחד ומוכנים לאפשרות כזאת! חוץ מזה אם כבר זמן תגובה, הטייס ראה את המכונית נגע שם מצערת מלאה, משך את הסטיק ולחץ על כפתור הליכה סביב אהה.. חח מה לעשות.. אני לא מטיס כבדים - לא היה לי שמץ של מושג שמה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור וד"א - עדיין זה די קשה.. מבחינה הגיונית - זה נראה לך הגיוני שאחרי כל תהליכי הנחיתה שכוללים האטה צריך להאיץ,ושלא נדבר על זה שהיו לא נראה לי לי לא יותר מ-0.75 ק"מ להאיץ למהירות מספקת להמראה - שלא נדבר על זה שהוא בטח המריא במהירות נמוכה מדי ככה שהוא היה יכול להזדקר.. אבל זה לא כל כך נושא לוויכוח - זה די דעה,הם צדקו במה שהם כתבו,זה תלוי בניסיון הטייס.. אם תיקח מישהו מתחיל עם כבדים,רוב הסיכויים שהוא לא יצליח.. אם היית לוקח אותי לפני4-5 חודשים בערך עם צסנה,והיה לי 100 מ' להמראה מחדש לאחר נגיעה,הלך על המכונית :wink: תאמין לי שטייס על מטוס נוסעים עושה את זה כמו כלום, זה קורה כל הזמן הליכות סביב, וזה לא כזה מסובך כמו שזה נשמע כשמספיק מאומנים. הטייסים עוברים אימונים על מקרים כאלה וחמורים יותר בסימולטורים מיוחדים בחו"ל, ככה שזה לא כ"כ בעיה בשבילם.
Gregory Verba פורסם מרץ 23, 2009 דיווח פורסם מרץ 23, 2009 http://www.jetphotos.net/news/index.php?blog=1&title=fedex-md-11-crashes-in-flames-at-tokyo-n&more=1&c=1&tb=1&pb=1 מזעזע
Yoni פורסם מרץ 23, 2009 דיווח פורסם מרץ 23, 2009 "שיעור נהיגה" על מסלול טיסה בפיליפינים מול מטוס נוחת ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687563,00.html חח איזה סטלנית.. "למרבה המזל, הטייס שהטיס את המטוס היה ותיק ובעל ניסיון, והצליח להעלות את המטוס שנית מהמסלול אל האוויר " כולה הליכה סביב.. ומה עם זמן תגובה,זמן ביצוע ואל תשכח שזה לא מתוכנן ככה שהוא היה מוכן לחלוטין לנחיתה אחרונה ונעימה.. לא כדאי לנסות :| אין כזה דבר לא מוכן להליכה סביב, המטוס בפיינל חייב להיות מוכן להליכה סביב והטייסים צריכים להיות ערניים במיוחד ומוכנים לאפשרות כזאת! חוץ מזה אם כבר זמן תגובה, הטייס ראה את המכונית נגע שם מצערת מלאה, משך את הסטיק ולחץ על כפתור הליכה סביב אהה.. חח מה לעשות.. אני לא מטיס כבדים - לא היה לי שמץ של מושג שמה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור וד"א - עדיין זה די קשה.. מבחינה הגיונית - זה נראה לך הגיוני שאחרי כל תהליכי הנחיתה שכוללים האטה צריך להאיץ,ושלא נדבר על זה שהיו לא נראה לי לי לא יותר מ-0.75 ק"מ להאיץ למהירות מספקת להמראה - שלא נדבר על זה שהוא בטח המריא במהירות נמוכה מדי ככה שהוא היה יכול להזדקר.. אבל זה לא כל כך נושא לוויכוח - זה די דעה,הם צדקו במה שהם כתבו,זה תלוי בניסיון הטייס.. אם תיקח מישהו מתחיל עם כבדים,רוב הסיכויים שהוא לא יצליח.. אם היית לוקח אותי לפני4-5 חודשים בערך עם צסנה,והיה לי 100 מ' להמראה מחדש לאחר נגיעה,הלך על המכונית :wink: תאמין לי שטייס על מטוס נוסעים עושה את זה כמו כלום, זה קורה כל הזמן הליכות סביב, וזה לא כזה מסובך כמו שזה נשמע כשמספיק מאומנים. הטייסים עוברים אימונים על מקרים כאלה וחמורים יותר בסימולטורים מיוחדים בחו"ל, ככה שזה לא כ"כ בעיה בשבילם. זה ברור שמטוס צריך לשמור גובה כדי להגביר את מהירותו, משם הוא יכול להמשיך בטיפוס לטובת הליכה סביב.
Doron_Angel פורסם מרץ 23, 2009 דיווח פורסם מרץ 23, 2009 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3690516,00.html מעניין מה יעלו התחקירים.
Idan Traub פורסם מרץ 23, 2009 דיווח פורסם מרץ 23, 2009 "שיעור נהיגה" על מסלול טיסה בפיליפינים מול מטוס נוחת ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687563,00.html חח איזה סטלנית.. "למרבה המזל, הטייס שהטיס את המטוס היה ותיק ובעל ניסיון, והצליח להעלות את המטוס שנית מהמסלול אל האוויר " כולה הליכה סביב.. ומה עם זמן תגובה,זמן ביצוע ואל תשכח שזה לא מתוכנן ככה שהוא היה מוכן לחלוטין לנחיתה אחרונה ונעימה.. לא כדאי לנסות :| אין כזה דבר לא מוכן להליכה סביב, המטוס בפיינל חייב להיות מוכן להליכה סביב והטייסים צריכים להיות ערניים במיוחד ומוכנים לאפשרות כזאת! חוץ מזה אם כבר זמן תגובה, הטייס ראה את המכונית נגע שם מצערת מלאה, משך את הסטיק ולחץ על כפתור הליכה סביב אהה.. חח מה לעשות.. אני לא מטיס כבדים - לא היה לי שמץ של מושג שמה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור וד"א - עדיין זה די קשה.. מבחינה הגיונית - זה נראה לך הגיוני שאחרי כל תהליכי הנחיתה שכוללים האטה צריך להאיץ,ושלא נדבר על זה שהיו לא נראה לי לי לא יותר מ-0.75 ק"מ להאיץ למהירות מספקת להמראה - שלא נדבר על זה שהוא בטח המריא במהירות נמוכה מדי ככה שהוא היה יכול להזדקר.. אבל זה לא כל כך נושא לוויכוח - זה די דעה,הם צדקו במה שהם כתבו,זה תלוי בניסיון הטייס.. אם תיקח מישהו מתחיל עם כבדים,רוב הסיכויים שהוא לא יצליח.. אם היית לוקח אותי לפני4-5 חודשים בערך עם צסנה,והיה לי 100 מ' להמראה מחדש לאחר נגיעה,הלך על המכונית :wink: גם ככה בפינל העיניים מרוכזות על המסלול או על המכשירים ויד אחת על המצערת . כל מה שצריך הוא להכניס מצערת למשוך תסטיק וללחוץ על TO/GA וזהו . משם זה כמו כל הליכה סביב . כל טייס אמור לדעת ללכת סביב בזמן הקצר ביותר ובצורה בטוחה ביותר . בשביל זה הם בקוקפיט ולא משאירים הכל לטייס האוטומטי .
Tal Elmishali פורסם מרץ 23, 2009 דיווח פורסם מרץ 23, 2009 תאונה מול המצלמה: התרסקות מטוס ביפן http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/869/ ... 2&tmp=6481
Ben Zwebner פורסם מרץ 23, 2009 דיווח פורסם מרץ 23, 2009 כבר פרסמו בפורום תסרטון . נכון, פרסמו כמה וכמה פעמים אפילו. בואו נשנה קצת את אופן הפירסום. במקום לפרסם רק לינק ואז לכתוב משהו בסגנון "מזעזע", "מעניין מה יהיו תוצאות התחקיר" תרשמו: "מטוס התרסק היפן" ואז תנו את הלינק. וככה, נוכל למנוע 30 הודעות ראשוניות על אותו האירוע.
Izik Bakshi פורסם מרץ 24, 2009 דיווח פורסם מרץ 24, 2009 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3691782,00.html איציק, תוסיף נושא ללינק בבקשה. -בן צוובנר
Izik Bakshi פורסם מרץ 25, 2009 דיווח פורסם מרץ 25, 2009 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3691782,00.htmlאיציק, תוסיף נושא ללינק בבקשה. -בן צוובנר האמת שפשוט לא מצאתי נושא מתאים, אז השארתי לבחירת הקורא אולי אפשר לסכם שאלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו
Baruch Spiegel פורסם מרץ 25, 2009 דיווח פורסם מרץ 25, 2009 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3691782,00.htmlאיציק, תוסיף נושא ללינק בבקשה. -בן צוובנר האמת שפשוט לא מצאתי נושא מתאים, אז השארתי לבחירת הקורא אולי אפשר לסכם שאלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו מזכיר לי את הסיפור על אדם אחד מאמין אדוק באלוקים שנקלע לנהר סוער והחל לטבוע. מיד החל לצעוק ולהתפלל לאלוקים שיציל אותו. שמעו אנשים את הצעקות וניסו לעזור - שלחו לו חבל. אבל הוא בשלו צועק לאלוקים שיציל אותו. שלחו לו סירה - אבל הוא בשלו מסרב לטפס לסירה וממשיך לקרוא לאלוקים שיציל אותו. הגיע מסוק וניסה למשות אותו מהמים אבל הוא בשלו קורא וצועק לאלוקים עד שהגיע לאפיסת כוחות וטבע. נשמתו הזכה והטהורה הגיע לשמיים ושם בבית דין של מעלה אותו איש בא בטענות לאלוקים: הייתי איש צדיק, שמרתי על כל המצוות קלה כחמורה לא פגעתי באף אדם ובאף ברייה שלך על פני האדמה. כשהייתי בצרה קראתי לך ולא ענית לי. ועכשיו אשתי אלמנה וילדי יתומים. למה לא עזרת לי? עונה לו האלוקים: מה אתה רוצה? שלחתי לך אנשים עם חבל, שלחתי לך סירה, שלחתי לך אפילו מסוק חילוץ, זה אתה שסירבת לקבל את עזרתי!
Etai Charit פורסם מרץ 26, 2009 דיווח פורסם מרץ 26, 2009 מנוע מטוס הסקייהוק בו טס בנו של האסטרונאוט הישראלי נדם. הוא הצליח להתגבר על התקלה החריגה ולהנחית את המטוס בשלום אסף רמון, בנו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז"ל שנהרג בהתרסקות מעבורת החלל קולומביה לפני כשש שנים, הצליח להנחית בשלום מטוס בו התגלתה תקלה חריגה וחמורה במסגרת קורס טייס. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3692399,00.html מיותר לחלוטין לפרסם את שמו, פרטיו והסטוריית משפחתו של פרח טייס בפומבי. כל מקרה לגופו: תקלת מנוע בטיסת אימון בקורס טייס. ידיעה שניה היא שזהו בנו של אילן רמון. לא בטוח שלפרסום התקלה בפני עצמה היה מקום באופן פומבי,בטח שלא לפרסם את הנפש הפועלת. אין לפרסם בפומבי את שמו ותמונתו של פרח טייס כשבתוך כך מזהים אותו ככזה.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 27, 2009 דיווח פורסם מרץ 27, 2009 היכן ממוקמים טייסיהם של מל"טי PREDATOR ו-REAPER המבצעים כעת קרוב ל-40 גיחות ביום (משך גיחתם יכול להגיע ל-20 שעות)? http://graphics8.nytimes.com/images/200 ... v2_650.JPG התשובה ב- http://www.nytimes.com/2009/03/17/busin ... &th&emc=th עקב שילוש הטיסות בתקופה האחרונה, חסרים טייסים עבורם וחא"א פועל לגיוסם בכמה אופנים, בעיקר הסבת טייסים שסגרו את טייסותיהם או גיוס והכשרת מועמדים שהתנדבו.
Izik Bakshi פורסם מרץ 27, 2009 דיווח פורסם מרץ 27, 2009 מנוע מטוס הסקייהוק בו טס בנו של האסטרונאוט הישראלי נדם. הוא הצליח להתגבר על התקלה החריגה ולהנחית את המטוס בשלום אסף רמון, בנו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז"ל שנהרג בהתרסקות מעבורת החלל קולומביה לפני כשש שנים, הצליח להנחית בשלום מטוס בו התגלתה תקלה חריגה וחמורה במסגרת קורס טייס. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3692399,00.html מיותר לחלוטין לפרסם את שמו, פרטיו והסטוריית משפחתו של פרח טייס בפומבי. כל מקרה לגופו: תקלת מנוע בטיסת אימון בקורס טייס. ידיעה שניה היא שזהו בנו של אילן רמון. לא בטוח שלפרסום התקלה בפני עצמה היה מקום באופן פומבי,בטח שלא לפרסם את הנפש הפועלת. אין לפרסם בפומבי את שמו ותמונתו של פרח טייס כשבתוך כך מזהים אותו ככזה. סביר להניח שאם הכתבה פורסמה ב-YNET עם תמונה וכו' אז זה גם עבר את אישור הצנזורה הצבאית.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 27, 2009 דיווח פורסם מרץ 27, 2009 קריטריון מעודכן לעבודת הצנזורה הצבאית: בפסיקת בית המשפט העליון, נקבע כי אין הצנזור מוסמך לפסול ידיעה, אלא אם כן נראה, אובייקטיבית, כי יש בפרסום משום ודאות קרובה לפגיעה ממשית בביטחון המדינה, שלום הציבור או הסדר ציבורי.
Yarden Ben-Dor פורסם מרץ 27, 2009 דיווח פורסם מרץ 27, 2009 לדעתי כל העניין של הצנזורה בעניין הזה של טשטוש פנים של טייסים ושמות זה עניין שהוא כבר נדוש, דברים כאלה לא פוגעים כבר בבטחון המדינה, נכון שזה איכותי והם מבצעים פעולות רבות שהשמיים בשבילם הם הגבול מבחינת הדמיון אופים, ונכון שהיום חוץ מטייסים,גם אסור להראות פנים של חיילים באמ"ן, שוטרי ימ"מ וכו'. אבל- תארו לעצמכם איזה טיפשי יהיה לטשטש את פניו של הבן של אילן רמון עכשיו? הרי יש מספיק תמונות שלו בתקופה של התרסקות הקולומביה וזה לא בעיה לעשות אחד ועוד אחד.. טייסים בחיה"א האמריקאי לעומת זאת רובם ככולם עם פנים גלויים בתקשורת.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 28, 2009 דיווח פורסם מרץ 28, 2009 מתי לאחרונה היכרת איך זה לשבת בחקירה במהלך שלוש וחצי שנים במדינה ערבית? כשמצליבים את חומר החקירה בתיק האישי שלך שבידי החוקר? הרגשת פעם 220 וולט במקום רגיש בגוף כאמצעי שכנוע? או איך זה להיות קורבן להתעללות מתמשכת? אני כתבתי מה החוק קובע, השונה מסיבות שונות מהרצוי להגנה על לוחמינו. ראש רשות התעופה שהוא בן כתתי, כסרן שהופל בקרב אוויר במצרים יצא משבי מהר וללא פגע כי היה חכם, וכי לא ידעו עליו כלום. תאר לך שידעו אז כי דודו הוא ראש אמ"נ, אלוף אלי זעירא? לדעתי כל העניין של הצנזורה בעניין הזה של טשטוש פנים של טייסים ושמות זה עניין שהוא כבר נדוש, דברים כאלה לא פוגעים כבר בבטחון המדינה, נכון שזה איכותי והם מבצעים פעולות רבות שהשמיים בשבילם הם הגבול מבחינת הדמיון אופים, ונכון שהיום חוץ מטייסים,גם אסור להראות פנים של חיילים באמ"ן, שוטרי ימ"מ וכו'. אבל- תארו לעצמכם איזה טיפשי יהיה לטשטש את פניו של הבן של אילן רמון עכשיו? הרי יש מספיק תמונות שלו בתקופה של התרסקות הקולומביה וזה לא בעיה לעשות אחד ועוד אחד.. טייסים בחיה"א האמריקאי לעומת זאת רובם ככולם עם פנים גלויים בתקשורת.