רפאל פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 גלשתי היום באינטרנט כדי לחפש תמונות של ה 707 של אל על . (אני כל כך אוהב אותם) . ולהפעתי מצאתי דו"ח של הממשלה הבריטית אם אינני טועה משנת 1971 . בדו"ח נכתב שמטוס אל על מדגם בואינג 707 בעל הרישום 4X-ABB היה מעורב בתאונה עם מטוס בריטי באוויר . הנה הדו"ח מובא לפניכם בקובץ PDF http://www.aaib.gov.uk/cms_resources/4- ... G-ASGD.pdf אשמח לפרטים נוספים .
רפאל פורסם אפריל 21, 2009 מחבר דיווח פורסם אפריל 21, 2009 הכוונה בעברית כי אני לא עברתי על כל הדוח ממש ! אגב מישהו יודע איך היו מבני המסלולים והחניות בלוד בשנות ה60 70 ככה ? יש למישהו תמונות ? .... האם היה קיים מסלול 20,2,33 ?...
Yarin_l10 פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 הכוונה בעברית כי אני לא עברתי על כל הדוח ממש !אגב מישהו יודע איך היו מבני המסלולים והחניות בלוד בשנות ה60 70 ככה ? יש למישהו תמונות ? .... האם היה קיים מסלול 20,2,33 ?... 33? 2? 20? אין כאלה מסלולים בב"ג..
Daniel Bindman פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 הכוונה בעברית כי אני לא עברתי על כל הדוח ממש !אגב מישהו יודע איך היו מבני המסלולים והחניות בלוד בשנות ה60 70 ככה ? יש למישהו תמונות ? .... האם היה קיים מסלול 20,2,33 ?... 33? 2? 20? אין כאלה מסלולים בב"ג.. הוא שאל האם היו.. אבל נשמע לי הגיוני, זה עדיין קרוב למספור של המסלולים כיום..
רפאל פורסם אפריל 21, 2009 מחבר דיווח פורסם אפריל 21, 2009 אם תורידו את הסינרי החינמי "נמל התעופה לוד 1961" . תראו שהיו מסלולים 20,33,15,2 אז לא היה 26 ו30 . והחניות מוזרות ....זה לא כמו היום ....מאוד מעניין
Avichai Koor פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 זה אירוע שנמנע בגלל הערנות של הטייסים והפקחים. מה שכן אפשר ללמוד מפה זה הנוהל שהיה פעם וגם היום על לחץ ומתי לכייל..מאוד מעניין
uvdude פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 בתרשים בויקיפדיה בכתובת http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7% ... irport.jpg אפשר לראות שבאמת היו מסלולים כמו שאתה מתאר...
Idan Traub פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 ממש נהנתי לקרוא את התחקיר הזה . בכל מקרה חניכי IFS שימו לב לכמה חשוב לדעת בימדויק את הלחץ.
rovenroven פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 קיצור,תנועות נגדיות FL70 ואלעל בFL60 כמעט התנגשות בגלל שהאלעל לא שם לחץ סטרנרטי[1013] בTL אגב,הייתי בטוח שב1969 היו באירופה וישראל עדיין היו חוקי הפרדת CVSM ולא RVSM.
Gal Mintz פורסם אפריל 21, 2009 דיווח פורסם אפריל 21, 2009 קיצור,תנועות נגדיות FL70 ואלעל בFL60 כמעט התנגשות בגלל שהאלעל לא שם לחץ סטרנרטי[1013] בTLאגב,הייתי בטוח שב1969 היו באירופה וישראל עדיין היו חוקי הפרדת CVSM ולא RVSM. אם הבנתי נכון, האלעל היה בטיפוס, וההתייחסות היא ל-TA ולא ל-TL. סתם כדי לדייק בפרטים
Idan Traub פורסם אפריל 22, 2009 דיווח פורסם אפריל 22, 2009 TA- גובה כיול לחץ סטנדרטי TL-גובה מעבר מקריאת גובה מלא לקריאה בFL נכון ?
Gal Mintz פורסם אפריל 22, 2009 דיווח פורסם אפריל 22, 2009 TA- גובה כיול לחץ סטנדרטי TL-גובה מעבר מקריאת גובה מלא לקריאה בFL נכון ? TA - גובה מעבר בו מעבירים מלחץ מקומי ללחץ סטנדרטי (יש יוצאי דופן), וכן מתחילים לקרוא FL במקום ALTITUDE. לדוג' FL110 ולא 11000. TL - בערך אותו דבר, רק שמתייחסים אליו בהנמכה. מתחתיו קוראים ALTITUDE ולא FL, למשל 9000 ולא FL090 או FL90. כמו כן, מתחת לTL מכוונים את הQNH שייאמר לנו ע"י הבקר (ברשת ניתן לבדוק מטאר של שדה היעד).
rovenroven פורסם אפריל 22, 2009 דיווח פורסם אפריל 22, 2009 קיצור,תנועות נגדיות FL70 ואלעל בFL60 כמעט התנגשות בגלל שהאלעל לא שם לחץ סטרנרטי[1013] בTLאגב,הייתי בטוח שב1969 היו באירופה וישראל עדיין היו חוקי הפרדת CVSM ולא RVSM. אם הבנתי נכון, האלעל היה בטיפוס, וההתייחסות היא ל-TA ולא ל-TL. סתם כדי לדייק בפרטים ככה זה כשאתה קורא תחקיר ב2 בלילה וכותב הודעה כשאתה חצי ישן,מתבלבלים לפעמים,בכל מקרה תודה שתיקנת אותי. למישהו יש מושג לגבי כלי ההפרדה שהיו תקפים באותו זמן? כי נראה לי שבתקופה הזאת עוד היו כללי הפרדת CVSM ולא RVSM,אני צודק?
Yakov Kraus פורסם אפריל 22, 2009 דיווח פורסם אפריל 22, 2009 דבר מעניין היה בתחקיר למרות תגובות ההתחמקות שנקטו הטייסים שבעקבותם נפצעו קל נוסעים ודיילות במטוס אל על הם לא היו מונעות את ההתנגשות אם באמת המטוסים היו מגיעם לאותו גובה. המזל היה שהחליפה המקורית הייתה כמה מאות רגל נמוכה מהמטוס האנגלי. הסיבה כי הטייסים ראו אחד את השני תאוחר מדי, ותגובות המטוסים הם איטיים מדי בטווח הזמן הקצר שנותר. היום אני אם אינני טועה מכיילים ל1013 ב 10000 רגל
Yarden Antebi פורסם אפריל 22, 2009 דיווח פורסם אפריל 22, 2009 לכל מדינה ואפילו באירופה לכל שדה יש גובה TA משלו. בארה"ב 18000 רגל תקף לכל המדינה כולל הוואי ושאר הטריטוריות האמריקאיות.
Gal Mintz פורסם אפריל 22, 2009 דיווח פורסם אפריל 22, 2009 דבר מעניין היה בתחקירלמרות תגובות ההתחמקות שנקטו הטייסים שבעקבותם נפצעו קל נוסעים ודיילות במטוס אל על הם לא היו מונעות את ההתנגשות אם באמת המטוסים היו מגיעם לאותו גובה. המזל היה שהחליפה המקורית הייתה כמה מאות רגל נמוכה מהמטוס האנגלי. הסיבה כי הטייסים ראו אחד את השני תאוחר מדי, ותגובות המטוסים הם איטיים מדי בטווח הזמן הקצר שנותר. היום אני אם אינני טועה מכיילים ל1013 ב 10000 רגל בארץ (לא כולל J10 וכו') בחליפת TA בטיפוס גובה 10,500, מכוונים לחץ סטנדרטי, ובחליפת TL בהנמכה FL115, מכוונים לחץ מקומי.